Η επάρκεια του κρίνειν

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

"Ποιοι άλλοι παράγοντες είναι απαιτητοί για να κρίνει κάποιος την ορθότητα κάποιου αναπαραγωμένου ακούσματος"

Η απλή λογική λέει το εξής:
Για να κρίνει κάποιος την ορθότητα ενός αναπαραγωμένου ακούσματος πρέπει να είναι παρών κατα την διάρκεια του παραγώμενου.

Εαν δεν είναι παρών πρέπει να έχει εμπειρία επί του αντικειμένου:
Ακούστηκε ένας βρόντος θα πεί η γιαγιά και μαζεύτηκε κόσμος
Ακούστηκε ένας πυροβολισμός θα πει κάποιος που έχει ακούσει πυροβολισμό
Ακούστηκε ένας πυροβολισμός από καραμπίνα θα πεί ο κυνηγός
Ακούστηκε ένας πυροβολισμός από καραμπίνα μπερέτα θα πεί ο κυνηγός που έχει ή είχε στην κατοχή του 10 καραμπίνες και πάει κάθε μέρα κυνήγι

Αυτά
 

Μηνύματα
287
Reaction score
37
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Μήπως ο φίλος Vlasis εννοεί πχ αίσθηση διαφορετικής οκτάβας αντί για διαφορετική νότα;

Βέβαια πάλι υπάρχουν διαφορές.
Ο ίδιος μουσικός ηχογράφησε κάτι πχ με roland αλλά την ίδια νότα στην ίδια οκτάβα την αναπαρήγαγε με akai σε ένα live. Πάλι θα έχει διαφορά.

Τι ψάχνουμε; :116:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

....Όσο για τον τονικό χαρακτήρα, η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό για να τον περιγράψω είναι «αλάνθαστος» και προκαλώ οποιονδήποτε να με διαψεύσει. Όχι επειδή το λέω εγώ, αλλά διότι η ωμή αλήθεια είναι πως μόλις ο ενισχυτής βρεθεί μέσα σε ένα σύστημα με ανάλογου επιπέδου συνοδά, αμέσως θα διαγράψει από τη σκέψη σας οποιαδήποτε αμφιβολία περί του αν όλα αυτά που ακούτε εκείνη τη στιγμή απέχουν έστω και ένα εκατοστό από την πραγματικότητα. Η φυσικότητα και ο ρεαλισμός του δύσκολα θα βρουν αντίπαλο, ακόμη και εντός των στενών ορίων της υπερυψηλής κατηγορίας που κινείται. Δύο ακρογωνιαία στοιχεία της πληθωρικής του προσωπικότητας που, συν τοις άλλοις, περιβάλλονται από ένα αραχνοΰφαντο πέπλο «λαμπάτης» γοητείας που.......

Εδώ ο κριτής μάλλον βρισκόταν στο παραγώμενο μουσικό δρώμενο που περιγράφει ή έχει αρκετή εμπειρία όστε να πεί με βεβαιότητα ότι αυτό που παράγεται είναι κατά εικόνα και ομοίωση του πραγματικού
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Αντε και εχεις τον τελειο ενισχυτη ,τον συνδεεις με το σουπερ ντουπερ καλωδιο στα εξτρα hi-end ηχεια σου και ακουγοντας την 9η του Μπετοβεν ξεχωριζεις τον φαλτσο στο χορωδιακο.Η τον Μητροπανο να φαλτσαρει η τους Πυξ Λαξ να παιζουν στου κουτρουλι το πανηγυρι.
Εσυ τωρα ακους μουσικη η εισαι κυνηγος ηχων (με κλειστα ματια παντοτε) ?
Οι κριτικοι γενικως λενε οτι ειναι αποτυχημενοι καλλιτεχνες (μουσικοι,ζωγραφοι,κινηματογραφιστες,κλπ)Και συνηθως ειναι κατι χολερικοι τυποι γεματοι φθονο που ψαχνουν να βρουν το λαθος(το οποιο λαθος,ακομα και το ανυπαρκτο) για να δικαιολογησουν την υπαρξη τους και να κλεψουν λιγη δοξα απο τον δημιουργο.
Αυτο ειναι το ζητουμενο ? η μηπως να μερακλωσεις και να αγαλλιασει η ψυχη σου?
Μου μοιαζει πολυ αδιεξοδη αυτη η διαμαχη για το απολυτο αποτελεσμα.
Γιατι το δικο μου πρεπει να ειναι το καλυτερο,το σωστοτερο,το πιο........
Για να σου δειξω εσενα (του αλλου)
Γνωρισα ενα συλλεκτη .8000 βινυλια.και τα ξερει ολα απεξω και ανακατωτα.Οταν τον ρωτησα με τι παιζει με εστειλε τελειως αδιαβαστο.Δεν ηξερε(Πικαπ Προτζεκτ-Παθος ολοκληρ-Τριανγκλ)
Και το κυριοτερο δεν τον ενοιαζε καθολου.Αλλα ξεχωριζε απο την πρωτη νοτα οτι η ηχογραφηση αυτη της Ελλα Φιτζεραλντ εγινε το 65 στην Χ εταιρεια .Αυτος ακουγε μουσικη μονο.ΟΧΙ ηχους
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

SUB (πολύ χαμηλές συχνότητες)
Μπάσο, κιθάρα, κοντραμπάσο, μπασαβιόλα, μεγάλα τύμπανα, εκκλησιαστικά όργανα κλπ.
Οι ήχοι που αναπαράγονται από το σύστημα ήχου πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμοι, ισορροπημένοι, καθαροί και απαλλαγμένοι από παραμορφώσεις και υπερτονισμούς.

LOW (χαμηλο-μεσαίες συχνότητες)
Μεσαίου μεγέθους τύμπανα, «μπότες», χαμηλές νότες πιάνου, συνθεσάιζερ, κλπ.
Ο ήχος πρέπει να ακούγεται φυσικός, πλούσιος, γρήγορος, αβίαστος, σφικτός, χωρίς ουρά.

MID (μεσαίες συχνότητες)
Αντρικές και γυναικείες φωνές, βιολιά, κρουστά, πνευστά, πιάνο, κιθάρα κλπ.
Ο ήχος πρέπει να ακούγεται με αληθοφάνεια, με λεπτομέρεια, χωρίς θολώτητα, κρυστάλλινος εκεί που πρέπει, με αυστηρότητα στους υπερτονισμούς.

HIGH (υψηλές συχνότητες)
Πιατίνια, μεταλλικά τρίγωνα, βιολιά, ξύλινα πνευστά, ψιθυριστές γυναικείες φωνές, κλπ.
Ο ήχος πρέπει να ακούγεται αναλυτικός, αέρινος, ατμοσφαιρικός, αβίαστος, απαλός εκεί που πρέπει, με πάχος, με λεπτομέρεια (να ακούγεται μέχρι και η ανάσα του τραγουδιστή), χωρίς τα ενοχλητικά «…..σσσς» (συρριστικότητα).

OVERALL (συνολικό άκουσμα)
Εδώ η αναπαραγωγή κρίνεται βάσει της ισορροπίας του συνόλου και όχι σε μεμονωμένες περιοχές συχνοτήτων.

ΣΩΜΑ-ΜΑΖΑ-ΟΓΚΟΣ
Ο ήχος πρέπει να έχει το φυσικό του μέγεθος, τη φυσική του χροιά και να γεμίζει τον χώρο (π.χ. ένας τραγουδιστής με πολύ μπάσα φωνή πρέπει να ακουστεί φυσικά, γεμίζοντας τον χώρο).

ΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ήχος πρέπει να ακουστεί το δυνατόν ρεαλιστικότερος, με αβίαστο άκουσμα, σε όλο το φάσμα των συχνοτήτων.

ΔΥΝΑΜΙΚΑ
Οι εναλλαγές των συχνοτήτων του ήχου, πρέπει να αναπαράγονται με μεγάλη ταχύτητα, αμεσότητα και ακρίβεια στον χρόνο αναπαραγωγής τους.

ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ
Ο ήχος πρέπει να προσεγγίσει την καθαυτού λέξη. Να ακουστεί το δυνατότερο εύηχος, χωρίς κοχαρίσματα, θολώτητα, παραμόρφωση, θορύβους, ουρά.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Μία ερώτηση φίλτατε car_audio_test
Ας θεωρήσουμε ότι αρκετοί reviewers δεν έχουv ακούσει μεγάλα τύμπανα π.χ. Πως μπορούν να κρίνουν την ορθότητα του αναπαραγώμενου?

1. Διαμέσου ατόπου απαγωγής? (Αφού παίζει σωστά το μπάσο και το κοντραμπάσο κιθάρα κτλ που έχω ακούσει... άρα παίζει σωστά τις πολύ χαμηλές, άρα και σωστά τα μεγάλα τύμπανα)

2. Διαμέσου μετρήσεων? (Αφού μετράει καλά χαμηλά χωρίς παραμορφώσεις, άρα παίζει και σωστά)

3. Διαμέσου υποκειμενικής αντίληψης? (Αφού μου αρέσει αυτό που ακούω άρα είναι ορθό)

4. Διαμέσου συγκρίσεων με συστήματα αναφοράς? (Αφού ακούγεται όπως το τάδε που είναι αντικειμενικά ορθόν διαμέσου της υποκειμενικότητας των πολλών, άρα είναι και ορθόν)
 


D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Μία ερώτηση φίλτατε car_audio_test
Ας θεωρήσουμε ότι αρκετοί reviewers δεν έχουv ακούσει μεγάλα τύμπανα π.χ. )................
Xμ...είναι μια υπόθεση εργασίας αυτό που λες...είναι σαν να αναρωτιόμαστε πως θα ανταπεξέλθει ο καρδιοχειρούργος σε νευροχειρουργική επέμβαση εγκεφάλου...μα ο reviewer πρέπει να θεωρήσουμε οτι καταρχάς είναι reviewer αλλιώς θα χαθούμε σε υποθέσεις...
 


D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Όσον αφορά τα συστήματα αναφοράς,δεν βλέπω πιό βολικό αλλά και εύκολο τρόπο να κρυφτείς πίσω από την υποκειμενικότητα ή τη σκοπιμότητα...αλλά από την άλλη δεν φαντάζομαι άλλο τρόπο "αντικειμενικής" αξιολόγησης,αν δεν συναρτάς το άκουσμα σου με κάτι το οικείο.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Αλλά και από την άλλη ρε παιδιά,ο σωστός ήχος,δηλαδή αυτός που απελευθερώνεται από παθογένειες που πολλοί λίγο πολύ αναγνωρίζουν σε ένα κακό σύστημα ή χώρο,δεν είναι θέμα γούστου άρα και υποκειμενικότητας? Γιατί όλοι πιπιλάνε τη καραμέλα, οτι αν κάτι μετράει καλά δεν σημαίνει οτι ακούγεται και καλά...Τελικά όλοι κυνηγάμε τον ίσκιο μας...
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Αλλά και από την άλλη ρε παιδιά,ο σωστός ήχος,δηλαδή αυτός που απελευθερώνεται από παθογένειες που πολλοί λίγο πολύ αναγνωρίζουν σε ένα κακό σύστημα ή χώρο,δεν είναι θέμα γούστου άρα και υποκειμενικότητας? Γιατί όλοι πιπιλάνε τη καραμέλα, οτι αν κάτι μετράει καλά δεν σημαίνει οτι ακούγεται και καλά...Τελικά όλοι κυνηγάμε τον ίσκιο μας...
Φυσικά και είναι θέμα γούστου. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι μετρήσεις. Που είναι αντικειμενικές.
Εξαρτάται όμως τι μετράς και πως μεταφράζεις αυτό που μετράς. Παράδειγμα οι αρμονικές παραμορφώσεις. Ενας ενισχυτής που έχει συνολικά μικρές παραμορφώσεις, δεν είναι απαραίτητα καλός. Θα πρέπει να κοιτάξουμε όλο το πεδίο των αρμονικών παραμορφώσεων, της άρτιας και περιττής αρμονικής, γιά να έχουμε μία πληρέστερη εικόνα. Αντίθετα ένας ενισχυτής που έχει 5% και 10% συνολικές παραμορφώσεις, (ναι υπάρχουν και τέτοιοι), δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί καλός. Υπάρχουν μετρήσεις που δείχνουν΄την ποιοτική εικόνα ενός μηχανήματος.Με σιγουριά δείχνουν μόνο την αρνητική. Τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν.

Ευτυχώς υπάρχουν μετρήσεις στο πεδίο του χρόνου και στο πεδίο συχνότητας, βάσει των οποίων μπορούμε να έχουμε μία εικόνα του μηχανήματος. Από εκεί και μετά τον λόγο τον έχουν τα αυτιά μας που είναι το τελειώτερο... μηχάνημα μέτρησης. Και εδώ έχει σειρά η υποκειμενικότητα και η προσωπική κρίση. Ευτυχώς ο καθένας έχει την δική του. Για σκεφθείτε, εάν κάναμε όλοι τις ίδιες επιλογές, πόσο μονότονη, αδιάφορη και χωρίς εξέλιξη θα ήταν η ζωή μας
 


Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Πραγματι οσοι ασχολεισται με τα τεχνικα εχετε να πειτε μια κουβεντα παραπανω, και να κατανοησετε σε βαθος τα τεκτενομενα.

Στους υπολοιπους αρεσει η αληθοφανεια (και γω μεσα). Σιγα μην κατσω να σκασω τι ειδους κιθαρα η πιανο ειναι αυτο που ακουγεται.

Απο ενισχυτες και ηχεια του χιλαρικου ολα ακουγονται μια χαρα. Το βιολι ειναι βιολι, το τρομπονι ειναι τρομπονι. Απλα σε υψηλης κατηγοριας μηχανηματα σου δινει μια ακομη μεγαλυτερη αισθηση της αληθοφανειας. Σου δινει μια ακομη καλυτερη αισθηση της τρισδιαστατης σκηνης. Σε δυνατες εντασεις κατα κανονα δεν παραμορφωνουν ευκολα.

Μια κακη μετρηση σε βοηθαει στο τι να μην παρεις. Απο κει και περα η κατα την φαντασια μας πιστοτητα μας βοηθαει σε καποιο βαθμο να απολαυσουμε ακομη περισσοτερο την μουσικουλα μας.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Σωστό αυτό που λες marydaughter!

Αυτή είναι η προσέγγιση ως προς το "ορθόν" των καταναλωτών (μέσα σε αυτούς και εγώ) που δεν είναι μουσικοί, ούτε έχουν μεγαλή εμπειρία από live δρώμενα, ούτε γνώσεις από ηχοληψία και ούτε πολλές εμπειρίες από ακροάσεις συστημάτων αναφοράς, υψηλής κατηγορίας τιμής και τεχνικές γνώσεις για in house μετρήσεις.

Αυτοί οι καταναλωτές βλέπουν το ορθόν ως αρεστόν και κρίνουν βάση υποκειμενικότητας. Αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό αφού η μουσική είναι πάνω από όλα απόλαυση και κάνεις reviewer στο κόσμο δεν μπορεί να πείσει κανέναν καταναλωτή να θυσιάσει την απόλαυση στο βωμό της ορθότητος εάν φυσικά η απόλαυση είναι ο σκοπός του χομπίστα.
Το λέω αυτό γιατί το ορθόν ΜΠΟΡΕΙ για μερικούς ακροατές να μην είναι και αρεστόν και είναι κάτι που και σε αυτό το νήμα αναφέρθηκαι.

Για την τιμή σαν μέσω κριτηρίου και επάρκειας του κρίνειν που λέει ο κος Κόγιας, προσωπικά δεν έχω ακούσει ενισχυτή πχ μεσαίας ή υψηλής κατηγορίας τιμής που να παίζει "άσχημα" όπως λέμε. Διαφορετικά ΝΑΙ αλλά άσχημα ΟΧΙ.
Εδώ μάλλον έρχεται ο κριτής που λέμε να πει στους πιουρίστες audiophiles ποιός από όλους τους ενισχυτές που παίζουν διαφορετικά μεν όμορφα δε, παίζει και ορθά. Με λίγα λόγια ποιός ενισχυτής αναπαράγει όσον το δυνατόν πιστότερα το αναπαραγώμενο μουσικό δρώμενο.
Αυτή η πληροφορία (και ζητώ συγγνώμη από τους φίλτατους reviewers) είναι άχρηστη, μα άχρηστη εντελώς στούς απλούς καταναλωτές επειδή αυτοί κρίνουν βάση υποκειμενικών κριτηρίων που έχει να κάνει με την απόλαυση που λαμβάνουν κατά την
ακρόαση.

Επίσης αυτή η πληροφορία (πάλι ζητώ συγγνώμη από τους φίλτατους reviewers :142:) είναι άχρηστη και για τους audiophiles καθώς κανείς reviewer δεν μπορεί να πείσει έναν έμπειρο audiophile ότι ΕΤΣΙ ακούγεται η κιθάρα και έτσι το βιολί ή τα χειροκροτήματα, αφού γνωρίζουν ΠΩΣ πραγματικά ΠΡΕΠΕΙ να ακούγονται.
Το μόνο που μπορεί να γίνει λαμβάνοντας μία τέτοια πληροφορία ο νέος χομπίστας είναι να μπερδευτεί και να αρχίσει να ψάχνει αδύναμους κρίκους στην αλυσίδα του που αρχίζει από τα καλώδια μέχρι και τον πίνακα της ηλεκτρικής εγκατάστασης.

Οι reviewers τα ξέρουν, το ίδιο και οι κατασκευαστές που ονομάζουν hi-end τα μηχανάκια τους και εφόσον ο λαός θέλει ΟΡΘΟΤΗΤΑ αυτήν πουλάνε σε αστρονομικές τιμές.
Οσο πιο ακριβό είναι και ορθό. Προσωπικά σε περιοδικά και reviews δεν έχω δει χαμηλές βαθμολογήσεις σε μηχανάκια υψηλής τιμής και όλα είναι καλά μα συνχρόνος όλα, ενώ παίζουν διαφορετικά, είναι συνάμα και ορθά
Παράξενο φυσικά την στιγμή που το ορθό (όπως ορίζετε εδώ) είναι ΕΝΑ

Τελικά ευτυχής είναι ο κύριος με τα 8000 βινύλια που χαίρετε τη μουσική που έχει κάνει χόμπι παρά ο χομπίστας που έχει κάνει χόμπι τα μηχανάκια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.401
Reaction score
142.010
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

είναι θέμα γούστου (!!!!!)

Από εκεί και μετά τον λόγο τον έχουν τα αυτιά μας που είναι το τελειώτερο... μηχάνημα μέτρησης. Και εδώ έχει σειρά η υποκειμενικότητα και η προσωπική κρίση.
ρε συ συνονόματε, και με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά αφού είσαι εξαιρετικός τεχνικός (κι όχι καλλιτέχνης, ζωγράφος, διακοσμητής ή μουσικός), με πάρα πολλές γνώσεις, αφού ξέρεις ότι υπάρχουν ένα σωρό μετρήσεις (αναφέρεις κάπχιες από αυτές) που ουσιαστικά ξεβρακώνουν την πραγματικότητα, για ποιό γούστο μιλάς εν τέλει;

ε, θα μας χαζέψεις...:609::623::609::623:

κι ας πάρω ως παράδειγμα τα ηχεία που έφτιαξες πρόσφατα, για πες μου δηλαδή, που μετράν άσχημα; και στην κατασκευή τους:
1) τα μεγάφωνα τα διάλεξες με βάση το γούστο σου ή με βάση τις γνώσεις σου, τα χαρακτηριστικά τους και τις μετρήσεις τους?
2)Το κρος το έκανες με βάση χαρακτηριστικά, μελέτη και μετρήσεις, δηλαδή με βάση τις γνώσεις σου, ή βάσει του γούστου σου? Ακόμα και τον τελευταίο πυκνωτή σε ένα παθητικό κρος τον επιλέγεις βάσει γούστου ή βάσει χαρακτηριστικών, βάσει γνώσης?
3)Την καμπίνα την έκανες με βάση τις γνώσεις σου, ή με βάση το γούστο σου έφτιαξες κόρνες ασχέτως μαθηματικών προσεγγίσεων?

τελικά πόσο περιορίζεται το προσωπικό σου γούστο?

Μήπως απλά το γούστο υφίσταται όσο το επιτρέπει το μέγεθος της ανεπάρκειας των γνώσεών μας; Δηλαδή αν γνωρίζαμε τα πάντα θα είχαμε κάτι να επιλέξουμε με βάση το γούστο μας αν θέλαμε να φτιάξουμε κάτι τεχνικώς άρτιο, ή μόνο όταν είναι ανεπαρκείς οι γνώσεις μας αναγκαζόμαστε να κάνουμε επιλογές βάσει του γούστου μας?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.401
Reaction score
142.010
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

και για να σε χτυπήσω και κάτω από την κοιλιά, όταν αγοράσω το ηχείο σου αγοράζω την τεχνογνωσία σου, την μελέτη σου, τον κόπο σου, τις γνώσεις σου, ΚΙ ΟΧΙ το ....γούστο σου!

ξέρεις κάτι; θέστηκα για το γούστο σου, δε το θέλω. δεν είσαι αναγνωρισμένος καλλιτέχνης να θέλω το γούστο σου στην πχ εμφάνιση των ηχείων σου (που επι της ευκαιρίας, είναι για τα μπάζα:138::137:, ζήτα επειγόντως τη συμβουλή από ένα διακοσμητή, από ένα καλλιτέχνη!).

Είσαι όμως αναγνωρισμένος επιστήμονας, και όταν θα πάρω ηχείο από σένα, αυτό θα είναι το ΜΟΝΟ θέλγητρο.

καπις?


πολύ πολύ φιλικά,
ο συνονόματος.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

και για να σε χτυπήσω και κάτω από την κοιλιά, όταν αγοράσω το ηχείο σου αγοράζω την τεχνογνωσία σου, την μελέτη σου, τον κόπο σου, τις γνώσεις σου, ΚΙ ΟΧΙ το ....γούστο σου!
γιατί το λές αυτό?σκέψου ας πούμε αύριο να βγάλει το amarra με έκδοση dsp.Το dsp ο κατασκευαστής το έχει ρυθμίσει κάπως και πιθανότατα να είναι σύμφωνα με το γούστο του.Όμως θα υπάρξει κόσμος που θα εμπιστευτεί το γούστο και θα το πληρώσει...

Καλά ας μήν πάω στον υποκειμενικό παράγοντα του design...
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
...ΚΙ ΟΧΙ το ....γούστο σου!

Κώστα οι γνώσεις και οι μετρήσεις είναι ένα θεμελιώδες εργαλείο για τη σχεδίαση και το στήσιμο ενός μηχανήματος. Το αυτί, και μόνον αυτό, όμως είναι που μας οδηγεί να ανακαλύψουμε νέες μετρήσεις που να εξηγούν αυτά τα κακά, καλά ή διαφορετικά που ακούμε αξιολογώντας αυτό που φτάξαμε.
Ας μη διαφωνούμε στα ίδια, δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ποτέ σχεδιαστής που να κατέληξε σε κάτι ερήμην των αυτιών του.
Το γούστο του λοιπόν δεν είναι απλά γούστο, είναι οργανωμένη γνώση και εμπειρία σε ποιό ακρόαμα κατέληξαν οι μετρήσεις του.
Το περίπλοκο είναι οτι ο ήχος εισπράτεται τελικά από αυτιά ανθρώπινα μετά τα μετρητικά μικρόφωνα & παλμογράφους.
Τα αυτιά τους λοιπόν, που με αρκετό κόπο και εμπειρία έχουν απαλλαγεί από ένα μεγάλο μέρος της υποκειμενικότητας-βλεπε γούστο- αυτά έχουν την τελική ετυμηγορἰα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.401
Reaction score
142.010
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

προσωπικά πάντως, όταν κάνω ένα τροφοδοτικό βασίζομαι στις γνώσεις μου, όχι στο γούστο μου.

όταν στήνω μια κεφαλή πάνω στο βραχίονα, βασίζομαι στις γνώσεις μου, όχι στο γούστο μου.

όταν κάνω μηχανική απομόνωση ή γείωση σε ένα μηχάνημα ή ηχείο, βασίζομαι στις γνώσεις μου, όχι στο γούστο μου.

και πάει λέγοντας. η λίστα είναι α-τε-λεί-ω-τη!

για τα ίδια ακριβώς πράγματα, ακόμα και για τα πιο απλά, πολλοί βασίζονται στο γούστο τους.

ξέρετε γιατί? είναι απλό: διότι είναι ανεπαρκείς οι γνώσεις τους. :138::137::138::137:

κι η γη, γυρίζει.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.129
Μηνύματα
3.002.154
Members
38.412
Νεότερο μέλος
FotisLam
Top