Featured Μπορούμε να απολαύσουμε τις μουσικές μας μόνο σε μεγάλες εντάσεις ? Really?

Μηνύματα
1.864
Reaction score
2.348
Δε θα το πρότεινα.
Γιατι?
Το εχεις εκει μπροστα σου και μπορεις να το δεις με μια πολυ ευκολη και γρηγορη δοκιμη. Ουσιαστικα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να δω αν ειναι εστω και εφαμιλο μιας τυπικης διαταξης με 4 sub στις γωνιες μια που στον συγκεκριμενο χωρο κατι τετοιο δεν βολευει και η εναλλακτικη θα ηταν δυο στις γωνιες και ενα κατω απο τον καναπε.

Ξερω επισης οτι στην Γερμανια εχει δοκιμαστει με επιτυχια (οπως και το DBA) και υπαρχουν και δημοσιευσεις περι αυτου αλλα δεν μιλαω Γερμανικα και μου ειναι πολυ δυσκολο να βρω πληροφοριες.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.046
Reaction score
92.415
Με τα 5 σαμπ να παίζουν κανονικά ως πολλαπλά σαμπ με trinnov calibration, χωρίς την εφαρμογή του waveforming, παίζει πρακτικά όμοια όπως άκουγα με τα 4 σαμπ.

Ανά πάσα στιγμή ακυρώνεται με μια επιλογή το waveforming, και ακούς πως παίζουν χωρίς αυτό και τα 5 σαμπ μαζί.

Το άκουσε κι ο ντιμιφουτ αυτό, είναι πανευκολο
Παίζει άριστα. Δεν νομίζω να ξόδευα ένα δευτερόλεπτο από τον χρόνο μου για να έφτιαχνα waveforming αν είχα αυτά τα 5 σε αυτές τις θέσεις, σε αυτόν τον χώρο.
Το πρόβλημα με το waveforming ξεκινάει αφού το ακούσεις προσεκτικά.... σου δημιουργεί κόμπλεξ. :roflmao::o
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.638
Reaction score
145.989
Όντως, χωρίς το waveforming παίζουν μια χαρά τα 5 σαμπ, δεν νιώθεις κανένα διακριτό πρόβλημα. Άλλωστε η ενσωμάτωση που υλοποιεί το λογισμικό της τρινοβ, είναι λίαν επιεικώς, άψογη.

Αλλά μετά το waveforming, καθαρίζει το σύμπαν όλο, αυξάνεται η αντιληπτή ποιότητα σε όλο το φάσμα, και στο μπάσο γίνεται εφικτό έως το να "ακούς" (δηλαδή να νιώθεις τον παλμό) της χαμηλότερης νότας εκκλησιαστικού οργάνου σε μεγάλη εκκλησία (περί τους 13 κύκλους) σε ότι στάθμη θες, και να διακρίνεις πεντακάθαρα τις αντηχησεις της εκκλησίας, νιώθεις τον όγκο και τις διαστάσεις της εκκλησίας, είναι εξωπραγματικό.

Φεύγει όλη η εμπλοκή του χώρου στα μπάσα, κι αυτό, με λίγο προσεκτική ακρόαση, είναι εντελώς εξωπραγματικό.
 



Μηνύματα
5.778
Reaction score
10.006
:biggrin::biggrin:

Τελικά μερικά θέματα είναι πιο πολύπλοκα απ οτι φαίνονται.
Η χρήση loudness οδηγεί εκ νέου σε μια τονικη ισορροπία σε χαμηλες εντάσεις μονον που φαντάζει πιο λογικό να μην δημιουργείς προβλήματα που μετά πρέπει να τα διορθώσεις με eq.
Τα δυναμικά του κομματιού και η ηχητική σκηνή είναι 2 ακόμη παράγοντες που θα επιρεαστουν από την πτώση της στάθμης όπως αναφέρεται στο βίντεο και μάλιστα δεν υπάρχει αντίδοτο.
Εκτός εάν έχετε διαφορετική άποψη.Αν θυμάμαι καλά κατατέθηκε μια άποψη περί ηχοσυστήματος. :biggrin:
 

Μηνύματα
5.778
Reaction score
10.006
Πρωινή συζήτηση με την τεχνητή νοημοσύνη :D
4. Psychoacoustic Effects
The human sense of loudness is sensitive to the ratio of direct to reflected sound. Music in a reverberant room can be perceived as louder at the same volume because the brain interprets the reflections as amplification. In short: 75 dBA in a highly reverberant room sounds different than 75 dBA in a highly absorbent room, even if the measuring device displays the same value. The physical energy is the same, but the distribution and reflections alter the subjective loudness.


Ah – now I understand exactly what you mean. 😊 You're addressing the issue of subjective perception versus measurement with different weightings. Let's break this down step by step. --- 🔊 1. Why dBC "Volume" is Strongly Influenced by Bass dBC measures almost linearly, especially in the low-frequency range (<200 Hz). If a song has a lot of sub-bass, the meter will show a higher level. If the song has little bass, the dBC level will be significantly lower, even if the mids/highs are equally loud. ➡ Result: The displayed volume depends heavily on the bass content of the song, not necessarily on how loud it subjectively sounds. --- 🎧 2. Why dBA is Often "Better" for Subjective Loudness Perception dBA heavily weights the bass and emphasizes mids/highs, where the human ear is most sensitive. Our brain primarily assesses loudness based on the frequencies to which the ear is most sensitive (approximately 1–5 kHz). Songs with little bass appear more consistently loud in dBA because the low bass frequencies are less prominent. ➡ Result: dBA is a better indicator of how loud we perceive a song to be, regardless of how deep or bass-heavy it actually is.
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.675
Μηνύματα
3.060.496
Members
38.596
Νεότερο μέλος
kspirit
Top