Μετρήσεις με REW

Μηνύματα
2.001
Reaction score
4.712
.. αρκει να μη σε φοραει το κουστουμι ή αντιστοιχα ο χωρος που ακους μουσικη σπιτι .. γιατι τοτε δε σε σωζει καμμια ποιοτητα ....... προτιμω να ειμαι με το μερος της μουσικης

Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
... ειμουν εκτος ολη μερα.
Οσοι εχουν προβληματα μπορουν να τα λυσουν, αν δεν λυνονται μηπως...καπου δεν ειναι προβλημα ?
Μπορω να κατανοησω μεχρι ενα βαθμο την υποθεση, ομως μου ειναι αδιανοητο να κυνηγαει ο εκαστοτε χρηστης την ουρα του.
Εχει υποδεικτει εντως φορουμ ποιο και γιατι ειναι το ιδανικο για αναπαραγωγη συστημα -αναπαραγωγη πληρους φασμα στις ρεφερενζ σταθμες- και βεβαια την αντιστοιχη φροντιδα του χωρου. Αν για οποιο λογο ειναι αδυνατο η πληρης υλοποιηση αυτου, ας κανει ο καθενας οτι μπορει μεχρι εκει που ειναι δυνατο.
Οι μετρησεις σου υποδεικνειουν το μεγεθος του προβληματος. Και σημερα οι μετρησεις ειναι προσβασημες στον καθενα μας. Ο καθενας ας πραξει κατα περισταση.
Για να μην παρερμηνευτω θα πω οτι κατα την γνωμη μου εχω κανει μονο εσφαλμενες επιλογες στα μηχανηματα, εχω κανει πολυ χειροτερες επιλογες στο βιο μου , και που να δεις τη δισκοθηκη μου.... Μαντεπσε ποσο με νοιαζει.
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
ναι, δεν θα το ονομαζα ποιοτητα, ειναι αρκετα αυθαιρετη εννοια και καπου εχει εκφυλιστει, νομιζω.
ενδεχομενως να ειναι και ετσι οπως χρησιμοποιειται στο παραδειγμα, αλλωστε γεννηθηκα σε ενα κοσμο που ολοι ηταν χαρωποι μες το μπαχαλο τους, οταν καταλαβαν οτι ηταν μπαχαλο σταματησαν να ειναι χαρωποι (μεταφραση, δεν πιστευω στις λεξεις, τεινω μαλλον να αντιλαμβανομαι την εννοια τους).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.597
Reaction score
19.550
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
Στην αναπαραγωγή έχουμε την ηχητική ποιότητα και την μουσική ποιότητα. Καλά είναι να υπάρχουν και τα δύο ή μάλλον η πρώτη να υπάρχει μόνο σε τέτοιο βαθμό που να μην κινδυνεύεις να χαθεί η δεύτερη ακούγοντας μόνο "ηχους". Η πρώτη δεν εξασφαλίζει την δεύτερη. Ο προσανατολισμός όλης της audio βιομηχανίας σε κύριο λόγο και προτεραιότητα έχει την πρώτη. Την ορίζει και την μπερδεύει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμιά σχέση. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο και τις συνθήκες του και για αυτό την αναγνωρίζεις όπως σωστά λές σε κάθε χώρο. Εάν ξέρεις πρώτα απο όλα να την αναγνωρίσεις και να την εκτιμήσεις .... καθώς επιπλέον πολλες φορές την ανταγωνίζεται η ηχητική ποιότητα όταν τυχαίνει να είναι καλύτερη και λανθασμένα σε αμφιταλλαντεύει βάζοντας σε να διαλέξεις μεταξύ τους.

Το πόσο ανόητοι είναι οι μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο. Απο την στιγμή που έχουν καταργηθεί οι ζωντανές εγγραφές στο στούντιο με παρουσία των μουσικών ή τουλάχιστον με την φυσική παρουσία τους και τέλειωμα με τέσσερα το πολύ πέντε takes και κάνουν copy paste ολόκληρα κομμάτια μιας σύνθεσης επαναλαμβανόμενα, πανομοιότυπα ακόμη και τα ίδια τα φωνητικά ή τα δεύτερα φωνητικά, ή τιουνάρουν όλα τα όργανα τόσο τέλεια παίζοντας πάνω στην ίδια νότα και δεν καταλαβαίνουν ότι το αποτέλεσμα είνα αφύσικο και ας είναι τεχνικά τέλειο και ουδέτερο ενώ live o άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να παίξει τέλεια in tune και τα κενά μεταξύ των νοτών αποτελούν όχι μόνο την φυσικότητα αλλά και τον "χώρο" των οργάνων που αποτυπώνεται στην εγγραφή κανονικότατα όταν πληρώνονται και καταντάει ένα βαρετό πράγμα που μαζί με τα δυναμικά (συναισθήματος) αλλά και τα κανονικά τεχνικά δυναμικά με compression τα ξεσκίζουνε .... περίμενε να ακούσεις ποιότητα έστω και εάν την έχει το σύστημα σου (λίγη ή πολύ). Και μετά κάτσε να αναρωτιέσαι ακόμη και γιατί ο κόσμος προτιμάει τις παλιές εγγραφές αλλά ακόμη και το βινύλιο που (αναγκαστικά) δεν τα κάνανε αυτά. Σόρρυ για το "off topic". Δεν θα συνεχίσω.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.597
Reaction score
19.550
Την ορίζει και την μπερδεύει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμιά σχέση.
Την μουσική ποιότητα (εννοώ σε αυτή την πρόταση) η βιομηχανία την ορίζει και την ταυτίζει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμία σχέση.

Υ.Γ. : Άσε που αφού η αναπαραγωγή δεν αποτελεί αποτύπωση ή στόχος της πραγματικότητας (άλλο ένα βολικό αφήγημα αυτό για να ρίξει και αυτό στάχτη στα μάτια) αλλά και η τεχνική αρτιότητα δεν έχει συσχετισμό κατ' ανάγκην (ή δεν εχει βρεθεί μέχρι τώρα) με την μουσική ποιότητα ... τότε αναγκαστικά την ορίζεις (και έχεις χρέος να την βρείς εσύ) βάση της δικής σου αισθητικής και η επιλογή σου να είναι και αυτή αναγκαστικά υποκειμενική για να την επιτύχεις. Ή να ταιριάξει με αυτή του κατασκευαστή. Τέτοιοι κατασκευαστές που την κυνηγάνε σύμφωνα με την δική τους αισθητική είναι λίγοι ...οπότε μόνο κατά τύχη εάν πέσεις πάνω της. Και εάν προλάβεις να την αναγνωρίσεις.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.812
Reaction score
16.614
Το πόσο ανόητοι είναι οι μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο. Απο την στιγμή που έχουν καταργηθεί οι ζωντανές εγγραφές στο στούντιο με παρουσία των μουσικών ή τουλάχιστον με την φυσική παρουσία τους και τέλειωμα με τέσσερα το πολύ πέντε takes και κάνουν copy paste ολόκληρα κομμάτια μιας σύνθεσης επαναλαμβανόμενα, πανομοιότυπα ακόμη και τα ίδια τα φωνητικά ή τα δεύτερα φωνητικά, ή τιουνάρουν όλα τα όργανα τόσο τέλεια παίζοντας πάνω στην ίδια νότα και δεν καταλαβαίνουν ότι το αποτέλεσμα είνα αφύσικο και ας είναι τεχνικά τέλειο και ουδέτερο ενώ live o άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να παίξει τέλεια in tune και τα κενά μεταξύ των νοτών αποτελούν όχι μόνο την φυσικότητα αλλά και τον "χώρο" των οργάνων που αποτυπώνεται στην εγγραφή κανονικότατα και καταντάει ένα βαρετό πράγμα που μαζί με τα δυναμικά (συναισθήματος) αλλά και τα κανονικά τεχνικά δυναμικά με compression τα ξεσκίζουνε .... περίμενε να ακούσεις ποιότητα έστω και εάν την έχει το σύστημα σου (λίγη ή πολύ). Και μετά κάτσε να αναρωτιέσαι ακόμη και γιατί ο κόσμος προτιμάει τις παλιές εγγραφές αλλά ακόμη και το βινύλιο που (αναγκαστικά) δεν τα κάνανε αυτά. Σόρρυ για το "off topic". Δεν θα συνεχίσω.
+ η έλλειψη προσπάθειας για καλό performance των μουσικών... και να γίνει κάνα λαθάκι, το διορθώνουμε στο post production....
+ το ότι πολλές φορές η μπάντα δεν παίζει σαν μπάντα, με ότι ενέργεια κ έκφραστικότητα αυτό κουβαλάει, αλλά ο καθένας όποτε βολεύεται...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.319
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top