Ηλεκτρικό γιά την σύντροφο του Φίλου του Φόρουμ με Δίχως Πρόσβαση


Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.384
Reaction score
8.115
Σήμερα πήγαμε με τον xfader να οδηγήσουμε ελεκτροMiniα Countryman & Aceman μετά τις κοινές δουλειές μας.
...και...

1744698857666.png
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.281
Reaction score
77.677
Το Aceman έχει σοβαρά ελαττώματα για την ΣτΦτΦμΔΠ αν και με την προωθητική των 6000€ (μέχρι τον Ιούνιο) κοστίζει περίπου όσο το EV3 και το Puma.

Όταν απενεργοποιήσαμε το ESP της μεσαίας έκδοσης των 218hp σε φανάρι, σπίναρε μέχρι τα 90. :roflmao: Μιά χαρά απο ισχύ.
Είναι χάλια τα υφάσματα στο ταμπλώ και τις πόρτες.
Δεν ανοίγει το sunroof (ανοίγει όμως στο Countryman που αποκλείεται γιατί είναι τεράστιο και πολύ ακριβότερο).
Έχει ευτυχώς ηλεκτρικό roller για να μην καίγεσαι στο λιοπύρι, δεν αναγκάζεσαι να χρησιμοποιείς γελοία κουμπωτά σκιάδια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.286
Reaction score
141.837
κοστίζει περίπου όσο το EV3
Ωραίο είναι, εξωτερικά μοιάζει με το μίνι και ίσως είναι και πιο ωραίο, και επειδή η διαφορά τιμής είναι μάλλον μικρή (4 χιλιάρικα μόνο), αξίζει να πας στη μεγάλη μπαταρία

1000015728.png


Αλλά πλέον είναι εκτός μπάτζετ, άσε που με τόσα λεφτά παίρνεις Τέσλα μ3 LR, όπου γλυτώνεις και τα σέρβις. Άμα το ερωτευτεί πάντως, τα αξίζει τα λεφτά του, και θα βγάζει άφθονα χιλιόμετρα με 81,4 kWh μπαταρία, αρκεί να μη το πατάει πολύ, διότι δε φαίνεται να έχει εξαιρετική αεροδυναμική.

Το βόλβο δε το συμπαθώ αλλά είναι εντός μπάτζετ. Θα πρότεινα να την στείλετε να κάνει ένα τεστ ντραιβ στο μεγκάν και στο Σιτροέν το C3. Για τα λεφτά που ζητάνε, δίνουν υπερβολικά πολλά πραγματακια.

(Το ΚΙΑ δεν νομίζω να σ'αρέσει οδηγικά, δεν είναι και 4-κινητο να το σώσει)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.003
Reaction score
32.037
Αν μιλάμε για ηλεκτρικά που απλά μπαίνουν στην πρίζα ΟΚ. Αν όμως μιλάμε για το ηλεκτρικό όπως πρέπει να είναι, πόσο μάλλον το 2025, το να συγκρίνουμε Megane ή 5 με eC3 είναι σαν να συγκρίνουμε Tesla του 2025 με το πρώτο Leaf του 2010.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.285
Reaction score
95.655
Ωραίο είναι, εξωτερικά μοιάζει με το μίνι και ίσως είναι και πιο ωραίο, και επειδή η διαφορά τιμής είναι μάλλον μικρή (4 χιλιάρικα μόνο), αξίζει να πας στη μεγάλη μπαταρία
Όχι κι ωραίο. Θυμίζει LEGO Duplo (για ηλικίες 2-5). :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.286
Reaction score
141.837
Αν μιλάμε για ηλεκτρικά που απλά μπαίνουν στην πρίζα ΟΚ. Αν όμως μιλάμε για το ηλεκτρικό όπως πρέπει να είναι, πόσο μάλλον το 2025, το να συγκρίνουμε Megane ή 5 με eC3 είναι σαν να συγκρίνουμε Tesla του 2025 με το πρώτο Leaf του 2010.
Σωστά, αλλά είναι δελεαστική η τιμή του, και έχει την αυτονομία που θεωρεί αναγκαία στην συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και μέγεθος.
Όχι κι ωραίο. Θυμίζει LEGO Duplo (για ηλικίες 2-5). :biggrin:
Άμα θέλει ωραίο αυτοκίνητο, να πα να πάρει Τέσλα. 😁

1000015730.png
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.281
Reaction score
77.677
Τέσλα μ3 LR, όπου γλυτώνεις και τα σέρβις
Όχι.-
Δεν έχει σκίαστρο, δεν έχει οθόνη-HUD και τα έχει κι η κουτσή Μαργιώ. :tongue:

βόλβο
Μπα, δεν έχει οθόνη-HUD.


To EV3 δεν της αρέσει στα ίδια χρήματα. Αν ήταν φθηνότερο, ίσως.

Το ίδιο ισχύει και για το Puma που είναι ακριβό αλλά με ανοιγόμενη οροφή.

Το Megane είναι ενδιαφέρον αλλά σημαντικά ακριβότερο και χωρίς ηλιοροφή ενώ τα της Stellantis δεν κάνουν για τη χρήση και σέρνονται.


EDIT: Ήδη ανεβήκαμε στις 40000€ με άφθονους συμβιβασμούς. :confused:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.286
Reaction score
141.837
Δεν έχει σκίαστρο, δεν έχει οθόνη-HUD
Σωστό.

Αν τα θεωρείς αναγκαία, απορρίπτεται κι αυτό.

Σημείωσε όμως πως κι εγώ τα θεωρούσα αναγκαία, και μάλιστα πήρα ένα HUD σχεδόν εξ'αρχης της αγοράς του αυτοκινήτου, και τελικά δε το έβαλα ποτέ, ενώ σκιαστρο, μετά από αλλαγή του πάνω τζαμιού (έσπασε από προπορευόμενο φορτηγό που πέταξε κάνα μπουλόνι) δεν έχω ξαναβάλει (είχα πάρει 3 ειδών σκιαστρα, τα οποία χρησιμοποίησα αρχικά, και τα έχω να κάθονται πλέον).

Είναι πολύ βελτιωμένα τα νέα τζάμια.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.281
Reaction score
77.677
πήρα ένα HUD σχεδόν εξ'αρχης της αγοράς του αυτοκινήτου, και τελικά δε το έβαλα ποτέ
Α
Π
Ο
Κ
Λ
Ε
Ι
Ε
Τ
Α
Ι
η περίπτωση να μην υπάρχει πληροφόρηση εκεί που κοιτάζει ο/η οδηγός.
Δεν ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η άποψη οποιουδήποτε για αυτό το θέμα.

Τα υπόλοιπα συζητούνται κάπως, αυτό όχι.


Είναι πολύ βελτιωμένα τα νέα τζάμια.
Και τα rollers είναι βελτιωμένα, μπζ-μπζ. :p Δεν τους αφορά η επιλογή φτήνιας των κατασκευαστών.

Όταν οδήγησα κατακαλόκαιρο 2 αυτοκίνητα, BMW & Porsche, με ηλεκτρονική φωτοσκίαση του γυαλιού απόρησα με τι θράσος τολμούν να τα πουλούν 2 και 3+ χιλιάδες ευρώ αντί να βάλουν ένα τέλειο συρόμενοι σκίαστρο.
Γκατζετιές του κwλου...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.003
Reaction score
32.037
Να ρωτήσω κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ;

Γιατί αποκλείεται να μην υπάρχει πληροφόρηση εκεί που κοιτάζει ο/η οδηγός;
Τι βλέπει εκεί που δεν μπορεί να οδηγήσει χωρίς αυτό;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.003
Reaction score
32.037
Γιατί κλάνει το γατί. :tongue:
Πραγματική απορία είναι. Προσωπικά το θεωρώ ένα άχρηστο gadget. Δεν μπορώ να βρω κάποιο όφελος.
 

Μηνύματα
17.272
Reaction score
24.740
Γιατί αποκλείεται να μην υπάρχει πληροφόρηση εκεί που κοιτάζει ο/η οδηγός;
Τι βλέπει εκεί που δεν μπορεί να οδηγήσει χωρίς αυτό;
κανονικά ή απαραίτητη πληροφορία πρέπει να βρίσκεται ΜΟΝΟ εκεί και όχι αλλού.
απαραίτητη πληροφορία είναι σε ένα ηλεκτρικό η ταχύτητα, η κατάσταση φόρτισης, ενδείξεις κινδύνου (πχ πίεση ελαστικών, εμπόδια, βλάβες κλπ) και πλεον οδηγίες πλοήγησης.
αυτά ΜΟΝΟ μπροστά μας, όχι στην γμοθόνη της κονσόλας.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.281
Reaction score
77.677
Πραγματική απορία είναι. Προσωπικά το θεωρώ ένα άχρηστο gadget. Δεν μπορώ να βρω κάποιο όφελος.
Gadget αυτό που δίνει πληροφορίες εδώ και 120 χρόνια σε κάθε όχημα;
Γιατί εγώ δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά σε HUD που ΔΕΝ είναι gadget αλλά σε οθόνη μπροστά στον οδηγό.


Gadget;

1744710881408.jpeg
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.194
Ο λόγος που δεν εχουν σκίαστρα ή μάλλον καλύτερα που έχουν μεγάλη γυάλινη οροφή και προσπαθούν μετά να το μπαλώσουν κάπως (αν μπαλώνεται) είναι η ανάγκη εξοικονόμησης έστω και 2-3 πόντων στη διάσταση πάτωμα-οροφή. Καθώς οι μπαταρίες μπαίνουν στο πάτωμα αυξάνεται το πάχος του και τρώει χώρο από το χώρο επιβατών. Εκτός του ότι ειδικά οι πίσω επιβάτες κάθονται πλέον σαν να βρίσκονται στην τουαλέτα σε φάση αφόδευσης κάποιοι που είναι πιο ψηλοί θα βρίσκει το κεφάλι τους στην οροφή αν αυτή ήταν μια τυπική συνηθισμένου πάχους οροφή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.003
Reaction score
32.037
Gadget αυτό που δίνει πληροφορίες εδώ και 120 χρόνια σε κάθε όχημα;
Γιατί εγώ δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά σε HUD που ΔΕΝ είναι gadget αλλά σε οθόνη μπροστά στον οδηγό.
HUD εγώ ξέρω αυτό. Που όπως είπα δεν το θεωρώ αναγκαίο. Αν εννοείς οθόνη πίσω από το τιμόνι πάσο. ΟΚ στο δίνω, αν και οδηγώντας το Tesla δεν ένοιωσα ότι μου χρειάζεται.
toyota-hud.jpeg

κανονικά ή απαραίτητη πληροφορία πρέπει να βρίσκεται ΜΟΝΟ εκεί και όχι αλλού.
απαραίτητη πληροφορία είναι σε ένα ηλεκτρικό η ταχύτητα, η κατάσταση φόρτισης, ενδείξεις κινδύνου (πχ πίεση ελαστικών, εμπόδια, βλάβες κλπ) και πλεον οδηγίες πλοήγησης.
αυτά ΜΟΝΟ μπροστά μας, όχι στην γμοθόνη της κονσόλας.
Καταλαβαίνω μόνο την πλοήγηση στο GPS. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ περιττά,
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.281
Reaction score
77.677
θα βρίσκει το κεφάλι τους στην οροφή αν αυτή ήταν μια τυπική συνηθισμένου πάχους οροφή.
Ένα απο τα αυτοκίνητα που ψαχούλεψα χθες αλλά βαρέθηκα να οδηγήσω ήταν μία νέα σειρά 5 στην οποία το roller τυλιγόταν εμπρός γι' αυτόν ακριβώς το λόγο. Λύσεις υπάρχουν. ;)
Υπάρχουν επίσης άφθονα αυτοκίνητα με ηλιοροφή που ανοίγει από πάνω και δεν μειώνει το ύψος. Το Juke που είχαμε, το Mini που έχουμε.
 

TGD

Μηνύματα
9.721
Reaction score
9.674
Όταν οδήγησα κατακαλόκαιρο 2 αυτοκίνητα, BMW & Porsche, με ηλεκτρονική φωτοσκίαση του γυαλιού απόρησα με τι θράσος τολμούν να τα πουλούν 2 και 3+ χιλιάδες ευρώ αντί να βάλουν ένα τέλειο συρόμενοι σκίαστρο.
8 κατοσταρικα πήγε η αντικατάσταση του σκισμενου σκίαστρου της μπέμπας.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.033
Μηνύματα
2.998.560
Members
38.398
Νεότερο μέλος
Giannis Ilion
Top