Θα μας πεις μια ιστορία??

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Απάντηση: Re: Θα μας πεις μια ιστορία??

http://



πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ.....μαγκααααααααααα
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.828
Reaction score
21.716
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ρε Βλάσηδες, τι μπόρνες και αηδίες. Ηλεκτρολογικές κλέμες λέμε και αφήστε του hi-endάδες να βάζουν μπόρνες εξωτικών υλικών...!:biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.749
Απάντηση: Re: Θα μας πεις μια ιστορία??

τι μπορνες να βαλλω στα Ncores.....ροδιο η χαλκινες??????????????????
άμα δε τις βάλεις ζγκατάψυξ για κανα μήνα, δε θα ακούγονται αέρινα τα μεσαία και παχιά τα πρίμα.

και για να έρθουν σωστά οι χροιές, να είναι γλυκές και πλούσιες, τοποθέτησε ανάμεσα στα καλώδια φράουλες.

να, έτσι: (αμαν, όλα γω θα στα λέω;)

 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
συγγνωμη για την παρεμβαση αλλα για ακομα καλυτερα αποτελεσματα μπορει να πασπαλισει τις φραουλες με ζαχαρη να καραμελωσουν .........
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.749
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

πως φαίνεται ρε παιδί μου ο "παλιός"....
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.729
Reaction score
58.486
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ποιος λοιπόν θα απαντήσει στην Ερώτηση ¨τι άκουσε ο Σταματης ως ρολ-οφ ψηλα;¨
Δεχόμενοι ότι δεν άλλαξε κάτι στη διαρρύθμιση του χώρου ή στη στάση της κεφαλής και του σώματος του ακροατή κατά τη διάρκεια της σύγκρισης,εικάζεται ότι αντιλήφθηκε χαμηλότερη ενέργεια στα προϊόντα ενδοδιαμόρφωσης μεταξύ υψίσυχνων αρμονικών στο ακουστό φάσμα και υπερηχητικών συνιστωσών.
Bhutia/Λειτουργία της Ακοής said:
...
O James Boyk(1997) είχε υποστηρίξει τη διατύπωση περί αντίληψης ευρύτερου από το θεωρητικό φάσμα,παρέχοντας σε σχετική μελέτη το φασματικό εύρος αρκετών κλασικών μουσικών οργάνων.Από τις εκτιμήσεις του προκύπτει ότι αρκετά εξ αυτών εκπέμπουν αρμονικές σε συχνότητες που φτάνουν τουλάχιστον το ύψος των 40 KHz:
http://www.cco.caltech.edu/~boyk/spectra/spectra.htm

Από την άλλη πλευρά,ο R.Black(1999) έχει προτείνει έναν εναλλακτικό μηχανισμό αντίληψης γιά ορισμένες τουλάχιστον από τις επιτελούμενες δοκιμές.Βασίζεται στην έρευνα που έχει δείξει ότι σε μερικές περιπτώσεις η έλλειψη απόλυτης γραμμικότητας του συστήματος ή/και μεμονωμένων συσκευών αναπαραγωγής οδηγεί σε υπερηχητικές συνιστώσες των οποίων η υπέρθεση έχει ως παράγωγα διακροτήματα(παλμούς) παρουσιαζόμενα εντός του αποδεκτού ακουστού φάσματος.
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Τα ψηφιακά μέσα αποθήκευσης δεν έχουν πληροφορία σε συχνότητες πέρα από το ακουστό φάσμα, σωστά?

Μόνο την παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης του ενισχυτή μπορώ να καταλάβω...

Ότι έγινε στην εγγραφή δεν μας αφορά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.729
Reaction score
58.486
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Τα ψηφιακά μέσα αποθήκευσης δεν έχουν πληροφορία σε συχνότητες πέρα από το ακουστό φάσμα, σωστά?
Σε ποιά ακριβώς από το σύνολο ΄΄ψηφιακών μέσων αποθήκευσης΄΄ αναφέρεσαι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.749
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

εν ολίγοις, και για να γίνει εύκολα αντιληπτό, χαμηλότερες παραμορφώσεις (είτε πρόκειται για παραμορφώσεις ενδοδιαμόρφωσης, είτε για την ολική αρμονική παραμόρφωση).

Μια ακόμα αιτία θα μπορούσε να είναι η έλλειψη τονισμών.
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.839
Reaction score
2.192
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Τα ψηφιακά μέσα αποθήκευσης δεν έχουν πληροφορία σε συχνότητες πέρα από το ακουστό φάσμα, σωστά?
Μόνο την παραμόρφωση ενδοδιαμόρφωσης του ενισχυτή μπορώ να καταλάβω...

Ότι έγινε στην εγγραφή δεν μας αφορά.
Το SACD ξεπερνά κατά πολύ το ακουστικό φάσμα


edit....συγνώμη αλλά τo QUOTE βγαίνει διπλό.....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.749
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

θεωρητικά, ναι, στέκει η ιδέα περί προστιθέμενων υπερηχητικών συνιστωσών, αλλά από στην πεζή πραγματικότητα, πικάπ και CD δεν διαθέτουν τέτοια καλούδια. Από την άλλη, βλέπουμε πως το ενκορ στους 30kHz είναι στο -0,9db και στους 40kΗz στο -1,5db, δηλαδή πρόκειται για αστειότητες, ιδίως την ώρα που τα 9 στα 10 συστήματα σε τυπικούς χώρους έχουν "κουρμπίτσες" και "βουναλάκια" της τάξης των 12-15db στο ακουστό φάσμα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Το SACD ξεπερνά κατά πολύ το ακουστικό φάσμα
Είχα στο μυαλό μου - εσφαλμένα- ότι όλα τα players, software / hardware, είχαν φίλτρα αποκοπής κάπου λίγo ψηλότερα από τα 20kHz, αλλά αυτό τελικά είναι αναγκαίο μόνο για τα Red Book CD players που δεν χρησιμοποιούν oversampling...

It you are sampling at 44.1kHz, (CD's) and you are sampling a 20kHz tone, that tone is actaully indistiguishable from its images, one which is located at 24.1kHz (44.1kHz - 20kHz). So if you are trying to play a 20kHz through a DAC with no filtering, you will actually get tones at these image frequencies coming out of the DAC!!!. Mathematically if you have an input tone called "TONE" and a smapling rate "FS", you will have images at N*FS +/- TONE, where N is an integer. SO from this you can see if you sample a 20kHz tone at 44.1kHz, you not only just get the image at 24.1kHz, but also at 64.1kHz (44.1k + 20k) , 68.2kHz (2*44.1k - 20k), (2*44.1k + 20k) 108.2kHz...... The oversamplong filters job in life it to remove these as they were never in the origanal recording. SInce the oversmapking filter take the rate up to a much higher rate, it still too suffers from images, but now since the sample rate is so high, the first image can be over 1 MHz, easily filters by a simple R-C ananlog filter. for example, if you have an 32x oversamping filter, the 44.1kHz gets upsampled to 1.4112MHz., if the oversmapling process sucessfully got rid of all the images cause from the 44.1kHz initial sample rate, you now only have to worry about filtering freuquencies above 1.3912MHz (32*44.1kHz - 20kHz) This is were a R-C filter would doa great job.
http://www.diyaudio.com/forums/digital-line-level/151934-dac-output-filters-need-explanations.html
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

To ιδανικό θα ήταν να ξουρίζονται όλα πάνω από τα 22kHz, αλλά τα φίλτρα δεν είναι ιδανικά και δημιουργούνται άλλα προβλήματα.

3. Practically speaking, if we could built a sharp 8th order analog filter, maybe oversampling wouldn't be needed, (with the exception of something else ill mention later), but how would one make that filter with the pole and zeroes right where they want them? Im sure it cane be done on a PCB, but the yield would not be that good do you variances in the R's and C's. The next reason is because if one builds a sharp 8th order analog filter successfully, the group delay will not be constant since it is an IIR type filter. Non constant group delay means that you cymbal hits (high frequencies) and bass drum kicks (low frequencies) dont come out of the filter with the same amount of delay. So if a cymbal was hit at the instant the bass drum was kicked, and you play that track back trough this wicked 8th order analog filter, they will not longer be in sync upon play back, this TOTALLY messes up the soundstage.

4. My choice would be to have the filter at 100kHz, this is to minimise the phase shift at 20kHz and also to have a "resonably" constant group delay over the 20 - 20kHz range.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Πριν γυρίσω σε ένα σχόλιο που θέλω να κάνω για τις μετρήσεις, θα πω κάτι άσχετο, σχετικά με τα αρχεία υψηλής ανάλυσης, μια και το σχόλιο του Bhutia με έκανε να αρχίσω να ψάχνω...και σε άλλο συμπέρασμα κατέληξα!

Μου γεννήθηκε η απορία, γιατί όχι 44/24 από 192/24 ? Αφού στο κάτω-κάτω της γραφής, και με 20kHz Bandwidth, μια χαρά το κόβω, ποιος ακούει παραπάνω?

Η απάντηση δώθηκε παραπάνω, τα φίλτρα HF είναι δύσκολο να φτιαχτούν.

Το ίδιο διαβάζω και εδώ.

A higher sampling rate allows a greater total bandwidth or pass-band frequency response and allows less-steep anti-aliasing/anti-imaging filters to be used in the stop-band, which can in turn improve overall phase linearity in the pass-band.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_system_measurements

Για το Bit depth δεν διαφωνώ.

Bit depth A specification of the precision of each measurement. For example, a 3-bit system would be able to measure 2[SUP]3[/SUP] = 8 different levels, so it would round the actual level at each point to the nearest representable. Typical values for audio are 8-bit, 16-bit, 24-bit, and 32-bit. The bit depth determines the theoretical maximum signal-to-noise ratio or dynamic range for the system. It is common for devices to create more noise than the minimum possible noise floor, however. Sometimes this is done intentionally; dither noise is added to decrease the negative effects of quantization noise by converting it into a higher level of uncorrelated noise. To calculate the maximum theoretical dynamic range of a digital system, find the total number of levels in the system. Dynamic Range = 20·log(# of different levels). Note: the log function has a base of 10. Example: An 8-bit system has 256 different possibilities, from 0 – 255. The smallest signal is 1 and the largest is 255. Dynamic Range = 20·log(255) = 48 dB.

Τα έλεγε ο Θέμης αλλά ποιος τον άκουγε... Τα 48/24 είναι συγκρίσιμα με τα 192/24.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Πάμε λοιπόν στο site του Bruno να ψωνίσουμε βάση προδιαγραφών:

FeaturesSpecifications
*All-discrete op amps with proven "real circuit" linearity well beyond that
of the best IC's

*On-board discrete voltage regulators for the buffer and comparator stages
*DC coupled, differential input with high common-mode impedance
*Extensive circuit protection with under/overvoltage sensing on all supply
voltages

*Gold-plated screw terminals for low-impedance connection and biwiring
*Iconic industrial design
*Milled aluminium base / heat spreader. Very low idling losses (4.5W)
permit free-air cooling in most applications

*
Mounting options include bolting from panel into amplifier or from
amplifier into panel
* Output power 400W/4ohms
* Characterised from open circuit down to 2 ohm. Lower load
impedances are allowed, 24A current limit

* Signal-to-noise ratio: unweighted, min 124dB re full power, 101dB
re 2.8Vrms
* Output impedance: typ. 0.7 milliohms (corresponds to a DF of 11000)
* PSRR: better than 85dB


Καλά μιλάμε, τόσες μετρήσεις δεν έχω ξαναδεί! :headbang:

Για να δούμε τι έχει η Wikipedia, από την οποία παρα-μορφώνομαι συνεχώς::prankster:

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_system_measurements

Frequency response (Fs)

Total harmonic distortion (THD)

Output power

Intermodulation distortion (IMD)

Noise

Crosstalk

Common-mode rejection ratio (CMRR)

Dynamic range and Signal-to-noise ratio (SNR)

Phase distortion, Group delay, and Phase delay

Transient response

Damping factor

...και υπάρχουν και άλλα...
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

εν ολίγοις, και για να γίνει εύκολα αντιληπτό, χαμηλότερες παραμορφώσεις (είτε πρόκειται για παραμορφώσεις ενδοδιαμόρφωσης, είτε για την ολική αρμονική παραμόρφωση).

Μια ακόμα αιτία θα μπορούσε να είναι η έλλειψη τονισμών.
Καλα τα λες εσύ και ο μπουτακιας αλλα μήπως λόγω μικρότερου κέρδους απλώς δεν έφθανε ίδιες εντάσεις με αποτέλεσμα να του ¨φαινεται" σαν ρολλ οφ;
σιγα μην άκουσε την χαμηλή IMD.
Τελικά πόσο gain εχει ο ενισχυτής του Σταμάτη;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.135
Μηνύματα
2.963.042
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top