Η επάρκεια του κρίνειν



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.987
Απάντηση: Re: Η επάρκεια του κρίνειν

τι ειναι το LAXATOL?
Ti θεραπευει?
το σφίξιμο.:138:
συνίσταται παρέα με τα περιοδικά εικόνας και ήχου. :143:
 


Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

άσε με τώρα, κάνω τέχνη με τα ψηφιακά κρος, τι να σου εξηγώ... είναι τέχνη αυτό που κάνω με τα ψηφιακά. αμ πως. άσε τον βαν πως-τον-λεν, εμένα να με λες βαν-γκονκ-ίαρ πλέον. άντε.
προφέρεται ΦΑΝ ΧΟΧ και ελπίζω, Φαν Χοχ Ιαρ, να μην σε δούμε και σενα καμιά μέρα σαν κι αυτόν με ΕΝΑ ίαρ...:116:
 


Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
με ενα EAR θα χρειαζεται μονο κεντρικο και εναν μονο ενισχυτη:138:

τον προτιμω ετσι οπως ειναι ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ...:126:ΤΡΙΑ αμα λαχει:126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.987
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Ποιοι άλλοι παράγοντες είναι απαιτητοί για να κρίνει κάποιος την ορθότητα κάποιου αναπαραγωμένου ακούσματος; Εκτός της υγιούς ακοής, τί άλλο είναι απαραίτητο;

Για πείτε...
το να κρίνεις άκουσμα είναι τέχνη.

(για να συνδέσω το αρχικό ποστ με κ που καταλήξαμε)

:138::137:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

το να κρίνεις άκουσμα είναι τέχνη.

(για να συνδέσω το αρχικό ποστ με κ που καταλήξαμε)

:138::137:
ψιτ εσύ άσε τις ειρωνείες γιατί θα σε αρχίσω...
:143::142:
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

...
Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη..
Τα υλικά πολλά, οι λύσεις πολλές και το χάος ξαναχτυπά ... Ήμαρτον ρε παιδιά... Όλα αυτά δεν έχουν ίχνος επιστημονικής βάσης ... Ίχνος σχεδιαστικής λογικής ... Για πιο λόγο προτιμάς το βηρύλλιο από το βακελίτη; τον Α πυκνωτή από τον Β; Ποια είναι ή λογική της επιλογής αυτής, από την στιγμή που το ηχείο θα παίξει σε ένα χώρο με τόσους συμβιβασμούς ώστε να κινδυνεύει να χάσει τον χαρακτήρα που τόσο θέλεις να εμφυσήσεις στην δημιουργία σου; Τι κάνεις για να το διορθώσεις αυτό; Τι ακριβώς θέλεις να προβάλεις με αυτό το ηχείο; το συναίσθημα, το feeling του live, την ουδετερότητα? Γιατί να προτιμήσω εσένα και όχι την Revel που έχει ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα εξέλιξης ηχείων και ας είναι αδιάφορα σε πολλούς παρόλο που έχουνε τις καλύτερες μετρήσεις;

Ακαδημαϊκά ρωτάω...
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
ρε συ μιας και τα λέμε...κανα κανόνα έχεις για τις γυναίκες γιατί έχουμε κρίση?:604:
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.736
Reaction score
22.458
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Έλα! Ας μείνουμε στο θέμα! Για την επάρκεια του κρίνειν μιλάμε. Όχι του φλερτάρειν...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.987
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

άμα δε μπορείς να φλερτάρεις δε μπορείς να κρίνεις.

άλλωστε, το φλερτ είναι τέχνη.




:138::137::136::144:


ΥΓ κι αν δε μπορείς να κρίνεις, δε μπορείς να φλερτάρεις.








(Γι'αυτό σου λέω ρε, το να κρίνεις είναι τέχνη!)
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Τα υλικά πολλά, οι λύσεις πολλές και το χάος ξαναχτυπά ... Ήμαρτον ρε παιδιά... Όλα αυτά δεν έχουν ίχνος επιστημονικής βάσης ... Ίχνος σχεδιαστικής λογικής ... Για πιο λόγο προτιμάς το βηρύλλιο από το βακελίτη; τον Α πυκνωτή από τον Β; Ποια είναι ή λογική της επιλογής αυτής, από την στιγμή που το ηχείο θα παίξει σε ένα χώρο με τόσους συμβιβασμούς ώστε να κινδυνεύει να χάσει τον χαρακτήρα που τόσο θέλεις να εμφυσήσεις στην δημιουργία σου; Τι κάνεις για να το διορθώσεις αυτό; Τι ακριβώς θέλεις να προβάλεις με αυτό το ηχείο; το συναίσθημα, το feeling του live, την ουδετερότητα? Γιατί να προτιμήσω εσένα και όχι την Revel που έχει ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα εξέλιξης ηχείων και ας είναι αδιάφορα σε πολλούς παρόλο που έχουνε τις καλύτερες μετρήσεις;

Ακαδημαϊκά ρωτάω...
Υπαρχουνν κατασκευαστες που προς τιμη τους προσπαθουν για το καλλυτερο (ο καθενας ετσι οπως αυτος νομιζει).

Τωρα αν ο αγοραστης παρει το ηχειο (ενδεχομενως το χρυσοπληρωσει) και το βαλει στην τουαλετα του σπιτιου του, αυτο ειναι αλλο θεμα. Ο κατασκευαστης εκανε το καθηκον του.

Καποιος αγοραστης που ψαχνει το θεμα ομως, με την αγορα ενος καλου ηχειου εχει κανει ενα καλο πρωτο βημα. Το αλλο βημα ειναι να ψαξει ολες τις αλλες παραμετρους που θα κανουν το ηχειο να παιξει συμφωνα με τις φιλοδοξιες του κατασκευαστη αλλα και του αγοραστη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.834
Reaction score
59.001
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

είστε μεγάλα πειραχτήρια.
θα σας δείξω εγώ ρε, θα ξανα-πάρω πικάπ!
Πες την αλήθεια...Ποτέ δε θ'ασχοληθείς ξανά με...γρυλλορούτερ
παρε εσυ πικαπ και αν βαριεσαι ερχομαι να το ρυθμισω εγω ,γιατι μαρεσει να ρυθμιζω πικαπ.πινοντας μπυρες.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Έλα! Ας μείνουμε στο θέμα! Για την επάρκεια του κρίνειν μιλάμε. Όχι του φλερτάρειν...
άμα δε μπορείς να φλερτάρεις δε μπορείς να κρίνεις. άλλωστε, το φλερτ είναι τέχνη.
Φυσικά και είναι τέχνη... και μάλιστα υψηλή!

- Ρωτάει όλο υφάκι πχ ο χαιεντάς: Γιατί κύριε εκφράζεις άποψη για το μηχανάκι αφού δεν το άκουσες;

- Αντίθετα ο φλερταδόρος όταν δει μια πατσούρα δεν χρειάζεται να την π@δήξει για να καταλάβει ότι είναι πατσούρα. :142:

...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.987
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

... την Revel που έχει ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα εξέλιξης ηχείων και ας είναι αδιάφορα σε πολλούς παρόλο που έχουνε τις καλύτερες μετρήσεις;
δεν είναι αδιάφορα όμως στα Arf! Mastering Studios όπου χρησιμοποιούν το Studio 2. :126:

αλήθεια, ξέρεις πόσο πάει το Revel Ultima Salon2? Βέβαια με 86.4dB ευαισθησίας, κ με τόσα μεγάφωνα, κάτι παραπάνω θα θέλει από τα 13 βατ στο κανάλι ενός SET, αλλά θα το βολέψουμε κι αυτό με τα παλιοψηφιακά μας....:145:
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Υπαρχουνν κατασκευαστες που προς τιμη τους προσπαθουν για το καλλυτερο (ο καθενας ετσι οπως αυτος νομιζει).
...
Βασίλη δεν θέλω προσβάλλω τον άνθρωπο απλά κριτικάρω αυτά που έγραψε (στην παράγραφο) και να καταλάβω τη φιλοσοφία του.

... Καποιος αγοραστης που ψαχνει το θεμα ομως, με την αγορα ενος καλου ηχειου εχει κανει ενα καλο πρωτο βημα. Το αλλο βημα ειναι να ψαξει ολες τις αλλες παραμετρους που θα κανουν το ηχειο να παιξει συμφωνα με τις φιλοδοξιες του κατασκευαστη αλλα και του αγοραστη.
Πολύς κόσμος κουτά έχει χάσει εκατομμύρια με αυτή τη λογική ψάχνοντας για άλλους ενισχυτές και πηγές και καλώδια (και ηχεία) ...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.834
Reaction score
59.001
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Σε αυτή την ζωή δεν υπάρχει το τέλειο. Ας υποθέσουμε ότι δύο σχεδιαστές-μηχανικοί αναλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο έργο, συγκεκριμένου οικονομικού μεγέθους. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταλήξουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Οι μηχανικοί μπορεί να είναι ίσης αξίας-μεγέθους, αλλά δεν είναι ίδιοι άνθρωποι. Κάποια στιγμή επιλέγουν, συμβιβάζονται ανάλογα με τις εμπειρίες , τον χαρακτήρα , τα βιώματά τους. Δηλαδή το προσωπικό γούστο τους.
Κι ένα άλλο παράδειγμα, ποιο ειδικευμένο. Έχουμε να επιλέξουμε δύο μεγάφωνα μεσαίων-υψηλών. Το ένα με θόλο βηρυλλίου, που έχει άριστη απόκριση ψηλά, αλλά βγάζει κάποιο ελαφρύ συντονισμό, που τον εκλαμβάνεις σαν μία ελαφριά σκληράδα στο σίγμα των γυναικείων φωνών. Το άλλο με θόλο βακελίτη, με ζεστή μεσαία περιοχή, παντού μαλακό, αλλά τόσο μαλακό που εκ των πραγμάτων οδηγεί σε περιορισμένη απόκριση στις υψηλές συχνότητες. Και τα δύο έχουν ‘αριστες μετρήσεις-διαφορετικές δε. Ποιος μπορεί να τελεσιδικίσει υπέρ του ενός η του άλλου?
Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που κανένα ανθρώπινο δημιούργημα δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο. Στην ίδια κατηγορία τιμής. Αυτοκίνητα που βασίζονται στο ίδιο δάπεδο (π.χ. Φίατ και Αλφα Ρομέο), οι κατασκευαστές, τα ρυθμίζουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού τους. Σύμφωνα με την φιλοσοφία της εταιρείας. ( πιο φιλικό το Φίατ, πιο σπόρ η Αλφα Ρομέο).
Σε περιμένω να ακούσουμε. Θα σε θέσω στο δίλημμα της επιλογής ενός υλικού.(ενός πυκνωτή στο κροσόβερ). Κάτι θα φτιάχνει, κάτι θα χαλάει. Μικρές διαφορές, που όμως η επιλογή τους θα θέτει το δικό σου γούστο. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην χρήση ενός ακατάλληλου πυκνωτή.
Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη..
Η υιοθέτηση κοινού ΄΄πατώματος΄΄ γιά ποικιλία διαφορετικών οχημάτων υπαγορεύεται από την επιλογή γιά οικονομίες κλίμακος.
Στο αυτοκινητιστικό παράδειγμα του Gruppo Fiat,ας μην λησμονούμε και τη Lancia:Κάποτε κατασκεύαζε Integrale,τώρα πλεον ευρύχωρους ΄΄κάστορες΄΄ κατ'επιλογήν της διεύθυνσης και όχι από γούστο των πάλαι ποτέ πιστών της καταναλωτών...:126:
H επαρκής κρίση επί της υψηλής πιστότητας ομοιάζει με την αναζήτηση της ΄΄αλήθειας΄΄:Συχνά επιλέγουμε να μην αφήνουμε την καθημερινή πραγματικότητα να ΄΄χαλάει΄΄ μιά ωραία ιστορία που τυγχάνει να είναι και ΄΄του γούστου μας΄΄:126:

-Καρράσκο: "Αν εσύ είσαι τρελλός,εγώ δε θα σ΄αφήσω να τρελάνεις κι εμάς.Τη ζωή πρέπει να τη βλέπουμε όπως είναι πραγματικά."

-Θερβάντες: "Όπως πραγματικά είναι...Ξέρεις πόσα χρόνια περιπλανιέμαι στην πραγματικότητά σας;Ξέρεις πόσες φορές έχω δει τη ζωή όπως είναι πραγματικά;Τόσες όσες δεν μπορείς να φανταστείς.Πόνος,εξαθλίωση,πείνα και απίστευτη σκληρότητα.Είδα ανθρώπους να ταπεινώνονται τόσο, που να αναρωτιούνται γιατί γεννήθηκαν.Είδα φίλους μου να πεθαίνουν μέσα στην απελπισία.Ξέρεις τι έβλεπα στο βλέμμα τους την τελευταία τους στιγμή;Σύγχυση.Μια τεράστια απορία πλανιόταν στα μάτια τος.Γιατί;Δεν νομίζω ότι ρωτούσαν γιατί πεθαίνουν,αλλά γιατί έχουν ζήσει...Όταν η ίδια η ζωή είναι τόσο παράλογη,ποιός μπορεί να πει τι είναι τρέλα και τι είναι λογική;Ίσως τρέλα μπορεί να είναι,το να εγκαταλείπουμε τα όνειρά μας.Να γινόμαστε πρακτικοί,νομίζοντας ότι μπορούμε να δούμε την "πραγματικότητα".Ίσως αυτό να είναι τρέλα.Να ψάχνουμε θησαυρούς εκεί που σωρεύονται σκουπίδια.Ίσως η πολλή λογική να είναι τρέλα.Και τι μεγαλύτερη τρέλα απ' όλες,να βλέπεις τη ζωή όπως είναι και όχι όπως θα έπρεπε να είναι."

Γιά να ικανοποιηθεί και το ΄΄μεταφυσικόν στοιχείον΄΄ του θέματος:
Επικαλούμενος τις εκάστοτε ΄΄κρίσεις΄΄,ο καθένας μας αγωνίζεται ν'αντιληφθεί τη γενικότερη εικόνα των πραγμάτων μέσα από το μικροσκοπικό τμήμα του Σύμπαντος που του αναλογεί...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.122
Μηνύματα
3.001.893
Members
38.412
Νεότερο μέλος
sitherion
Top