Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.915
Reaction score
87.668
και 10.000€ παραπάνω.
Από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι σε σαφώς ανώτερη κατηγορία κατασκευής και άρα τα αξίζει. Και με το παραπάνω.
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
2.054
από τα παραπάνω στοιχεία η διαφορά βάρους μεταξύ CLA και 3 LR είναι 233 κιλά
από τα οποία τα 73 κιλά είναι η μεγαλύτερη μπαταρία (αν υπολογίσουμε τη διαφορά σε KW και σημείο αναφοράς το βάρος της μπαταρίας του τέσλα).
είναι και ελαφρά μεγαλύτερο αμάξωμα, έστω κατά λίγα χιλ. σε κάθε διάσταση,
οπότε η διαφορά στο βάρος δεν είναι και τόσο μεγάλη
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.295
Reaction score
43.922
Eπίσης στα συμβατικά υπολογίζεται το βάρος του πλήρες υγρών, 90% καύσιμο και το βάρος του οδηγού (75Kg).
Στα ηλεκτρικά μόνο για πλήρες υγρών γίνεται λόγος (υγρά φρένων και δοχείο πλυσίματος παρμπριζ υποθέτω :biggrin: ) ούτε καν ο οδηγός.
Οταν βγουν επίσημα στοιχεία για τη CLA από το εργοστάσιο θα το ξαναδούμε σε τι γίνεται σύγκριση.



Ενα λάθος που σίγουρα κάνουν εκεί στη Mercedes (ελπίζω να με διαβάζει κάποιος για να το μεταφέρει στους αρμόδιους :p ) είναι ότι βγάζουν νέο αυτοκίνητο/πλατφόρμα με όνομα μοντέλου που παραπέμπει σε υπάρχον της μικρότερης κατηγορίας. Οπου μεταξύ τους από ότι φαίνεται από τις διαστάσεις τουλάχιστον δεν έχουν καμία σχέση. Αυτό θα δημιουργήσει μια σύγχιση στην αγορά τουλάχιστον τον πρώτο καιρό. Νομίζω ότι πιο πετυχημένο θα ήταν να το έλεγαν CLC ειδικά αν στοχεύουν να κόψουν τις κάτω σειρές Α, Β (που κι αυτό ήταν λάθος κίνηση κατά τη γνώμη μου :p αλλά δεν ξέρω και τι λεφτά τους άφησε όλο αυτό το πρότζεκτ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.874
Reaction score
141.070
το βάρος κουβάλαει όλον τον καρκίνο της αυτοκίνησης, μεγάλο βάρος>βαρύτερα εξαρτήματα>φαρδύτερα λαστιχα>βαρύτερα λάστιχα>μεγαλύτεροι τροχοί>βαρύτεροι τροχοί>ογκοδέστερα εξαρτήματα>περιβαλοντικό αποτύπωμα κατά την κατασκευή ΚΑΙ την χρήση κλπ .

αλλά δυστυχώς ακόμα δεν έχουν μπει όλοι στη διαδικασία επίλυσης του θέματος.

από την άλλη γίνεται εμφανές οτι στο θέμα αποδοτικότητας, υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν και αυτό γίνεται πιο εύκολα, δεν είναι μόνο η αεροδυναμική (που πρέπει να μην στερεί την αισθητική εταιρική ταυτότητα την ίδια στιγμή).
Στο θέμα αποδοτικότητας (efficiency) που επιμένεις, θα ξεπεραστεί η αναφορά που αποτελεί το model 3 μόνον όταν θα κυκλοφορήσει αυτό.

Το efficiency από ένα μικρού μεγέθους μπαταρίας και μικρού βάρους καλουπωτού σασί αυτοκινήτου, θα είναι η επόμενη αναφορά.
 

Μηνύματα
17.171
Reaction score
24.554
Α καλά, wagyu a5 , εδώ θα είμαστε (Αν δεν ψωφησω σε κάναν αγώνα που θα πάω για PB) και θα σε διαβάζω με χαρά
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.694
Μηνύματα
2.988.244
Members
38.359
Νεότερο μέλος
thandimo
Top