VLASSIS-S
Sιγμοειδής Νέμεσις
- Μηνύματα
- 8.073
- Reaction score
- 14.057
Δεν μπορω να παρω θεση διοτι δεν χωραω ....
Ααααααυτός είναι moderator! Να υποδαυλίζει τα... πάθη!Τι, τέλειωσε κιόλας;
Κρίμα. Είχα καλομάθει από παλιότερα με τη διαμάχη ιταλικών vs γερμανικών, κι αυτό μου κακοφάνηκε.
Είχε όμως μια πρωτοτυπία: ενδοοικογενειακή διαμάχη δεν είχε ξαναϋπάρξει.![]()
Προαγωγή αμέσως παρακαλώ! 
Kλασική πισωκούνα...![]()
Εκει δε θα χεις προβλημα με τη συμπιεση παρα μονο .... με τη πιεση χαχαχαχααααα!!!! 
Όχι μόνο μια εταιρεία, κι άλλες προσπάθησαν τα τελευταία 50 χρόνια κι απέτυχαν. Δεν είναι τυχαίο και η απλότητα δεν είναι πάντοτε καλύτερη.παντως η φιλοσοφια ενος περιστροφικου κινητηρα ειναι εξαιρετικη ,απλα το οτι εχει αξιοποιηθει απο μια μονο εταιρια , ειναι ο βασικος παραγωντας που εχει μεινει και θα μεινει πισω σε σχεση με τους παλινδρομικους,το μεγαλειο της απλοτητας του θυσιαζεται στο βωμο της οικολογιας ...
αυτό με τι κινητήρα είναι....
![]()
Τι τις θες αυτές?
Οπως λέει κι ο νιμα , δεν έχουν αξιοπιστία, είχε πάει σε πλαστικό και του είπε οτι ''χαλάνε'' εύκολα.

Μετά από κάθε βόλτα θέλουν service (όχι τα αυτοκίνητα).

Το πηγάδι δε χαλάει , μόνο ο κουβάς...Μετά από κάθε βόλτα θέλουν service (όχι τα αυτοκίνητα).
http://www.racingbeat.com/mazda/performance/rotary-tech-tips/compression-check.htmlΠοια λοιπον ειναι η καταληλη συμπιεση που πρεπει να εχει παριπου ?