Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
5.762
Reaction score
9.991
Ακόμα και οι immersive αποδόσεις δεν εξομοιώνουν πλήρως ένα live μουσικό γεγονός αφού τα objects με τις στενά καθορισμένες θέσεις και κινήσεις εντός της ηχόσφαιρας όπως προβλέπεται από την εκάστοτε τυπική παραγωγή δεν αναπλάθουν με την ενδεδειγμένη ακρίβεια το πώς επεκτείνεται υπό πραγματικές συνθήκες η ενεργειακή άλω των μουσικών οργάνων καθώς και οι αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στις επιμέρους άλω από τα μέλη μουσικών συνόλων. Στις δε κινηματογραφικές ηχητικές επενδύσεις τα πράγματα είναι ευκολότερα αφού εκεί ούτως ή άλλως η ακρίβεια ανάγεται στη διακριτική ευχέρεια των συντελεστών τους με στόχο τον εντυπωσιασμό του κοινού.

Η έννοια της υψηλής πιστότητας κατά την αναπαραγωγή δεν ακυρώνεται αφού έχουμε διαρκώς εξελισσόμενη προσπάθεια προσέγγισης σε κάποια ανέφικτα πρότυπα με στόχο τη διέγερση καθενός ακροατή με κατάλληλους τρόπους ώστε να συμπλήρωνε στη δική του συνείδηση όσα στοιχεία απέχουν από τις πραγματικές συνθήκες.
Στον κινηματογράφο η ηχητική μουσική επένδυση αποσκοπεί στην ένταση και των συναισθημάτων. Για παράδειγμα σε μια δραματική σκηνή.

Στην ένταση; όμως των συναισθημάτων αποσκοπεί και μια μουσική παραγωγή πολυκαναλη και μη.
Δεν χρησιμοποιείται για εντυπωσιασμό του ακροατή αλλά για να εντείνει το συναίσθημα.
Δεν ξέρω βέβαια τι εννοείς με τον όρο εντυπωσιασμό του κοινού. Αναφέρομαι με βάση την ερμηνεία του όρου που γνωρίζω εγώ,

Η αληθοφάνεια επέρχεται και χωρίς την πλήρη αποτύπωση της πραγματικότητας.
Δεν είναι απαραίτητο να αποτυπώσει κάνεις 1 προς 1 ένα γεγονός για να σε πείσει. Δεν είναι και απαραίτητο.
Άλλωστε, το να τοποθετήσεις ένα ηχείο στο κλιμακοστασιο και να ηχογραφήσεις τον ηχο θα εκληφθεί ως αληθοφάνεια απο τον ακροατή αν και απέχει από την πραγματικότητα.

Αυτό που παίρνουμε στα χέρια μας, το προιον, έχει καθορισμενες όλες τις παραμέτρους . Το ίδιο και η εικόνα.
Το να περεμβουμε υποκειμενικά στον ηχο και την εικόνα δεν απαγορεύεται αλλά τότε απομακρύνομστε απο την πραγματικότητα των συντελεστών και δημιουργούμε την δική μας πραγματικότητα. Να προσθέσουμε μια έξτρα ουρά στο πιάνο.
Λες και ξέρουμε πως ακούγεται.
Και να ξέραμε δεν μπορούμε να επέμβουμε
 

Μηνύματα
2.133
Reaction score
5.048
:biggrin:

Εάν παρατηρήσεις τον παρακατω πίνακα θα καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές της πραγματικότητας.
Αναλόγως της θέσης ακρόασης, το περιβάλλον, την ενταση στο παίξιμο του οργανοπαικτη :biggrin:, καθιστός ή όρθιος, θα μεταβληθεί το ηχόχρωμα του οργάνου.
Όλα αυτά όμως είναι αποτυπώσεις της πραγματικότητας.
View attachment 382448

Και τα φάλτσα είναι πραγματικότητα. Άλλωστε η αναπαραγωγή ενός πανκ λαιβ πρέπει να αποτυπώνει την σκληρή πραγματικότητα.

Από κει και έπειτα υπάρχουν τεχνικές ηχοληψίας και μικρόφωνα με διαφορετικά χαρακτηριστικά για να μπορέσεις να μεταφέρεις μια εικόνα της πραγματικότητας στο στούντιο για περαιτέρω επεξεργασία.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια εκδοχή της πραγματικότητας τοσο η στέρεο όσο και η πολυκαναλη έκδοση.
Η πολυκαναλη έκδοση αποτυπώνει καλύτερα την πραγματικότητα. Έτσι είναι, σ αρέσει δεν σ αρέσει.
Τα έχουμε πει.

Στο τέλος δηλαδή παιρνουμε ένα προϊόν που προσεγγίζει την πραγματικότητα.
Πιθανόν να είναι και καλύτερη απ αυτήν :biggrin:

Όλα όμως είναι πλέον καθορισμένα. Το ηχόχρωμα των οργάνων κτλπ
Δεν λείπει δηλαδή κάτι για να το προσθέσεις εσύ. Άλλωστε δεν έχεις ιδέα και δεν μπορείς να το καταφέρεις σπίτι.
Με τι μέσα θα δώσεις εσύ μεγαλύτερο βάθος?
Που ξέρεις εσύ τι ηχο θα έπρεπε να βγάζει η τρομπέτα έτσι όπως καθόταν ο παίκτης μέσα στην αίθουσα?

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι δημιουργήσεις ένα ουδέτερο περιβάλλον και αλυσίδα αναπαραγωγης.
Αν δεν σ αρέσει και θέλεις να το φέρεις στα γούστα σου, τότε δεν μιλάμε πλέον για hifi πιστή αναπαραγωγή αλλά ούτε και για κάποια καλύτερη εκδοχή της πραγματικοτητας.

Τις προάλλες πήγα στον κινηματογράφο να δω μια ταινία. 5.1 ήταν, όχι ατμός.
Μια χαρά ήταν και σίγουρα δεν τα στήσανε στην τύχη ούτε την εικόνα ούτε τον ηχο, ούτε κάθονται να φτιάξουν ηχο με άποψη, αυτά μόνον από τους Οντιο πιπολ.
Αλλά είπαμε, πως θα ξεχωρίσει ο.... :biggrin:

Εχεις δημιουργησει στο μυαλο σου μια θεωρητικη ιδανικη, κατασκευη η οποια δεν στεκει σε πραγματικες συνθηκες.
Οχι οτι το σημα δεν μπορει να υποβαθμιστει περαιτερω απο δικες μας κακες επιλογες. Μπορει.
Αλλα αυτο το ιδανικο, ουδετερο περιβαλλον αναπαραγωγης που εσυ φανταζεσαι να αποδιδει πιστοτητα δεν υπαρχει.
Αυτο που εκλαμβανεις ως ουδετεροτητα εναντι των λυχνιων, και νομιζεις οτι εξασφαλιζεται
απο στοιχειωδεις μετρησεις ειναι το αποτελεσμα του απογυμνωμενου, στρεσαρισμενου
σκληρου ηχου των τρανζιστορ λογω υπερβολικης αναδρασης, φθηνων πυκνωτων και αφθονης συμπιεσης
λογω των πολλων εξαρτηματων που απαιτουνται.
Μιλαω για την πλειοψηφια, ευτυχως υπαρχουν και εξαιρεσεις.

Αν ακομα και η κινηση του κεφαλιου του φλαουτιστα πχ, αλλαζει την πληροφορια οπως λες,
πιστευεις οτι αυτη μπορει με μαγικο τροπο να περασει αλωβητη
απο την μεγαλη αλυσιδα αναπαραγωγης στο οικιακο σαλονι; Γινεται καποιο επιστημονικο θαυμα εκει ;
Ουτε ο παραγωγος της δεν το πιστευει αυτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.762
Reaction score
9.991
Εχεις δημιουργησει στο μυαλο σου μια θεωρητικη ιδανικη, κατασκευη η οποια δεν στεκει σε πραγματικες συνθηκες.
Οχι οτι το σημα δεν μπορει να υποβαθμιστει περαιτερω απο δικες μας κακες επιλογες. Μπορει.
Αλλα αυτο το ιδανικο, ουδετερο περιβαλλον αναπαραγωγης που εσυ φανταζεσαι να αποδιδει πιστοτητα δεν υπαρχει.
Αυτο που εκλαμβανεις ως ουδετεροτητα εναντι των λυχνιων, και νομιζεις οτι εξασφαλιζεται
απο στοιχειωδεις μετρησεις ειναι το αποτελεσμα του απογυμνωμενου, στρεσαρισμενου
σκληρου ηχου των τρανζιστορ λογω υπερβολικης αναδρασης, φθηνων πυκνωτων και αφθονης συμπιεσης
λογω των πολλων εξαρτηματων που απαιτουνται.
Μιλαω για την πλειοψηφια, ευτυχως υπαρχουν και εξαιρεσεις.

Αν ακομα και η κινηση του κεφαλιου του φλαουτιστα πχ, αλλαζει την πληροφορια οπως λες,
πιστευεις οτι αυτη μπορει με μαγικο τροπο να περασει αλωβητη
απο την μεγαλη αλυσιδα αναπαραγωγης στο οικιακο σαλονι; Γινεται καποιο επιστημονικο θαυμα εκει ;
Ουτε ο παραγωγος της δεν το πιστευει αυτο.
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος, σαφής και περιεκτικός.

Η διαδικασία από την ηχοληψία μέχρι το μαστερινγκ και το τελικό προϊόν είναι κάτι που δεν μπορεί να μεταβάλλει ο ακροατης.
Αυτό που έχει στα χέρια του είναι ένα προϊόν που όλα έχουν καθοριστεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Ότι λάθη μπορεί να έχουν γίνει σε αυτή την διαδικασία δεν μπορούν να διορθωθούν από τον ακροατή. Είναι θα λέγαμε πίστες που δεν μπορεί ο ακροατης να ξεκλειδώσει
Ακόμη όμως και να μπορούσε να τις ξεκλειδώσει, δεν έχει τα κατάλληλα εργαλεία για να διορθώσει κάτι, ούτε όμως και γνωρίζει πως θα έπρεπε να ακούγεται.
Επομένως δεν μπορεί να διορθώσει λάθη του προϊόντος ούτε όμως και μπορεί να το φτιάξει να ακούγεται πραγματικό αφού στην ουσία αυτή η πραγματικότητα του είναι άγνωστη. Αλλά και πάλι να ήξερε αυτή την πραγματικότητα και να μπορούσε να ξεκλειδώσει τις πίστες δεν διαθέτει τα εργαλεία για να το κάνει. Με τι εργαλεία?
Με καλώδια, λάμπες και ηχεία?

Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μεταβάλει τις συνθήκες ακρόασης είτε θετικά είτε αρνητικά.
Εάν προσπαθήσει να το φέρει στα γούστα του, τελείως υποκειμενικά θα δημιουργήσει την δική του εκδοχή του έργου, θα φέρει την σφραγίδα του, δηλαδή θα απομακρυνθεί από την σφραγίδα που έχουν δώσει στο έργο οι συντελεστές του και σίγουρα δεν θα πλησιάσει κάποια πραγματικότητα, αλήθεια αφού στην ουσία του είναι παντελώς άγνωστη.
Αυτά ισχύουν τόσο στον ήχο όσο και στην εικόνα.

Αυτό όμως που μπορεί να κάνει είναι να διορθώσει τις συνθήκες ακρόασης έτσι ώστε να μην ακούει το δωμάτιο, τα ηχεία, τον ενισχυτή και τα καλώδια αν θέλετε.
Τότε θα έχει πετύχει να πλησιάσει την πραγματικότητα των συντελεστών του έργου.
Ιδανικά θα πρέπει να επιλέξει ένα ηχοσυστημά που δεν θα έχει δική του σφραγίδα, δεν θα λειτουργεί δηλαδή ως μουσικό όργανο.

Δεν θα μπω σε ατέρμονες συζητήσεις με άλλα μελη διότι στο τέλος θα καταφέρουν να με εκνευρίσουν και να γίνει το μυαλό μου ονγκάκου :biggrin:
 

Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
τελευταια φορα που παταω στην εκθεση
ολα τα δωματια επαιζαν με DSP
Τα ηλεκτρόνια είναι αδύνατον να εξαϋλώνονται ή να μετατρέπονταν σε άλλα σωματίδια, μεταπίπτουν καθένα από ανώτερη στάθμη ενέργειας - στην οποία θα έχει προηγουμένως διεγερθεί - σε κατώτερη ''σταθερότητας΄΄ εκπέμποντας φωτόνια. Κάτι τέτοιο συμβαίνει σε οποιαδήποτε κυκλωματική τοπολογία και όσοι διαθέτουν λυχνίες εκτεθειμένες απολαμβάνουν την ΄΄παράσταση΄΄.

Ακόμα και οι immersive αποδόσεις δεν εξομοιώνουν πλήρως ένα live μουσικό γεγονός αφού τα objects με τις στενά καθορισμένες θέσεις και κινήσεις εντός της ηχόσφαιρας όπως προβλέπεται από την εκάστοτε τυπική παραγωγή δεν αναπλάθουν με την ενδεδειγμένη ακρίβεια το πώς επεκτείνεται υπό πραγματικές συνθήκες η ενεργειακή άλω των μουσικών οργάνων καθώς και οι αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στις επιμέρους άλω από τα μέλη μουσικών συνόλων. Στις δε κινηματογραφικές ηχητικές επενδύσεις τα πράγματα είναι ευκολότερα αφού εκεί ούτως ή άλλως η ακρίβεια ανάγεται στη διακριτική ευχέρεια των συντελεστών τους με στόχο τον εντυπωσιασμό του κοινού.

Η έννοια της υψηλής πιστότητας κατά την αναπαραγωγή δεν ακυρώνεται αφού έχουμε διαρκώς εξελισσόμενη προσπάθεια προσέγγισης σε κάποια ανέφικτα πρότυπα με στόχο τη διέγερση καθενός ακροατή με κατάλληλους τρόπους ώστε να συμπλήρωνε στη δική του συνείδηση όσα στοιχεία απέχουν από τις πραγματικές συνθήκες.

Σ'ένα πραγματικό μουσικό όργανο όλες οι τάξεις αρμονικών είναι επιθυμητές. Κατά την αναπαραγωγή όμως θα θέλαμε το ηχοσύστημα να μην εισάγει σε αισθητές στάθμες δικές του αρμονικές με τάξεις ανώτερες της τρίτης. Εφόσον οι τελευταίες μαζί με τα δικά τους παράγωγα ενδοδιαμόρφωσης θα έχουν καταπιεστεί σε μη αισθητά επίπεδα οι απόλυτες τιμές καθώς και η ενεργειακή σχέση μεταξύ δεύτερης και τρίτης θα παίζουν σημαντικό ρόλο.



Αυτή την φορά είχε λιγότερους εκθέτες, λιγότερο κόσμο και μπόρεσα να επικεντρωθώ καλύτερα στον ήχο. Ζήτησα και κλασική και αυτοί έτσι και αλλιώς βαζανε τα γνωστά δικά τους (και σε εμένα) γεμάτα ενέργεια κομμάτια για να αναδειξουν το χαμηλό. Ιδίως φυσικά τα με dsp αλλά και όλοι. Κατάλαβα απόλυτα τι γίνεται. Δεν πολυ μιλούσαν κιόλας και το ευχαριστήθηκα. Είχα και όρεξη για μουσική καθώς είμαι σε hiatus εδω και αρκετό καιρό απο αυτήν καθώς κάποιες φορές κάνω διαλείμματα και για να ξεκαλιμπράρω αλλά και για άλλους λόγους που θεωρώ ευεργετικούς.

Επίσης συναντησα καλούς audio people (εδω είστε αρκετά "περίεργοι") αλλά κυρίως δύο σχεδιαστές (τρείς με εναν quasi ή μάλλον semi) και κατασκευαστές όλων των ειδών ενισχυτικών (λάμπες, dsp, sub , ηχεία) και είπαμε πολύ ενδιάφεροντα πράγματα για όλα. Mου κάνανε και λίγο πολύ καλό "μαθημα" και για το dsp και για το ψηφιακό σήμα και για τα ενεργά κροσοβερ που συζητάμε εδω. . Ηλεκτρονικοί με πτυχίο και σπουδες στην ακουστική.

Μου εξηγησαν πολυ αναλυτικά τους ηχητικους συχετισμούς που με απασχολούσαν να εξηγηθούν τεχνικά.

Δεν θα σας πω τι, καθώς θα πάθετε εγκεφαλικό κάποιοι .... αλλά ότι λέει ο East και χειρότερα λένε. Και μάλιστα μου εξηγήσανε και γιατί και πως και που επιδρούν (αρνητικά και θετικά). Απόλυτη συμφωνια και με τις ηχητικες μου εντυπώσεις και πιθανούς συχετισμούς. Επιβεβαίωση και απόδειξη και ανάλυση γιατί. Επίσης και πράγματα που δεν ήξερα. Κανένα spin - άρισμα , καμιά αερολογία ... όλα τέλεια, λογικά και ροή της συνεννόησης χωρίς ανοησίες.

Σχεδιαστές, κατασκευαστές , ηλεκτρονικοί είναι μια χαρά άνθρωποι και συνεννοούμαι τέλεια.

Οι χομπίστες - audio people - ακροατές είναι προβληματικοί κατά τη γνώμη μου.
:biggrin:

Εάν παρατηρήσεις τον παρακατω πίνακα θα καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές της πραγματικότητας.
Αναλόγως της θέσης ακρόασης, το περιβάλλον, την ενταση στο παίξιμο του οργανοπαικτη :biggrin:, καθιστός ή όρθιος, θα μεταβληθεί το ηχόχρωμα του οργάνου.
Όλα αυτά όμως είναι αποτυπώσεις της πραγματικότητας.
View attachment 382448

Και τα φάλτσα είναι πραγματικότητα. Άλλωστε η αναπαραγωγή ενός πανκ λαιβ πρέπει να αποτυπώνει την σκληρή πραγματικότητα.

Από κει και έπειτα υπάρχουν τεχνικές ηχοληψίας και μικρόφωνα με διαφορετικά χαρακτηριστικά για να μπορέσεις να μεταφέρεις μια εικόνα της πραγματικότητας στο στούντιο για περαιτέρω επεξεργασία.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια εκδοχή της πραγματικότητας τοσο η στέρεο όσο και η πολυκαναλη έκδοση.
Η πολυκαναλη έκδοση αποτυπώνει καλύτερα την πραγματικότητα. Έτσι είναι, σ αρέσει δεν σ αρέσει.
Τα έχουμε πει.

Στο τέλος δηλαδή παιρνουμε ένα προϊόν που προσεγγίζει την πραγματικότητα.
Πιθανόν να είναι και καλύτερη απ αυτήν :biggrin:

Όλα όμως είναι πλέον καθορισμένα. Το ηχόχρωμα των οργάνων κτλπ
Δεν λείπει δηλαδή κάτι για να το προσθέσεις εσύ. Άλλωστε δεν έχεις ιδέα και δεν μπορείς να το καταφέρεις σπίτι.
Με τι μέσα θα δώσεις εσύ μεγαλύτερο βάθος?
Που ξέρεις εσύ τι ηχο θα έπρεπε να βγάζει η τρομπέτα έτσι όπως καθόταν ο παίκτης μέσα στην αίθουσα?

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι δημιουργήσεις ένα ουδέτερο περιβάλλον και αλυσίδα αναπαραγωγης.
Αν δεν σ αρέσει και θέλεις να το φέρεις στα γούστα σου, τότε δεν μιλάμε πλέον για hifi πιστή αναπαραγωγή αλλά ούτε και για κάποια καλύτερη εκδοχή της πραγματικοτητας.

Τις προάλλες πήγα στον κινηματογράφο να δω μια ταινία. 5.1 ήταν, όχι ατμός.
Μια χαρά ήταν και σίγουρα δεν τα στήσανε στην τύχη ούτε την εικόνα ούτε τον ηχο, ούτε κάθονται να φτιάξουν ηχο με άποψη, αυτά μόνον από τους Οντιο πιπολ.
Αλλά είπαμε, πως θα ξεχωρίσει ο.... :biggrin:
Το ηξερα ότι είσαι κοντά στο να λαλήσεις και να χαζέψεις. Τι γράφεις βρε φίλε ; :D 😍

Κόψε το πολυ ιντερνετ no joke , θα σε τρελάνουν αυτοί όλοι σε το λέω και αμαρτίαν δεν έχω. . Μάθε να ξεχωρίζεις τα BS και τους BS. Ακόμη και εάν λένε "σωστά" πράγματα. Η συνθεση τους είναι λάθος. Δεν μπορούν να συνθέσουν σωστά την πληροφορία αλλά και την γνώση τους ακόμη και αν είναι μεγάλη.
 
Last edited:

Μηνύματα
418
Reaction score
563
Ιδανικά θα πρέπει να επιλέξει ένα ηχοσυστημά που δεν θα έχει δική του σφραγίδα, δεν θα λειτουργεί δηλαδή ως μουσικό όργανο.
για ένα ηχοσύστημα μ αυτά τα χαρακτηριστικά που λες χρειάζονται πολλά φράγκα, με κλαπατσίμπαλα δουλειά δεν γίνεται.
 


Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
Η αληθοφάνεια επέρχεται και χωρίς την πλήρη αποτύπωση της πραγματικότητας.
Δεν είναι απαραίτητο να αποτυπώσει κάνεις 1 προς 1 ένα γεγονός για να σε πείσει. Δεν είναι και απαραίτητο.
Άλλωστε, το να τοποθετήσεις ένα ηχείο στο κλιμακοστασιο και να ηχογραφήσεις τον ηχο θα εκληφθεί ως αληθοφάνεια απο τον ακροατή αν και απέχει από την πραγματικότητα.
Αυτά είναι λίγο αντιφατικά και κάνεις παιχνίδι με όρους και λέξεις. Όχι ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να λες σωστά. Αλλά μπορώ να σκεφτώ και πιθανότητες ότι αυτό που λες να μην είναι σωστά.

Ξαναδιαβάζοντας και αυτό αλλά και το άλλο πόστ σου πας να πεις κάποια σωστά κατ' εμένα πράγματα και κάτι να πλησιάσεις αυτό που θέλω να πω και εγώ για την πραγματικότητα αλλά στο τέλος τα συνθέτεις λάθος, αλλά σε πιάνει και το conditioning και βάζεις την "κασέτα" απο αυτά που έχεις διαβάσει και θεωρήσει ως σωστά τεχνικά ... και δεν μπορώ να στο "μαζέψω" το θέμα. Θέλει πολυ δουλιεά να αποδομήσουμε ότι λές και να ξανασυνθέσουμε.

Όταν σκέφτεσαι τα τεχνικά του ζητήματος του audio και τα συνθέτεις με τα ουσιαστικά του audio .... δεν βγάζεις καλό νόημα. Προσέγγισε τα ένα ένα ξεχωριστά. Θέλουν δουλειά αυτά που λες ... γραπτά είναι δύσκολο να εξεταστούν και να συνεννοηθούμε .... προσεγγισε τα audio - φιλοσοφικά πρώτα και μην απασχολείς το μυαλό σου, την ενέργεια και την γραφή σου να ανακαλύψεις πως θα το επιτυχεις τεχνικά. Επίσης μη μιλάς τόσο πολυ για τους άλλους τι κάνουν, τι καταλαβαίνουν και τι εμπειρίες μπορεί να εχουνε και για την μουσική στο studio. Κάποιοι έχουν και δεν εχει σημασία να το αλλάξουν αλλά να το καταλαβαίνουν. Το θέμα είναι να μας εξηγήσεις εσυ τι εμεπιρίες έχεις και τι καταλαβαίνεις για να καταλάβουμε. Εγω νομιζω δνε εχεις εμεπιρίες ηχητικά. Έχεις στο μυαλό σου ένα αποτέλεσμα που δεν ξέρω πως το πέτυχες (μάλλον μόνο τεχνικά) και νομίζεις ότι είναι μόνο αυτό σωστό. Μπορεί να είναι σωστό και να ακούσεις κάτι που θεωρούσες λανθασμένο και όμως να το επέλεγες και να σου αρέσει. Αυτή την εμπειρία δεν την έχεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.248
Reaction score
30.055
Μπλά μπλά , μπλά , γράφεις χωρίς να λές κάτι συγκεκριμένο .
Μιλάς χωρίς να λες κάτι συγκεκριμένο , πάλι , απλά φλυαρείς και γεμίζεις σελίδες.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !
 

Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
Μπλά μπλά , μπλά , γράφεις χωρίς να λές κάτι συγκεκριμένο .
Μιλάς χωρίς να λες κάτι συγκεκριμένο , πάλι , απλά φλυαρείς και γεμίζεις σελίδες.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !
Βρε μαθε εσυ πως βγαίνουν τα αμπέρ που τραβάει μια συσκευή που με ρωτούσες κιόλας πως το υπολόγισα και τόσο γρήγορα κιόλας και άσε την κριτική τι κάνω εγώ. Και στο μπλά μπλά και στο τεχνικό κομμάτι μια χαρά και καλύτερα απο εσένα τα ξέρω άμα θελω. Μην κοιτάς που σας κάνω τον καραγκιόζη για να κατάλαβω εγω τι ξέρετε και όχι εσεις τι ξερω εγώ. Σε έχω τσεκάρει απο παλιότερα και σε ανύποπτο χρόνο με ερωτήσεις μου εγώ για το τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις και ούτε καν το έχεις καταλάβει. Ξέρεις Α και νομίζεις ότι ξέρεις 1000 Α. Η συνδεση του μπλά μπλά με το τεχνικό κομμάτι και οι συσχετισμοί των δυο στο audio είναι όλα τα λεφτά και η αξία. Αλλά και για να ξέρεις τι σου γίνεται αλλά και να ανακαλύψεις τι ζητάς. Και εσείς σε κανένα απο τα δυο δεν είστε καλοί, εάν εγω θεωρησουμε ότι τουλάχιστον στο ένα είμαι καλός. Για αυτό και δεν θα βγάλετε άκρη ποτέ. Μόνο προσβολές, τσακωμοί και μαγκιες και εξυπναδες. Θέλετε να σας πάρει και σοβαρός άνθρωπος στα σοβαρά κιόλας.
 
Last edited:

Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
Είστε το πρόβλημα και νομίζετε κιόλας ότι είστε η λύση. Ούτε αυτό δεν έχετε καταλάβει για τον εαυτό σας. Εγω τουλάχιστον το παραδέχομαι και το εχω καταλάβει. Και σε βεβαιώνω ότι είμαι πολυ μικρότερο απο εσάς.

¨Ανοιξε εδω ένα θέμα ένας άνθρωπος με 40 χρόνια εμπειρίας και γνωστης (και άσχετα εάν δεν τα εκφράζει καλά όλα) του έχετε βγάλιε τον αδόξαστο και το ίδιο - λίγα χρόνια που συμμετέχω- βλέπω κάνετε σε οποιονδήποτε γνώστη .... μαθητευόμενοι "γνώστες" audio people του ίντερνετ , έ μαθητευόμενοι. Και απορείτε μετά γιατί δεν συμμετέχουν κιόλας.

Ούτε να εκμεταλλευτείτε αυτά που ξέρει και να του κάνετε κάποιες ερωτήσεις ευγενικά δεν θέλετε ή δε νοιώθετε. Του κάνετε μάθημα εσείς χα χα.
 
Last edited:


Μηνύματα
5.762
Reaction score
9.991
Αυτά είναι λίγο αντιφατικά και κάνεις παιχνίδι με όρους και λέξεις. Όχι ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να λες σωστά. Αλλά μπορώ να σκεφτώ και πιθανότητες ότι αυτό που λες να μην είναι σωστά.

Ξαναδιαβάζοντας και αυτό αλλά και το άλλο πόστ σου πας να πεις κάποια σωστά κατ' εμένα πράγματα και κάτι να πλησιάσεις αυτό που θέλω να πω και εγώ για την πραγματικότητα αλλά στο τέλος τα συνθέτεις λάθος, αλλά σε πιάνει και το conditioning και βάζεις την "κασέτα" απο αυτά που έχεις διαβάσει και θεωρήσει ως σωστά τεχνικά ... και δεν μπορώ να στο "μαζέψω" το θέμα. Θέλει πολυ δουλιεά να αποδομήσουμε ότι λές και να ξανασυνθέσουμε.

Όταν σκέφτεσαι τα τεχνικά του ζητήματος του audio και τα συνθέτεις με τα ουσιαστικά του audio .... δεν βγάζεις καλό νόημα. Προσέγγισε τα ένα ένα ξεχωριστά. Θέλουν δουλειά αυτά που λες ... γραπτά είναι δύσκολο να εξεταστούν και να συνεννοηθούμε .... προσεγγισε τα audio - φιλοσοφικά πρώτα και μην απασχολείς το μυαλό σου, την ενέργεια και την γραφή σου να ανακαλύψεις πως θα το επιτυχεις τεχνικά. Επίσης μη μιλάς τόσο πολυ για τους άλλους τι κάνουν, τι καταλαβαίνουν και τι εμπειρίες μπορεί να εχουνε και για την μουσική στο studio. Κάποιοι έχουν και δεν εχει σημασία να το αλλάξουν αλλά να το καταλαβαίνουν. Το θέμα είναι να μας εξηγήσεις εσυ τι εμεπιρίες έχεις και τι καταλαβαίνεις για να καταλάβουμε. Εγω νομιζω δνε εχεις εμεπιρίες ηχητικά. Έχεις στο μυαλό σου ένα αποτέλεσμα που δεν ξέρω πως το πέτυχες (μάλλον μόνο τεχνικά) και νομίζεις ότι είναι μόνο αυτό σωστό. Μπορεί να είναι σωστό και να ακούσεις κάτι που θεωρούσες λανθασμένο και όμως να το επέλεγες και να σου αρέσει. Αυτή την εμπειρία δεν την έχεις.
Με το ηχοσύστημα που διαθέτει ο καθενας στο σπίτι του δεν μπορεί να κάνει κάποιου ειδους ριμαστερινγκ.

Σε έναν χώρο ακρόασης που αφήνει το δικό του αποτυπωμα το μόνο που καταφέρνεις προσθέτωντας κρίκους στην ηχητικη αλυσίδα με την δική τους ηχητική σφραγίδα είναι να δημιουργείς έναν ξεχωριστό ηχητικό καμβά που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα ούτε και με το αρχικό έργο των δημιουργών.

Δεν βελτιώνεις ούτε το έργο αλλά ούτε και πλησιάζεις τον αυθεντικό ηχο οργάνων.
Λες και ξέρεις πως ακούγεται το όργανο στον χώρο ηχογράφησης ή το όργανο χωρίς τον χώρο.

Πιθανόν να σου αρέσει ο τελικός ήχος, αυτό το κάτι σαν πιάνο και το κάτι σαν βιολί. :biggrin:
 

Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
Σε έναν χώρο ακρόασης που αφήνει το δικό του αποτυπωμα το μόνο που καταφέρνεις προσθέτωντας κρίκους στην ηχητικη αλυσίδα με την δική τους ηχητική σφραγίδα είναι να δημιουργείς έναν ξεχωριστό ηχητικό καμβά που δεν έχει σχέση την πραγματικότητα ούτε και με το αρχικό έργο των δημιουργών.
Αντίθετα απο ότι νομιζουν χαμηλότερου IQ μυαλά για εμένα και τι βγάζω πρός τα έξω (εσκεμμένα ή όχι για λόγους δικούς μου) δεν μπερδεύω την audio-φιλοσοφία που μου αρέσει σαν προσέγγιση του audio με την τεχνική του audio.

Όταν το κάνω και το επιχειρώ είναι για να βρώ συχετισμούς. Αυτό φαίνεται ότι τα μπρδεύω αλλά δεν ισχύει. Όταν κάνω μπλά μπλα είναι μπλά μπλά και όταν το βλέπω τεχνικά το βλέπω τεχνικά. Μετά σε δευτερο και τρίτο χρόνο τα προσεγγίζω κοινά.

Αυτό φαίνεται περίεργο, δύσκολο κλπ για κάποιους γιατί δεν έχουν την συνθετική κλπ ικανότητα να το κάνουν και ας εχουν περισσότερες γνώσεις ή "πληροφορία". Εάν δεν ξέρει κάποιος να το κάνει αυτό όμως δεν οδηγείται σε χρήσιμα για εκείνον συμπεράσματα. Είναι φερέφωνο κάποιας (ή κάποιου άλλου) αντικειμενικότητας ή και υποκειμενικότητας και εγλωβίζεται. Επίσης μην έχοντας αναπτύξει δικό του κριτήριο δεν μπορεί να γνωρίζει τι εστί πραγματικότητα και κυρίως (ειδικά και περισσότερο στην περίπτωση του audio) τι εστί και αποτελεί πραγματικότητα για αυτόν .

Θα πρότεινα να ξεχωρίσεις και να αντικαταστησεις στην ανάλυση σου την λέξη πραγματικότητα με το ρεαλισμό. Επίσης να σκεφτείς και να ψάξεις φιλοσοφικά τι εννοούσε στο Matrix ο Μόρφιους το your mind makes it real (και ας μην είναι). Οτι είπες ότι το συναίσθημα μπορεί να είναι και μεγαλύτερο ισχύει. ¨Ότι ας μην έχει σχέση με την πραγματικότητα ή κατ' ανάγκην να πηγάζει απο αυτήν ... δεν το είπες αλλά και αυτό ισχύει.

Επιδή α) είμαι σε φάση που δεν έχω όρεξη για φιλοσοφική προσέγγιση (φαντάσου να είχα χα χα στο ρελαντί δουλεύω άσχετα εάν αυτό φαίνεται 7.000 στροφές σε κάποιους) αλλά τεχνική β) επειδή και έτυχε να μου προσφέρουν κάποιοι άνθρωποι στην έκθεση πολυ χρήσιμες τεχνικές πληροφορίες που είμαι σε mode να τις ψάξω , κατανοήσω τώρα στα κοντά που τις θυμάμαι κιόλας χα χα γ) δεν θέλω να χαλάσω το νήμα του Eeast με φιλοσοφική προσέγγιση του audio δ) επειδή ενοχλώ τους audio people ε) επειδή έχω προσπαθήσει και παλαιότερα να σε κάνω - μάθω να τα ξεχωρίζεις αλλά εσυ πάντα μετά απο δύο τρια πόστ βάζεις την "κασέτα" και το τεχνικό καπέλο σου λες και θες να το πας πάντα εκεί που είσαι προαποφασισμένος να το πας (υποκρίνεσαι δηαλδή πραγματικό ενδιαφέρον μάλλον) τζάμπα θα πάει και τώρα η προσπάθεια μου και ας είχα όρεξη .... και εάν ξαναπροσπαθήσω ενω το δυναιμκό είσαι απο τους λίγους που το έχουν ----> δεν μπορώ να βοηθήσω παρπάνω απο την παραπάνω τέταρτη παράγραφο που σου έγεραψα.

Τώρα στο πόστ σου αυτό :

Και όλα φροντισμένα να τα είχες ..... δεν θα είχε καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Στο συνολικό concept του ζητήματος "πραγματικότητα" (όπως την ορίσατε - όρισες αρχικά , τώρα το ψιλοαλλάζετε) είναι σταγόνα στον ωκεανό η διαφορά που θα κάνει. :Aρα το θέμα του audio δεν είναι η πραγματικοτητα. Σας λένε αμπελοφιλοσοφίες για να καλύψουν άλλα πράγματα και να νομιμοποιήσουν άλλα πράγματα. Αυτό το ξέρει ο καθένας που πέρασε έστω και μια φορά κάποτε εξω απο το σπιτι του ένα γυφτάκι που βαράει ένα τύμπανο.

Τα παραπάνω σε συδυασμό με ότι είναι προφανές σε έναν άνθρωπο που ακούει σε υψηλό ή πολυ καλό επιπεδο μουσικη αναπαραγωγή απο το σύστημα του και καταλαβαίνει απο αυτα που λέτε ότι δεν καταλαβαίνετε τι προσπαθεί να σας μεταδώσει δείχνει ότι δεν έχετε και τόσο καλό σύστημα όσο νομίζετε.

Να πάτε στον @kanakiani πού έχει προσφερθεί άπειρες φορές να σας φιλοξενήσει μήπως και καταλάβετε κάτι. Εγω δεν δέχομαι επισκέψεις απο audio people. Δεν τους χωνεύω και καλοί όταν είναι. :D :D 😍 Μεταμφιεσμένος σε καλικάντζαρο πηγαίνω στις εκθέσεις και όταν μου μιλάνε κάνω τον μουγγό και τους κάνω κινήσεις στην νοηματική γλώσσα. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
3.981
Reaction score
7.191
Αντίθετα απο ότι νομιζουν χαμηλότερου IQ μυαλά για εμένα και τι βγάζω πρός τα έξω (εσκεμμένα ή όχι για λόγους δικούς μου) δεν μπερδεύω την audio-φιλοσοφία που μου αρέσει σαν προσέγγιση του audio με την τεχνική του audio.

Όταν το κάνω και το επιχειρώ είναι για να βρώ συχετισμούς. Αυτό φαίνεται ότι τα μπρδεύω αλλά δεν ισχύει. Όταν κάνω μπλά μπλα είναι μπλά και όταν το βλέπω τεχνικά το βλέπω τεχνικά. Μετά σε δευτερο και τρίτο χρόνο τα προσεγγίζω κοινά.

Αυτό φαίνεται περίεργο, δύσκολο κλπ για κάποιους γιατί δεν έχουν την συνθετική κλπ ικανότητα να το κάνουν και ας εχουν περισσότερες γνώσεις ή "πληροφορία". Εάν δεν ξέρει κάποιος να το κάνει αυτό όμως δεν οδηγείται σε χρήσιμα για εκείνον συμπεράσματα. Είναι φερέφωνο κάποιας (ή κάποιου άλλου) αντικειμενικότητας ή και υποκειμενικότητας και εγλωβίζεται. Επίσης μην έχοντας αναπτύξει δικό του κριτήριο δεν μπορεί να γνωρίζει τι εστί πραγματικότητα και κυρίως (ειδικά και περισσότερο στην περίπτωση του audio) τι εστί και αποτελεί πραγματικότητα για αυτόν .

Θα πρότεινα να ξεχωρίσεις και να αντικαταστησεις στην ανάλυση σου την λέξη πραγματικότητα με το ρεαλισμό. Επίσης να σκεφτείς και να ψάξεις φιλοσοφικά τι εννοούσε στο Matrix ο Μόρφιους το your mind makes it real (και ας μην είναι). Οτι είπες ότι το συναίσθημα μπορεί να είναι και μεγαλύτερο ισχύει. ¨οτι ας μην ε΄χει σχέση με την πραγματικότητα ή κατ' ανάγκην να πγάζει απο αυτήν ... δεν το είπες αλλά και αυτό ισχύει.

Επιδή α) είμαι σε φάση που δεν έχω όρεξη για φιλοσοφική προσέγγιση (φαντάσου να είχα χα χα στο ρελαντί δουλεύω άσχετα εάν αυτό φαίνεται 7.000 στροφές σε κάποιους) αλλά τεχνική β) επειδή και έτυχε να μου προσφέρουν κάποιοι άνθρωποι στην έκθεση πολυ χρήσιμες τεχνικές πληροφορίες που είμαι σε mode να τις ψάξω , κατανοήσω τώρα στα κοντά που τις θυμάμαι κιόλας χα χα γ) δεν θέλω να χαλάσω το νήμα του Eeast με φιλοσοφική προσέγγιση του audio δ) επειδή ενοχλώ τους audio people ε) επειδή έχω προσπαθήσει και παλαιότερα να σε κάνω - μάθω να τα ξεχωρίζεις αλλά εσυ πάντα μετά απο δύο τρια πόστ βάζεις την "κασέτα" και το τεχνικό καπέλο σου λες και θες να το πας πάντα εκεί που είσαι προαποφασισμένος να το πας (υποκρίνεσαι δηαλδή πραγματικό ενδιαφέρον μάλλον) τζάμπα θα πάει και τώρα η προσπάθειαου και ας είχα όρεξη .... και εάν ξαναπροσπαθήσω ενω το δυναιμκό είσαι απο τους λίγους που το έχουν ----> δεν μπορώ να βοηθήσω παρπάνω απο την παραπάνω τέταρτη παράγραφο που σου έγεραψα.

Τώρα στο πόστ σου αυτό :

Και όλα φροντισμένα να τα είχες ..... δεν θα είχε καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Στο συνολικό concept του ζητήματος "πραγματικότητα" (όπως την ορίσατε - όρισες αρχικά , τώρα το ψιλοαλλάζετε) είναι σταγόνα στον ωκεανό η διαφορά που θα κάνει. :Aρα το θέμα του audio δεν είναι η πραγματικοτητα. Σας λένε αμπελοφιλοσοφίες για να καλύψουν άλλα πράγματα και να νομιμοποιήσουν άλλα πράγματα. Αυτό το ξέρει ο καθένας που πέρασε έστω και μια φορά κάποτε εξω απο το σπιτι του ένα γυφτάκι που βαράει ένα τύμπανο.

Τα παραπάνω σε συδυασμό με ότι είναι προφανές σε έναν άνθρωπο που ακούει σε υψηλό ή πολυ καλό επιπεδο μουσικη αναπαραγωγή απο το σύστημα του και καταλαβαίνει απο αυτα που λέτε ότι δεν καταλαβαίνετε τι προσπαθεί να σας μεταδώσει δείχνει ότι δεν έχετε και τόσο καλό σύστημα όσο νομίζετε.

Να πάτε στον @kanakiani πού έχει προσφερθεί άπειρες φορές να σας φιλοξενήσει μήπως και καταλάβετε κάτι. Εγω δεν δέχομαι επισκέψεις απο audio people. Δεν τους χωνεύω και καλοί όταν είναι. :D :D 😍 Μεταμφιεσμένος σε καλικάντζαρο πηγαίνω στις εκθέσεις και όταν μου μιλάνε κάνω τον μουγγό και τους κάνω κινήσεις στην νοηματική γλώσσα. :D
Είσαι ωραίος τύπος😀😀
Πολλές αλήθειες το ποστ αυτό χαχαχα ( κοίτα πέσιμο που θα φάω τώρα )
 

Μηνύματα
164
Reaction score
103
Βρε μαθε εσυ πως βγαίνουν τα αμπέρ που τραβάει μια συσκευή που με ρωτούσες κιόλας πως το υπολόγισα και τόσο γρήγορα κιόλας και άσε την κριτική τι κάνω εγώ. Και στο μπλά μπλά και στο τεχνικό κομμάτι μια χαρά και καλύτερα απο εσένα τα ξέρω άμα θελω. Μην κοιτάς που σας κάνω τον καραγκιόζη για να κατάλαβω εγω τι ξέρετε και όχι εσεις τι ξερω εγώ. Σε έχω τσεκάρει απο παλιότερα και σε ανύποπτο χρόνο με ερωτήσεις μου εγώ για το τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις και ούτε καν το έχεις καταλάβει. Ξέρεις Α και νομίζεις ότι ξέρεις 1000 Α. Η συνδεση του μπλά μπλά με το τεχνικό κομμάτι και οι συσχετισμοί των δυο στο audio είναι όλα τα λεφτά και η αξία. Αλλά και για να ξέρεις τι σου γίνεται αλλά και να ανακαλύψεις τι ζητάς. Και εσείς σε κανένα απο τα δυο δεν είστε καλοί, εάν εγω θεωρησουμε ότι τουλάχιστον στο ένα είμαι καλός. Για αυτό και δεν θα βγάλετε άκρη ποτέ. Μόνο προσβολές, τσακωμοί και μαγκιες και εξυπναδες. Θέλετε να σας πάρει και σοβαρός άνθρωπος στα σοβαρά κιόλας.
Γενικότερα σε αυτα τα fora, ο καθένας λεει οτι του κατεβει και οταν τα βρει μπαστουνια ξεκιναει τις προσβολές, τις προσωπικές επιθέσεις, τις απαξιώσεις κ.α. Well said
 

Μηνύματα
19.594
Reaction score
23.694
Είσαι ωραίος τύπος😀😀
Πολλές αλήθειες το ποστ αυτό χαχαχα ( κοίτα πέσιμο που θα φάω τώρα )
Θα το φας (έτρωγες) έτσι και αλλιώς ...τουλάχιστον να νοιώθεις ότι μπορεί και να άξιζε (δεν αξίζει) . :D Φαντάσου που έχουμε φτάσει την επκοινωνια οι audio people.

Άντε καλή συνέχεια, εχασα πολυ χρόνο.
 



Μηνύματα
14.237
Reaction score
11.905
Κάντε κάτι! Ανοίχτε του ένα θέμα και απαγορέψτε του την πρόσβαση παντού! Τουλάχιστον να τα γράφει σε ένα θέμα, να μην πατάμε, να γλυτώσουμε.
 

Μηνύματα
1.331
Reaction score
2.996
Στην επόμενη έκθεση κανονίστε να πάμε τσούρμο.
Να τα δούμε , μετά έχει ένα ωραίο καφέ με ένα πολύ σκοτεινό σοκάκι δίπλα.
Στον καφέ θα ανταλλάξουμε απόψεις μέχρι να καταλήξουμε στο σοκάκι.

Μετά θα μας δουν τα ντόπια αρπακτικά εκεί κάτω και δεν θα μείνει ούτε dsp ούτε λαμπα ούτε τίποτα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.675
Μηνύματα
3.059.435
Members
38.588
Νεότερο μέλος
Zeppelsound
Top