- Μηνύματα
- 5.760
- Reaction score
- 9.987
Στον κινηματογράφο η ηχητική μουσική επένδυση αποσκοπεί στην ένταση και των συναισθημάτων. Για παράδειγμα σε μια δραματική σκηνή.Ακόμα και οι immersive αποδόσεις δεν εξομοιώνουν πλήρως ένα live μουσικό γεγονός αφού τα objects με τις στενά καθορισμένες θέσεις και κινήσεις εντός της ηχόσφαιρας όπως προβλέπεται από την εκάστοτε τυπική παραγωγή δεν αναπλάθουν με την ενδεδειγμένη ακρίβεια το πώς επεκτείνεται υπό πραγματικές συνθήκες η ενεργειακή άλω των μουσικών οργάνων καθώς και οι αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στις επιμέρους άλω από τα μέλη μουσικών συνόλων. Στις δε κινηματογραφικές ηχητικές επενδύσεις τα πράγματα είναι ευκολότερα αφού εκεί ούτως ή άλλως η ακρίβεια ανάγεται στη διακριτική ευχέρεια των συντελεστών τους με στόχο τον εντυπωσιασμό του κοινού.
Η έννοια της υψηλής πιστότητας κατά την αναπαραγωγή δεν ακυρώνεται αφού έχουμε διαρκώς εξελισσόμενη προσπάθεια προσέγγισης σε κάποια ανέφικτα πρότυπα με στόχο τη διέγερση καθενός ακροατή με κατάλληλους τρόπους ώστε να συμπλήρωνε στη δική του συνείδηση όσα στοιχεία απέχουν από τις πραγματικές συνθήκες.
Στην ένταση; όμως των συναισθημάτων αποσκοπεί και μια μουσική παραγωγή πολυκαναλη και μη.
Δεν χρησιμοποιείται για εντυπωσιασμό του ακροατή αλλά για να εντείνει το συναίσθημα.
Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς με τον όρο εντυπωσιασμό του κοινού. Αναφέρομαι με βάση την ερμηνεία του όρου που γνωρίζω εγώ,
Η αληθοφάνεια επέρχεται και χωρίς την πλήρη αποτύπωση της πραγματικότητας.
Δεν είναι απαραίτητο να αποτυπώσει κάνεις 1 προς 1 ένα γεγονός για να σε πείσει. Δεν είναι και απαραίτητο.
Άλλωστε, το να τοποθετήσεις ένα ηχείο στο κλιμακοστασιο και να ηχογραφήσεις τον ηχο θα εκληφθεί ως αληθοφάνεια απο τον ακροατή αν και απέχει από την πραγματικότητα.
Αυτό που παίρνουμε στα χέρια μας, το προιον, έχει καθορισμενες όλες τις παραμέτρους . Το ίδιο και η εικόνα.
Το να περεμβουμε υποκειμενικά στον ηχο και την εικόνα δεν απαγορεύεται αλλά τότε απομακρύνομστε απο την πραγματικότητα των συντελεστών και δημιουργούμε την δική μας πραγματικότητα. Να προσθέσουμε μια έξτρα ουρά στο πιάνο.
Λες και ξέρουμε πως ακούγεται.
Και να ξέραμε δεν μπορούμε να επέμβουμε
