- Μηνύματα
- 5.977
- Reaction score
- 12.742
Οι υψηλές εντάσεις κρύβουν και τα βογγητά...Σε κάνα φίλο;
Κοίτα, άμα έχει βολικό καναπέ, να σε φιλοξενήσει, μη φοβάσαι τιποτις. Κοντζαμάν αντρακλας.
Οι υψηλές εντάσεις κρύβουν και τα βογγητά...Σε κάνα φίλο;
Κοίτα, άμα έχει βολικό καναπέ, να σε φιλοξενήσει, μη φοβάσαι τιποτις. Κοντζαμάν αντρακλας.
Και γω πάνω κάτω τα ίδια.Κάτσε ρε αφού έχει subs λέει .
Γω πάντως 85 ακούω για πλάκα . Αμα μερακλώσω πάω και παραπάνω.
Μα αυτό λέμε..Και γω πάνω κάτω τα ίδια.
Ρωτησα και έναν συνάδελφο σήμερα που ακούει που είναι φαν της μουσικής.
Ρε συ του λέω πόσο δυνατά ακούς στο σπίτι?
Μέχρι να έρθουν να μου χτυπήσουν την πόρτα λέει
Αν θέλουμε να κάνουμε κάποια σε βάθος ανάλυση ναι..Την προηγούμενη Κυριακή έβαλα για πλάκα να μετρήσω την ένταση του ηχοσυστήματος με το Umik-1. Άκουσα σε καλή ένταση, λίγο πιο κάτω από την ευχαρίστηση και αρκετά πιο κάτω από το τέρμα το "Moby - Lift me up". Έβαλα το REW να μετρήσει RTA. (Olive "Trained listeners" target curve)
Οπότε όταν λέμε στα πόσα dB ακούμε, καλό είναι να λέμε και τη συχνότητα που αυτά μετρήθηκαν.
Κρίμα.δεν μπαίνω
Ολα αυτα μου ακούγονται ως προϋποθέσεις για να ακούσει κανείς την μουσική του σε χαμηλές στάθμες χωρίς να υποφέρειΚάποιοι αντικειμενικοί παράγοντες που έρχονται στο νου είναι θόρυβος υποβάθρου τάξης 30 dB και κάτω , συσκευές με υψηλό σηματοθορυβικό λόγο , εξασθενητές στο προενισχυτικό στάδιο που να μην υποβάλουν το σήμα σε υποβάθμιση bit για τις χαμηλές στάθμες , εφαρμογή φίλτρων loudness, απουσία της συζητημένης σε νήματα για ενισχυτικές τοπολογίες παραμόρφωσης ΄΄crossover΄΄...
Κανά φίλο που να παίζει έστω καμιά κιθαρίτσα ή οποιοδήποτε άλλο όργανο live δεν έχουμε ε ; Μόνο punk και μόνο όλα δυνατά να βαράνε ακούμε ; Ούτε κλασική που το 90 % είναι χαμηλά περάσμστα ; Ε, για αυτό δεν ακούς, πάρε κανά σωστό μηχάνημα μπας και βρούμε και εμείς την ησυχία μας.Ολα αυτα μου ακούγονται ως προϋποθέσεις για να ακούσει κανείς την μουσική του σε χαμηλές στάθμες χωρίς να υποφέρει
Σχετικά με το ποσο προνομιούχος αισθάνεται κάποιος που πετυχαίνει το παραπάνω, χμμ
Ποσο προνομιούχος αισθάνεται κάποιος που τρώει μπάμιες? Είναι προνομιούχος επειδή έχει ένα πιάτο φαΐ που άλλοι δεν έχουν? Ναι απ αυτή την άποψη είναι, αλλά κανείς δεν αισθάνεται προνομιούχος διότι η σύγκριση επικεντρώνεται στον περίγυρό. Επομενως η ακροαματική τέρψη σε χαμηλές στάθμες ακόμη και αν ισχύει που δεν ισχύει βέβαια δεν γίνεται αντιληπτή ως προνόμιο.
Πιθανόν να αισθανθεί προνομιούχος εάν αποκτήσει ένα ακριβό σύστημα που ελάχιστοι έχουν.
Η μεγάλη ευχαρίστηση και ηδονή προκύπτει κατά την ακρόαση μουσικής με την αύξηση της έντασης όπου έρχεται η κορύφωση. Έχει να κάνει με την λειτουργία του εγκεφάλου. Η τελευταία σκηνή απ το κουρδιστό πορτοκαλί θα σε πείσει.
Κάνεις δεν θα φτάσει σε επίπεδο έκτασης σε χαμηλές στάθμες, είναι πιθανόν βέβαια να μην φτάσει σε τέτοιο επίπεδο έκτασης ακόμη και με αύξηση της έντασης, εφόσον ακούει για παραδειγμα κλαπατσιμπαλα της τζαζ μόνον και μόνον γιατί είναι οντιοφιλ ηχογραφήσεις.
Ναι αλλά εδώ μπαίνει και ο παράγοντας χαμηλές συχνότητες, θα προτιμηθεί η χρήση ασύρματων ακουστικώνΩς μουσική υποβάθρου, ιδίως όταν κάνεις άλλες δουλειές, όπου προφανώς ένα μικρό φορητό ραδιοφωνάκι αρκεί για τις αναγκαίες στάθμες, το σωστά στημένο σεταπ με το σένιο το ταργκετ κερβ και την ομοιογένεια στο χώρο, θα προτιμηθεί από όλο τον κόσμο.
Κρίμα.
Νέο παιδί.
Πράγματι σπάνια κάθομαι να στηθώ ''άγαλμα'' στον πόντο για ώρες να ακούσω μουσική. Συνήθως ασχολούμαι με κάτι παράλληλα, αυτό δεν σημαίνει βέβαια κάποιος που κάνει αυτό πως δεν επωφελείται ενός συμπθητικού σετάπ και θα πρέπει να του αρκεί ένα φορητό ραδιοφωνάκι.Ως μουσική υποβάθρου, ιδίως όταν κάνεις άλλες δουλειές, όπου προφανώς ένα μικρό φορητό ραδιοφωνάκι αρκεί για τις αναγκαίες στάθμες, το σωστά στημένο σεταπ με το σένιο το ταργκετ κερβ και την ομοιογένεια στο χώρο, θα προτιμηθεί από όλο τον κόσμο.
Όχι, εντάξει. Δεν έγιναν τόσες μετρήσεις όσες φαντάζεσαι. Στην πραγματικότητα, τελευταία μέτρηση έγινε το Γενάρη του 2021, όπου έφτιαξα την target curve που ακούω μέχρι και σήμερα.Ακόμα και ο Πέτρος που παίζει στη δική μου κατηγορία με μικρά ενεργά + sub έχει επενδύσει πολλαπλάσια ενέργεια σε διαβάσματα, σε μετρήσεις επί μετρήσεων, καμπύλες, προγράμματα, μικρόφωνα κλπ..
κανένας σχεδόν δεν αμφισβητεί την αξία π.χ. ενός ακριβού αυτοκινήτου αλλά ,at the end of the day, σπίτι σου πηγαίνεις με το ΙΧ της τσέπης σου και της ανάγκης σου..Πράγματι σπάνια κάθομαι να στηθώ ''άγαλμα'' στον πόντο για ώρες να ακούσω μουσική. Συνήθως ασχολούμαι με κάτι παράλληλα, αυτό δεν σημαίνει βέβαια κάποιος που κάνει αυτό πως δεν επωφελείται ενός συμπθητικού σετάπ και θα πρέπει να του αρκεί ένα φορητό ραδιοφωνάκι.
(αυτή είναι λογική άσπρο μαύρο.. )
Στο δωματιάκι που έχω την τύχη - χαρά να διαθέτω για τις ασχολίες μου έχω ξοδέψει πάνω κάτω 2 και κάτι χιλιάρικα για το σετάπ που είναι στημένο, πιο απλό απ' τ' απλά..
(τα πιο πολλά στα sub)
Πιστεύεις πραγματικά πως θέλω ή νιώθω πως μπορώ να ανταγωνιστώ ένα σετάπ σαν το δικό σου σε εντάσεις, ποιότητα, ή σε οτιδήποτε άλλο?
Ακόμα και να μην μελετούσες - μετρούσες ή ότι άλλο κάμεις έχεις επενδύσει απίστευτα ποσά σε χώρο, εξοπλισμούς και ενέργεια σε σχέση με κάποιον σαν εμένα..
Εγώ απλά υιοθέτησα μια λογική (των δορυφόρων + sub) και έκανα όσα είχα όρεξη να κάμω για να νιώθω άνετα με το ποσό που ξόδεψα, τις ώρες που ασχολήθηκα και με το αποτέλεσμα..
The end
Ακόμα και ο Πέτρος που παίζει στη δική μου κατηγορία με μικρά ενεργά + sub έχει επενδύσει πολλαπλάσια ενέργεια σε διαβάσματα, σε μετρήσεις επί μετρήσεων, καμπύλες, προγράμματα, μικρόφωνα κλπ..
(διαφορετικό κόλλημα - προσέγγιση, σεβαστό..)
Αυτό που λέω λοιπόν και συχνά παρεξηγείται είναι πως μπορεί κάποιος να γουστάρει μουσική, να ασχοληθεί λίγο διαφορετικά με το σετάπ του απ' το να ψωνίσει κάτι φορητό ή ένα ready to go Sonos ή ηχομπάρα και παράλληλα να μην έχει ανάγκη τα 100+ db για να χαίρεται το αποτέλεσμα που πέτυχε ή να χαίρεται τη μουσική του γενικότερα..
Όσο κι αν δυσκολεύεσαι να το αποδεχτείς ισχύει..
Όταν λοιπόν λες πως εσύ μπορείς και φτάνειςστα 110+ db και θέλεις κι άλλο..
Οκ και μπράβο, well done, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό να σημαίνει κάτι για τον διπλανό σου όσο αφορά τις δικές του επιλογές ή ευχαρίστηση..
'νταξ όσο γι' αυτό..Ολα αυτα μου ακούγονται ως προϋποθέσεις για να ακούσει κανείς την μουσική του σε χαμηλές στάθμες χωρίς να υποφέρει
Σχετικά με το ποσο προνομιούχος αισθάνεται κάποιος που πετυχαίνει το παραπάνω, χμμ
Ποσο προνομιούχος αισθάνεται κάποιος που τρώει μπάμιες? Είναι προνομιούχος επειδή έχει ένα πιάτο φαΐ που άλλοι δεν έχουν? Ναι απ αυτή την άποψη είναι, αλλά κανείς δεν αισθάνεται προνομιούχος διότι η σύγκριση επικεντρώνεται στον περίγυρό. Επομενως η ακροαματική τέρψη σε χαμηλές στάθμες ακόμη και αν ισχύει που δεν ισχύει βέβαια δεν γίνεται αντιληπτή ως προνόμιο.
Δεν νομίζω να έπιασες το νόημα'νταξ όσο γι' αυτό..
Sorry αλλά μου θυμίζει λογικές ανταγωνισμού ηλικιών 8 με 12 για το ποιός είναι ο πιο μ@μ@τος σουπερήρωας ή ποιός έχει το καλύτερο ποδήλατο..
Θα φάω 'γω μπριζόλα με τηγανητές πατάτες και φέτα και θα τολμήσω να πω ''το φχαριστήθηκα'' και θα πεταχτεί ο άλλος να μου πει ''ρε έχεις φάει Ιαπωνική τάδε κοπή με 250 ευρά το κιλό''?
Και κάποιος πιο kinky θα πει σε αυτόν.. ''που την έφαγες την Ιαπωνική κοπή ρέυ? Αν δεν την φάς πάνω στον αφαλό 22χρονης συνοδού αξίας 2000 ευρώ δεν..''
Δεν είναι ευχαρίστηση αυτό που ένιωσες..
Αμ δε..The end
Τέτοιες φιλοσοφίες ...ούτε εγώ δεν γράφω.Δεν νομίζω να έπιασες το νόημα
Εάν σου δώσουν ένα προνόμιο πόσο προνομιούχος θα αισθανθείς όταν αυτό το προνόμιο το έχουν δώσει σε όλους? Καθόλου.
Θα αισθανθείς προνομιούχος όταν γνωρίζεις ότι αυτό που σου έχει δωθει, είναι κάτι που έχει δωθει σε κάποιους συνήθως μια μικρή ομάδα. Το να ευχαριστιεσαι την μουσική σου σε χαμηλές στάθμες δεν είναι προνόμιο, αυτό το προνόμιο το έχει και ένας πιτσιρικάς με ένα ζευγάρι ακουστικά. Μπορεί όμως και να αισθανθείς έτσι εάν σκεφτείς ότι υπάρχει κόσμος που δεν έχει σπίτι τίποτα. Η πιθανότητα όμως να σκεφτείς έτσι και να αντλήσεις ευχαρίστηση είναι σχεδόν μηδέν.
Εσύ ευχαριστιεσαι την μουσική σου σε χαμηλές στάθμες χωρίς παράλληλα να αισθάνεσαι προνομιούχος. Όπως μπορείς να ευχαριστηθείς το φαγητό σου χωρίς να νιώθεις ότι είναι ενα προνόμιο που σου έχει δωθει. Η πιθανότητα βέβαια να αισθανθείς όχι και τόσο ευχάριστα όταν διαπιστώσεις ότι έχεις ένα σαραβαλάκι για μεταφορικό μέσο, υποθετικο παράδειγμα, ενω όλη η γειτονιά έχεις αμαξαρες είναι μεγαλυτερη.
Αυτες βέβαια οι συγκρίσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να δυστυχήσεις όπως έλεγε και ο Σοπενχαουερ,μόνον που είναι στην φύση του ανθρώπου.
Στο δια ταύτα τώρα. Εσύ ακούς μουσική σε χαμηλές στάθμες και σου δίνει ευχαρίστηση χωρίς να σκέφτεσαι εάν και κατά πόσο αυτό που γευεσαι αποτελεί προνόμιο.
Η κουβέντα όμως έγινε για την στάθμη που μπορεί να προκαλέσει όχι απλά ευχαρίστηση αλλά μεγάλη ευχαρίστηση, ηδονή.
Αυτή λοιπόν δεν είναι άλλη από την δυνατή στάθμη.
Άει μαρή 'φου δεν έχω παύλες τέτοιες λέμε..Αμ δε..