Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.788
Reaction score
23.819
Πέρα από την πλάκα, αυτό θα ήταν η μοναδική χρησιμότητα του fsd , να φτιάχνει τρενάκια πολλών οχημάτων σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους ώστε να βελτιωθεί ο συνολικός βαθμός απόδοσης.

Το born όπως το διαβάζω έχει παραπλήσια χαρακτηριστικά με το πρημειουμοθεοςνατοκανειβολβο που έχω αυτές τις μέρες.
Αν και δεν έχω άποψη σε κανονικές συνθήκες (είχα πάρει το standard range στην Ιταλία τον Μάιο που έβγαζε καλύτερη κατανάλωση αλλά τίποτα το ιδιαίτερο) δεν είναι όχημα που θα ικανοποιήσει σε ταξίδι. Καλά για μέσα στην πόλη όλα μια χαρά είναι.
 


Μηνύματα
16.788
Reaction score
23.819
Καλέ, επιτρέπεται το παρκάρισμα εκεί που το έχεις αφήσει; :biggrin:
Τώρα που το λες , είχε σηματάκι στάθμευσης και εκεί και δίπλα, αλλά η πόρτα ανοίγει μόνο προς τα έξω οπότε δεν καταλαβαίνω, μάλλον θα το αλλάξω θέση το πρωί .
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.301
Reaction score
10.936
Site από την ΡΑΑΕΥ για την σύγκριση τιμών των δημόσιων φορτιστών. Έχει πολλές ρυθμίσεις, και παρουσιάζει τόσο λίστα όσο και τις θέσεις στο χάρτη.

Ωραίοι εκεί στη ΡΑΑΕΥ. 👍

Πολύ ωραίο, το ανεβάζω κι εδώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.883
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.883
Υπάρχει νήμα για αυτόνομα οχήματα. Μην τα ανακατεύετε.
Που είναι αυτό; Δεν μου βγάζει κάτι.

Edit:
Άκυρο. Το βρήκα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.943
Reaction score
30.883
Sorry, we are closed.
Και δεν είναι το πρώτο όχημα που συμβαίνει αυτό. Η αρχή έγινε πέρσι ή πρόπερσι στο ΗΒ με άλλο δυτικό παλιό ηλεκτρικό.
1000019138.jpg
Absolutely incredible: A display of incompetence and technological stagnation of automakers

Results like this clearly demonstrate how incompetent and completely un-technologically oriented some manufacturers are. Once the centers of development and innovation, today have become technological dinosaurs in the glassroom, outsourcing degraded to the point that they are no longer able to upgrade or revise electronic modules on their own vehicles.

Example: Smart 453EQ and complete lack of connectivity
In Croatia and the Balkans, Smart 453EQ was sold with the promise of an application and internet access, which never worked. The reason? The telecommunication module placed under the steering wheel looks like a relic from the second century, with an embed system and a hardcoded eSIM card. On top of that, Vodafone was used, whose network had no contracts in the Balkans, thus the application becomes completely useless.

The situation is even more absurd: even owners in Europe who have paid for access no longer have service because the 2G/3G networks are shut down, and Smart has never even tried to develop a hardware audit for 5G SIM support. They did not even offer the option for the owners to insert their own SIM card themselves.

On the contrary: Tesla Model S as an example of technological flexibility
Tesla Model S, already 12 years old, has not faced such problems. Tesla engineers developed 4G network upgrades and enabled owners to add their own SIM cards in countries without a fleet M2M contract. The whole process costs about 350 € and everything is done within the existing vehicle system. This is an example of how a manufacturer cares about user experience and technological sustainability.

Violation of consumer rights in Europe. It is particularly worrying that European manufacturers are without problems going through practices that would be unimaginable elsewhere. This is another indicator of double standards where consumer rights are systematically ignored while regulators look the other way.

This example of the Smart 453EQ is just the tip of the iceberg of European manufacturers’ failure to keep up with global technology standards.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.973
Μηνύματα
2.957.824
Members
38.274
Νεότερο μέλος
spani1
Top