Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.985
Reaction score
30.926
Δες να μαθαίνεις ρε..


Άσχετε.
Οι δυτικοί έχουν 5 χρόνια ζωής ακόμη στην Κίνα. Αν δεν κάνουν κάτι φέτος έστω να το φρενάρουν ας πάρουν μαντίλια από τώρα.

Αυτό θα επηρεάσει σοβαρά και την αγορά στην Ευρώπη, καθώς το ταμείο θα είναι συνέχεια μείον για τους περισσότερους από αυτούς. Οι παχιές αγελάδες είχαν τροφή στην Ευρώπη λόγω Κίνας. Πάει αυτό μας τελείωσε.

Ο νέος θα βλέπει το φθηνό όχημα με την νέα τεχνολογία, ή έστω και το ακριβότερο από το προηγούμενο λόγω δασμών, θα βλέπει και το Ευρωπαϊκό, και θα έχει να επιλέξεις ανάμεσα σε Νokia ή iPhone. E, όποιος θεωρεί ότι ο κόσμος θα επιλέγει Nokia ας πάει να βρει τη Νokia σήμερα να της το πει.

Edit: Οι Ιάπωνες είδαν τι τους περιμένει και είτε πάνε σε παντρέματα να μυρίσουν κόστος και μυαλά μπας και καταφέρουν κάτι, είτε συνεργάζονται με Κινέζους να μαζέψουν ότι μαζεύεται στην Κίνα.

Η κλασική βιομηχανία αυτοκινήτου θα ζεί ακόμα όσο αγοράζουν παππούδες.
 
Last edited:


Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα:

1736263656432.png


1736263694406.png


1736263894993.png


1736263916385.png


Έχουμε και λέμε: Κινεζική αγορά στο 11μηνο, 24.4 εκ. αυτοκίνητα.
Κατανομή χώρας προέλευσης στο 11μηνο, 15,9 εκ. αυτοκίνητα κινέζικα, 2,76 εκ. αυτοκίνητα ιαπωνέζικα, 3,7 εκ. αυτοκίνητα γερμανικά, 1,57 αυτοκίνητα αμερικάνικα, 380.000 αυτοκίνητα κορεάτικα, 90.000 αυτοκίνητα γαλλικά.

Στα 24,4 εκ. αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στο 11μηνο, ηλεκτρικά ήταν μόλις τα 6,74 εκ. αυτοκίνητα, και PHEV άλλα 4,5 εκ. αυτοκίνητα (και 5.000 με κελιά καυσίμου...).

Και οκ, πες, ότι οι κινέζοι κυριαρχούν στην εγχώριά τους αγορά στα ηλεκτρικά λόγω τρομακτικής ανωτερότητας. Στο υπόλοιπο 75% της αγοράς που είναι θερμικά, τι στο διάολο έχει κάνει λάθος η VW, η BMW, η Mercedes, η Ford, η GM, η Toyota κλπ, και έχουν τόσο μικρότερο ποσοστό της αγοράς;

Το πρόβλημα, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ από τα παραπάνω, είναι ότι σε μεγάλο βαθμό ισχύουν ταυτόχρονα τα ακόλουθα:

1. Η Κίνα είναι πλέον η με διαφορά μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη (πάνω από το 1/3 της παγκόσμιας παραγωγής με σχεδόν 30 εκ. αυτοκίνητα, οι ΗΠΑ αν θυμάμαι καλά έχουν 15 και η ΕΕ 10).
2. Δυτικός κατασκευαστής δεν μπορεί να σταθεί επί ίσοις όροις στην Κίνα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑΤΟΣ.
 

Μηνύματα
1.642
Reaction score
127
Ποσο κοστιζει ενα Golf 1,5 βενζινοκινητο βασικη εκδοση στην Κινα και ποσο το αντιστοιχο του κινεζικο σε βενζινη και ποσο σε ηλεκτροκινητο ?
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.872
Reaction score
10.792
Ποσο κοστιζει ενα Golf 1,5 βενζινοκινητο βασικη εκδοση στην Κινα και ποσο το αντιστοιχο του κινεζικο σε βενζινη και ποσο σε ηλεκτροκινητο ?
Chatgpt

Οι τιμές των αυτοκινήτων στην Κίνα διαφέρουν σημαντικά από αυτές στην Ελλάδα, λόγω διαφορών στη φορολογία, τα τέλη και τις προδιαγραφές εξοπλισμού. Ειδικά για το Volkswagen Golf 1.5 βενζινοκίνητο, η τιμή στην Κίνα μπορεί να είναι χαμηλότερη από την αντίστοιχη στην Ελλάδα, όπου η βασική έκδοση 1.5 TSI 116 PS ξεκινά από 23.950 ευρώ.

Στην κινεζική αγορά, υπάρχουν αρκετά τοπικά μοντέλα που ανταγωνίζονται το Golf, τόσο σε βενζινοκίνητες όσο και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Για παράδειγμα, το Kia Seltos 2023 με κινητήρα 1.5 λίτρων και αυτόματο κιβώτιο CVT προσφέρεται στην Κίνα σε τιμή περίπου 13.700 δολαρίων (περίπου 12.500 ευρώ).

Στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, το BYD Seagull είναι ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα στην Κίνα, με τιμή κάτω από 9.000 ευρώ. Επίσης, το Xiaomi SU7, ένα νέο ηλεκτρικό sedan, διατίθεται σε βασική έκδοση με τιμή περίπου 215.900 γουάν (περίπου 27.900 ευρώ).

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι τιμές αυτές αφορούν την κινεζική αγορά και ενδέχεται να διαφέρουν σημαντικά σε άλλες χώρες λόγω παραγόντων όπως η φορολογία, τα τέλη εισαγωγής και οι προδιαγραφές εξοπλισμού.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
51
Ποσο κοστιζει ενα Golf 1,5 βενζινοκινητο βασικη εκδοση στην Κινα και ποσο το αντιστοιχο του κινεζικο σε βενζινη και ποσο σε ηλεκτροκινητο ?

Προτεινόμενος τιμοκατάλογος λιανικής από τον κατασκευαστή (CNY)
Volkswagen Golf 2025 300TSI: 129.900 ¥
Volkswagen Golf 2025 300TSIPro: 139.900 ¥
Volkswagen Golf 2025 300TSI R-Line: 156.900 ¥

Στη Κίνα αγοράζεις αυτοκίνητο από εμπόρους η απο πλατφόρμες ιντερνετικές (εκεί λειτουργουν με επιτυχία)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ τους είναι τεράστιος , και με την αγορά να κυριαρχείται απο τα κινέζικα BEV-PHEV, με συνεχείς εκπτώσεις και προσφορές τα joint ventures των ξένων εταιρειών αναγκάζονται πια να κάνουν και αυτοί φοβερές εκπτώσεις στα θερμικά τους . Ο πόλεμος τιμών εδώ είναι σε άλλο επίπεδο -καρτέλ δεν υπάρχουν
Υπολόγισε και έκπτωση απο τον έμπορο απο 10000-15000 γουάν στα παραπάνω μοντέλα με παζάρι.
Υπάρχει φοβερό πρόβλημα στην αγορά αυτοκινήτου της Κίνας. Φέτος υπολογίζεται να βάλουν λουκέτο 30.000 μαγαζιά. Ενδεικτικά πέρυσι τα λουκέτα ήταν μόνο 4000.
Πολλοί πουλάν απόθεμα κάτω του κόστους και κλείνουν. Θα χαθούν πολλά δις απο τα λουκέτα.

1 € = 7,72 ¥
 

Μηνύματα
22.549
Reaction score
16.604
Αυτό είναι το σύμβολο του Γιεν πάντως...

Αν και μάλλον σχεδόν τα ίδια είναι... οπότε λάθος (μου).


----

Ε στην Ελλάδα ας βολευτούμε με μεταχειρισμένα 15-20ετίας στις ίδιες τιμές! :geek: :roflmao:
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.667
Reaction score
4.290
Σττις Κινεζικές μεγαλουπόλεις το βγάλεις πινακιίδα για καινούργιο θερμικό έχει κόστος (π.χ. το 2024 στη Σανγκάη ήταν περίπου 12000$) καθότι έχουν ένα σύστημα ''τύπου'' χρημαστιστήριο.

Στα BEV είναι δωρεάν ( είναι και αυτός ένας λόγος που τα πάνε τραίνο) , στα PHEV κόψανε τα δωρεάν εδώ και κανά δυο χρόνια.

Η σύγκριση τιιμών στα θερμικά είναι ανούσια καθότι πρέπει να υπολογιστεί και το κόστος της πινακίδας, ανάλογα με την πόλη/περιοχή.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.805
Reaction score
23.861
και επειδή το θέμα της πινακίδας πονάει στην Κίνα (είναι που τα ξέρετε όλα) καθώς το που έχει εκδοθεί έχει και ανάλογα δικαιώματα, πχ οι πινακίδες Σανγκάης μπορούν να κυκλοφορούν όλο το 24ωρο στους περιφερειακούς και άλλους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ενώ οι υπόλοιπες έχουν χρονικούς περιορισμούς που πρακτικά σου απαγορεύουν τη χρήση όταν την χρειάζεσαι.
η χρήση των δρόμων αυτών είναι ζωτικής σημασίας για την ψυχολογική σου υγεία καθώς αν τους χρησιμοποιήσεις το δρομολόγιό σου μπορεί να είναι 30-40 λεπτά (25+εκ κάτοικοι, πολύ μεγάλη σε έκταση) αν όχι μπορεί να είναι 2 ώρες.
συνεπώς είναι μεγάλο πλεονέκτημα να έχεις τοπικές πινακίδες για αυτό και στην Σανγκάη (και στο Πεκίνο) η διάθεσή τους είναι περιορισμένη και γίνεται πλειστηριασμός. τα 12Κ μπορεί να γίνουν και 20Κ κατά περίπτωση.
οπότε είναι παραπάνω απο προφανές οτι το κινεζικό κράτος παρεμβαίνει καταλυτικά ΚΑΙ στην αγορά αυτοκινήτου (όπως στα πάντα) με σκοπό ΦΥΣΙΚΑ να μοιράσει χρήμα σε τοπικούς κατασκευαστές (πιο regulated πεθαίνεις)
γιατί μιλάει ο άλεξ για αγορά Κίνας κλπ αλλά το μόνο που γνωρίζει είναι οτι βλέπει στο youtube και εκεί δεν υπάρχει όλη η πληροφορία.
μην ρωτήσετε τα gptια , δεν θα σας πουν όλη την αλήθεια.
 


Μηνύματα
16.805
Reaction score
23.861
δεν υπάρχει αντίστοιχο ζήτημα δε όλες τις πόλεις , κυρίως στις πυκνοκατοικημένες (δεν είναι και λίγες άλλα δεν είναι το σύνολο)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.985
Reaction score
30.926
Τα έχω αναφέρει και αυτά στο παρελθόν. Δεν μπορώ να γράφω εκθέσεις κάθε φορά που αναφέρομαι σε κάτι. Όταν μιλάνε επαγγελματίες του χώρου που ζουν εκεί (στο YouTube ή αλλού δεν έχει σημασία), και τα ξέρουν καλύτερα (πρώην CEOs στην περιοχή ας πούμε), δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι. Το ΥΤ, όπως και κάθε πλατφόρμα πληροφόρησης, έχει από το απόλυτο καραγκιοζιλίκι μέχρι πολύ σοβαρούς ανθρώπους. Όταν ακούς τους δεύτερους καταλαβαίνεις τι γίνεται και τι έρχεται.

Το ΣΚ έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ για τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους κλάδους* της Κίνας. Ο ένας ήταν βέβαια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σε 3-5 χρόνια οι ειδικοί βλέπουν smart car societies. Όπως επίσης και ότι σε λίγο καιρό τα αυτοκίνητα θα είναι πιο δυνατές και πιο έξυπνες υπολογιστικές μηχανές από τα smartphones (αυτό το έχω πει και εγώ εδώ σε αυτό το θέμα).

*Ένας άλλος είναι ο χειμερινός τουρισμός και ιδιαίτερα το σκι :O_o:. Πολύ σύντομα, και σύμφωνα με δυτικούς που έχουν ήδη πιάσει θέση, η Κίνα θα έχει τον μεγαλύτερο χειμερινό τουρισμό στον κόσμο :O_o:.
 

TGD

Μηνύματα
8.804
Reaction score
8.860
Μια οριζόντια οθόνη τέσλα και μια πιο κοντή οθόνη μερτσεντέ... Kαι τετράγωνο τιμόνι, λες και οδηγούμε F1.
Κουμπιά μόνο στο τιμόνι. Να δω που θα πατάς με μια ντουζίνα κουμπάκια. Ευτυχώς που έχει και λεβιέδες...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.013
Μηνύματα
2.959.041
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top