- Μηνύματα
- 5.411
- Reaction score
- 6.559
Διαβασα ολα τα ποστ, και ειδα συγκρισεις με αυτοκινητα που δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης!!! τι σχεση εχουν τα σαξοραλα, τα audi με υπερσυμπιεστες ??
λοιπον να τα παρουμε απο την αρχη, το rx8 δεν εχει πλεον υπερσυμπιεστη(με ολα τα θετικα και τα αρνητικα του...) λιγοτερες ροπες (το αμεσα αντιληπτο)σε σχεση με τους προκατοχους του αλλα και πολυ ποιο αξιοπιστο και λιγοτερο βενζινοβορο.
ομως ως περιστροφικος κινητηρας(καμια σχεση με παλινδρομικους , και ναι εχει και πλεονεκτηματα π.χ ογκο, βαρος λιγοτερα κινουμενα μερη, χαμηλο κεντρο βαρους) ως αρχη λειτουργιας μοιαζει με τα διχρονα και γιαυτο κανονικα θα επρεπε να φορολογειται με τις ΄΄ανασες΄΄ δηλ ως 2600 cc και οχι με τον κυβισμο μιας και δε τιθεται συγκριση με 4χρονους παλινδρομικους , ετσι και η κυρια αιτια υψηλης καταναλωσης και στο ρελαντι!!!! το συκεκριμενο λοιπον δεν τιθεται στο σωστο κατα ταλλα του οτι παει καιει αλλα κατι παραπανω απο αυτο
Ενα λαθος που επισης πολλοι κανουν ειναι να βγαζουν συμπερασμα απο την αισθηση που σου δεινει ενα αυτοκινητο καταληγοντας οτι ειναι λιγοτερο δυνατο η γρηγορο απο καποιο αλλο , και σε αυτο οφειλεται η ροπη. Ετσι ενα honda vtec 93΄ μπορει να ειχε 160 hp αλλα η ροπη του ηταν σχεδον ιδια με ενος απλου 1600 οχι ομως η απολυτη υποδυναμη και η γενικη αισθηση οταν δεν το εσπαγες ηταν και ενος λιγοτερο δυνατου αυτοκινητου ακομη και απο το 1600 vtec me 35 hp λιγοτερα με το μονο εκκκεντρ.
Στο διαταυτα, αν θα το αγοραζα? εγω αν δεν ειχα θεμα καταναλωσης (διοτι στην ιδια υποδυναμη βρισκεις με πολυ λιγοτερη), χωρων και δεν με απασχολουσε η ροπη των τουρμπατων ανταγωνιστων,αλλα με ενθουσιαζε η αισθηση ενος απολυτα καλοζυγισμενου πισωκινητου, και με το πλεονεκτημα της χαμηλης φορολογικης κλιμακας θα επερνα το 190αρι με το πλεονεκτημα της ηψηλοτερης ροπης, της καλυτερα ελεγχομενης δυναμης, της χαμηλοτερης καταναλωσης, και του μεγαλυτερου χρονου ζωης σε σχεση με την γρηγορη εκδοση...
εμενα παντως τα σαλια ακομη μου τρεχουν με τη νυχτεριδα, ισως το ποιο διαχρονικα φρεσκο, αν και οχι το μοναδικο της εταιριας..
λοιπον να τα παρουμε απο την αρχη, το rx8 δεν εχει πλεον υπερσυμπιεστη(με ολα τα θετικα και τα αρνητικα του...) λιγοτερες ροπες (το αμεσα αντιληπτο)σε σχεση με τους προκατοχους του αλλα και πολυ ποιο αξιοπιστο και λιγοτερο βενζινοβορο.
ομως ως περιστροφικος κινητηρας(καμια σχεση με παλινδρομικους , και ναι εχει και πλεονεκτηματα π.χ ογκο, βαρος λιγοτερα κινουμενα μερη, χαμηλο κεντρο βαρους) ως αρχη λειτουργιας μοιαζει με τα διχρονα και γιαυτο κανονικα θα επρεπε να φορολογειται με τις ΄΄ανασες΄΄ δηλ ως 2600 cc και οχι με τον κυβισμο μιας και δε τιθεται συγκριση με 4χρονους παλινδρομικους , ετσι και η κυρια αιτια υψηλης καταναλωσης και στο ρελαντι!!!! το συκεκριμενο λοιπον δεν τιθεται στο σωστο κατα ταλλα του οτι παει καιει αλλα κατι παραπανω απο αυτο
Ενα λαθος που επισης πολλοι κανουν ειναι να βγαζουν συμπερασμα απο την αισθηση που σου δεινει ενα αυτοκινητο καταληγοντας οτι ειναι λιγοτερο δυνατο η γρηγορο απο καποιο αλλο , και σε αυτο οφειλεται η ροπη. Ετσι ενα honda vtec 93΄ μπορει να ειχε 160 hp αλλα η ροπη του ηταν σχεδον ιδια με ενος απλου 1600 οχι ομως η απολυτη υποδυναμη και η γενικη αισθηση οταν δεν το εσπαγες ηταν και ενος λιγοτερο δυνατου αυτοκινητου ακομη και απο το 1600 vtec me 35 hp λιγοτερα με το μονο εκκκεντρ.
Στο διαταυτα, αν θα το αγοραζα? εγω αν δεν ειχα θεμα καταναλωσης (διοτι στην ιδια υποδυναμη βρισκεις με πολυ λιγοτερη), χωρων και δεν με απασχολουσε η ροπη των τουρμπατων ανταγωνιστων,αλλα με ενθουσιαζε η αισθηση ενος απολυτα καλοζυγισμενου πισωκινητου, και με το πλεονεκτημα της χαμηλης φορολογικης κλιμακας θα επερνα το 190αρι με το πλεονεκτημα της ηψηλοτερης ροπης, της καλυτερα ελεγχομενης δυναμης, της χαμηλοτερης καταναλωσης, και του μεγαλυτερου χρονου ζωης σε σχεση με την γρηγορη εκδοση...
εμενα παντως τα σαλια ακομη μου τρεχουν με τη νυχτεριδα, ισως το ποιο διαχρονικα φρεσκο, αν και οχι το μοναδικο της εταιριας..