Featured Μετρήσεις με REW

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.448
Reaction score
57.273
Β


Όλες οι παρατηρήσεις καλοδεχούμενες είναι.
Αγορές δεν έχω κάνει, πέρα από την άδεια του dirac. Τα άλλα (panel κτλ) Μπηκαν για να μαζευτεί το rt60 και να τσιμπήσω τις πρώτες ανακλάσεις. Το ότι πειραματίζομαι με τσάμπα υλικά έιναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο, που τελείωσε και μένω με ότι είχα.
Τωρά στα υπόλοιπα, θα κάνω μια μέτρηση και θα το δω αυτό που αναφέρεις. (στο 1/4 επειδή περναω απο εκει όντως ειναι πιο "σωστό" στο μπασο, όπως επίσης και αν παω μισό μέτρο πιο μπροστά νομίζω το ακούω πιο έντονα)
Σαμπ μπορώ να βάλω σχεδόν όπου θέλω αρκεί να μην είναι μέσα στη μέση και ενοχλεί. Γενικά υπάρχει άνεση σε αυτό το κομμάτι.
Στα ηχεία κοντά δοκίμασα να βάλω το 10ρί και συντόνιζε το σύμπαν και αριστέρα και δεξια, δεν νομίζω ότι είναι καλες θέσεις. (ήταν down firing και ported, που πρακτικά είχε την ίδια συμπεριφορά με ηχεία μου, με τα sealed μπορεί να είναι διαφορετικα τα πράγματα. δεν ξέρω).

Με τα ηχεία το πέρα δώθε είναι για να μαζέψω την καμπύλη έτσι ώστε να παρέμβει το dirac το λιγότερο δυνατό και για αυτό δεν το έχω χρησημοποιήσει ακόμα. Δοκιμάζω και άλλα σημεία και διαφορετικά toe in και βλέπω πως συμπεριφέρεται. Λίγο από δω λίγο από εκεί θα το φέρω. σημειώσεις από τις θέσεις που έπαιζε καλά υπάρχουν οπότε ξαναγυρνάω εκει ενα πάσα στιγμή.

Τα σαμπ κάποια στιγμή θα έρθουν...δεν μπορεί...
Από τις ΄΄βελτιωμένες΄΄ καμπύλες απόκρισης.... Οι σεσημασμένες βυθίσεις δεν αναμένεται να διορθώνονταν με sub ή Dirac & ισοσταθμίσεις. Πρέπει να εξομαλυνθούν μέσω κατάλληλης χωροταξίας - ιδίως το έντονο σκαμπανέβασμα στη ζώνη τρίτης προς τέταρτη οκτάβα - κι επιπρόσθετη φροντίδα υπαίτιων ανακλαστικών επιφανειών για τις δύο ανώτερες συχνοτικά.
439109_98ac87ef18ffa955a71f7728769fc500.png


Κρατάμε επίσης υπ'όψιν ότι η προμήθεια sub έχει προαπαιτούμενο τη διαθεσιμότητα κεντρικού επεξεργαστή για ενδεδειγμένη ενσωμάτωση.
 

Μηνύματα
739
Reaction score
1.640
Εμ αυτά παλεύω να μαζέψω όσο γίνεται. Μου το ξαναειπατε ότι αυτά δεν διορθώνονται αλλιώς.
Παλεύω με την τοποθέτηση, μετά με την mlp, λίγο μπρος λίγο πίσω.
Θα δοκιμάσω ακόμα κάποια πράγματα που έχω κατά νου και αν κάτσουν καλώς αλλιώς it is what it is , θα βάλω και τα σαμπ Μάινας τρυπες, δεν θα πεθάνουμε κιόλας για τα στερεα.
 


Μηνύματα
739
Reaction score
1.640
Δοκιμάσαμε μέσα στις γωνιές με λίγο cross firing?
Ναι αμέ. Μπροστά από τις παγίδες και χωρίς τις παγιδες. Αν θυμάμαι καλά μου έσκιζε την εικόνα. Δεν είχα κεντρικό είδωλο.
Με τις παγίδες με πέθαινε στις ακυρώσεις.
Υπόψη στις γωνιές εχω άνοιγμα στα ηχεία 4 μέτρα και απόσταση από την mlp κάνα 5μετρο.
 

Μηνύματα
739
Reaction score
1.640
Επίσης τόσο καιρο που παίζω με το crossfiring ναι μεν έχω λιγότερες ανακλάσεις και πιο σταθερό κεντρικό είδωλο, αλλά χάνει πολύ σε σκηνή, μου την μικραίνει αρκετά και χάνω πολύ στα ψηλά.
Νομίζω δεν του πάει το επιθετικό toein, θέλει από να με κοιτάζει μούρη ,μια ιδέα toe in μέσα, ίσα ίσα να βλέπω την έξω μεριά της καμπίνας. Νομίζω εκεί ακούγεται πιο σωστά.
Anyway συνεχίσω να παίζω μέχρι να έρθουν τα υπόλοιπα.
Μουσικουλα ακούω μια χαρά στο ενδιάμεσο.
 

Μηνύματα
4.965
Reaction score
8.801
Σχετικά με την απορρόφηση που σε ενδιαφέρει, αυτά τα υλικά απορρόφησης είναι οκ για ανώτερες χαμηλές μεσαίες και υψηλές συχνότητες. Και εγώ έβαλα στις γωνίες πορώδες υλικό με κάποια απόσταση απ τον τοίχο αλλά δεν γίνεται έτσι δουλειά στις χαμηλές συχνότητες.
Η προβληματική αναφέρεται παρακατω

1. Porous absorbers
Most absorbers marketed as bass traps are simple open-pore (porous) absorbers. They extract energy from the excited air particles through friction.

Examples of open-pored materials are:
Wood fiber insulation material
Rock wool
Polyester mats
Glass wool

The depth of the material determines the depth effectiveness of the absorber.

To effectively absorb a wave, the porous absorber should be a quarter wave deep of the wave to be absorbed and positioned at the sound speed of the wave. The speed of sound is approximately ¼ lambda in front of the boundary surface (wall)

Example: 50 Hz wave:

The speed of sound is approx. 1.75m in front of the wall.


Υπάρχουν όμως και αλλού τύπου κατασκευές που δουλεύουν με μεμβράνες, δουλεύουν χαμηλά και αυτές πρέπει να τοποθετηθούν στον τοίχο, δλδ στα σημεία πίεσης.
Holz-74-scaled.jpg
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.143
Reaction score
21.674
Ότι είπε ο Bhutia παραπάν'
Πάντως σε τόσο δύσκολο και κοινόχρηστο χώρο στη θέση σου μόνο και μόνο για την ''εικόνα'' που έχεις καταφέρει να αποκομίσεις όσο αφορά τις ιδιαιτερότητες του χώρου με τον πειραματισμό θα ήμουν ευχαριστημένος..
Νομίζω ξέρεις πια σε σχετικά ικανοποιητικό βαθμό (μέσω της βοήθειας και των μελών φυσικά) τι μπορείς να πετύχεις χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις όλο το γύρω ''τοπίο'' και τι όχι..
Αυτό είναι πολύ σημαντικό (για την ψυχική ηρεμία αλλά και την τσέπη.. ;))
 

Μηνύματα
4.965
Reaction score
8.801
Εγώ με ταβάνι 2,69μ θα έβαζα ελαφρύ πορώδες υλικό από 10cm και άνω αφήνοντας ένα κενό εάν είναι δυνατόν και το το ίδιο θα έκανα στον τοίχο δεξιά.
Για τις χαμηλές θα χρησιμοποιούσα σαμπς.
Ίσως και κάποια πάνελ, διαχυτες ακόμη σε διάφορα σημεία και τέλος.
 

Μηνύματα
739
Reaction score
1.640
με πιάσανε οι αρχιτεκτονικές ανυσηχίες μου...

ετσι ειμαι
Screenshot_7.png

ετσι λεω
Screenshot_8.png


plan

Απο την μία δεν θα έχω τον μικρό πλαινό στο δεξι ηχείο (οι μπαφλές του ηχείου ειναι πρόσωπο με τον πλαινό πρακτικά οπότε δεν ξέρω κατά πόσο ειναι συμμετρικά)...
Απο την άλλη εξουδετερώνω το πρόβλημα στο ένα ηχείο που έχω με τον πλαινό τοίχο, φεύγω από την μία γωνία και το Π που κάνει ο χώρος και δημιουργούσε το μεγαλύτερο πρόβλημα από ότι κατάλαβα. Μεγαλώνει και 40-45 πόντους η απόσταση των ηχείων και έρχεται σε συμμετρία με την θέση ακρόασης. Το κακό είναι ότι αν δεν μετράει καλά στην mlp δεν κουνιέται ούτε πόντο μπρος πίσω αλλά μπορώ να παίξω λίγο Αριστερά δεξιά.
Τα σαμπ δε μπορούν να μπουν σε οποια γωνία σημείο θέλω.

Χωροταξικά δε, ίσως ειναι καλυτερα, θα εχω περισσότερη απλα στα σημεια που θέλω χωρις να περιοριστεί η λειτουργικότητα του χώρου.

Εχει λογική όπως το σκέφτομαι η μαλακίζομαι;
 


Μηνύματα
4.965
Reaction score
8.801
με πιάσανε οι αρχιτεκτονικές ανυσηχίες μου...

ετσι ειμαι
View attachment 320810
ετσι λεω
View attachment 320813

plan

Απο την μία δεν θα έχω τον μικρό πλαινό στο δεξι ηχείο (οι μπαφλές του ηχείου ειναι πρόσωπο με τον πλαινό πρακτικά οπότε δεν ξέρω κατά πόσο ειναι συμμετρικά)...
Απο την άλλη εξουδετερώνω το πρόβλημα στο ένα ηχείο που έχω με τον πλαινό τοίχο, φεύγω από την μία γωνία και το Π που κάνει ο χώρος και δημιουργούσε το μεγαλύτερο πρόβλημα από ότι κατάλαβα. Μεγαλώνει και 40-45 πόντους η απόσταση των ηχείων και έρχεται σε συμμετρία με την θέση ακρόασης. Το κακό είναι ότι αν δεν μετράει καλά στην mlp δεν κουνιέται ούτε πόντο μπρος πίσω αλλά μπορώ να παίξω λίγο Αριστερά δεξιά.
Τα σαμπ δε μπορούν να μπουν σε οποια γωνία σημείο θέλω.

Χωροταξικά δε, ίσως ειναι καλυτερα, θα εχω περισσότερη απλα στα σημεια που θέλω χωρις να περιοριστεί η λειτουργικότητα του χώρου.

Εχει λογική όπως το σκέφτομαι η μαλακίζομαι;
Να το δοκιμάσεις, η θέση ακρόασης θεωρώ ότι βρίσκεται σε πιο ευνοϊκό σημείο απ οτι πριν που ήταν στην μέση.
 

Μηνύματα
13.582
Reaction score
11.122
Υπάρχει κάποιος λόγος που και στη 2η λύση που προτείνεις μόνος σου, δεν έχεις ισόπλευρο τρίγωνο; Βλέπω μια τάση να μην το ακολουθείς. Δηλαδή απόσταση 270, αλλά όχι, εκεί, τα ηχεία στο 276 για σπάσιμο.
 


Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Τα στασιμα που δημιουργουνται απο τις παραλληλοτητες δεν μειωνονται προσπαθωντας να αλλαξεις τις παραλληλοτητες :o
δηλαδη εχω στασιμο απο την παραλληλοτητα ταβανιου δαπεδου , ε να βαλω κατι στι ταβανι..γιατι δε βαζεις στο πατωμα ,αυτο δεν ειναι ο αλλος παραλληλος ; και ετσι να ειναι παλι πρεπει να κοστολογεις το vfm3 δηλαδη το ποσο αποτελεσματικο ειναι αυτο επι της % μ3 του ογκου που καταλαμβανεις ....ολα κατι κανουν το ποσο ειναι το θεμα.

Τα στασιμα που δημιουργουνται απο τις παραλληλοτητες του ταβανιου/πατωματος ειναι συγκεντρωμενα σε γωνιες και συμβολες με το κιλο ....και οχι στο ταβανι η στο πατωμα μακρια απο αυτες , το αυτο και για οποια αλλο στασιμο απο αλλους τοιχους..αρα σε υψηλη πιεση...ε μη μου βαζεις πορωδη ειδικα χαμηλης πυκνοτητας εκει..υπαρχουν οι συντονισμενες...

Τα επιτων πορωδων υλικων ειπαμε 1/4 λ και υποδιαιρεσεις αυτων με αναλογα αποτελεσματα αλλα θελουν μεγαλες επιφανειες και ογκο δεν κρυβονται.
Παραδειγμα για να τοποθετησεις πορωδη πρεπει να ξεκινησεις στο ~1,4 μετρο απο τον τοιχο για να πιασεις το 1/4λ των συνηθη στασιμων απο τις παραλληλοτητες ταβανιου /πατωματος (~60hz --270...300 cm) και εσεις μου βαζετε/προτεινετε πορωδη στα 10 εκατοστα ...:errwhat:
Εννοειται οσο δε κατεβαινεις σε συχνοτητα αυξανεις το βαθος και τοτε μειωνεις την πυκνοτητα ...(...>>>kg/m3)
 

Μηνύματα
926
Reaction score
1.100
με πιάσανε οι αρχιτεκτονικές ανυσηχίες μου...

ετσι ειμαι
View attachment 320810
ετσι λεω
View attachment 320813

plan

Απο την μία δεν θα έχω τον μικρό πλαινό στο δεξι ηχείο (οι μπαφλές του ηχείου ειναι πρόσωπο με τον πλαινό πρακτικά οπότε δεν ξέρω κατά πόσο ειναι συμμετρικά)...
Απο την άλλη εξουδετερώνω το πρόβλημα στο ένα ηχείο που έχω με τον πλαινό τοίχο, φεύγω από την μία γωνία και το Π που κάνει ο χώρος και δημιουργούσε το μεγαλύτερο πρόβλημα από ότι κατάλαβα. Μεγαλώνει και 40-45 πόντους η απόσταση των ηχείων και έρχεται σε συμμετρία με την θέση ακρόασης. Το κακό είναι ότι αν δεν μετράει καλά στην mlp δεν κουνιέται ούτε πόντο μπρος πίσω αλλά μπορώ να παίξω λίγο Αριστερά δεξιά.
Τα σαμπ δε μπορούν να μπουν σε οποια γωνία σημείο θέλω.

Χωροταξικά δε, ίσως ειναι καλυτερα, θα εχω περισσότερη απλα στα σημεια που θέλω χωρις να περιοριστεί η λειτουργικότητα του χώρου.

Εχει λογική όπως το σκέφτομαι η μαλακίζομαι;
Στην πρώτη εικόνα που τα πράγματα είναι μάλλον πιο συμμετρικά, σκέφτηκες μήπως μείωνες την απόσταση από MLP και ταυτόχρονη μείωση της απόστασης μεταξύ των ηχείων πχ στο 1.80 στο ισόπλευρο τρίγωνο; Θα είσαι πιο κοντά στα ηχεία (προφανή οφέλη στην ένταση και όχι μόνο), θα "κατέβει" η πρώτη ακύρωση του πλαϊνού τοίχου και ίσως του πίσω τοίχου (αν φέρεις πιο μπροστά λίγο τα ηχεία) κάτω από τους 80 κύκλους για να παίξεις καλύτερα με τα υποβαθύφωνα. Δεν θα εξαφανιστούν οι ακυρώσεις αλλά ίσως μειωθούν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.448
Reaction score
57.273
439596_fd78c106746d1d57f7ef94b894097d8e.png

Όπως κοιτάμε την κάτοψη στη σελίδα εάν περιστραφεί το στερεοφωνικό τρίγωνο κατά 60 μοίρες προς τα αριστερά και διευθετηθούν τα ηχεία σε εύλογες αποστάσεις καθένα από το δικό του όμορο τοίχωμα αναμένω καλύτερα αποτελέσματα. Έστω και αν δεν γίνεται να το μονιμοποιούσες υπό διαγώνιο προσανατολισμό , αξίζει να δοκιμάσεις και ν'αναρτήσεις αποτελέσματα λήψεων.
 


Μηνύματα
739
Reaction score
1.640
έχεις απαφτωθει εσυ με το πολυκάναλο. χαχαχαχχαχχχαχαχαχα ΔΕ ΘΕΛΩ ΛΕΜΕ, ότι έχει το ψυγείο.
Στην πρώτη εικόνα που τα πράγματα είναι μάλλον πιο συμμετρικά, σκέφτηκες μήπως μείωνες την απόσταση από MLP και ταυτόχρονη μείωση της απόστασης μεταξύ των ηχείων πχ στο 1.80 στο ισόπλευρο τρίγωνο; Θα είσαι πιο κοντά στα ηχεία (προφανή οφέλη στην ένταση και όχι μόνο), θα "κατέβει" η πρώτη ακύρωση του πλαϊνού τοίχου και ίσως του πίσω τοίχου (αν φέρεις πιο μπροστά λίγο τα ηχεία) κάτω από τους 80 κύκλους για να παίξεις καλύτερα με τα υποβαθύφωνα. Δεν θα εξαφανιστούν οι ακυρώσεις αλλά ίσως μειωθούν.
Δεν μπορώ να πάω τόσο κοντα τα ηχεία, 2 μέτρα είναι το επιπλο της τιβι με τα γυρω γυρω του. Για να φτάσει στο 1,80 μιλάμε οτι πρέπει να βουν τα ηχεία αλλο ένα μέτρο έξω ή να παει 1 μέτρο μέσα ο καναπες.....διαζύγιο.
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.893
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top