Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
Καθώς και γερμανικά που αρπάζουν μέσα σε πάρκινγκ...
Άλλο το συμβάν σε πάρκιγκ και άλλο σε αντιπροσωπία. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.
 


Μηνύματα
6.978
Reaction score
5.520
Το προπερασμένο Σαββατοκύριακο ένας γνωστός με την παρέα του πήγαν εκδρομή στην Παύλιανη.
Ας σημειωθεί πως η απόσταση από την Αθήνα είναι 235 χιλιόμετρα και το υψόμετρο της 1050 μέτρα.
Ένας από την παρέα του, ήθελε να δείξει το καινούριο του ηλεκτρικό αμάξι μάρκας Μ......., αξίας 70000 ευρώ.
Οι υπόλοιποι είχαν τις αντιρρήσεις τους, αλλά ο τύπος επέμενε και τελικά δέχτηκαν να πάνε με αυτό.

Ξεκίνησαν από την Αθήνα με τα διαθέσιμα χιλιόμετρα στα 500. Με το που βγήκαν εθνική και άνοιξε, τα χιλιόμετρα έπεσαν στα 350. Όταν δε η διαδρομή έγινε ανηφορική, για κάθε ένα χιλιόμετρο δρόμου τα διαθέσιμα χιλιόμετρα μειώνονταν κατά 10. Αυτά μας περιέγραφε ο γνωστός.
Για να μην τα πολυλογώ χρειάστηκε δύο στάσης για φόρτιση και με το σχετικό ψάξιμο στην περιοχή για φορτιστή, τους πήρε 7 ώρες να φτάσουν. Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζεσαι κάτω από 3 ώρες.

Το τι κράξιμο έπεσε το φαντάζεστε πιστεύω... <<Άντε πέτα το το μπου.... που πήρες>> και τα σχετικά.
Η πλάκα είναι πως ο ιδιοκτήτης, κλασικός Ελληναράς, δεν το έβαζε κάτω και παρά την ταλαιπωρία που τράβηξαν, υποστήριζε με σθένος τα ηλεκτρικά!!!
Ελληναράς δεν ήταν που εξακολουθούσε στο τέλος να υποστηρίζει τα ηλεκτρικά, αλλά που ξεκίνησε ταξίδι απροετοίμαστος και χωρίς να γνωρίσει το αυτοκίνητό του πρώτα.
 

gid

Μηνύματα
8.271
Reaction score
9.520
Άλλο το συμβάν σε πάρκιγκ και άλλο σε αντιπροσωπία. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Ελάχιστη η διαφορά. Αμάξι σε ακινησία και εκτός φόρτισης και στις δύο περιπτώσεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
Ελάχιστη η διαφορά. Αμάξι σε ακινησία και εκτός φόρτισης και στις δύο περιπτώσεις.
Το ένα σε ελεγχόμενο χώρο, και το άλλο έκθετο σε κάθε βλαμμένο, μια από τις παραμέτρους.
 

gid

Μηνύματα
8.271
Reaction score
9.520
Το ένα σε ελεγχόμενο χώρο, και το άλλο έκθετο σε κάθε βλαμμένο, μια από τις παραμέτρους.
Καλά, θεωρίες συνομωσίας.

Πήγε τάχα κάποιος σε χώρο με κάμερες (που κατέγραψαν και τη φωτιά) και βρήκε τρόπο να προκαλέσει την αυτο-ανάφλεξη της μπαταρίας.

Και, βέβαια, δεν πήγε, γιατί οι κάμερες θα τον είχαν καταγράψει και θα γινόταν γνωστό πως είχε γίνει δολιοφθορά νωρίτερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
Καλά, θεωρίες συνομωσίας.

Πήγε τάχα κάποιος σε χώρο με κάμερες (που κατέγραψαν και τη φωτιά) και βρήκε τρόπο να προκαλέσει την ανάφλεξη της μπαταρίας.

Και, βέβαια, δεν πήγε, γιατί οι κάμερες θα τον είχαν καταγράψει και θα γινόταν γνωστό πως είχε γίνει δολιοφθορά νωρίτερα.
Είπα, μια παράμετρος. Να γράψουμε και τις υπόλοιπες; Βαριέμαι.
 

gid

Μηνύματα
8.271
Reaction score
9.520
Είπα, μια παράμετρος. Να γράψουμε και τις υπόλοιπες; Βαριέμαι.
Άν είναι ακόμη πιο τραβηγμένα σενάρια, δεν υπάρχει και λόγος. Κι εγώ βαριέμαι να τα καταρρϊπτω.
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
Πάντα αναρωτιόμουν ποια είναι τα κριτήρια ….
Nominees are judged on the following criteria: design, comfort, safety, economy, handling, performance, functionality, environmental requirements, driver satisfaction and price. Technical innovation and value for money are also important factors.[6]

A shortlist of seven cars is selected by a simple vote. For the final round of voting, each jury member has 25 points to distribute among the finalists. The points must be distributed to at least five cars, with no more than ten to any one car, and no joint top marks. The voting is open, and each jury member provides published justification for their vote distribution.
 



Μηνύματα
22.613
Reaction score
16.681
Κι όμως, μπορεί να είναι όμορφα αυτοκίνητα κι ας είναι ηλεκτρικά.

Με μάσκα (έστω και ψεύτικη), αυτό μάλιστα! Όχι σαν τα άλλα, λες κι έχουν βάλει ένα τοίχο μπροστά! :geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
Α ΟΚ τότε
Πέρσι ήταν το Scenic που ξεκινά από 48.000. Δεν το λες φθηνό.

Όσο για το Mazda, πολλά μπορεί να είναι όμορφα, και αρκετά ακριβά, αλλά μένει να δούμε/ δείξουν και τι κάνουν. Γιατί αν είναι να δώσεις 70 και να μην κάνει ούτε 250χλμ σαν τον άλλον, hard pass, really hard.

Καλά είναι δυνατόν να πουλάς αμάξι 70k με 112kW φόρτιση; Είναι δυνατόν να δίνεις 70k για αμάξι που φορτίζει μόνο με 112kW;
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.606
Reaction score
8.151
Όσο για το Mazda, πολλά μπορεί να είναι όμορφα, και αρκετά ακριβά, αλλά μένει να δούμε/ δείξουν και τι κάνουν. Γιατί αν είναι να δώσεις 70 και να μην κάνει ούτε 250χλμ σαν τον άλλον, hard pass, really hard.
45Κ λέει θα έχει η "μικρή" έκδοση που έχει και πολύ πιο γρήγορη φόρτιση.

Αν φαίνονται "λίγα" για Mazda τέτοιου μεγέθους και... φινέτσας, είναι επειδή στην ουσία πρόκειται για το "Deepal L07" της "Changan" (wtf?) με άλλο σήμα. Made in China εννοείται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.037
Reaction score
30.976
45Κ λέει θα έχει η "μικρή" έκδοση που έχει και πολύ πιο γρήγορη φόρτιση.

Αν φαίνονται "λίγα" για Mazda τέτοιου μεγέθους και... φινέτσας, είναι επειδή στην ουσία πρόκειται για το "Deepal L07" της "Changan" (wtf?) με άλλο σήμα. Made in China εννοείται.
Α ναι; Δεν είδα το video. Πληρώνεις Deepal δηλαδή με φερετζέ Mazda; Καλή φάση. Ούτε καν Geely ή BYD ή XPeng. Deepal.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.034
Μηνύματα
2.959.886
Members
38.280
Νεότερο μέλος
ikonsgr
Top