Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...


Μηνύματα
16.776
Reaction score
19.770
Α, ξέχασα τα πρωτα τα άκουσα στην έκθεση.

Πάντως ότι πεί ο Αλέξης φηφίζω εγώ. Αυτόν θα ρώταγα. Εχω εμπιστοσύνη στις λογικές του αναλυσεις και θέσεις σε άλλα θέματα ...και άρα αυτόν θα ρωτούσα και για το audio.

Μετά θα τα άκουγα για σιγουριά και τέλος.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
LS60
LS60
LS60
LS60
LS60
.
.
.
.
🥰

Matte White 🤍 🥰
biased για πολυκαναλικό, αλλά προτιμότερη απάντηση θα ήταν LS60 + sub (εννοείται στιβαρότερο του KC62 )

Παράγων απόρριψης το γεγονός ότι το λογισμικό των KEF κάθε άλλο παρά προάγει την ενσωμάτωση ξένων sub.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.189
Reaction score
139.708
Και τα δύο απαιτούν sub
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. 😎

Επίσης σίγουρο είναι πως και τα δύο έχουν κάποια θεματακια στο φάσμα υψηλής ευαισθησίας του ανθρώπινου αισθητηρίου οργάνου, κι όποιος δεν τα ακούει, έχει κι αυτός ..θεματάκια. 💋

Ελπίζω να μην έχετε θεματακια και στην όραση, γιατί τα εν λόγω θεματακια, ακόμα και στο νέο (μετα) είναι ..ορατά. (όχι ένα, όχι δύο, τρία ερωτηματικά έχει βάλει στην εικονίτσα)


Ωστόσο, στον οριζόντιο και κατακόρυφο άξονα, η διασπορά, και εν γένει η οφ άξις απόκριση, είναι υποδειγματική, για σεμινάριο. Ρισπεκτ.

Ηχείο χωρίς θεματάκια στην περιοχή υψηλής ευαισθησίας, είναι πχ το Νιούμαν 310 (και όχι μόνο). Δείτε το σπινοραμα, φορώντας και γυαλιά, να βλέπετε καλά.

Δηλαδή, για να το πω κοσμίως, δεν είναι "προβληματικός" όποιος άκουσε το εν λόγω κεφ και "κάτι δε του άρεσε", αλλά μάλλον, το αντίθετο ισχύει.😎

Χίλιες φορές καλύτερα, τα αντίστοιχα τζενελεκ. Σε παραπλήσιο κοστολογιο πάντα. 😎

Τα Klipsch ειδικά τα νέα μοντέλα τρώνε αδίκως τρελό μπούλινγκ , εάν είχαν μαύρους κώνους τα έλεγαν JBL
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. 😎

Τα κλιψ, είναι όντως εξαιρετικά στα χρήματά τους, κυρίως για τις στάθμες για τις οποίες είναι ικανά. Και είναι πολύ σημαντική παράμετρος αυτή, διότι τα υψηλά max SPL σημαίνουν υψηλό δυναμικό εύρος και μεγάλη απόσταση ακρόασης, και αυτά τα δύο, είναι τα πιο ακριβά πράγματα στο όντιο. Φακτς.

Γι'αυτό, δικαίως πουλάνε πολύ τα κλιψ, και καλά κάνουν. Συμφωνώ. Πάρτε κλιψ.

Ωστόσο, παρότι η ατασθαλία απόκρισης στο σημείο κρος διορθώνεται με DSP (EQ αλά ντιρακ), άλλα πράγματα δεν διορθώνονται με EQ, και τα κλιψ έχουν θέματα που δεν διορθώνονται με κανενός είδους EQ.

Έχουν ιδιοσυντονισμούς μεγαφώνων, κοινώς "χαρακτήρα", που για πολλούς είναι "σκληρός", και οφείλεται τόσο στην κατασκευή των μεγαφώνων, όσο και στην κατασκευή της κόρνας, η οποία δεν είναι ένα απλό waveguide, και εν κατακλείδι, δεν έχει η κλιψ την τεχνογνωσία ούτε της JBL ούτε της τζενελεκ.

Τα κλιψ είναι κλιψ, τα τζιμπιελ τζιμπιελ και τα τζενελεκ τζενελεκ. Διαφορετικά φρούτα, διαφορετικά ζώα, παίζουν αλλιώς.

Βεβαίως, τα κλιψ έχουν πολύ πιο τίμια τιμολογιακή πολιτική από τα τζιμπιελ, και τα τζιμπιελ από τα τζενελεκ, πράγμα που κάνει "μπαμ", ιδίως από ίδιας διαμέτρου σαμπ των εν λόγω εταιρειών, αλλά και από ίδιας διαμέτρου μιντγούφερ στο δορυφόρο.

Ωστόσο, εδώ ισχύει ο κανόνας πως ότι πληρώσεις, παίρνεις. Δατς λάιφ..

Δηλαδή, για να στο κάνω λιανά, εάν από κλιψ πας σε τζιμπιελ είναι πραγματική και ουσιαστική αναβάθμιση, όπως και εαν από τζιμπιελ πας σε τζενελεκ. Οκ?
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.410
Reaction score
86.494
Το πώς θα απολαμβάνει ο καθένας καλύτερα τη μουσική εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο και μόνο αυτόν και από το τι τον ευχαριστεί.
Οπότε το φόρουμ ας είναι μια διαδικτυακή μάζωξη όπου ο καθένας θα λέει τον (αποκλειστικό) καημό του, με αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες να απομονώνονται σε παράλληλους μονόλογους για το τι αρέσει στον καθένα. .
Και που και που να γράφουμε και για διακοσμητική, έπιπλα, κουρτίνες και κρυσταλλιέρες. Καλή ιδέα.


Φανταστείτε τώρα να έχετε ενα κατάστημα. Μπαίνει μέσα ο πελάτης με μπάτζετ 5000€ (τυχαίο νούμερο, αλλά όχι ευκαταφρόνητο) και θελει να αγοράσει ενα πλήρες ηχοσύστημα, δικάναλο (βαθύς αναστεναγμός, αλλά τέλος πάντων) για το σπίτι του.
Τι θα επιλέγατε να προωθήσετε ως πωλητές;

Σενάριο Α:
Ενα σύστημα με περιθώριο κέρδους 40% (τυχαίο νούμερο πάλι), με πολλές δυνατότητες μελλοντικής “αναβάθμισης” σε διαφορετικά κομμάτια του (πηγές, καλώδια, ενισχυτικά κτλ) το οποίο θα στηθεί αξιοπρεπώς στο σαλόνι του πελάτη μετά απο το πολύ 5 λεπτά σκέψης βασισμένης στις κλασικές αρχές τοποθέτησης ηχείων.

Σενάριο Β:
Ενα σύστημα με περιθώριο κέρδους 10%, με τα ενισχυτικά μέσα στα ηχεία και λίγες δυνατότητες “αναβάθμισης” , περιορισμένες επιλογές προενισχυτών, και το οποίο για να στηθεί αξιοπρεπώς στο σαλόνι του πελάτη θα θέλει πολλαπλάσιο χρόνο μελέτης υπολογισμού και μετρήσεων απο εκπαιδευμένο προσωπικό. Κι ας παίζει καλύτερα απο το Σενάριο Α.

Όποιος πει το Β δεν κάνει για έμπορος. Να πάει να κάνει άλλη δουλειά.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Οπότε το φόρουμ ας είναι μια διαδικτυακή μάζωξη όπου ο καθένας θα λέει τον (αποκλειστικό) καημό του, με αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες να απομονώνονται σε παράλληλους μονόλογους για το τι αρέσει στον καθένα. .
Και που και που να γράφουμε και για διακοσμητική, έπιπλα, κουρτίνες και κρυσταλλιέρες. Καλή ιδέα.
Βρε Dimi δεν είναι άσπρο - μαύρο όλα..
Φυσικά οι άνθρωποι που διαβάζουν πολύ (κυρίως για δικές τους ανάγκες) και επιλέγουν να μοιραστούν αυτή τη γνώση - εμπειρία εμπλουτίζουν τα forum, τους δίνουν κύρος και βάθος..
Απ' την άλλη αυτό από μόνο του δεν κάνει κανένα forum American Scientific, ούτε απομακρύνει ή εκμηδενίζει την λιγότερο επιστημονική οπτική (να το πω έτσι) μελών που το απαρτίζουν..
Είναι στο DNA των forum αυτή η αέναη διαμάχη όπως και στην υπόλοιπη ζωή..
Δεν είναι κλειστό club..
Δεν καταλαβαίνω γιατί προβληματίζεσαι τόσο.
 

Μηνύματα
691
Reaction score
1.300
Φανταστείτε τώρα να έχετε ενα κατάστημα. Μπαίνει μέσα ο πελάτης με μπάτζετ 5000€
Εάν ο πελάτης μπει στο κατάστημα και έχει πλήρη άγνοια του αντικειμένου καλά θα κάνει ο έμπορος να του φορτώσει το σύστημα που θ του αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος.
2023 έχουμε ας ψαχτεί ο πελάτης πριν πάει, εύκολο είναι .
Επαγγελματίας λοιπόν ο έμπορος εάν επιλέξει το σενάριο Α .
Βλάκας εάν επιλέξει το Β.

Εάν όμως πάει ο πελάτης υποψιασμένος να ζητήσει κάτι κοντά στο Β και ο έμπορος αρχίσει τα δε ξέρεις εσύ από ΜΟΥΣΙΚΗ και ΗΧΕΙΑ , ύπουλα βγάζοντας τους όλους άσχετους τότε ο έμπορος είναι κλόουν ,εάν δε ο πελάτης πειστεί είναι θύμα .
Αυτά .
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.189
Reaction score
139.708
Ο βαθμός δυσκολίας (οργάνωσης, στησίματος, ευθύνης, πώλησης), σε κάθε ποσό χρημάτων, είτε μιλάμε για 5 είτε για 500 χιλιάρικα, είναι ανάλογος της πολυπλοκότητας του σεταπ.

Γενικά το δικαναλο είναι η χαρά του έμπορα.
Πιο απλό, πεθαίνεις.

Δύο πραγματάκια, αυτιά έχεις διάλεξε εσύ ξέρεις, ευχαριστώ, γεια σας.

Ούτε γάτα ούτε ζημιά. Σε ντετέ.

Με το που μπαίνει το σαμπ, αρχίζουν τα προβλήματα... ένα; δύο; τέσσερα; με ποιο μοτίβο θα στηθούν; πόσες μετρήσεις θέλουν; ποιο κρος; ποιος θα αναλάβει ενσωμάτωση; αρχίζει ο πόνος.

Άμα πάμε σε 5-καναλο και σε διακριτό .1 κανάλι, έχουμε θέμα. Αρχίζει να σοβαρεύει το ζήτημα, δε μπορεί να φορεθεί το "άκου και διάλεξε, αυτιά έχεις". Η ευθύνη στησίματος πέφτει στο μαγαζί, ο άλλος τι να ξέρει;

Σε ιμερσιβ, το γμσαμε και ψόφησε. Γωνίες, ύψη, συμβατά ιμερσιβ φορμάτ, δυνατότητες 3D upmixing, κόψε ράψε κοστολογια να δούμε ποιο δορυφόρο θα βάλει εδώ ποιο εκεί, ποιο ενισχυτή δεκαφεύγα καναλιών, μετρήσεις δεκαφεύγα ηχείων, ούτε τις στάθμες δε βρίσκεις, άντε να βρεις τις χροιές, δράμα. Και η επιλογή processor, ένα δράμα από μόνη της, και κάθε δράμα έχει δικό του δράμα σοφτγουερ.

Γι'αυτό το απλό δικαναλο, θα πρέπει να παραμείνει για πάντα. Να λέμε που και που, ότι δε ξεπερνιέται το "καλό" δικαναλο από κανένα ιμερσιβ. Κι άστον να αποφασίσει με τα αυτιά του ποιο δικαναλο παίζει μουσική. Αυτιά έχει, αυτός ξέρει να κρίνει. Τι, δε ξέρει; 😂😁🤣

Εγώ άμα ήμουν έμπορος, φανατικός του δικαναλου θα ήμουν. Κάθε σώος τας φρένας έμπορος ήχου, φανατικός δικάναλος οφείλει να είναι, μπας και γίνει κάπως πιο εύκολη η (ομολογουμένως) δύσκολη (ιδίως στα ελληνικά δεδομένα) ζωή του.

Στο δια ταύτα: πόσους φανατικούς του ιμερσιβ και των πολλαπλών σαμπ εμπόρους έχετε συναντήσει οέο;😁

Τυχαίο; δε νομίζω.. 😎

Ευτυχώς να λέμε, που είχαμε (κάποιοι κάποτε) την τύχη να συναντήσουμε και να μιλήσουμε με τους υπεύθυνους ενός ιμερσιβ σεταπ της PMC, και τους άλλους της me geithain. Άλλος πλανήτης, αυτοί ήταν φανατικοί αντιδικάναλοι. 😎
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Είναι ένας δύσκολος πολύ απαιτητικός νέος κόσμος..

Hellooooo, ξαναπήγαμε στο Φεγγάρι.. :party:

Μα φυσικά και είναι δύσκολο και μάλιστα πολύ απαιτητικό αυτό το εγχείρημα και για τον έμπορο και για τον πελάτη για διαφορετικούς λόγους.
Άσε μετά το ''ξεψείρισμα'' του συστήματος αν φτάσει στο διαδίκτυο ένα τέτοιο στημένο σετάπ προς αξιολόγηση από καμμένους σαν εσάς :tongue: για το ''αν έγινε σωστή δουλειά'' ή ''κάτι μου λείπει'' κλπ..
Φαντάζομαι δεν είναι παράλογο κάποιος έμπορος να μην επιθυμεί να μπλέξει τόσο βαθειά αν μπορεί να το αποφύγει..
Αλλά όσοι λίγοι έχουν την τεχνογνωσία δεν θα το αποφύγουν πιστεύω, διότι αυτό ακριβώς θα τους ξεχωρίσει ακόμα περισσότερο απ' τη ''μάζα.''
Επίσης το να έχει κάποιος τη Χ διαφορετική γνώμη από εμάς για κάτι δεν θα έπρεπε να τον καθιστά αυτόματα ύποπτο..

Αυτά εμένα μου φαίνονται τα λογικά..

Τώρα από 'κει και πέρα δεν βάζω χέρι στη φωτιά μήτε για τον μελλοντικό εαυτό μου.. :tongue:
Ούτε γνωρίζω κάποιον προσωπικά (ούτε σε εκθέσεις δεν έχω πάει ποτέ μου.. είμαι αντικοινωνικό ον :biggrin:)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.352
Reaction score
31.333
biased για πολυκαναλικό, αλλά προτιμότερη απάντηση θα ήταν LS60 + sub (εννοείται στιβαρότερο του KC62 )

Παράγων απόρριψης το γεγονός ότι το λογισμικό των KEF κάθε άλλο παρά προάγει την ενσωμάτωση ξένων sub.
Κλάιν. Μεταξύ των δύο επιλογών.... 👇
LS60
LS60
LS60
LS60
LS60
.
.
.
.
🥰

Matte White 🤍 🥰
Παίζουν άριστα, δεν θέλουν τίποτα, δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για το 99% του πιθανού πελατολογίου τους και όσων τα αγοράσουν. Πάντα θα υπάρχει και ένα 0.1% - 1% που θα τρώγεται με το perfection, ενώ στην πραγματικότητα κυνηγάει το perception. :drinks:

LS60 Matte White 🤍 🥰🥰🥰🥰🥰
ΚΟΥΚΛΙΑ, χίλιες φορές αυτά παρά τα μαυρόκουτα.
LS60 να τα βλέπεις να χαίρεται η ψυχούλα σου και τα ματάκια σου.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
που θα τρώγεται με το perfection..
…και τα ρούχα του 🙃

η συντριπτική πλειοψηφία δεν ασχολείται με τέτοια και ούτε πρόκειται ποτέ .
Ο κόσμος που αγοράζει hifi, θέλει να ακούσει μουσική μόνο.
Οι υπόλοιποι (μεν και δε) το βλέπουν σα χόμπι και τους αρέσει να «παίζουν» μαζί του , ο καθένας με τον τρόπο του. (μεν και δε)

Δε κατηγορώ κανένα …αλλά λες τη γνώμη σου (όποια είναι ) και μέχρι εκεί…τέλος. (μεν και δε)
Το να τσουβαλιάζεις κόσμο και καταστάσεις , και να χωρίζεις «στρατόπεδα« είναι τουλαχιστο μεμπτό, απρεπές και όχι σωστό. (μεν και δε)
Τα είπες, τα ξανά είπες, OK …μεχρι εκεί.
Σε ακούσαμε..δεν είμαστε κουφοί 🙃

(δεν αναφέρω σε κάποιον προσωπικά, παρά γενικότερα ομιλώ)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16.776
Reaction score
19.770
Φαντάζομαι απο τα λίγα που ξέρω αλλά με την λογική μου :

Καλές όπως πάντα οι θεωρητικές προσεγγίσεις σε ένα θέμα και έναν επαγγελματικό χώρο που όμως δεν τον γνωρίζει κάποιος. Και δίνουν όντως ένα γενικό κλίμα σκέψης ώστε ένας ανυποψίαστος πελάτης (εάν και για μένα πλέον όλοι τα ξέρουν αυτά που λέτε, και αυτά που θεωρείται πολύπλοκα) να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει. Στην πράξη όμως υπάρχουν πολλών ειδών πελάτες, απαιτήσεις, ανάγκες, οικονομικά ζηήματα, διαθέσιμου χρόνου ζητήματα, ικανοποίησης απο το τελικό αποτέλεσμα που έχει να αντιμετωπίσει ένα επαγγελματίας.

α) Υπάρχουν φαντάζομαι πελάτες που θέλουν να έχουν τον "έλεγχο" και να εξασκούνε δική τυς κρίση πάνω στο τελικό αποτέλεσμα. Αυτοί τείνουν πρός πιο απλές άρα και ελέγξιμες λύσεις, όπως δικάναλο, άντε ένα basic πολυκάναλο.

β) Υπάρχουν άλλοι που δεν τους ενδιαφέρει και βασίζονται πιο πολύ στην θεωρητική ανωτερότητα των φορμάτ, μετρήσεων που ήδη έχουν διαβάσει απο πρίν κάπου κλπ γνωστά που πρεσβεύει το στρατόπεδο των αντικειμενικών που θα αναγκαστεί να εναποθέσει όλες τις ελπίδες του στον αντιπρόσωπο και στο τι αποτέλεσμα θα του καταφέρει ο ίδιος.

γ) Υπαρχουν και αυτοί που έχουν γνώση ξέρουν τι θέλουν , ξέρουν ποιός είναι ο σωστός επαγγελματίας για την ήδη προαποφασισμένη λύση (που την ξέρουν και απο πρότερη εμπειρία αλλά και απο πραγματική γνώση), ξέρουν τους περιορισμούς που υπάρχουν στην ειδική περίπτωση τους και άρα ξέρουν περίπου τι αποτέλεσμα είναι δυνατόν να επιτευχθεί έστω και με τις καλύτερες των προθέσεων και γνώσεων του εγκαταστάτη που διαθέτει ο τάδε αντιπρόσωπος.

Με τους α) και τους γ) δεν φαντάζομαι να υπάρχει πρόβλημα απο κάποιον επαγγελματία.

Το πρόβλημα είναι πάντα με τους β) είτε είναι δικάναλο είτε πολυκάναλο είτε ότι θές. Αυτοί λοιπόν είναι mixed bag κατάσταση και αρκετά επικίνδυνη.

Έχουν αρπάξει ¨γνώση" μόνο θεωρητική και πολλές φορές και λανθασμένη απο forum, youtube κλπ. Οπότε δεν ξέρουν ποιό είναι το αποτέλεσμα και δεν έχουν σκεφτεί καλά λοιπόν, είτε απο προβληματικό χαρακτήρα, είτε απο έλλειψη γνώσης .... που "μπλέκουν" και τι θυσίες απο αυτούς αλλά και απο τον επαγγελματία θα κληθούν να αντιμετωπίσουν μετά το πρώτο γεμάτο και όλο χαρά "ΟΚ προχωράμε".

Δεν ξέρουν το αποτέλεσμα , το έχουν εναποθέσει όλο (και άρα και την ευθύνη) στον αντιπρόσωπο. Εάν αυτό δεν είναι αυτό που φαντάστηκαν (απο πολλούς περιορισμούς που δεν έχουν να κάνουν με το τι θεωρητικά μπορεί να υποθέτανε στο μυαλό τους ή είχαν λανθασμένες και υπερβολικές προσδικίες που τους είχαν καλλιεργηθεί ) και αυτοί οι περιορισμοί ακόμη και να μην αφορούν κατ' ανάγκη καθόλου ευθύνη του αντιπροσώπου .... αυτοί αργά ή γρήγορα θα απογοητευθούν ή θα γκρινιάζουν και θα ρίχνουν όλες τις ευθύνες σε αυτόν. Δεν θα καταλαβαίνουν ή θα κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ποιοί ήταν οι περιορισμοί και ποιοί οφειλόνταν σε τι και που. Μεγάλο πρόβλημα αυτό για έναν επαγγελματία που α) μπορεί να πληρώνεται με δόσεις β) όπως λέτε δεν έχει περιθώριο κέρδους γ) πατάει πολυ πειρσσότερο δουλειά όχι μόνο να στήσει αλλά να απαντάει και "εκπαιδεύει" τον άσχετο για τους προαναφερόμενους περιορισμούς και άρα μεγάλη συζήτηση για το τι περίμενε, τι διάβασε ή άκουσε απο τον τάδε και τάδε ότι είναι εφικτό και άρα φταίει πάντα ο αντιπρόσωπος εάν αυτό δεν έχει επιτευχθεί. Αυτά είναι χρόνος και ο χρόνος είναι χρήμα. Είπαμε ποτε δεν φταίμε εμείς κιόλας νοοτροπία. δ) Γιατί τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά (ή τα άλλα είναι μεγάλα) ; Να ανέβουν και αυτά αυτών ώστε ο επαγγελαμτίας να μην βαρυγκομάει με όλα αυτά. ¨Αρα οι λύσεις ιμέρσιβ και πολυ-πολυκαναλα με τις απαιτήσεις τους είναι (και σε αυτό το ζήτημα, όπως και για άλλα πρακτικά ζητήματα) .... εντελώς εκτός πραγματικότητας αγοράς. Μια φούσκα. ΑΛλά και εκτός των απαιτήσεων , προκλήσεων και ζητημάτων που έχει μια επιχείρηση να αντιμετωπίσει. ¨Αρα βασίζονται μόνο σε τύπους στυλ Ear κλπ που ξέρουν να στήσουν την δουλειά μόνοι τους αλλά και έχουν αναπτυξει κριτήριο να ξέρουν τι είναι δυνατόν και τι όχι και άρα να μην γκρινιάζουν (τύπος γ) δηλαδή). Ναι αλλα τότε, αυτό έχει ήδη μεταφραστεί σε χρόνο (έτη δουλειάς και ενημέρωσης κλπ). Αυτό όμως αποτελεί και πάλι μεταφράζεται και σε χρήμα. Οπότε ο επαγγελματίας πρεπει να το μετατρέψει σε χρήμα και να το ζητήσει απο τον πελάτη.

Επίσης ο κίνδυνος ο πελάτης καθώς είναι δήθεν "αθώα" περιστερά (το κακό του να μην έχουμε τον έλεγχο άρα και την ευθύνη της απόφασης του τι κυνηγάμε) παρόλο την προσπάθεια του επαγγελματία ... να καταλήξει να μην είναι ευχαριστημένος απο το όποιο αποτέλεσμα που όμως φανταζόταν ως εφικτό στην δική τυ εξιδικευμένη περίπτωση και να αρχίζει και να δυσφημεί δεξιά και αριστερά την προσπάθεια του επαγγελματία, παρόλο που αυτός πραγματικά προσπάθησε και με καθόλου ίσως μεγάλο κέρδος.

Δεν βάζω καν στη συζητήση να μπεί αυτός ο δυσαρεστημένος πελάτης σε κανένα φόρουμ και να αρχίσουν οι κριτικές για το πρόσωπο του επαγγεματία απο ανθρώπους που δεν έχουν αίσθηση και ούτε τους νοιάζει και εύκολα απο ότι παρατηροώ και με ελαφρά την καρδία ... κρεμάνε ανθρώπους για το τίποτε. Επίσης ένας τρίτος που θα μπεί στο site και σε κάθε site και είναι και άσχετος με αυτά (που ισχύουν και σε όλα στη ζωή) και δεί αυτά να λέγονται ...θα βγάλει άσχημο συμπερασμα για τον εν λόγω επαγγελματία. Αρα η ευθύνη, η σοβαρότητα, η αυτοκριτική των forum είναι μεγάλη. Γενικά και θεωρητικά ναι όντως μπορεί όπως ανέφερα στην αρχή να γίνονται κάποιες επισημάνσεις αλλά μερικοί δεν έχουν την απαραίτητη και συγκεκριμένη γνώση των προβλημάτων και είναι καλά να αυτοσυγκρατούνται στις βιαστικές τους κρίσεις και συμπεράσματα και ιδίως όταν αποφασίζουν να το κάνουν πιο ειδικά και όχι γενικά.

Το ότι όπως λέτε και να το δεχθώ υπάρχουν απειροελάχιστοι που θα αναλάβουν τέτοιο έργο δείχνει παθολογία στην αγορά αλλά και στον πελάτη. Για να μην αναλαμβάνουν οι περισσότεροι δεν είναι θέμα μονο γνώσεων ... αλλά και όλων αυτών πιθανόν των θεμάτων που ανέφερα και φαντάζομαι και πολυ περισσότερων. Εάν κάποιοι θεωρούν ότι είναι εύκολη δουλειά στην πράξη και να γίνεται με τέτοια μικρά περιθώρια κέρδους επειδή αυτοί κάνανε σε μικρή κλίμακα (μόνο στον εαυτό τους) και μετά απο χίλια χρόνια ενασχόλησης ..... να πάνε να την κάνουν αυτοί.

Κατά τα άλλα ότι είπε ο Venom (συνοπτικά και σε πέντε γραμμες).
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Φαντάζομαι απο τα λίγα που ξέρω
ούτε να φαντάζομαι….αν ήξερες και πολλά, τι θα έγραφες :geek:

οδηγίες προς ναυτιλλομένους...
τα σεντόνια , δε διαβάζονται εύκολα και είναι αρκούντως κουραστικά.
(εγω το διάβασα πάντως)🙃

γνώμη μου, χωρίς παρεξήγηση.
 
Last edited by a moderator:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.352
Reaction score
31.333
Οπότε το φόρουμ ας είναι μια διαδικτυακή μάζωξη όπου ο καθένας θα λέει τον (αποκλειστικό) καημό του, με αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες να απομονώνονται σε παράλληλους μονόλογους για το τι αρέσει στον καθένα. .
Και που και που να γράφουμε και για διακοσμητική, έπιπλα, κουρτίνες και κρυσταλλιέρες. Καλή ιδέα.
Χαζομάρες, η μπάλα στην εξέδρα. Κάποια στιγμή θα ήταν καλό να καταλάβεις πως εκτός από τον κόσμο σου, τα θέλω σου, τις ανάγκες σου και όλα όσα συμπληρώνουν την ύπαρξη σου και κάνουν την παραμονή σου σε αυτή τη ζωή ευχάριστη, υπάρχει και ο υπόλοιπος κόσμος που θέλει τα αντίθετα από εσένα για να έχει και αυτός μια ευχάριστη παραμονή. Τους το επιτρέπεις ή πρέπει με το στανιό να κάνουν ότι θες και να είναι μίζεροι και δυστυχισμένοι; Δεν αναφέρομαι στο εμπορικό κομμάτι, παρά στον πελάτη και μόνο αυτόν. Τι θα έλεγες να το γυρίζαμε τούμπα το έργο στα παραπάνω; Τι θα έλεγες να αντιστραφούν οι ρόλοι;

Φανταστείτε τώρα να έχετε ενα κατάστημα. Μπαίνει μέσα ο πελάτης με μπάτζετ 5000€ (τυχαίο νούμερο, αλλά όχι ευκαταφρόνητο) και θελει να αγοράσει ενα πλήρες ηχοσύστημα, δικάναλο (βαθύς αναστεναγμός, αλλά τέλος πάντων) για το σπίτι του.
Τι θα επιλέγατε να προωθήσετε ως πωλητές;

Σενάριο Α:
Ενα σύστημα με περιθώριο κέρδους 40% (τυχαίο νούμερο πάλι), με πολλές δυνατότητες μελλοντικής “αναβάθμισης” σε διαφορετικά κομμάτια του (πηγές, καλώδια, ενισχυτικά κτλ) το οποίο θα στηθεί αξιοπρεπώς στο σαλόνι του πελάτη μετά απο το πολύ 5 λεπτά σκέψης βασισμένης στις κλασικές αρχές τοποθέτησης ηχείων.

Σενάριο Β:
Ενα σύστημα με περιθώριο κέρδους 10%, με τα ενισχυτικά μέσα στα ηχεία και λίγες δυνατότητες “αναβάθμισης” , περιορισμένες επιλογές προενισχυτών, και το οποίο για να στηθεί αξιοπρεπώς στο σαλόνι του πελάτη θα θέλει πολλαπλάσιο χρόνο μελέτης υπολογισμού και μετρήσεων απο εκπαιδευμένο προσωπικό. Κι ας παίζει καλύτερα απο το Σενάριο Α.

Όποιος πει το Β δεν κάνει για έμπορος. Να πάει να κάνει άλλη δουλειά.
Άλλες χαζομάρες που δείχνουν πόσο μονόφθαλμα βλέπεις τα πράγματα. Άσπρο Μαύρο. Εκτός από το σενάριο που έγραψες, που εννοείται ότι υπάρχει, υπάρχει και το ακριβώς αντίθετο, και τόσα άλλα. Υπάρχουν πχ άριστα δικάναλα συστήματα με διψήφιο ποσοστό κέρδους, και πολυκάναλα με τριψήφιο. Ούτε να τα βλέπεις όλα με βάση το χρήμα. Δεν είναι όλοι ίδιοι.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.776
Reaction score
19.770
ούτε να φαντάζομαι….αν ήξερες και πολλά, τι θα έγραφες :geek:
Αυτά είναι η ΑΒ σε όλα τα επαγγέλματα. Τι να πω ;

Και δεν έβαλα μέσα καν το επενδυτικό κομμάτι που απαιτείται για τέτοιες κινήσεις. Αυτά είναι νίτσε ενασχόληση και γι αυτό δεν πιάσανε στην αγορά.

Αλλιώς η ανάγκη που προκύπτει για πώληση περισσοτέρων ηχείων ή subs κλπ είναι θεωρητικά πιο συμφέρουσα. Ας πουμε κάποιος που θέλει για ταινίες κλπ μια χαρά φαντάζομαι πάει η αγορά. Όταν το πράγμα πάει σε σοβαρή και HI απόδοση και απαιτήσεις .... τα πράγματα δυσκολεύουν.

Τι να λέμε αφού η αγορά ήδη άλλαξε. Πάμε σε μπλουτούθ ηχεία και ηχειάκια απλές λύσεις αλλά και με dsp όταν είναι σε έτοιμες λύσεις. Ιμμερσιβ στουντιο θα το κάνει ο άλλος το σπίτι του χα χα. Δεν γίνονται αυτά και οποιος όποτε κάποτε μπορεί να συνέλαβε τέτοιο πράγμα ότι θα έχει μέλλον στην αγορά θα ήταν κανάς τεχνοκράτης.

Είναι προφανές ότι στο μέλλον (εάν και ήδη έχει γίνει) το "HI FI" θα αποκοπεί εντελώς απο όλα τα υπόλοιπα. Η διαφορά (χάσμα) στις τιμές θα μεγαλώσει. To middle FI θα πεθάνει εμπoρικά με τους παραδοσιακούς μεθόδους διάθεσης. Ψηλά θα είναι λόγω τεχνολογικής εξέλιξης μόνο και για όσο αντέξει ή αποφασίσουν οι εταιρίες πώλησης , διάθεσης κλπ ότι θα αντέξει.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Χαζομάρες, η μπάλα στην εξέδρα. Κάποια στιγμή θα ήταν καλό να καταλάβεις πως εκτός από τον κόσμο σου, τα θέλω σου, τις ανάγκες σου και όλα όσα συμπληρώνουν την ύπαρξη σου και κάνουν την παραμονή σου σε αυτή τη ζωή ευχάριστη, υπάρχει και ο υπόλοιπος κόσμος που θέλει τα αντίθετα από εσένα για να έχει και αυτός μια ευχάριστη παραμονή. Τους το επιτρέπεις ή πρέπει με το στανιό να κάνουν ότι θες και να είναι μίζεροι και δυστυχισμένοι; Δεν αναφέρομαι στο εμπορικό κομμάτι, παρά στον πελάτη και μόνο αυτόν. Τι θα έλεγες να το γυρίζαμε τούμπα το έργο στα παραπάνω;
άριστη τοποθέτηση με ευρύτερη εφαρμογή στην καθημερινότητα , πέραν της αρχικής αναφοράς (συσχέτισης) στο quote.:thumbsup:
 
Last edited by a moderator:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.298
Μηνύματα
2.970.839
Members
38.294
Νεότερο μέλος
Desmios1924
Top