Καλώδια και θύματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.146
Φίλε προτιμώ να σε αφήσω στη γραφικότητά σου.

Φιλικά, ο κλακαδόρος του Τουλ.

Ρε φουστη μου, αυτή η επιστημονική κοινότητα έχει γεμίσει κλακαδόρους. Άσε κείνη τη σφηκοφωλιά το ASR με τον αρχικλακαδόρο τον Αμίρ τον αρχιερέα της κλακαδορίας του Τουλ, και κάτι άλλους κλακαδόρους με δημοσιεύσεις στην AES.

AES, ο ναός της κλακαδορίας.

Του κλακαδόρου το σιδηρούν κιγκλίδωμα.
 
Last edited:

head-stef

Headphones
Μηνύματα
640
Reaction score
2.230
ελα μαλακιες τωρα,ΔΙΑΦΟΡΕΣ ακουγονται κ μαλιστα ξεκαθαρες,καθολου διαφορετικες απο το να επεμβεις με εκουαλαιζερ ομως οποτε προς τι το ξεπαραδιασμα για το κοτετσοσυρμα?
Αλλίμονο αν άλλαζε η απόκριση συχνότητας ενός μεταλλικού αγωγού με το "υποτιθέμενο" στρώσιμο. Τότε δεν θα ήταν ούτε καν αγωγός, ούτε καν προϊόν, ούτε καν σκουπίδι.
Όλη η συζήτηση γίνεται εδώ και παντού και επί χρόνια, επειδή οι μετρήσεις έρχονται σε σκανδαλώδη αντίφαση με περίεργους ισχυρισμούς.
Ένας οποιοσδήποτε απλός μεταλλικός αγωγός, στο εύρος ακουστικών συχνοτήτων (και πολύ ψηλότερα) είναι και θα είναι τονικά ουδέτερος. Και ήταν και πολύ πριν το μέταλλο γίνει καλώδιο, Κανένας παλμογράφος ή αναλυτής φάσματος ή έστω πολύμετρο με πλήρη ακουστική απόκριση στο AC δεν δείχνει την παραμικρή αλλαγή τονικής συμπεριφοράς με το "στρώσιμο".
Αντίθετα, αν αρχίσουμε να επεμβαίνουμε έστω και ελάχιστα με EQ (πχ. 0,1 dB ή και πολύ μικρότερη), τα μετρητικά όργανα δείχνουν τις μεταβολές κατευθείαν, ακόμη κι αν δεν τις ακούμε. Όταν το αυτί θα αρχίσει να αντιλαμβάνεται την ελάχιστη τονική αλλαγή, τα μετρητικά όργανα ήδη θα "φωνάζουν".
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Φίλε προτιμώ να σε αφήσω στη γραφικότητά σου.

Φιλικά, ο κλακαδόρος του Τουλ.

Ρε φουστη μου, αυτή η επιστημονική κοινότητα έχει γεμίσει κλακαδόρους. Άσε κείνη τη σφηκοφωλιά το ASR με τον αρχικλακαδόρο τον Αμίρ τον αρχιερέα της κλακαδορίας του Τουλ, και κάτι άλλους κλακαδόρους με δημοσιεύσεις στην AES.

Του κλακαδόρου το σιδηρούν κιγκλίδωμα.
Στη γραφικότητά σου να σε αφήσω φίλε, προτιμώ... Δεν σχολιάζω καν, μόνο αυτό. Στη γραφικότητά σου...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.146
Ναι, μη σχολιάζεις, δε το περίμενες αυτό από μένα, τέτοια συμπεριφορά, απορώ με τη διαχείριση, εσύ έχεις όμως κι ένα επίπεδο, δε θα πέσεις στο δικό μου, και τώρα θα με αφήσεις να κρατάω το μικρόφωνο και θα πας ν'ακουσεις μουσική γιατί εσύ είσαι μουσικόφιλος, ο αγνός, χωρίς παντόφλες, με το ιερό στέρεο τάιμς στα χέρια, διαβάζεις την κριτική των καλωδίων σου και ακούς το στρώσιμο των ιντερκονεκτ.

Άσε με μένα, φτύσε με, το αξίζω άλλωστε, φιλικά όμως, έχεις κι επίπεδο, παρά τα ορθογραφικά σου λάθη, αυτά ξέφυγαν, σιγά τώρα, νηπιαγωγείο όλοι πήγαμε, Λόλα να μια λάμπα.
 

Μηνύματα
3.792
Reaction score
6.798

Μηνύματα
3.705
Reaction score
3.089
View attachment 162181
Είναι ή δεν είναι μαλάκες;;; :D
 


Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Ναι, μη σχολιάζεις, δε το περίμενες αυτό από μένα, τέτοια συμπεριφορά, απορώ με τη διαχείριση, εσύ έχεις όμως κι ένα επίπεδο, δε θα πέσεις στο δικό μου, και τώρα θα με αφήσεις να κρατάω το μικρόφωνο και θα πας ν'ακουσεις μουσική γιατί εσύ είσαι μουσικόφιλος, ο αγνός, χωρίς παντόφλες, με το ιερό στέρεο τάιμς στα χέρια, διαβάζεις την κριτική των καλωδίων σου και ακούς το στρώσιμο των ιντερκονεκτ.

Άσε με μένα, φτύσε με, το αξίζω άλλωστε, φιλικά όμως, έχεις κι επίπεδο, παρά τα ορθογραφικά σου λάθη, αυτά ξέφυγαν, σιγά τώρα, νηπιαγωγείο όλοι πήγαμε, Λόλα να μια λάμπα.


Κλααααακαδόοοοοοοοοοοροιιιιιιιιιι!!!!
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.707
Reaction score
21.528
Να ρωτήσω κάτι; Αυτό το "ταχύτητα στον ήχο" με την αλλαγή καλωδίων πώς ερμηνεύεται;

Για παράδειγμα: έχεις τον Γιώργο Κόλλια να παίζει double bass drums στα 280 bpm.

Να εδώ:

Αν βάλω ένα καλώδιο που να φέρει το χαρακτηριστικό της "ταχύτητας" ο Κόλλιας θα παίξει πιο γρήγορα;
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Να ρωτήσω κάτι; Αυτό το "ταχύτητα στον ήχο" με την αλλαγή καλωδίων πώς ερμηνεύεται;

Για παράδειγμα: έχεις τον Γιώργο Κόλλια να παίζει double bass drums στα 280 bpm.

Να εδώ:

Αν βάλω ένα καλώδιο που να φέρει το χαρακτηριστικό της "ταχύτητας" ο Κόλλιας θα παίξει πιο γρήγορα;
Νέφτι στο κwλί του θα βάλει!!!!
@costas EAR Tα ποσοστά μου απο τη προώθηση του UMIK μη ξεχάσεις να μου στείλεις. Έχω να αγοράσω καβλώδια.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.591
Reaction score
84.219
κάτσε να πιάσουμε το μαστερινγκ με εκουαλαιζερ σε λίγο. Έχει κι άλλη λάμψη, περίμενε. Απλώς το αφήνω στον ντιμιφουτ να το ξεκινήσει,
Τι να γράψω, εχω κουραστεί να συμμετέχω στον εγκλεισμό των αναγνωστών σε “φυλακές γνώσης”. Κρίμα είναι.
Καλύτερα να είναι αμόρφωτα θύματα, κλακαδόροι του κάθε Λέανδρου. Στο κάτω κάτω αυτοί κινούν την αγορά.

Αλλά μια που το έθεσες, να το πάρει το ποτάμι:
Μαστερινγκ γίνεται κατα την παραγωγή ενός άλμπουμ.
Αντιθέτως κατά την ανα-παραγωγή λέγεται Eq, και εφόσον ο στόχος είναι να εξομαλυνθούν/αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αλληλεπίδρασης ηχείου-χώρου, τότε αυτό λέγεται Room Equalisation. Όχι mastering.

Ναι, το καταραμένο, το αποδιοπομπαίο. Ισοστάθμιση χώρου.
Το amarra θυμάμαι πως εχει δυνατότητες, manual και auto, και μάλιστα η ακριβή έκδοση περιελάμβανε και δυνατότητα Dirac. o_O

Φυσικά και πράττουν σωστά οι έμποροι που χρησιμοποιούν RoomEq/DSP στις εκθέσεις διότι έτσι δείχνει τις αρετές του το ηχείο, όχι οταν καπελώνεται απο τις ιδιομορφίες του χώρου.

Αλλά να μην μας παίρνουν και για ιθαγενείς, να μη μας φέρνουν επιχειρήματα-καθρεφτάκια παρακαλώ.
Αλλού αυτά.

Άιντε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.146
@costas EAR Tα ποσοστά μου απο τη προώθηση του UMIK
Α, ναι, και από γιουμικ τα παίρνω, όπως και από τα καλιμπραρίσματα που τρέχω όλη μέρα και κάνω σε γνωστούς κι αγνώστους (ποτέ όμως...).

Βεβαίως δεν έχω αγοράσει ποτέ μου γιουμικ, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου ντιρακ, δεν έχω αγοράσει ούτε χρησιμοποιήσει ποτέ μινιντιεσπι, και βεβαίως όπως λεν οι μουσικόφιλοι που περνάνε τις ώρες τους ακούγοντας κι εκθειάζοντας καλώδια και περιμένοντας να στρώσουν τα ηλεκτρόνια, σιχαίνομαι τις μετρήσεις και τη χρήση μικροφώνου γενικά, και δυστυχώς για αυτούς, δεν είμαι με ένα μικρόφωνο στο χέρι, όπως είπα, δεν έχω καν μικρόφωνο στο σπίτι, και "συνεταιρικά" αγοράσαμε όλοι οι αρχικοί αγοραστές του τρινοβ ένα μόνο μικρόφωνο, για μια ισοστάθμιση στο σεταπ μας κατά την αρχική εγκατάσταση, και τίποτε άλλο.

Φυσικά οι μυθοπλασίες συνεχίζονται...
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.453
Τι να γράψω, εχω κουραστεί να συμμετέχω στον εγκλεισμό των αναγνωστών σε “φυλακές γνώσης”. Κρίμα είναι.
Καλύτερα να είναι αμόρφωτα θύματα, κλακαδόροι του κάθε Λέανδρου. Στο κάτω κάτω αυτοί κινούν την αγορά.

Αλλά μια που το έθεσες, να το πάρει το ποτάμι:
Μαστερινγκ γίνεται κατα την παραγωγή ενός άλμπουμ.
Αντιθέτως κατά την ανα-παραγωγή λέγεται Eq, και εφόσον ο στόχος είναι να εξομαλυνθούν/αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αλληλεπίδρασης ηχείου-χώρου, τότε αυτό λέγεται Room Equalisation. Όχι mastering.

Ναι, το καταραμένο, το αποδιοπομπαίο. Ισοστάθμιση χώρου.
Το amarra θυμάμαι πως εχει δυνατότητες, manual και auto, και μάλιστα η ακριβή έκδοση περιελάμβανε και δυνατότητα Dirac. o_O

Φυσικά και πράττουν σωστά οι έμποροι που χρησιμοποιούν RoomEq/DSP στις εκθέσεις διότι έτσι δείχνει τις αρετές του το ηχείο, όχι οταν καπελώνεται απο τις ιδιομορφίες του χώρου.

Αλλά να μην μας παίρνουν και για ιθαγενείς, να μη μας φέρνουν επιχειρήματα-καθρεφτάκια παρακαλώ.
Αλλού αυτά.

Άιντε
Αουτς... Πόνεσε αυτό..!
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.146
Έχω συγκρατηθεί πολύ.
Ναι, ήσουν πολύ ευγενικός.

Να υποθέσω λόγω της κατάνυξης των ημερών; Έβλεπες και ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ;

Φαντάζομαι θα έχεις ξεψυχήσει κι από την νηστεία, ούτε λάδι ε;
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.453
Ναι, ήσουν πολύ ευγενικός.

Να υποθέσω λόγω της κατάνυξης των ημερών; Έβλεπες και ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ;
Πάλι ειρωνεία;

Δε θα ασχοληθω άλλο φίλε, στη γραφικότητά σου να σε αφήκω προτιμώ..
Φιλικά toujours!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.512
Reaction score
57.568
Ουυυυυυυυυ, αναλλοίωτα. :gotcha:
...
ΥΓ.2. κάτσε να πιάσουμε το μαστερινγκ με εκουαλαιζερ σε λίγο. Έχει κι άλλη λάμψη, περίμενε. Απλώς το αφήνω στον ντιμιφουτ να το ξεκινήσει, ξέρεις, γκουντ καπ μπαντ καπ. ;)
Τι να γράψω, εχω κουραστεί να συμμετέχω στον εγκλεισμό των αναγνωστών σε “φυλακές γνώσης”. Κρίμα είναι.
Καλύτερα να είναι αμόρφωτα θύματα, κλακαδόροι του κάθε Λέανδρου. Στο κάτω κάτω αυτοί κινούν την αγορά.

Αλλά μια που το έθεσες, να το πάρει το ποτάμι:
Μαστερινγκ γίνεται κατα την παραγωγή ενός άλμπουμ.
Αντιθέτως κατά την ανα-παραγωγή λέγεται Eq, και εφόσον ο στόχος είναι να εξομαλυνθούν/αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αλληλεπίδρασης ηχείου-χώρου, τότε αυτό λέγεται Room Equalisation. Όχι mastering.

Ναι, το καταραμένο, το αποδιοπομπαίο. Ισοστάθμιση χώρου.
Το amarra θυμάμαι πως εχει δυνατότητες, manual και auto, και μάλιστα η ακριβή έκδοση περιελάμβανε και δυνατότητα Dirac. o_O

Φυσικά και πράττουν σωστά οι έμποροι που χρησιμοποιούν RoomEq/DSP στις εκθέσεις διότι έτσι δείχνει τις αρετές του το ηχείο, όχι οταν καπελώνεται απο τις ιδιομορφίες του χώρου.

Αλλά να μην μας παίρνουν και για ιθαγενείς, να μη μας φέρνουν επιχειρήματα-καθρεφτάκια παρακαλώ.
Αλλού αυτά.

Άιντε
Γιατί να περιοριστούμε στη δυναμική ισοστάθμιση (Dynamic EQ) όταν η φαρέτρα δεν ξεμένει ποτέ από...βέλη.
(νέα καταχώρηση)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.146
Να σημειωθεί επίσης πως δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα φίλτρα που αναλύει στο γνωστό θρεντ ο μπουτχιας, που αφορούν τόσο ισοστάθμιση στο πεδίο του πλάτους, όσο και στο πεδίο του χρόνου.

Δεν θέλω, δεν μ'αρεσει να ασχολούμαι με αυτά, κι ούτε πρόκειται.

Μια ρημάδα απαραίτητη ισοστάθμιση έκανα στο τέλος του στησίματος του σετάπ, αυτά.

Η διαστρεβλωμένη άποπση των ολίγων γραφικών καλωδιολάγνων, βεβαίως δεν πτοείται από την πραγματικότητα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.638
Μηνύματα
2.947.178
Members
38.213
Νεότερο μέλος
koumou57
Top