Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
19.054
Reaction score
22.949
και χαμηλή αντίσταση εξόδου
Υψηλής φυσικά εννοείται , προφανές το λάθος.
Πολλή χημεία ρε παιδιά ο σωματοφύλακας με τη ντίβα...!
Πού να τα ξέρουμε εμείς αυτά πριν 50-45 χρόνια? Κι όμως, τα τζιμπιέλια με το καλώδιο του πορτετίφ από τον σανσούι τέλεια έπαιζαν και απολαυστικά. Κι αν ήθελες να γκρεμίσεις την πολυκατοικία, άνετα, μόνο που άρχιζαν να κουδουνίζουν οι πορσελάνες της μάνας μου.
Κι ύστερα ήλθαν καινούριοι δημοσιογράφοι στον Ήχο να διαφημίζουν γκαβλώδια...
Γκαβλώδια, τζιμπέλια, ευνούχοι όλα παρέα σε μια χημική αντίδραση εξώθερμη ή ενδοθερμική. :D
 
Last edited:



Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Ναι ! αλλά από την ώρα που γύρισες και έγραψες αυτό , δεν έχεις ξαναγράψει .
Τι δγιάλο ? :rofl:
O κ. Σάκης είναι πάντα διαθέσιμος, όπως μπορείς να δεις παρακάτω :

Screenshot 2025-07-24 125157.jpg


 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.298
Reaction score
1.205
να μωρε ....ειχα δουλιτσες με κατι παλιοσαραβαλα που μου εφεραν να φιαξω κατι σαβουρες ...Αμερικανικες μαλακιες του κωλου μηχανηματα .... και επειδη δεν εβγαινε και ακρη εστειλαν και τον διευθυντη πωλησεων να μας πει τι να κανουμε ....σαραβαλα δεν το συζητω .......
Συμπληρωματικα να και μια εγκατασταση σε πελατη ...Wilson με Mcintosh .... τι μαλακιες αγοραζει ο κοσμος
Αλλα σαν να μην φτανει ολος αυτο ο μπελας μπλεχτηκα και με αλλες αμερικανικες μαλακιες ....εκει να δεις χαλια και που να τους πω αυτωνων για καλωδια ...Παν ασχετοι ανθρωποι που να καταλαβουν γρι Στην κατω φωτογραφια ειναι ενας αλλος ασχετος ....τελειως ηλιθιος ανθρωπος που τον εχουν εκει για αρχιμηχανικο ο οποιος ηρθε να πιει καφε στο μαγαζι μου να του πω τι κανω με τα μηχανηματα του
Ασχετοι ανθρωποι δεν βρισκεις ακρια

Α ναι ο κουστουματος στην φωτο ειναι ο νουμερο δυο της εταιριας κουμπαρος του μεγαλου
Βυσματιας δλδ προφανως ανθρωποι που δεν εχουν ιδεα βρεθηκαν εκει κατα τυχη
εδω να δεις σαβουρα .....Γερμανικες μαλακιες αυτη την φορα
παν ασχετοι ανθρωποι περιμενα εμενα να τους πω τι να κανουν με τα ρευματα οταν εχουν 6KW καταναλωση στο συστημα
Μιλαμε για ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα και οχι τιποτα αλλο μπλεχτηκε εκει με ολους και με φορτωσαν να παω στο εργοστασιο να γνωρισω εκει τα αφεντικα και να δειξω τις ασφαλεις που χρησιμοποιω

ο κουστουματος ο διευθυντης πωλησεων της εταιριας
Εχω κανα δυο χιλιαδες φωτογραφιες ακομα ....Να ανεβασω η βαρεθηκατε ?
Αυτο ειναι το δικο μου background εδω που εχω φτασει
συνεχιστε οσο θελετε τοσο γελιο δεν εχω ριξει ποτε στην ζωη μου
 

Attachments

Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.159
Reaction score
143.635
Ωραίο κεντρικό έχει αφτός ο άσχετος με τα γουίλσον.
 


Μηνύματα
1.025
Reaction score
2.422
θα "ζουσες" χωρις αυτα τωρα με τη διενισχυση?
Λοιπόν σπαμαρω πάλι αλλά έτσι κι αλλιώς μπουρδέλο το έχουμε κάνει το θέμα.

Δεν έχει καμία σχέση το πριν την δινενισχυση με το μετά.
Ειδικά σε μεσσαια και ψιλά, είναι πεντακάθαρο. Τα χαμηλά μαζεύτηκαν λίγο και έχει περισσότερα δυναμικά .
Επίσης όσο και να του δώσω δεν ενοχλεί....εμένα τουλάχιστον τους γείτονες δε ξέρω...

Αυτά χωρίς σαμπ...

Βελτιώθηκε κατά πολύ το έργο.

Τα υπόλοιπα μετά τις διακοπές...βάριεμαι είπαμε.
Σαααακη (east electronics).
Τον ένα τελικό τον έχεις περιποιηθεί εσύ, μπορώ να διακρίνω τις αλλαγές που έχεις κάνει σε σχέση με τον μαμα που έχω δίπλα δίπλα πλέον.
Ο δικός σου παίζει καλύτερα μωρη τρέλα.
 

Μηνύματα
1.904
Reaction score
2.124
Λοιπόν σπαμαρω πάλι αλλά έτσι κι αλλιώς μπουρδέλο το έχουμε κάνει το θέμα.

Δεν έχει καμία σχέση το πριν την δινενισχυση με το μετά.
Ειδικά σε μεσσαια και ψιλά, είναι πεντακάθαρο. Τα χαμηλά μαζεύτηκαν λίγο και έχει περισσότερα δυναμικά .
Επίσης όσο και να του δώσω δεν ενοχλεί....εμένα τουλάχιστον τους γείτονες δε ξέρω...

Αυτά χωρίς σαμπ...

Βελτιώθηκε κατά πολύ το έργο.

Τα υπόλοιπα μετά τις διακοπές...βάριεμαι είπαμε.
Σαααακη (east electronics).
Τον ένα τελικό τον έχεις περιποιηθεί εσύ, μπορώ να διακρίνω τις αλλαγές που έχεις κάνει σε σχέση με τον μαμα που έχω δίπλα δίπλα πλέον.
Ο δικός σου παίζει καλύτερα μωρη τρέλα.
Λογικό … Αναίσθητα γομάρια…τώρα οι ενισχυτές δε φτάνουν στα όρια τους και λειτουργείς με χαμηλότερο distortion λόγω headroom
 

Μηνύματα
1.025
Reaction score
2.422
Λογικό … Αναίσθητα γομάρια…τώρα οι ενισχυτές δε φτάνουν στα όρια τους και λειτουργείς με χαμηλότερο distortion λόγω headroom
Θα παιξω και με το gain λιγο γιατι τα εχω όλα τερμα. Iσως πάρω και απο εκει κάτι.

Είναι γομάρια τα γομάρια.... φέρτε ένας εναν 2Χ300 να δω κάτι ρε..... :p
 

Μηνύματα
1.904
Reaction score
2.124
Θα παιξω και με το gain λιγο γιατι τα εχω όλα τερμα. Iσως πάρω και απο εκει κάτι.

Είναι γομάρια τα γομάρια.... φέρτε ένας εναν 2Χ300 να δω κάτι ρε..... :p
Εμένα μου έχουν κολλήσει στο μυαλό τα super linton τώρα
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.811
Reaction score
29.466
Θα παιξω και με το gain λιγο γιατι τα εχω όλα τερμα. Iσως πάρω και απο εκει κάτι.

Είναι γομάρια τα γομάρια.... φέρτε ένας εναν 2Χ300 να δω κάτι ρε..... :p
Θα σου έφερνα τον ένα από τους δικούς μου , αλλά 40 κιλά με τέτοιες διαστάσεις και βάρος δεν κουμαντάρονται .
 


Μηνύματα
19.054
Reaction score
22.949
Το πρόβλημα στους περισσότερους audio people ειναι ότι δεν εξερευνούν μια ισορροπία μεταξύ ακρίβειας στην αναπαραγωγή και του προσωπικού υποκιεμενικού και απο ένστικτο επιλογής γουστου τους και τι ακριβώς επιδιώκουν απο την μουσική εμπειρία που θα τους προσφέρει ένα σύστημα. Κυνηγώντας συνήθως μια "αληθεια" που δεν υπάρχει και αφήνοντας απόλυτα να τους την καθορίσει η τεχνική αρτιότητα (που δεν εχει εξερευνηθεί μάλιστα και πλήρως εκτός ότι τους προσφέρεται και ετοιμη στο "πιάτο") καταπιεζουν αυτό το ένστικτό τους και θυσιάζουν στο βωμό της την υποκειμενική τους κρίση. Το αντίθετο παθαίνουν οι audio people που κυνηγάνε μόνο τη υποκειμενική τους άποψη. Πιο μεγάλη παγίδα όμως είναι οι πρώτοι, αυτοί που βασίζονται απόλυτα στην ακρίβεια και τεχνική μόνο αρτιότητα καθώς α) δεν εξασφαλίζει κατ΄ ανάγκην την ηχητκή ποιότητα ούτε μπορεί να προβλέψει το επιθυμητό ακουστικό αποτέλεσμα ή το επιζητούμενο ή πιθανόν επιθυμητό ηχητικό χαρακτήρα β) δεν ανακαλύπτουν ποτε το προσωπικό τους υποκειμενικό κριτήριο. Μένουν στη ουσία άπειροι. Αντί να ψάχουν την "αληθεια¨και μάλιστα πρώτα και αρχικά καθορίζομενη αυτή απο την τεχνική αρτιότητα σαν οδηγό για αυτή ...καλύτερα θα ήταν να αναγνωρίσουν, να αγκαλιάσουν και να αποδεχθουν την υποκειμενικότητα τους και μετά να ψάχνουν για τα τεχνικά ή επιστημονικά στοιχεία που την υπηρετούν, την δικαιολογούν ή την εξηγούν (άσχετα εάν αυτή είναι ¨σωστή" ή "λανθασμένη"). Αυτή είναι η πιο υγιιής προσέγγιση που μπορεί να κάνει κάποιος για να υπηρετήσει πραγματικά και το χόμπι (και να μην αηδιάζει απο αυτό ή να καταλήγει να το παρατάει ή να απογοητευεται) αλλά και την γνώση και τους συσχετισμούς όπως και την ανακάλυψη του προσωπικού του γούστου και επιλογής και υπηρέτησης του.
 
Last edited:

Μηνύματα
19.054
Reaction score
22.949
Το πρόβλημα στους περισσότερους audio people ειναι ότι δεν εξερευνούν μια ισορροπία μεταξύ ακρίβειας στην αναπαραγωγή και του προσωπικού υποκιεμενικού και απο ένστικτο επιλογής γουστου τους και τι ακριβώς επιδιώκουν απο την μουσική εμπειρία που θα τους προσφέρει ένα σύστημα. Κυνηγώντας συνήθως μια "αληθεια" που δεν υπάρχει και αφήνοντας απόλυτα να τους την καθορίσει η τεχνική αρτιότητα (που δεν εχει εξερευνηθεί μάλιστα και πλήρως εκτός ότι τους προσφέρεται και ετοιμη στο "πιάτο") καταπιεζουν αυτό το ένστικτό τους και θυσιάζουν στο βωμό της την υποκειμενική τους κρίση. Το αντίθετο παθαίνουν οι audio people που κυνηγάνε μόνο τη υποκειμενική τους άποψη. Πιο μεγάλη παγίδα όμως είναι οι πρώτοι, αυτοί που βασίζονται απόλυτα στην ακρίβεια και τεχνική μόνο αρτιότητα καθώς α) δεν εξασφαλίζει κατ΄ ανάγκην την ηχητκή ποιότητα ούτε μπορεί να προβλέψει το επιθυμητό ακουστικό αποτέλεσμα ή το επιζητούμενο ή πιθανόν επιθυμητό ηχητικό χαρακτήρα β) δεν ανακαλύπτουν ποτε το προσωπικό τους υποκειμενικό κριτήριο. Μένουν στη ουσία άπειροι. Αντί να ψάχουν την "αληθεια¨και μάλιστα πρώτα και αρχικά καθορίζομενη αυτή απο την τεχνική αρτιότητα σαν οδηγό για αυτή ...καλύτερα θα ήταν να αναγνωρίσουν, να αγκαλιάσουν και να αποδεχθουν την υποκειμενικότητα τους και μετά να ψάχνουν για τα τεχνικά ή επιστημονικά στοιχεία που την υπηρετούν, την δικαιολογούν ή την εξηγούν (άσχετα εάν αυτή είναι ¨σωστή" ή "λανθασμένη"). Αυτή είναι η πιο υγιιής προσέγγιση που μπορεί να κάνει κάποιος για να υπηρετήσει πραγματικά και το χόμπι (και να μην αηδιάζει απο αυτό ή να καταλήγει να το παρατάει ή να απογοητευεται) αλλά και την γνώση και τους συσχετισμούς όπως και την ανακάλυψη του προσωπικού του γούστου και επιλογής και υπηρέτησης του.
Θα με ενδιέφερε το σχόλιο και ιδιατερα του @editor που διαισθάνομαι ότι μπορεί να έχει μια λιγο πιο φιλοσοφική προσέγγιση στο θέμα του audio συγκριτικά με τους περισσότερους (όπως και εγώ αλλά εγω φυσικά το παρακάνω στο να προσεγγίζω το audio κυρίως φιλοσοφικά). Όχι ότι δεν με ενδιαφέρει και το τεχνικό κομμάτι και εξηγηση του αλλά δεν με συγκινεί εξίσου και ανάλογα αλλά το θεωρώ περισσότερο ¨εργαλείο". Και τα εργαλεία όπως και να το κάνουμε είναι μη πλήρους μορφής και ολοκλήρωσης οντότητες και δεν γνωρίζουν τι ακριβώς κάνουν και που βαδίζουν άσχετα εάν φαίνονται πιο επιτυχημένα ή αποτελεσματικά ανα κάποιες μόνο εποχές και χρονικά διαστήματα.
 
Last edited:

Μηνύματα
8.231
Reaction score
3.474
Συγγνώμη που σε είπα κακό άνθρωπο, πριν από μερικές ημέρες, αγαπητέ μου thva . Δεν είσαι .
Απλώς εκνευρίστηκα για κάποο λόγο, αλλά ήταν δικό μου το λαθος, η κακιά η στιγμή
 

Μηνύματα
1.904
Reaction score
2.124
Το πρόβλημα στους περισσότερους audio people ειναι ότι δεν εξερευνούν μια ισορροπία μεταξύ ακρίβειας στην αναπαραγωγή και του προσωπικού υποκιεμενικού και απο ένστικτο επιλογής γουστου τους και τι ακριβώς επιδιώκουν απο την μουσική εμπειρία που θα τους προσφέρει ένα σύστημα. Κυνηγώντας συνήθως μια "αληθεια" που δεν υπάρχει και αφήνοντας απόλυτα να τους την καθορίσει η τεχνική αρτιότητα (που δεν εχει εξερευνηθεί μάλιστα και πλήρως εκτός ότι τους προσφέρεται και ετοιμη στο "πιάτο") καταπιεζουν αυτό το ένστικτό τους και θυσιάζουν στο βωμό της την υποκειμενική τους κρίση. Το αντίθετο παθαίνουν οι audio people που κυνηγάνε μόνο τη υποκειμενική τους άποψη. Πιο μεγάλη παγίδα όμως είναι οι πρώτοι, αυτοί που βασίζονται απόλυτα στην ακρίβεια και τεχνική μόνο αρτιότητα καθώς α) δεν εξασφαλίζει κατ΄ ανάγκην την ηχητκή ποιότητα ούτε μπορεί να προβλέψει το επιθυμητό ακουστικό αποτέλεσμα ή το επιζητούμενο ή πιθανόν επιθυμητό ηχητικό χαρακτήρα β) δεν ανακαλύπτουν ποτε το προσωπικό τους υποκειμενικό κριτήριο. Μένουν στη ουσία άπειροι. Αντί να ψάχουν την "αληθεια¨και μάλιστα πρώτα και αρχικά καθορίζομενη αυτή απο την τεχνική αρτιότητα σαν οδηγό για αυτή ...καλύτερα θα ήταν να αναγνωρίσουν, να αγκαλιάσουν και να αποδεχθουν την υποκειμενικότητα τους και μετά να ψάχνουν για τα τεχνικά ή επιστημονικά στοιχεία που την υπηρετούν, την δικαιολογούν ή την εξηγούν (άσχετα εάν αυτή είναι ¨σωστή" ή "λανθασμένη"). Αυτή είναι η πιο υγιιής προσέγγιση που μπορεί να κάνει κάποιος για να υπηρετήσει πραγματικά και το χόμπι (και να μην αηδιάζει απο αυτό ή να καταλήγει να το παρατάει ή να απογοητευεται) αλλά και την γνώση και τους συσχετισμούς όπως και την ανακάλυψη του προσωπικού του γούστου και επιλογής και υπηρέτησης του.
Κλασικό παράδειγμα η δημοφιλία του κλασικού πλέον ηχείου linton 85. Αρέσει ενώ δεν είναι σούπερ διάφανο ή αναλυτικό ή έχει το τέλειο imaging . Απλά παίζει ωραία γεμάτα και ισορροπημένα μουσική. Διαβάζω ότι κάποιοι πχ ενώ το super linton είναι σαφώς ανώτερο αντικειμενικά προτιμούν τον ήχο του πρώτου λόγω πιο ξεκούραστου και ζεστού χαρακτήρα
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.784
Μηνύματα
3.027.302
Members
38.494
Νεότερο μέλος
mpalo
Top