Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.099
Reaction score
134.309
ολικές αρμονικές παραμορφώσεις όχι ανώτερες του 1% για τη ζώνη ωφέλιμης ισχύος ξεκινώντας από τις χαμηλές οκτάβες
Αυτό, αρκεί.

Οπότε, απορρίπτονται εν ριπή οφθαλμού οποιεσδήποτε υλοποιήσεις (λυχνίας ή μη) που δεν πληρούν αυτά τα κριτήρια, ως .. παραμορφωσιομηχανές.
 

Μηνύματα
15.446
Reaction score
17.725
Θα πρέπει αρχικά να διερευνηθεί εάν υπάρχει και καλή παραμορφωση ή είναι όλες οι παραμορφώσεις a priori κακές και ανεπιθύμητες. :biggrin:
Όχι ... οι γκουρού λένε είναι όλες ίδιες ... όπως και το noise ... όπως και πολλά άλλα (όλα δηλαδή). Εχουν κάνει και συσχετισμούς με αντικειμενικούς κριτές ... τους ανθρώποι. :D

Όπως και κάτι τσελα και πανάκριβα βιολιά που ποστάρουν απο το youtube που αποδεικνύουν ότι δεν έχουν καμιά διαφορά απο τα φθηνά των 100 ευρώ.

Δυο βιντεάκια σχετικά που το αποδεικνύουν : :D


και ένα φιλοσοφικό

 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.539
Reaction score
13.847
Χερ Ντοκτορ με τα QUAD 989 που ειχα και εχω Αλλο αν δεν μπορω να τα παρω απ την Αθηνα γιατι θελουν τα κουτια τους και εγω δεν τα εχω:punish: τες πα θα δω τι θα γινει ;)
Οταν τα επαιζα με τον λυχνιακο τελικο 40 βατ Πριμα Λουνα δεν με αρεσαν καθολου και επωληθη παραυτα;)
Οταν τα ακουσα με λυχνιακο 100 βατ επαθα πλακα ΑΛΛΑ δεν μπορουσα με την καμια να αγορασω αυτον τον ενισχυτη πολλα τα χρηματα Αρη:punish: ΑΛΛΑ τον καλυτερο ηχο τον επαιραν απ την Κονσολα ΝΑΙ και τον τελικο ΥΑΜΑΗΑ p 5000s 500 βατ στα 8 ΩΜ:wink:
Αλλα δεν τσιτωνα γκαζια απο ηχο καλυτερα απο ΕΞΕΛΕΝΤ;);)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.202
Reaction score
56.288
Όχι ... οι γκουρού λένε είναι όλες ίδιες ... όπως και το noise ... όπως και πολλά άλλα (όλα δηλαδή). Εχουν κάνει και συσχετισμούς με αντικειμενικούς κριτές ... τους ανθρώποι. :D

Όπως και κάτι τσελα και πανάκριβα βιολιά που ποστάρουν απο το youtube που αποδεικνύουν ότι δεν έχουν καμιά διαφορά απο τα φθηνά των 100 ευρώ.

Δυο βιντεάκια σχετικά που το αποδεικνύουν : :D


και ένα φιλοσοφικό

Εδώ σου έχω τον σύνδεσμο...τον σωστό τον πρόστυχο :
Αυτό, αρκεί.

Οπότε, απορρίπτονται εν ριπή οφθαλμού οποιεσδήποτε υλοποιήσεις (λυχνίας ή μη) που δεν πληρούν αυτά τα κριτήρια, ως .. παραμορφωσιομηχανές.
Δεν θ'απορρίπτονταν άμα δεν ξεπερνούσαν το 1% για ισχύ αντιστοιχούσα σε προκαθορισμένη μέγιστη συνεχόμενη στάθμη - που δεν θα γινόταν να υπερβούμε με όποιον περιορισμό θα συνεπαγόταν αυτό. Θα με απασχολούσε λιγότερο μια αύξηση του THD - εντός εύλογων ορίων - αποκλειστικά κατά τις στιγμιαίες κορυφώσεις στο πρόγραμμα.
 
Last edited:

Μηνύματα
317
Reaction score
200
Απλα NP για αυτα που δεν μετριωνται (ευκολα τουλαχιστον)

"
Not surprisingly, Amp Master Nelson Pass continued the discussion of load lines and operating points in his description of his H2 harmonic generator and LX Mini active crossover. According to Pass, the H2 is designed around some "cheap-ass JFETS that are almost not good enough to carry signal."

I can hear you thinking: Why would anyone need or want a harmonic distortion generator?

The simple answer: Maybe a little distortion of the right kind could make our recordings more intelligible. Maybe adding just the right amount of second-harmonic "information" will assist our neural sensors and brain in reconstructing a recorded sound event.

In a recent interview, Pass explained something I'd been waiting 45 years to understand:

"Having previously designed with SIT (VFET) single-ended amplifiers and also the Korg Nutubes, I have worked up some performance targets which deliver an effect that is usually well-liked. This effect is described as having negative phase 2nd harmonic at approximately 1% of the amplitude of the original signal . . . but after you invert the output (to get absolute phase correct) you will find that it is now a negative phase 2nd harmonic. I know this might be confusing—I have occasionally awakened in the middle of the night and thought 'That can't be right.'"

Pay attention now, because here is where it gets really interesting:

"So why is the phase important? Well, it's a subtle thing. I don't suppose everyone can hear it, and fewer particularly care, but from listening tests we learn that there is a tendency to interpret negative phase 2nd [harmonic] as giving a deeper soundstage and improved localization [of images] than otherwise. Positive phase seems to put the instruments and vocals closer and a little more in-your-face with enhanced detail."

You knew this, right?
"

 

Μηνύματα
15.446
Reaction score
17.725
Εδώ σου έχω τον σύνδεσμο...τον σωστό τον πρόστυχο :

Δεν θ'απορρίπτονταν άμα δεν ξεπερνούσαν το 1% για ισχύ αντιστοιχούσα σε προκαθορισμένη μέγιστη συνεχόμενη στάθμη - που δεν θα γινόταν να υπερβούμε με όποιον περιορισμό θα συνεπαγόταν αυτό. Θα με απασχολούσε λιγότερο μια αύξηση του THD αποκλειστικά κατά τις στιγμιαίες κορυφώσεις στο πρόγραμμα.
Δεν διαβάζω πρόστυχα.
Απλα NP για αυτα που δεν μετριωνται (ευκολα τουλαχιστον)

"
Not surprisingly, Amp Master Nelson Pass continued the discussion of load lines and operating points in his description of his H2 harmonic generator and LX Mini active crossover. According to Pass, the H2 is designed around some "cheap-ass JFETS that are almost not good enough to carry signal."

I can hear you thinking: Why would anyone need or want a harmonic distortion generator?

The simple answer: Maybe a little distortion of the right kind could make our recordings more intelligible. Maybe adding just the right amount of second-harmonic "information" will assist our neural sensors and brain in reconstructing a recorded sound event.

In a recent interview, Pass explained something I'd been waiting 45 years to understand:

"Having previously designed with SIT (VFET) single-ended amplifiers and also the Korg Nutubes, I have worked up some performance targets which deliver an effect that is usually well-liked. This effect is described as having negative phase 2nd harmonic at approximately 1% of the amplitude of the original signal . . . but after you invert the output (to get absolute phase correct) you will find that it is now a negative phase 2nd harmonic. I know this might be confusing—I have occasionally awakened in the middle of the night and thought 'That can't be right.'"

Pay attention now, because here is where it gets really interesting:

"So why is the phase important? Well, it's a subtle thing. I don't suppose everyone can hear it, and fewer particularly care, but from listening tests we learn that there is a tendency to interpret negative phase 2nd [harmonic] as giving a deeper soundstage and improved localization [of images] than otherwise. Positive phase seems to put the instruments and vocals closer and a little more in-your-face with enhanced detail."

You knew this, right?
"

Σαχλαμάρες. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως σκηνή. Τα έχουμε κολλλητά στον τοίχο εμείς. ¨Ακου σκηνή ; Τι είναι αυτό ; What is this ? This is a pipe. :D

Τι να "πιάσει" και να ξέρει ο Pass μπροστά στους μεγάλους σχεδιαστές μας όπως ο Bhutia και ο Ear ; :D Τον δρόμο του για την τουαλέτα δεν μπορεί να βρεί. :D
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.099
Reaction score
134.309
Εδώ σου έχω τον σύνδεσμο...τον σωστό τον πρόστυχο :
How Little Distortion can we hear
Ωραία τα λένε.
Το μόνο μειονέκτημα, είναι η ηλικία της εν λόγω μελέτης, διότι από το 1957 έως τώρα έχει υπάρξει μια Α βελτίωση στα μηχανήματα ήχου, άρα είναι πλέον πιο εύκολα αντιληπτές χαμηλότερες από τις εν λόγω στάθμες THD.

Η άλλη που έδωσα, δημοσιεύτηκε το 2004 στην AES.

Οι έχοντες ηχεία του '70, εξαιρούνται τούτου του ποστ. 🤣🤭
άμα δεν ξεπερνούσαν το 1% για ισχύ αντιστοιχούσα σε προκαθορισμένη μέγιστη συνεχόμενη στάθμη
Δε διαφωνώ, και δεν αλλάζει το σκεπτικό για έναν ενισχυτή που το πρώτο πολύτιμο βατ, ξεκινάει με 3 και 5% THD. 😎
 

Μηνύματα
15.446
Reaction score
17.725
Ωραία τα λένε.
Το μόνο μειονέκτημα, είναι η ηλικία της εν λόγω μελέτης, διότι από το 1957 έως τώρα έχει υπάρξει μια Α βελτίωση στα μηχανήματα ήχου, άρα είναι πλέον πιο εύκολα αντιληπτές χαμηλότερες από τις εν λόγω στάθμες THD.

Η άλλη που έδωσα, δημοσιεύτηκε το 2004 στην AES.

Οι έχοντες ηχεία του '70, εξαιρούνται τούτου του ποστ. 🤣🤭

Δε διαφωνώ, και δεν αλλάζει το σκεπτικό για έναν ενισχυτή που το πρώτο πολύτιμο βατ, ξεκινάει με 3 και 5% THD. 😎
Μου βάζει και παλιές μελέτες δηλαδή ε ; Τον άτιμο. Για τόσο σημαντικό θέμα κιόλας που με καιεί και νοιάζομαι πολύ ; Λες να μου αλλάξουν τη γνώμη να πουλήσω τον λαμπάτο μου και να πάρω πως τον λέν Αμίρ ενισχυτή 100 ευρω που μου προτείνει ; :D
 


Μηνύματα
15.446
Reaction score
17.725
Λες να μου αλλάξουν τη γνώμη να πουλήσω τον λαμπάτο μου και να πάρω πως τον λέν Αμίρ ενισχυτή 100 ευρω που μου προτείνει ; :D


Έναν λαμπάτο μου 'χες χαρίσει
Που τον κοιτούσα όταν αργούσες
Που τον κοιτούσα όταν αργούσες
Και τον ρωτούσα αν μ' αγαπούσες
Θα τον δώσω τον λαμπάτο
Και θα πάρω Αμιρολόι
Να μετράω τους καημούς
Και τους αναστεναγμούς
Τώρα δεν είμαι
στην (ζεστή) αγκαλιά του
Και την καρδιά μου η ζήλεια τρώει
Τι να το κάνω τέτοιον λαμπάτο
Κάθε του χτύπος και Αμιρολόι.
 
Last edited:



Μηνύματα
4.802
Reaction score
8.434
Όχι ... οι γκουρού λένε είναι όλες ίδιες ... όπως και το noise ... όπως και πολλά άλλα (όλα δηλαδή). Εχουν κάνει και συσχετισμούς με αντικειμενικούς κριτές ... τους ανθρώποι. :D

Όπως και κάτι τσελα και πανάκριβα βιολιά που ποστάρουν απο το youtube που αποδεικνύουν ότι δεν έχουν καμιά διαφορά απο τα φθηνά των 100 ευρώ.
Τον τίτλο γκουρου φέρει ο Μπουτχιας. Βέβαια αυτό που προσπαθώ να κατανοήσω είναι το συναισθηματικό του δέσιμο με αντικείμενα όπως εκείνα τα μικρά όμορφα ηχειάκια που δεν του πάει η καρδιά να τα βάλει στο κελάρι. Ίσως να είναι απαραίτητα για την ψυχική του ισορροπία. Το προσπερνάω.

Σχετικά με τις μετρήσεις και τον ήχο θα δανειστώ την φράση κάποιου.
Υπάρχουν πράγματα που μετριούνται αλλά δεν ακούγονται και υπάρχουν πράγματα που δεν μετριούνται αλλά ακούγονται.
Στο τέλος αυτό που έχει σημασία είναι η απόλαυση και η ευχαρίστηση του υποκειμένου κατά την ακρόαση.
Δεδομένο είναι ότι υπάρχουν νόμοι και συνθήκες ευνοϊκές για την ακρόαση που δημιουργούν διαφορετική αίσθηση στον ακροατή.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μεγάλη οθόνη. Η θέαση ταινίας σε μεγάλη οθόνη θα αφήσει ένα διαφορετικό αποτυπωμα στον θεατή εν συγκρίσει με το να την δει από το ταμπλετ.
Εάν οι συνθήκες είναι τελείως από κομμένες απ την απόλαυση και το μέγεθος αυτής τότε για ποιο λόγο να μπαίνουν στον κόπο να ρυθμίσουν όλα αυτά που πρέπει σε ένα λαιβ. Θα τα άφηναν όλα χύμα αφού θα ήταν αδιάφορα για τους μουσικόφιλους στην αρένα.
Δεν ξέρω γιατί ο Αυτιά προσδιορίζεται ως μουσικόφιλος λες και εμείς είμαστε εχθροί της.
Η πιθανότητα επίσης ένας εχθρός της μουσικής να ασχολειθει με το χόμπι είναι μιδαμινη. Υπάρχει μια συνάφεια. Εγώ άλλωστε ήμουν αρχικά μουσικόφιλος σκέτο και μετά ασχολήθηκα με το χόμπι διότι πέρα από την ευχαρίστηση της ενασχόλησης με κάτι, το αποτέλεσμα αποτυπώνεται κατά την ακρόαση. Δεν θα ασχολούμουν με σαμπ και πολυκαναλο εάν δεν άκουγα διαφορά προς το καλύτερο κατά την ακρόαση και δεν μου δημιουργούσε μεγαλύτερη ευχαρίστηση ή έστω ακόμη και επιθυμία να ακούω περισσότερες ώρες χωρίς να με κουράζει.
Δλδ η ενασχόληση με το χόμπι δεν προέκυψε τυχαία, η αγάπη για την μουσική με οδήγησε και οι οποίες αναβαθμίσεις προέκυψαν με γνώμονα την απόλαυση.
Η πιστή αναπαραγωγή δεν μου λέει κάτι εάν δεν συνδέεται με την απόλαυση.
Το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα είναι χάλια παραγωγές που ναι μεν τις ακούω αλλά ο εγκέφαλος δεν τις δέχεται τόσο ευχάριστα.
Μόνον στον Αυτιά παίζουν όλες οι ηχογραφήσεις ευχάριστα σύμφωνα με τα λεγόμενά του.
Να δω πότε θα πάω να πάρω αυτή την βρεγμένη την σανίδα :lolsign:
 


Μηνύματα
4.802
Reaction score
8.434
Α και κάτι που ξέχασα.
Η σύγκριση μεταξύ έγχρωμης και ασπρόμαυρης τηλεόρασης.
Όλοι θα προτιμήσουν την έγχρωμη διότι η πίστοτερη αναπαρωγη της εικόνας είναι συνδεδεμένη με την απόλαυση.
Ή το κοντράστ κτλπ.
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.116
Μηνύματα
2.929.615
Members
38.137
Νεότερο μέλος
SoulaΜ
Top