Μικρο στο ματι , μεγαλο.....

Μηνύματα
7.260
Reaction score
1.592
Ξερω έναν που μπορεί, έχουμε το ίδιο σκουπάκι και καβαλάει firestorm.
Έχω τη εντύπωση ότι μπορεί να ακούσει μέχρι το θρόισμα των φτερών μιας πεταλούδας :lolsign:
οπωσδήποτε αυτό ακριβώς συμβαίνει ναι.
χωρίς αμφιβολία όμως , ντεφακτο ένα πράμμα.

το βασικότερο πρόβλημα αναπαραγωγής χαμηλών στο αυτοκίνητο δεν είναι η παραμόρφωση που είναι πλήρως αντιμετωπίσιμη και δεν υφίσταται σε υψηλό επίπεδο, αλλά ο έλεγχος της διέγερσης διαφόρων εξαρτημάτων (συντονισμοί, τριγμοί κλπ) που είναι πιο δύσκολα αντιμετωπίσιμος που ταλαιπωρεί κόσμο και σε υψηλό επίπεδο.
αυτό είναι ανεπιθύμητο παραπροϊόν και άσχετο με την παραμόρφωση, ένας ακόμη παράγοντας που αποτρέπει την αναπαραγωγή σε υψηλές στάθμες στο χώρο του αυτοκινήτου εφόσον το sq είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Με τις χαμηλές συχνότητες, το ίδιο πράγμα συμβαίνει και σε ένα οικιακό χώρο ακρόασης. Τα πάντα γύρω σου αρχίζουν να συμμετέχουν στο τέλικο αποτέλεσμα και εδω έχεις να αντιμετωπίσεις επιπλέον και τις ανακλάσεις, κάτι που στο αυτοκίνητο λογω μικρών χρονικών διαφορών δεν δημιουργείτε σοβαρό πρόβλημα.
Ασε που στο σπίτι δεν μπορείς εύκολα να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα, καθαρά για λόγους αισθητικής.
Σε τοσο μικρούς χώρους που οι διαστάσεις είναι πολύ μικρότερες από το μηκος κύματος ισχύουν οι κανόνες της υδραυλικής και ο ήχος μεταφέρεται ως πίεση ρευστού. Μια χαρά χαμηλές συχνότητες ακούς με τα ακουστικά. Και στο αυτοκίνητο.
Για ρευστά χαμηλά , φωνάξτε τον υδραυλικο σας
 
Last edited:

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.111
ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.
στα 2 κυβικά του αυτοκινήτου έχεις αξιοπρεπέστατη απόκριση μέχρι 25hz με ένα καλό 10" και στοιχειωδώς προσεγμένη μελέτη/εγκατάσταση , αν αυτά είναι σε υψηλότερο επίπεδο (εξοπλισμός-εγκαταστάτης) έχεις full range και με 9".

1-0

στον οικιακό χώρο πριν φτάσεις να αντιμετωπίσεις τριγμούς σου λείπει η αντίστοιχη ισχύς για να διεγερθεί ο πολύ μεγαλύτερος χώρος.
όταν συμβεί αυτό θα τρίξει και εκεί το σύμπαν αλλά πολλές φορές οι λύσεις είναι εύκολες.
άρα είτε δε θα τρίξει τίποτα (γιατί δεν το διεγείρεις) είτε μπορεί με 100γρ blutac και 10 τσοχάκια να το σώσεις.
βέβαια οικιακός χώρος που να βγάζει 20hz είναι ιστορία για λίγους (πολλαπλά sub κλπ)

στο αυτοκίνητο οι τριγμοί είναι κάποιες φορές μη αντιμετωπίσιμοι ότι και να κάνεις.
πολλά αυτοκίνητα βγαίνουν βαρύτερα 50 και 100 κιλά μόνο από τα αμέτρητα αποσβεστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά τελικά κάτι θα περισσέψει και θα ακουστεί.
το πρόβλημα πάντως σοτ αυτοκίνητο δεν είναι το απαραμόρφωτο χαμηλό , αλλά το αληθοφανές μεσοχαμηλό, γιατί αφενός το sub πάντα θα φορτιστεί από μια στιβαρή καμπίνα ενός το midbass πολύ πιο δύσκολα θα αποκτήσει δικιά του γιατί δεν υπάρχει χώρος. Δηλαδή ή μικρό μεγάφωνο σε δική του καμπίνα (γλυτώνεις τριγμούς αλλά δεν έχεις ούτε έκταση ούτε ικανή στάθμη) ή μεγάλο μεγάφωνο στην πόρτα (και στάθμη και έκταση αλλά οι τριγμοί σε κυνηγάνε).
οι στάθμες ακρόασης στους διαγωνισμούς είναι κοντά στα 85dBc όχι αληθοφανείς και οριακά εκτός προβλημάτων τριγμών.
πιο δυνατά οι περισσότεροι έχουν πρόβλημα (και αν δεν έχουν σήμερα, θα αποκτήσουν όσο περνάει ο καιρός, γιατί σε αντίθεση με το σπίτι που είναι ακίνητο, το αυτοκίνητο κινείται και φθείρεται παντοιοτρόπως) ειδικά όταν μιλάμε για οχήματα με πραγματική καθημερινή χρήση και όχι demo cars.
όσο για τις ανακλάσεις, στο μεν σπίτι είναι σε ελεγχόμενη απόσταση και από κυρίως επίπεδες επιφάνειες , στο δε αυτοκίνητο είναι ντου απο παντού μη γραμμικά μη προβλέψιμα μη αντιμετωπίσιμες από λύσεις dirac γιατί έχει τεράστιες αποκλίσεις εντός ελαχίστων εκατοστών.
ποτέ κανένα "αυτόματο" σύστημα μετρήσεων δεν έδωσε ικανοποιητικό αποτέλεσμα στο dsp στο αυτοκίνητο, είναι ακόμα και σήμερα εξαρτώμενο από την ικανότητα του εγκαταστάτη να διαλέξει μεγάφωνα, θέσεις, να κατασκευάσει οτι χρειαστεί και να ρυθμίσει το σύνολο.
 

Μηνύματα
7.260
Reaction score
1.592
Πολύ χρήσιμα αυτά που μας λες Παναγιώτη για το car audio.
Δεν υπάρχουν μετρήσιμες ανακλάσεις σε ένα τόσο μικρό χώρο αυτοκινητου, με μη παράλληλες επιφάνειες και τόσο μεγάλη διάχυση .
Απλώς η ακουστική ισχύς δεν εκτονώνεται εύκολα σε ένα τόσο μικρό χώρο με μεταλλικές επιφάνειες και προκαλούν έντονους χρωματισμούς και συντονισμούς σε πολλές περιοχές του ακουστικού φάσματος.
Θεωρώ οτι πρόκειται για μία υποκατηγορία του μαζοχισμού, το να υποβάλετε κάποιος άνθρωπος σε μια τέτοια δοκιμασία για να πετύχει καλό ήχο στο αυτοκίνητο. .
Η ζωή είναι μικρή για να χάνουμε χρόνο ....
Απο την πλσζ της Βούλας, ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα. Για να ηρεμήσουμε.
Live


17273669331206277605756344704433.jpg
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.111
Η τεχνολογία πλέον βοηθάει να πετύχεις αξιοπρεπεστατο αποτέλεσμα με σχετικά μαζεμένο προϋπολογισμό, το πρόβλημα είναι ότι εκλείπουν οι εγκαταστάτες που μπορούν να κάνουν σωστή δουλειά οπότε πάνε άπαντα κουβά.
Το άθλημα απαιτεί μπόλικο ελεύθερο χρόνο από τη ζωή σου γνώσεις και εμπειρίες.
Το αποτέλεσμα πάντως μπορεί να σε δικαιώσει, εγώ για πολλά χρόνια είχα πολύ καλύτερο ήχο στο αυτοκίνητο παρά στο σπίτι (σε κάποιους τομείς ισχύει ακόμα και σημερα)
Αυτά είναι γούστα. Πως πήγε ο άλλος και έβαλε 5 sub 3 να σπρώχνουν 2 να ρουφάνε; αρρώστια και αυτή ψυχική υγειηνής.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.492
Reaction score
47.690
Συνέχισε έτσι και τη επόμενη φορά θα σε βάλω να με τραβάς, θα έχω και βίτσα να σε δέρνω όταν θα κόβεις ρυθμό.
Άλογο θα σε κάνω ρε κιερατά :rolleyes: :lolsign:
 


Μηνύματα
7.260
Reaction score
1.592
Η τεχνολογία πλέον βοηθάει να πετύχεις αξιοπρεπεστατο αποτέλεσμα με σχετικά μαζεμένο προϋπολογισμό, το πρόβλημα είναι ότι εκλείπουν οι εγκαταστάτες που μπορούν να κάνουν σωστή δουλειά οπότε πάνε άπαντα κουβά.
Το άθλημα απαιτεί μπόλικο ελεύθερο χρόνο από τη ζωή σου γνώσεις και εμπειρίες.
Το αποτέλεσμα πάντως μπορεί να σε δικαιώσει, εγώ για πολλά χρόνια είχα πολύ καλύτερο ήχο στο αυτοκίνητο παρά στο σπίτι (σε κάποιους τομείς ισχύει ακόμα και σημερα)
Αυτά είναι γούστα. Πως πήγε ο άλλος και έβαλε 5 sub 3 να σπρώχνουν 2 να ρουφάνε; αρρώστια και αυτή ψυχική υγειηνής.
Καταλαβαίνω ότι όλα υπάγονται στην αντίληψη του καθενός μας για το τι χρειαζόμαστε για καλύτερη ποιότητα ζωής. Η μουσική στο σπίτι που ζούμε είναι ένα από αυτά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει να απέχουμε από τις άλλες κοινωνικές μας δραστηριότητες που σχετίζονται με τη μουσική.
Το caraudio πάντα το θεωρούσα ένα μοναχικό χόμπι και όποτε ασχολήθηκα για λίγο, στη συνέχεια το εγκατέλειπα και τελικά επέστρεφα στο ραδιόφωνο για να ακούω τις ειδήσεις και πολιτικούς σχολιασμούς, κστα τη διάρκεια της μετάβασής μου στο γραφείο καθώς και κατά την επιστροφή.
Για το αυτοκίνητο χρειάζομαι ενα ουδέτερο σύστημα με καθαρή και γεμάτη μεσαία περιοχή για τους διαλόγους . Δεν θέλω τονισμένα πρίμα, θα μου ταίριαζαν ίσως κσποια tweeter plasma της Lansche από τα πιο γλυκά που είχα ακούσει σε αυτοκίνητο συνεργάτη μου, όταν ήμουν στην Αγγλία για δουλειά.
Υπάρχει μέλλον προφανώς και για το caraudio.
Καταδικάζω όσους προκαλούν ηχορύπανση, είτε στο σπίτι είτε στο αυτοκίνητο.
Υπάρχουν και τα ακουστικά για τις ώρες κοινής ησυχίας.
 








ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.250
Μηνύματα
2.934.311
Members
38.163
Νεότερο μέλος
Giannis2012
Top