Δεν ξέρω εάν υπάρχει εμπειρία στο θέμα που με απασχολεί, αλλά το τελευταίο καιρό προβληματίζομαι για το πως θα πετύχω καλύτερη λήψη σε ένα ψηφιακό δέκτη mpeg2/4 στο αυτοκίνητο.
Ο συγκεκριμένος δέκτης δεν έχει διπλό tuner, ούτε έχει διπλή είσοδο κεραίας, οπότε θα πρέπει να περιοριστώ είτε σε μία κεραία είτε σε διπλή με την ανάλογη τροποποίηση.
Γνωρίζω ότι το όλο εγχείρημα δεν μπορεί να έχει 100% επιτυχία και τους περιοριστικούς λόγους του hw, αλλά και της ψηφιακής λήψης στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Δοκίμασα σε πρώτη φάση δύο απλές κεραίες, μία Konig KN-DVBT-IN10
και μία άλλη οριζόντιου τύπου
.
Η Konig πέρνει τροφοδοσία 5V μέσω της συσκευής dvb-t και στην ουσία δίνει γύρω στα 18dB ενίσχυση, ενώ η άλλη, πέρνει τροφοδοσία 5V μέσω της συσκευής dvb-t αλλά και 12V μέσω χωριστού καλωδίου και φθάνει μέχρι και τα 28dB αναλόγως της τροφοδοσίας των 12V.
Σε δοκιμές που έκανα η δεύτερη έχει λίγο πιο καλή λήψη σε κίνηση από την Konig - παρατηρώ όμως ότι για σωστή λήψη, χρειάζεται διπλή κεραία, διαγωνίως μπροστά-πίσω στο αυτοκίνητο.
Δοκίμασα να πάρω έναν απλό διακλαδωτή κεραίας, αφαίρεσα τις δύο εσωτερικές αντιστάσεις και τη θέση τους τη γεφύρωσα...στην ουσία έφτιαξα μία απλή διασταύρωση βύσματος (Τ), έβαλα τις δύο παραπάνω κεραίες...αλλά δεν μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο. Το "Τ" μπήκε στη είσοδο του dvb-t.
Ρωτώ λοιπόν, έχει νόημα να ενώσω - όπως στο παρακάτω σχήμα - δύο ίδιες κεραίες πριν τον ενισχυτή που συμπεριλαμβάνει;

Ο συγκεκριμένος δέκτης δεν έχει διπλό tuner, ούτε έχει διπλή είσοδο κεραίας, οπότε θα πρέπει να περιοριστώ είτε σε μία κεραία είτε σε διπλή με την ανάλογη τροποποίηση.
Γνωρίζω ότι το όλο εγχείρημα δεν μπορεί να έχει 100% επιτυχία και τους περιοριστικούς λόγους του hw, αλλά και της ψηφιακής λήψης στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Δοκίμασα σε πρώτη φάση δύο απλές κεραίες, μία Konig KN-DVBT-IN10
και μία άλλη οριζόντιου τύπου

Η Konig πέρνει τροφοδοσία 5V μέσω της συσκευής dvb-t και στην ουσία δίνει γύρω στα 18dB ενίσχυση, ενώ η άλλη, πέρνει τροφοδοσία 5V μέσω της συσκευής dvb-t αλλά και 12V μέσω χωριστού καλωδίου και φθάνει μέχρι και τα 28dB αναλόγως της τροφοδοσίας των 12V.
Σε δοκιμές που έκανα η δεύτερη έχει λίγο πιο καλή λήψη σε κίνηση από την Konig - παρατηρώ όμως ότι για σωστή λήψη, χρειάζεται διπλή κεραία, διαγωνίως μπροστά-πίσω στο αυτοκίνητο.
Δοκίμασα να πάρω έναν απλό διακλαδωτή κεραίας, αφαίρεσα τις δύο εσωτερικές αντιστάσεις και τη θέση τους τη γεφύρωσα...στην ουσία έφτιαξα μία απλή διασταύρωση βύσματος (Τ), έβαλα τις δύο παραπάνω κεραίες...αλλά δεν μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο. Το "Τ" μπήκε στη είσοδο του dvb-t.
Ρωτώ λοιπόν, έχει νόημα να ενώσω - όπως στο παρακάτω σχήμα - δύο ίδιες κεραίες πριν τον ενισχυτή που συμπεριλαμβάνει;
