VLASSIS-S
Sιγμοειδής Νέμεσις
- Μηνύματα
- 8.073
- Reaction score
- 14.057
Δεν μπορω να παρω θεση διοτι δεν χωραω ....
Ααααααυτός είναι moderator! Να υποδαυλίζει τα... πάθη!Τι, τέλειωσε κιόλας;
Κρίμα. Είχα καλομάθει από παλιότερα με τη διαμάχη ιταλικών vs γερμανικών, κι αυτό μου κακοφάνηκε.
Είχε όμως μια πρωτοτυπία: ενδοοικογενειακή διαμάχη δεν είχε ξαναϋπάρξει.![]()
Kλασική πισωκούνα...![]()
Όχι μόνο μια εταιρεία, κι άλλες προσπάθησαν τα τελευταία 50 χρόνια κι απέτυχαν. Δεν είναι τυχαίο και η απλότητα δεν είναι πάντοτε καλύτερη.παντως η φιλοσοφια ενος περιστροφικου κινητηρα ειναι εξαιρετικη ,απλα το οτι εχει αξιοποιηθει απο μια μονο εταιρια , ειναι ο βασικος παραγωντας που εχει μεινει και θα μεινει πισω σε σχεση με τους παλινδρομικους,το μεγαλειο της απλοτητας του θυσιαζεται στο βωμο της οικολογιας ...
αυτό με τι κινητήρα είναι....
![]()
Τι τις θες αυτές?
Οπως λέει κι ο νιμα , δεν έχουν αξιοπιστία, είχε πάει σε πλαστικό και του είπε οτι ''χαλάνε'' εύκολα.
Μετά από κάθε βόλτα θέλουν service (όχι τα αυτοκίνητα).
Το πηγάδι δε χαλάει , μόνο ο κουβάς...Μετά από κάθε βόλτα θέλουν service (όχι τα αυτοκίνητα).
http://www.racingbeat.com/mazda/performance/rotary-tech-tips/compression-check.htmlΠοια λοιπον ειναι η καταληλη συμπιεση που πρεπει να εχει παριπου ?