Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.470
Reaction score
57.359
Μόνο σουίπς τόνων χρειάζεται να παίζουν, όχι μουσική..:D
Και αυτό ισχύει,επειδή αντικειμενικός σκοπός της σύντηξης δεν θα ήταν ν'ακούμε τα sub ως ανεξάρτητες οντότητες να παίζουν ΄΄μουσική΄΄,αλλά τα κύρια ηχεία να παίζουν σα να είχαν τα sub ενσωματωμένα.:D
Και φοβόμουν οτι θα με πουν Κο ΟφφΤόπικ...
Εδώ, μαζί και με το ακολουθόν ποστ #56 θίγονται τα πάντα όλα !

Αν αρχίσει συζήτηση, το τραίνο βγήκε από τις ράγες δια παντός. Αυτό που θέλω να αποφεύγεται γιατί όλη η πληροφορία θα πάει χαμένη, καθώς δεν θα μπορεί να ξαναβρεθεί εύκολα μετά από λίγο καιρό.
Καλύτερα να θίγονται τα θέματα, σε ξεχωριστά καλά εστιασμένα νήματα με σαφή τίτλο.

Τεσπα, θα θίξω μερικά σημεία επιλεκτικά και όσο λακωνικά γίνεται
(Δεν είναι απαραίτητο να χαθεί,μπορεί όποτε κρίνεται σκόπιμο να επανέρχεται στις επικεφαλίδες,αφού ο υποφαινόμενος τουλάχιστον θα το κρατά υπόψιν του) :D

Τέτοια είναι και η έννοια του...προστίμου.;)
Διότι η επιλεκτική αναφορά ήταν στη διακριτική ευχέρεια όποιου έκανε την αρχική παράθεση.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
...Το σημείο τριβής βεβαίως- βεβαίως έγκειται στο ότι οι γνωστοί ΄΄ύποπτοι΄΄ υποστηρίζουν επιπλέον ότι τα μόνιτορ- δορυφόροι δεν πρέπει να είναι και τόσο...μίνι ,ενώ εφόσον πρόκειται περί παθητικών ηχείων,η οδήγησή τους δεν θα έπρεπε ν'ανατίθεται σε λυχνιακούς ενισχυτές έστω και για μέσες στάθμες ,εάν είναι επιθυμητό χορταστικό ακροαματικό αποτέλεσμα....
..."
Οπως πάντα "εξαρτάται από τον χώρο" και "εξαρτάται από τον ακροατή"
Το πρώτο σκέλος έχει να κάνει με το γούφερ, που στην συχνότητα κροςς γίνεται κατευθυντικότερο του τουίτερ, τόσο περισσότερο, όσο μεγαλύτερο είναι. Αρα στα σημεία πρώτης ανάκλασης φτάνουν λιγότερα πρίμα απ' ότι "ον άξις". Και αυτό οι ίδιοι "γνωστοί ύποπτοι", με πρώτον τον Toole δεν το θέλουν κα-θό-λου. Τόσο λιγότερο, όσο μικρότερο είναι το δωμάτιο.
Το δεύτερο σκέλος - ο ακροατής - αλλιώς σταθμίζει τα παραπάνω αν προτιμά στάθμες και αλλιώς αν προτιμά εικόνα.
Η δε προτίμησις και το "χορταστικόν" του ακροαματικού αποτελέσματος, είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΣΑΣ (μας) θέμα, όσο και αν αποποιείστε την τρομερή αυτή ρετσινιά

.
.... και είπα, δεν προτιμώ (εν γένει) τους γλόμπους
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.654
Reaction score
27.573
Άντε ρε με τις λάμπες σας, με κολλήσατε! Έβαλα DSP Tube sound στο Foobar και ακούω μουσική.
Εμ τέτοιος φτηνιάρης είσαι. Που να δώκεις λεφτά για λάμπες εσύ?
Μόνο κλοπυ ραιτ . Α ρε σκαλούmπακας που σου χρειάζεται και σένα ....

Που να δώκεις κανά φράγκο σπαγκοραμένε , μόνο με modes τη βγάζεις.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.470
Reaction score
57.359
Οπως πάντα "εξαρτάται από τον χώρο" και "εξαρτάται από τον ακροατή"
Το πρώτο σκέλος έχει να κάνει με το γούφερ, που στην συχνότητα κροςς γίνεται κατευθυντικότερο του τουίτερ, τόσο περισσότερο, όσο μεγαλύτερο είναι. Αρα στα σημεία πρώτης ανάκλασης φτάνουν λιγότερα πρίμα απ' ότι "ον άξις". Και αυτό οι ίδιοι "γνωστοί ύποπτοι", με πρώτον τον Toole δεν το θέλουν κα-θό-λου. Τόσο λιγότερο, όσο μικρότερο είναι το δωμάτιο.
Το δεύτερο σκέλος - ο ακροατής - αλλιώς σταθμίζει τα παραπάνω αν προτιμά στάθμες και αλλιώς αν προτιμά εικόνα.
Η δε προτίμησις και το "χορταστικόν" του ακροαματικού αποτελέσματος, είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΣΑΣ (μας) θέμα, όσο και αν αποποιείστε την τρομερή αυτή ρετσινιά
.
.... και είπα, δεν προτιμώ (εν γένει) τους γλόμπους
Μα σε αυτό το πλαίσιο προτείνονται κατ'εξακολούθησιν από γνωστούς θαμώνες είτε τρίδρομοι δορυφόροι φέροντες κυματοδηγούς, είτε δίδρομοι έχοντες...ομοκεντρική αρχιτεκτονική.:D
Εμ τέτοιος φτηνιάρης είσαι. Που να δώκεις λεφτά για λάμπες εσύ?
Μόνο κλοπυ ραιτ . Α ρε σκαλούmπακας που σου χρειάζεται και σένα ....

Που να δώκεις κανά φράγκο σπαγκοραμένε , μόνο με modes τη βγάζεις.
Αχ πως τον καταλαβαίνεις και αυτόν...;)
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.654
Reaction score
27.573
Γιαννάκο, άμα σου πω πόσες λάμπες που παίζουν μουσική έχω σπίτι μου, θα πηδηχτείς από το παράθυρο.
Ξέρω Πετράν , πλάκα κάνω. Το χαβά του ο καθείς με τις λάμπες και τις τάξεις και τα .......
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.654
Reaction score
27.573
Μα σε αυτό το πλαίσιο προτείνονται κατ'εξακολούθησιν από γνωστούς θαμώνες είτε τρίδρομοι δορυφόροι φέροντες κυματοδηγούς, είτε δίδρομοι έχοντες...ομοκεντρική αρχιτεκτονική.:D

Αχ πως τον καταλαβαίνεις και αυτόν...;)
Πίστεψέ με καταλαβαίνω πολλά περισσότερα , άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια με φωνή Μήτσης Κωνσταντάρα.
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
...Θα πέσει όμως και εικονικόν...πρόστιμο,επειδή θεωρείται αντικανονική ενέργεια η αόριστη παράθεση μιας σελίδας με πολλαπλές εργασίες και χωρίς τα χωρία άμεσου ενδιαφέροντος όταν προβαίνει ο συντάκτης σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις προς τους συνομιλητές του.
..."
Δεν γίνεται βρε που όλο στην παρεξήγηση το πας, το θέμα είναι τεράστιο.
Την στιγμή που "στο παρόν νήμα εξετάζονται οι όροι γραμμικής συμπεριφοράς λυχνιακών ενισχυτικών", πάει το τραίνο ξεστράτισε, αν αρχίσουμε να λέμε αναλυτικά για υποβαθύφωνα!

Το θέμα αξίζει τον δικό του αποκλειστικό χώρο, ειδικά για τους αμύητους.
Κατ' εξαίρεσιν για αυτούς, η σελίδα https://www.harman.com/innovation-category/whitepapers
είναι καλή, οι τίτλοι μιλούν από μόνοι τους, και το περιεχόμενο πυκνό.
Πρώτη ματιά εδώ: https://www.harman.com/part-three-getting-bass-right-0
Αλλη μιά ματιά εδώ: https://www.audioholics.com/subwoofer-setup/subwoofer-placement-the-place-for-bass-part-1
Και βέβαια η σελίδα των Earl Geddes και Lidia Lee : http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/papers.aspx
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.654
Reaction score
27.573
Δεν θεωρώ ότι αξίζει μόνο το class d . Αλλά αυτό είναι μία άλλη μεγάλη κουβέντα. Ειδικότερα δε όσον αφορά εμένα που έχω τα ενισχυτικά που έχω κάμποσα ΑΒ και δεν προτίθεμαι να τα αλλάξω για κανέναν λόγο.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
...Ως παράδειγμα λοιπόν στο πλαίσιο του προστίμου,παρατίθεται συνοπτικό χωρίο από έτερη εργασία που ισχυροποιεί το επιχείρημα της ανώτερης αντιληπτότητας ως προς τις αμιγώς ηλεκτρονικές παραμορφώσεις (των ενισχυτικών) έναντι εκείνων που προκύπτουν κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή (των ηχείων):
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/AES06Gedlee_ll.pdf
"...
Loudspeakers do not ordinarily have high orders of nonlinearity because they are mechanical devices - higher orders of nonlinearity require large rapidly changing forces. This phenomenon is not uncommon in electronics, but it is atypical in most mechanical devices. Most loudspeakers are high in second and third order nonlinearities, which, for the most part, were found to be benign. However, orders above these will be uncommon in a properly designed mechanical system like a loudspeaker. Adding to this situation are the results from [3] where it was found that even very high levels of nonlinear distortion in a compression driver (as measured by THD) were completely inaudible to the subjects; a result which was not at all intuitive nor expected.
..."
Α! τώρα κατάλαβα την παρεξήγηση.

Στο ποστ #47 δεν εξέφρασα αντίρρηση στα παραπάνω πολύ ενδιαφέροντα .
Χαβαλέ έκανα, θίγοντας μόνο την επαναλαμβανόμενη τάση παράθεσης παραδειγμάτων συσκευών εντελώς εκτός του πνεύματος της εποχής:

"τα "υποβαθύφωνα" ( "υποαλυχτόντα" δεν θα ήτο το ορθόν; ) με τις εντυπωσιακές παραμορφώσεις που επικαλείσθε σαν παράδειγμα, στοιχίζουν από 3500 έως 4500+ € ες Εσπερίαν. Τετοια χρησιμοποιείτε κατά τριάδες και βάλε ???
Αυτά που φαντάζομαι οτι φανταζόταν ο Σίφης στο τρίτο ποστ, και που χρησιμοποιούμε εμείς οι προύχοντες των κολχόζ (και των κιμπούτς, ναι), παίζουν όντως με τις παραμορφώσεις που αναφέρει, ενώ αυτά της μεγάλης πλέμπας φτάνουν το 10, το 20, ή και το 50% χαμηλά."

... που μάλιστα σύμφωνα με την παραγραφο που πόσταρες, για να θίξουμε και λίγο την ουσία, το οτι έχουν απίστευτα χαμηλή THD (γι' αυτό τους το προσόν τα επικαλέσθηκε ο Ear) δεν είναι τόσο σημαντικό, άλλα πράγματα είναι.

Aπαντώντας δε στον editor που αναζήτησε διπλά subs γήινου κόστους, θάλεγα οτι ακόμα και με δύο entry level "από τα καλά" όμως, μπορεί να επιτύχει εξαιρετικά εποτελέσματα σε σύγκριση με το τυπικό τρίδρομο, αρκεί ο χώρος να μην είναι τεράστιος και να κροσσάρει χαμηλά. Και να μπορεί να αποκόψει χαμηλές από τυχόν μικρούς δορυφόρους
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.470
Reaction score
57.359
Α! τώρα κατάλαβα την παρεξήγηση.

Aπαντώντας δε στον editor που αναζήτησε διπλά subs γήινου κόστους, θάλεγα οτι ακόμα και με δύο entry level "από τα καλά" όμως, μπορεί να επιτύχει εξαιρετικά εποτελέσματα σε σύγκριση με το τυπικό τρίδρομο, αρκεί ο χώρος να μην είναι τεράστιος και να κροσσάρει χαμηλά. Και να μπορεί να αποκόψει χαμηλές από τυχόν μικρούς δορυφόρους
Δεν αποσκοπώ σε παρεξηγήσεις,αλλά ούτε και σε υποτονικό...νήμα.;)
Αν αποσκοπώ σε κάτι,θα ήταν από τη μια πλευρά απαντήσεις όπως η παρακάτω...
Πίστεψέ με καταλαβαίνω πολλά περισσότερα , άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια με φωνή Μήτσης Κωνσταντάρα.
...που θεωρώ άξια να φυλαχθεί εν είδει παρακαταθήκης,για την επόμενη περίσταση όπου ο καλός μας JM θα σημείωνε στον υποφαινόμενο πως "δεν καταλαβαίνει τίποτα.,μα τίποτα".:sneaky: (αφού τον έχει καταλάβει...)

Και από την άλλη πλευρά,να δοθούν για χάρη των αναγνωστών ενδεικτικά παραδείγματα από συγκεκριμένα sub που θα πληρούσαν τα αναγκαία χαρακτηριστικά στην εφαρμογή που ορίζεις ο ίδιος,ούτως ώστε να γινόταν αντιπαραβολή με τα Presonus Temblor 10 που προτείνονται εδώ συχνά-πυκνά.

Κρίνεται επίσης σκόπιμο να εξηγήσεις ποιο θα θεωρούσες βέλτιστο συχνοτικό ύψος για το κροσάρισμα των δίδρομων δορυφόρων που φαίνεται να προτιμάς,- τουλάχιστον στο πλαίσιο προσιτών συστημάτων.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.871
Reaction score
136.943
Μα σε αυτό το πλαίσιο προτείνονται κατ'εξακολούθησιν από γνωστούς θαμώνες είτε τρίδρομοι δορυφόροι φέροντες κυματοδηγούς, είτε δίδρομοι έχοντες...ομοκεντρική αρχιτεκτονική.:D
Και ομοκεντρική με ..κυματοδηγό:p

Και 8 σαμπ. Μη ξεχνιόμαστε..:gotcha:
 

Μηνύματα
574
Reaction score
1.553
Ένα διαλείμματακι...απορία, ακούμε το ίδιο ξυπόλυτοι αποτι με υποδήματα;
Ακούμε διαφορετικά αλλά.... χρειάζεται και σχετική εκπαίδευση.....
Δεν θα το αναλύσω εδώ γιατί είναι Off topic συν ότι μόλις συμπλήρωσα εργασιακό 12ωρο και έπεται συνέχεια.
Είμαι στον αυτόματο και με στραμπουλιγμένες εγκεφαλικές απολήξεις.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Βρε αντε να χαθειτε ολοι, Μπουτχηδες και Κωσταυτιαδες. Θα με κανετε να δωσω στο τελος τα αγαπημενα μου ηχεια που τοσο μ' αρεσανε...ΣΟΡΥ, μ' ΑΡΕΣΟΥΝΕ ηθελα να πω(πως εμπλεξα μ' αυτο το αθλιο φορουμ!):D
Δεν ξερω τι θα κανετε, βρειτε λειτουργια στα ποστ των 2 προαναφερθεντων αποπλανώντων προσωπων να γινεται αυτοlike. Βαρεθηκα να παταω κουμπια συνεχεα...:)
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
...να δοθούν για χάρη των αναγνωστών ενδεικτικά παραδείγματα από συγκεκριμένα sub που θα πληρούσαν τα αναγκαία χαρακτηριστικά στην εφαρμογή που ορίζεις ο ίδιος,ούτως ώστε να γινόταν αντιπαραβολή με τα Presonus Temblor 10 που προτείνονται εδώ συχνά-πυκνά.
Πας να ξεσκεπάσεις τα χρόνια μου παλιάνθρωπε :errwhat:

Μετά την κρίση δεν παρακολουθώ τις "νέες αφίξεις" ( σύμπτωση; βαρέθηκα; άραξα; ) από κοντά.
Είμαι και ολντ σκουλ, δεν προτείνω ποτέ κάτι που δεν "έχω ακούσει" (τώρα τον άνοιξα τον δρόμο προς την καρδιά σου) προσεκτικά και υπό γνώριμες συνθήκες.

Η εφαρμογή που με ενδιαφέρει είναι ακρόαση μουσικής κάθε είδους πλην thrash, μέση στάθμη 83dB, πολύ τζαζ, αρκετή κλασική, τα κάτω των 37Hz μικρού ενδιαφέροντος, το ΗΤ μηδενικού, η θέση ακρόασης... "εγωκεντρική".
Tα Presonus Temblor 10... μόνο από εσάς τα έχω ακούσει. Για την παραπάνω εφαρμογή θα'λεγα οτι την ισχύ την έχουν, από έλεγχο για να τα προτείνετε κάτι θα ξέρετε, δεν μου αρέσει η μοναδική υψιπερατή αποκοπή στα 100Ηz για όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιου είδους σύστημα διαχείρισης/κροσσαρίσματος ηχείων, και ευπρόσδεκτη θα ήταν μία συνεχώς μεταβαλόμενη φάση (χρήσιμη όταν υπάρχει ένα μόνο sub, και όταν υπάρχει παντόφλα)

Κρίνεται επίσης σκόπιμο να εξηγήσεις ποιο θα θεωρούσες βέλτιστο συχνοτικό ύψος για το κροσάρισμα των δίδρομων δορυφόρων που φαίνεται να προτιμάς,- τουλάχιστον στο πλαίσιο προσιτών συστημάτων.
Εξαρτάται πολυ από τις συνθήκες. Σε μικρούς χώρους προτιμώ δαγκωτά μίνι μόνιτορς με ~5ιντσα, οπότε κανονικά θα΄θελα υψιπερατό στα 150, ακόμα και στα 200 και καλά subs κοντά τους (αναγκαστικά). Αυτό όμως συνήθως ο χώρος δεν το επιτρέπει, κατά κανόνα χρειάζεται και άλλο sub πιο μακριά, και επιπλέον όταν τα subs είναι προσιτά συνήθως αδυνατούν να ακολουθήσουν τα μόνιτορς.
Οπότε συμβιβασμός: αποκοπή κάτω από τα 80, πράγμα που απελευθερώνει και την τοποθέτηση και χαμηλώνει τον πήχυ στην επιλογή sub. Αλλά περιορίζει την ικανότητα πρόσληψης ισχύος των μόνιτορς.
Ή 6μισάρια μόνιτορς (δεν τα πολυγουστάρω, αλλά αυτός είμαι εγώ) που καθιστούν την χαμηλή αποκοπή λογική, και δέχονται αρκετή ισχύ.
Ή... 7μισάρια+ μόνιτορς με waveguides, που η θεωρία και οι εντυπώσεις των άλλων μόνο καλά λόγια λένε, αλλά εγώ... δεν έχω ακούσει επαρκώς (ξανάνοιξα τον δρόμο προς την καρδιά σου)
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
Καθυστερημένη μικροδιόρθωση: Στα 5μισάρια μόνιτορς υψιπερατό κάτω από τα 100Hz, (βία 120 για όχι πολύ απομακρυσμένα υπογούφερς)

Ενοείται οτι οι ακριβής συχνότητα όλων των προαναφερθέντων αποκοπών, εξαρτάται από τους συγκεκριμένους κάθε φορά δορυφόρους, ιδίως από την απόκριση συχνότητας κάτω από το εξεταζόμενο σημείο αποκοπής
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Έβαλα DSP Tube sound στο Foobar και ακούω μουσική.
o_O
Malaquia είναι, βγάλτο... :)

Κράτα τα ή-κιού'σ του Κωτσο-αυτιά κλπ (φλέτσερη, μάνσονα, μπιμπισίων πχ),
παίξε και λίγο (κατα βούλησιν :D ) με το noise sharpening και φτάνει!
Α, και μην απομακρύνεσαι πολύ απ' τα ηχεία - ακουστικά σου! ;)
Και όσο μπορείς πιο συχνά, βάλε να παίζουν μουσικές που είχες
ξεχάσει ότι τις είχες...
Η που τις είχες και δεν τις άκουσες ποτέ! :drinks:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.595
Μηνύματα
2.945.488
Members
38.203
Νεότερο μέλος
john-john
Top