Μετρήσεις με REW

Μηνύματα
2.001
Reaction score
4.712
.. αρκει να μη σε φοραει το κουστουμι ή αντιστοιχα ο χωρος που ακους μουσικη σπιτι .. γιατι τοτε δε σε σωζει καμμια ποιοτητα ....... προτιμω να ειμαι με το μερος της μουσικης

Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
... ειμουν εκτος ολη μερα.
Οσοι εχουν προβληματα μπορουν να τα λυσουν, αν δεν λυνονται μηπως...καπου δεν ειναι προβλημα ?
Μπορω να κατανοησω μεχρι ενα βαθμο την υποθεση, ομως μου ειναι αδιανοητο να κυνηγαει ο εκαστοτε χρηστης την ουρα του.
Εχει υποδεικτει εντως φορουμ ποιο και γιατι ειναι το ιδανικο για αναπαραγωγη συστημα -αναπαραγωγη πληρους φασμα στις ρεφερενζ σταθμες- και βεβαια την αντιστοιχη φροντιδα του χωρου. Αν για οποιο λογο ειναι αδυνατο η πληρης υλοποιηση αυτου, ας κανει ο καθενας οτι μπορει μεχρι εκει που ειναι δυνατο.
Οι μετρησεις σου υποδεικνειουν το μεγεθος του προβληματος. Και σημερα οι μετρησεις ειναι προσβασημες στον καθενα μας. Ο καθενας ας πραξει κατα περισταση.
Για να μην παρερμηνευτω θα πω οτι κατα την γνωμη μου εχω κανει μονο εσφαλμενες επιλογες στα μηχανηματα, εχω κανει πολυ χειροτερες επιλογες στο βιο μου , και που να δεις τη δισκοθηκη μου.... Μαντεπσε ποσο με νοιαζει.
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
ναι, δεν θα το ονομαζα ποιοτητα, ειναι αρκετα αυθαιρετη εννοια και καπου εχει εκφυλιστει, νομιζω.
ενδεχομενως να ειναι και ετσι οπως χρησιμοποιειται στο παραδειγμα, αλλωστε γεννηθηκα σε ενα κοσμο που ολοι ηταν χαρωποι μες το μπαχαλο τους, οταν καταλαβαν οτι ηταν μπαχαλο σταματησαν να ειναι χαρωποι (μεταφραση, δεν πιστευω στις λεξεις, τεινω μαλλον να αντιλαμβανομαι την εννοια τους).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.596
Reaction score
19.550
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
Στην αναπαραγωγή έχουμε την ηχητική ποιότητα και την μουσική ποιότητα. Καλά είναι να υπάρχουν και τα δύο ή μάλλον η πρώτη να υπάρχει μόνο σε τέτοιο βαθμό που να μην κινδυνεύεις να χαθεί η δεύτερη ακούγοντας μόνο "ηχους". Η πρώτη δεν εξασφαλίζει την δεύτερη. Ο προσανατολισμός όλης της audio βιομηχανίας σε κύριο λόγο και προτεραιότητα έχει την πρώτη. Την ορίζει και την μπερδεύει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμιά σχέση. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο και τις συνθήκες του και για αυτό την αναγνωρίζεις όπως σωστά λές σε κάθε χώρο. Εάν ξέρεις πρώτα απο όλα να την αναγνωρίσεις και να την εκτιμήσεις .... καθώς επιπλέον πολλες φορές την ανταγωνίζεται η ηχητική ποιότητα όταν τυχαίνει να είναι καλύτερη και λανθασμένα σε αμφιταλλαντεύει βάζοντας σε να διαλέξεις μεταξύ τους.

Το πόσο ανόητοι είναι οι μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο. Απο την στιγμή που έχουν καταργηθεί οι ζωντανές εγγραφές στο στούντιο με παρουσία των μουσικών ή τουλάχιστον με την φυσική παρουσία τους και τέλειωμα με τέσσερα το πολύ πέντε takes και κάνουν copy paste ολόκληρα κομμάτια μιας σύνθεσης επαναλαμβανόμενα, πανομοιότυπα ακόμη και τα ίδια τα φωνητικά ή τα δεύτερα φωνητικά, ή τιουνάρουν όλα τα όργανα τόσο τέλεια παίζοντας πάνω στην ίδια νότα και δεν καταλαβαίνουν ότι το αποτέλεσμα είνα αφύσικο και ας είναι τεχνικά τέλειο και ουδέτερο ενώ live o άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να παίξει τέλεια in tune και τα κενά μεταξύ των νοτών αποτελούν όχι μόνο την φυσικότητα αλλά και τον "χώρο" των οργάνων που αποτυπώνεται στην εγγραφή κανονικότατα όταν πληρώνονται και καταντάει ένα βαρετό πράγμα που μαζί με τα δυναμικά (συναισθήματος) αλλά και τα κανονικά τεχνικά δυναμικά με compression τα ξεσκίζουνε .... περίμενε να ακούσεις ποιότητα έστω και εάν την έχει το σύστημα σου (λίγη ή πολύ). Και μετά κάτσε να αναρωτιέσαι ακόμη και γιατί ο κόσμος προτιμάει τις παλιές εγγραφές αλλά ακόμη και το βινύλιο που (αναγκαστικά) δεν τα κάνανε αυτά. Σόρρυ για το "off topic". Δεν θα συνεχίσω.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.295
Members
38.285
Νεότερο μέλος
Dulappy
Top