Ηλεκτρικό ποδηλατο


Μηνύματα
24.551
Reaction score
18.914
Λίγο παράδοξο μάλιστα, το απλό με ιμάντα, το pro με αλυσίδα (προφανώς για περισσότερες σχέσεις για ανηφόρες κλπ), αλλά σαν χαρακτηριστικό σε e-bike ο ιμάντας μου φαίνεται καλύτερη επιλογή, ούτε συντήρηση, ούτε γρανάζια να φροντίζεις, και λιγότερος θόρυβος νομίζω...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.931
Reaction score
51.284
Όπως φαίνεται γίνονται πλέον κάποιες έξυπνες υλοποιήσεις σε city ebikes με καλά υλικά και λειτουργικότητα.
Βέβαια από περιφέρεια είναι χάλια ώστε να κρατηθεί η τιμή χαμηλά
 

TGD

Μηνύματα
9.415
Reaction score
9.388
ο παπαρας που το καβαλουσε, ανθρωπος λεπτος που δεν φαινοταν να εχει κανενα θεμα, πηγαινε με 25-30 την ωρα και δεν εκανε καθολου πεταλι, στο πιο φλατ σημειο της πολης.
Αυτό δεν είναι ποδήλατο. Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Το ποδήλατο πρέπει να κινείται μόνο όταν κάνεις πεντάλ. Αν δεν κάνεις πεντάλ δεν επιτρέπεται να δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας. Υπογράφει και ο εισαγωγέας και ο αγοραστής σχετική υπεύθυνη δήλωση. Αλλιώς είναι ηλεκτρική μοτοσικλέτα. Θέλει πινακίδα και δίπλωμα όπως το παπάκι.
 

Μηνύματα
24.551
Reaction score
18.914
Πολλά είναι έτσι, είτε καστομιές, είτε πειραγμένα, που έχουν απλά πετάλι για ξεκάρφωμα. Αν δεν γίνονται έλεγχοι από την τροχαία, θα συνεχίσει αυτή η δουλειά. Από την άλλη, εδώ η τροχαία δεν ελέγχει όσο θα έπρεπε πολύ πιο σοβαρά θέματα με άλλα οχήματα, που και βαρύτερα είναι, και πολύ ταχύτερα, και πολύ μεγαλύτερη ζημιά κάνουν σε ατυχήματα, και θα ασχοληθεί με τα e-bikes;
 

Μηνύματα
7.049
Reaction score
5.569
Το πρόβλημα δεν είναι ότι θέλει πινακίδα και δίπλωμα, αλλά ότι δεν γίνεται να βγάλεις πινακίδα αν δεν έχει έγκριση τύπου, επομένως μόνο αν είναι επίσημης εισαγωγής e-pedelec, με τέτοιες απλησίαστες τιμές.
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.931
Reaction score
51.284
Μέχρι τα θκάμ γεράματα Σώτο η ποδηλατική βιομηχανία ελπίζω να το έχει πάρει αλλιώς με τις τιμές. Ούτως ή άλλως αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, κανένας σχεδόν δεν αγοράζει καινούριο ποδήλατο, θα πρέπει να επιστρέψουν στη εποχή που το τρέχον μοντέλο θα μένει 3-4 χρόνια στη αγορά, αλλιώς δεν υπάρχει βιωσιμότητα σε όλο αυτό.
 

Μηνύματα
24.551
Reaction score
18.914
Ρωτώ, γιατί τα δικά μου γεράματα πλησιάζουν σιγά σιγά! Αν είναι, να αρχίσω να παίζω.... στοίχημα και λόττο! :roflmao: :geek:
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.143
Reaction score
37.608
Το πρόβλημα δεν είναι ότι θέλει πινακίδα και δίπλωμα, αλλά ότι δεν γίνεται να βγάλεις πινακίδα αν δεν έχει έγκριση τύπου, επομένως μόνο αν είναι επίσημης εισαγωγής e-pedelec, με τέτοιες απλησίαστες τιμές.
Και απαγορεύεται η κίνησή τους στον ποδηλατοδρομο
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.931
Reaction score
51.284
Ρωτώ, γιατί τα δικά μου γεράματα πλησιάζουν σιγά σιγά! Αν είναι, να αρχίσω να παίζω.... στοίχημα και λόττο! :roflmao: :geek:
Μία θκιάμ εικασία είναι πως όλο αυτό θα συμβεί σύντομα, trek, giant, specialized κλπ. έχουν μεγάλες ζημιές, πόσο θα κρατήσει άραγε όλη αυτή η φούσκα?
Με τη έλευση των Κινέζων με τα πολύ καλά πλέον πλαίσια και εξαρτήματα δέχονται μεγάλες πιέσεις, ο κόζμος έχει γυρίσει τη πλάτη στους μεγάλους και επώνυμους κατασκευαστές, και καλά τους έκανε!!
Λίγα χρόνια πριν έπαιρνες με 5κ race ποδήλατο full DA, πλέον κοστίζει 10κ, διπλάσια τιμή δλδ
Έτσι, έτσι, παρδαλό για να σε βλέπουν στο δρόμο! :roflmao:
Δεν είσαι μόνο μαυρόγατα, είσαι και ζηλιάρης!! :tongue: :lolsign:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.662
Μηνύματα
2.987.121
Members
38.359
Νεότερο μέλος
Γιαννα
Top