Μόναχο...κατόπιν εορτής

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Η κουβέντα περί αέρος σε γειτονικό νήμα παραπέμπει συνειρμικά στην παρουσία της Quad με το νέο ηλεκτροστατικό μοντέλο πλήρους φάσματος.Γίνονται ευκόλως αντιληπτοί οι λόγοι που οδηγούν σημαντική μερίδα ακροαματικόφιλων να θεωρούν την αραχνοΰφαντη ολογραφικότητα ενός τέτοιου ακροάματος ως κολοφώνα της ηχητικής αναπαραγωγής,ιδίως άμα αρέσκονται σε...σεμνά κι ευγενικά ιδιώματα με ανάλογες στάθμες.

Ο Βελλερεφών όμως τείνει να εκλαμβάνει όλη αυτήν την αέρινη...σιωπή των αμνών ως έχουσα ανεπαρκή ενεργειακό αντίκτυπο,ιδίως άμα είχε προ ολίγου περάσει από τους μαγνητοστατικούς μετατροπείς των Alsyvox & Mal Valve.

Ηλεκτρονικά της Reimyo οδηγούν ηχεία Encore με βάσεις στήριξης Harmonix.Λυρική ηχητική υπογραφή,ανεξίτηλα διαγραφόμενες αρμονικές δομές,ταχύτητα,διαφάνεια αλλά και πεπερασμένη έκταση χαμηλού.
Στα αερικά...χαϊενδογραφήματα που αναπαρήγε,έδινε εντύπωση ότι δημιουργούσε έναν άχρονο δίαυλο επικοινωνίας με τον παλμό των ερμηνευτών τη στιγμή της αυθεντικής εκτέλεσης.Εάν η κεντρική ιδέα του Deluxe έγκειται στην ακροαματική μυσταγωγία σε ατμόσφαιρα πιο ΄΄καθωσπρέπει΄΄ αντιπαραβαλόμενη προς τους διαδρόμους του εκθεσιακού palais,το ιαπωνικό σύνολο την εκπλήρωνε στο ακέραιο.

Τί δουλειά να έχουν οι αλεπούδες στο παζάρι...

Η φημισμένη στο επαγγελματικό πεδίο Prism Audio εκθέτει στην αρένα του Hi-Fi Deluxe τον ψηφιοαναλογικό μετατροπέα/προενισχυτή/ενισχυτή ακουστικών Callia με την ταπεινή τιμή των 2200 ευρώ να οδηγεί ενεργά ATC SCM-40 σε δωμάτιο κατειλημμένο ουσιαστικά από βελτιωτικά ακουστικής της GIK Acoustics.
http://www.prismsound.com/hifi/products_subs/dac1/dac1_home.php
Τονική ουδετερότητα και λεπτομερής διαγραφή των δρώμενων που έμεναν μουσικά κατά την απόδοση.Ακρόαμα που ενέπνεε σιγουριά για την απουσία τραχύτητας και χρωματισμών,συνεκτική παρουσία μικρο και μακροδυναμικών αντιθέσεων,γραμμική απόκριση στις κατώτατες οκτάβες και με έκταση ΄΄όσο έπρεπε΄΄ για τη συγκεκριμένη εφαρμογή.Ένα δωμάτιο που νίκησε τον χαϊενδισμό...κατά κράτος,αφού όσοι ιθύνοντες συνεκθεσιαζόμενοι περνούσαν από εκεί,θα όφειλαν να είχαν κοκκινίσει από ντροπή - αντί για...αίμα μωρών παρθένων.
Σημειωτέον ότι η ATC είχε δηλώσει καθυστερημένα συμμετοχή για το Μόναχο 2017,οπότε οι διοργανωτές -ένεκα της φήμης της εταιρείας- κατόρθωσαν να τη ΄΄βολέψουν΄΄ τροπον τινα σε χώρο του Munich Marriott και κατά συνέπεια στο Deluxe παράρτημα...

Οι άλλοι ΄΄Καππαδόκες΄΄ των στουντιάδων με ηλεκτρονικά της SPL (DAC-φωνογραφικό στάδιο-ενεργό κρος-μονομπλόκ τελικούς) να οδηγούν τα μόνιτορ εγγύς πεδίου Sky Audio Verdade με ανεξάρτητες υποβαθύφωνες μονάδες.Η ανοιχτοσύνη του ακροαματικού πεδίου,πιο ανάλαφρη από τον ίδιο τον...αέρα,καταργούσε στην αντίληψη τις διαστάσεις του δωματίου και τις μικρές αποστάσεις ακρόασης.Άλλη μια παρουσία με δυναμισμό και χορταστική λεπτομέρεια που δεν αντιστρατεύονταν όμως τον εγγενή λυρισμό των αναπαραγόμενων master.Deluxe desktop με τα όλα του...

Last but not...least,το σύστημα Kii Three ολοκληρωμένο πλέον με την ενσωμάτωση του διαμεσολαβητή Kii Control.Στη χαϊενδική παρέα αντιπροσωπεύει το ρόλο του ευφυούς παρείσακτου με ιδιοσυγκρασία που οδηγεί συχνά σε αμήχανα βλέμματα από τα υπόλοιπα μέλη που δεν θα ήξεραν πώς να διαχειριστούν τις πτυχές του χαρακτήρα του.

Το Kii ισοδυναμεί με πολιτισμικό σοκ για τον πατροπαράδοτο μερακλή.Δεν είναι δυνατόν να ΄΄παίζει΄΄ διότι περιλαμβάνει αλουμινένιες μονάδες επιλεγμένες από τα ΄΄πανέρια΄΄ της αγοράς υλικών.Δεν μπορεί να δώσει πειστικές κατώτατες οκτάβες και μεγαλοπρεπείς ηχητικές σκηνές με τόσο μικρές διαστασεις και τις συστάσεις για περαιτέρω κλίσεις προς τα έσω.Δεν έχει την παραμικρή οργανικότητα στην ηχητική του υπογραφή με αυτή τη συνθετική καμπίνα και τη μαντεμένια βάση.Σιγά δε μην παρείχε μικρομοριακές αέρινες υφές και κορεσμένα τίμπρα με τόση επεξεργασία και τόσα class D ενισχυτικά αρθρώματα υπό κοινή στέγη,διακοπτικά τροφοδοτικά και κοινό καλώδιο παροχής ρεύματος.Άσε δε που μπορεί κάποιος να το μετακομίζει άνετα μόνος του σε όποιον χώρο κάθε φορά επιλέγει.Σκέτο...Kiiνόβιο,για όνομα του His Master's Voice.;)

Ήταν λοιπόν επόμενο στο εκθεσιακό πλαίσιο του HiFi Deluxe να δίνει στον Βελλερεφόντη την εντύπωση ότι έπαιζε τόσο ικανοποιητικά όχι εξαιτίας της αυθεντικής χαϊενδικής του ταυτότητας και σχεδίασης,αλλά...σε πείσμα εκείνης.Το ολοκληρωμένο σύστημα δεν αναμένεται ν'αγγίξει ποτέ τον γλαφυρό αισθησιασμό και αρμονικό εθισμό που υφίστανται οι άφιλτροι πιουρίστες,ούτε τον συγκλονιστικό αντίκτυπο των πρώτων οκτάβων σε ευρύχωρα δωμάτια που αναμένουν οι συστηματικοί χρήστες sub,ούτε τα δυναμικά ξεσπάσματα που θα συγκινούσαν τους πιστούς της χοανικής θρησκείας.Τα δικά του ηλεκτρόνια δεν ταξιδεύουν σε ψυχεδελικά κενά...αέρος και οι αέρινες σιωπές του δεν ερεθίζουν απολήξεις κρυμμένες στο υποσυνείδητο των αμνών υποβοηθώντας έτσι το επικείμενο...σφάξιμο.Το δε αντίτιμο δεν υπόσχεται να φανεί πιο προσιτό με την πάροδο του χρόνου.

Τί μένει λοιπόν από μια τέτοια επαφή;Η μουσική αναπαραγωγή ως γαργαλιστικό αιτιατό του Λόγου,η τρισδιάστατη επέκταση της στερεοφωνίας στα όρια ενός δικάναλου setup,η μείωση της κλίσης προς τα έσω για να καλυφθούν τροπον τινα σειρές θέσεων αντί μιας βέλτιστης,η τονική συνοχή κι εν τέλει η ανάγκη να προκύπτει ένας εφικτός προορισμός σε κάθε ταξίδι,αφού ειδικότητά τους είναι η Πραγματική Μουσική,με τις όποιες τραχείες προσεκβολές κι εκφάνσεις της.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.287
Διακρίνω μιά ενεργομονιτορίλα στα γραπτά σου..:p:D
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.730
Reaction score
99.226
Μήπως ξέρει κάποιος γιατί στα banners στο κάτω μέρος της σελίδας το παρόν τόπικ βγαίνει με αυτή τη φωτογραφία;

Δάκτυλος bhutia για να ανεβάσει την αναγνωσιμότητα του θέματος. :p
 

Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.675

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Δάκτυλος bhutia για να ανεβάσει την αναγνωσιμότητα του θέματος. :p
Η χρεία αθέμιτης προώθησης για να προαχθεί η αναγνωσιμότητα ενός νήματος όπως το παρόν φαντάζει αυτό ακριβώς που είναι,δηλαδή αστείο.Ας μην κοροϊδευόμαστε,θα διαβαστεί ούτως ή άλλως,είτε συμπαθούν τον συγγραφέα του είτε όχι...:sneaky:
Διακρίνω μιά ενεργομονιτορίλα στα γραπτά σου..:p:D
Πάμε επομένως και από την άλλη πλευρά...;)

Το δωμάτιο με το σύστημα του γνωστού μας Reinhard Thoress τραγουδούσε γι άλλη μια φορά με συναρπαστικό τρόπο,αποδεικνύοντας ότι οι περυσινές εντυπώσεις δεν ήταν της στιγμής.Μια τεχνοκρατική παραφωνία με τονική συμπεριφορά που ακουγόταν εξόχως ρεαλιστική και συνάμα αισθησιακή,ακόμα και σε κομμάτια σκληρού ροκ.Μολονότι ο Moby μάλλον θα του έβαζε δύσκολα,ο Βελλερεφών σε κάθε επίσκεψη έκανε αναχωρώντας τη σκέψη ότι ένα τέτοιο σύνολο εξιλέωνε τους πιουρίστες οπαδούς του αξίζοντας οπωσδήποτε τον κόπο,έστω και αν με το αντίτιμο που ζητούσε δεν άξιζε απαραιτήτως και το...χρήμα.

Εκτός από το φωνογραφικό στάδιο The Enhancer με την υψηλή παραμετροποίηση,σταθερός πόλος ενδιαφέροντος ήταν το βινυλιακό σύστημα Dereneville Modulaire MkIII με τον βραχίονα παράλληλης μετατόπισης DTT-03 και τον κλασσικό Dynavector.Μη μας ξεγελά η σχετικά ΄΄σεμνή΄΄ εμφάνιση σε σύγκριση με τα συνήθη βινυλιακά τέρατα,το συγκεκριμένο σύνολο συγκεντρώνει πάνω του πολλούς τόμους φετιχιστικής...μηχανολογίας (αγαπημένη επιστήμη των βινυλιολάγνων), αποτελώντας μάλιστα υπόγεια ΄΄καψούρα΄΄ για επιφανείς τροφίμους του βινυλιακού...Arkham,με τιμή εφάμιλλη-αν όχι υψηλότερη- των διαφόρων Apolyt & Goldmund Reference.Φέρει πάνω του στροβοσκόπια,σύνδεση Ethernet,μετρητικά συστήματα με μηδαμινές ανοχές και μικροσκόπιο,μπορεί να επιτελέσει ανάλυση αίματος επί πλακιδίου,αλλά -παραδόξως- όχι...κολονοσκόπηση. :sneaky:


- ''Τί θα γίνει με αυτόν τον περίεργο Μπελαφον πως τον λεν...Πέρασε εφέτος πάλι και αφού άκουσε για τα καλά μέχρι και από τα Audeze,μου είπε φεύγοντας ότι τα μηχανήματά μου είναι από πολύ καλό σπίτι,αλλά με εμφάνιση που δύσκολα μπαίνει σε σπίτι...''
Και μιλώντας περί βινυλιακού ασύλου,ο νους οδεύει συνειρμικά στο μοντέλο Maglev (με βραχίονα Project 8.6 κεφαλή Ortofon OM 5E),όπου το παλτώ εεε...συγνώμη το πλατώ ήθελα να πω,αναρτάται και περιστρέφεται μέσω μαγνητικής επαγωγής.Ομολογουμένως εντυπωσιακή lifestyle...ανόρθωση τιμολογημένη στα 1500 euro,αυτή η τεχνοτροπία δεν αναμένεται ν'αγκαλιαστεί προς το παρόν από τους...ανίατους τροφίμους του ασύλου για τους εξής λόγους:
- Τα υλικά του πλατώ υπό τις παρούσες προδιαγραφές ανορθωτικής δύναμης δεν διαθέτουν ψαρωτικές τιμές μάζας,με το κύριο υλικό κατασκευής από MDF μέσης πυκνότητας για την ίδια την περιστρεφόμενη τράπεζα.

- Η ροπή στρέψης εφαρμόζεται με τρόπο που δεν παραπέμπει σε κεφάλαια της οικείας φετιχιστικής μηχανολογίας.Δεν μεσολαβεί κανένα σύστημα πηγαδιού με εντυπωσιακή συναρμολόγηση,ούτε φαλλικής υπόστασης σφιγκτήρας.Η επαναφορά σε κατάσταση ακινησίας είναι τόσο άμεση όσο και η ρύθμιση στροφών,με αποτέλεσμα να μην ξέρουν πού να βάλουν το...flywheel οι ακραιφνείς.

- Το μόνο φαλλικό κατάλοιπο είναι τα ποδαράκια που ανασηκώνονται αυτομάτως για να στηρίξουν το πλατό προετοιμαζόμενα για τον επικείμενο τερματισμό περιστροφής μόλις ο βραχίονας επιστρέψει στη θέση ηρεμίας του.Είναι επίσης ημιαυτόματο,διαθέτοντας κιόλας ενσωματωμένο UPS στο τροφοδοτικό που εξασφαλίζει βραχεία παροχή ενέργειας,ούτως ώστε ν'αποφευχθούν πιθανές ζημιές στην κατασκευή από διακοπές ρεύματος και πτώσεις τάσης.

- Η επαγωγική παρεμβολή του μαγνητικού πεδίου αποκλείει επί του παρόντος την χρήση κεφαλών κινητού πηνίου (κλαψ κλαψ) -όπως και των...Grado φυσικά.
Αν τώρα κάποιος παλιοχαρακτήρας και βινυλιοκλάστης παρατηρούσε ότι εξελισσόμενο με κατασκευή πλατό από συνθετικά υλικά χαμηλής μάζας έχοντα δομή που δεν θα συσσώρευε ενέργεια,βραχίονες όπως ο Clearaudio Clarify με μαγνητικά έδρανα (ταιριαστός προς την κεντρική Αρχή λειτουργίας) και προσαρμογή επίλεκτων κεφαλών κινητού μαγνήτη όπως λ.χ. Nagaoka,Shure κτλ το πακέτο θα προσέγγιζε τα βινυλιακά ιδεώδη με τρόπο καλύτερο από διάφορες υψιτελείς Λερναίες Ύδρες και κινητά πηνία status symbol,σιγά τώρα μην τον πάρουν οι τρόφιμοι στα σοβαρά...;)

Τα ολλανδικά ηχεία Aequo Ensis (28800 euro) διαθέτουν κλειστές καμπίνες,ενσωματωμένο ενεργό υποβαθύφωνο με 10ιντσο αλουμινένιο διάφραγμα κι ενίσχυση παρεχόμενη από αρθρώματα Ncore,αναλογική επεξεργασία σήματος στις χαμηλές οκτάβες και ομαλή συμπεριφορά εμπέδησης στο παθητικό σκέλος.Οδηγήθηκαν από τα μονομπλόκ Maggiore Μ50 (με κύκλωμα παραμετροποίησης στις συνιστώσες της αρμονικής παραμόρφωσης για βέλτιστη προσαρμογή σε διαφορετικά ηχεία) και προ L50 της Audiopax με διαχειριστή αρχείων της Sound Galleries Monaco,καλωδίωση Tellurium Q και βελτίωση δωματίου χάρη σε υλικά από τη GIK Acoustics.Το δωμάτιο που φιλοξενήθηκαν έφερε την προσωνυμία ''Blue Moon'' ένεκα των τιμητικών διακρίσεων που έχουν λάβει οι βασικές συσκευές του συστήματος από τους κονδυλογράφους του 6moons.

Μια πρόταση με αξιώσεις εξυπνάδας γι ακραιφνείς πιουρίστες,άφηνε τους τεχνοκράτες...τουρίστες να σκέφτονται ότι επιχειρούσε να πατήσει σε δύο διαφορετικές σχεδίες.Με αναλογία παρεχόμενης ισχύος 500 Watt στις χαμηλές οκτάβες προς 30-40 (εντός αποδεκτών τιμών παραμόρφωσης) για τις μεσαίες-υψηλές το ζήτημα έγκειται στο πόσο ομοιόμορφα περνούσε η σύζευξη στους επισκέπτες εντός του συγκεκριμένου χώρου.Δικαίωνε λοιπόν τις μεγάλες προσδοκίες;

Χωρίς θεμελιώδεις ενστάσεις για την απόδοσή του εντός των σταθμικών ορίων που έθεταν οι προδιαγραφές παθητικού σκέλους/ενισχυτών και το πρόγραμμα αναπαραγωγής,η τονική υπογραφή του συνόλου σίγουρα δεν στόχευε στον άκρατο αισθησιασμό κάποιων αμιγώς μονοτελικών συνόλων (όπως λ.χ. το πλήρες σύστημα με τα Viva!).Η δυναμική του συμπεριφορά ήταν πειστική -ιδίως στην ΄΄έπικίνδυνη΄΄ ζώνη των χαμηλών/χαμηλομεσαίων- χωρίς να φτάνει την ενδοσκοπική ικανότητα συστημάτων όπως εκείνο με τα Thoress ή τον αντίκτυπο που υποσχόταν η υποβαθύφωνη μονάδα του,οπότε ο Βελλερεφών αναρωτήθηκε κατά πόσο άξιζε τον...κόπο σ'ένα εκθεσιακό δωμάτιο με λεπτά τοιχώματα και υψηλή σχετικά τιμή στο θόρυβο υποβάθρου.Τα ηχεία σαφώς εξαφανίζονταν στο χώρο με την ίδια ευκολία που θα εξανεμίζονταν και τα ζητούμενα ποσά εκταμίευσης απ'όσους υποψήφιους κατόχους θα τους περίσσευαν.

Ηχεία Symphonia Aeneus οδηγούμενα από τους κομψούς-επιτέλους!- Concerto 65 (με μονοτελικές λυχνίες 814 DHT) από την Aries Cerat και προενισχυτή Impera με τη νέα πατενταρισμένη τεχνοτροπία στις προενισχύτριες λυχνίες.Σήμα λαμβανόμενο από το Kassandra DAC /διαμετακομιστή EVO 432 καθώς και το νέο φωνογραφικό στάδιο Talos με το βινυλιακό τέρας της V.Y.G.E.R. Indian Signature / Air Tight PC1 κεφαλή συνδεδεμένη στο step-up ASCUT1-B.
Ανωμαλίες με την αντλία αέρα του βινυλιακού δεν επέτρεψαν συστηματική χρήση του σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης.Το ακρόαμα διέθετε ισχυρή ομοιογένεια κι ενδοσκοπικό αντίκτυπο δεδομένης της αρχιτεκτονικής του συνόλου και με αστραπιαία -επιτέλους- δυναμική συμπεριφορά που γίνεται ιδιαίτερα ποθητή άμα δεν συνυφαίνεται με ενοχλητικές τονικές αποκλίσεις.Προέτρεπε δε τους πιστούς της χοανικής και μη θρησκείας όχι μόνο ν'ακούσουν αλλά και να...εκταμιεύσουν έχοντας ήσυχη πλέον τη συνείδησή τους.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
H Avantgarde διέθετε όλα τα εφόδια για να εδραιώσει το...καθολικό της status:Σύστημα που περιλάμβανε τρίδρομες χοάνες Trio XD συνδυασμένα με εξαπλή συστοιχία από τις βαθύφωνες ενεργές μονάδες bass horn XD.Τα δύο κύρια τμήματα του συστήματος ήταν κροσαρισμένα σε ύψος 100 Hz με αναλογική επεξεργασία σήματος,η οποία επιπλέον ισοστάθμιζε την απόκριση στις κατώτατες οκτάβες.Το υποβαθύφωνο σκέλος περιείχε ενισχυτικά 500 Watt για την εκάστοτε μονάδα ενώ τα παθητικά σκέλη οδηγούνταν από τους ομόλογους μονομπλόκ τελικούς με 150 Watt σε τάξη Α επί φορτίου 8 Ohm.Η τιμή ευαισθησίας 109 dB/W/m σε συνδυασμό με ωφέλιμη ισχύ περί τα 70 Watt (ανταποκρινόμενη στην ονομαστική αντίσταση καθενός ΄΄δορυφόρου΄΄ Trio) με υψηλό συντελεστή απόσβεσης και τα έξι πεντακοσαράκια για τις κατώτατες οκτάβες έδιναν ερεθιστικές υποσχέσεις για τους επισκέπτες.
Προσκεκλημένος ο street-ντράμερ Oded Kafri έδωσε μερικά δείγματα από τις συνηθισμένες του παραστάσεις με μουσική συνοδεία από το σύστημα επίδειξης,επιχειρώντας το limit-up στην πρόσληψη μιας live αίσθησης.Τί μπορούσε λοιπόν να πάει στραβά;

Καταρχάς οι δορυφόροι Trio είχαν αντικανονική διευθέτηση ως προς την προβλεπόμενη,με τις μονάδες tweeter προσανατολισμένες στην εσωτερική πλευρά,γεγονός που σίγουρα θα επηρέαζε την υποδοχή της παρεχόμενης τονικής και χωρικής πληροφορίας στις θέσεις ακρόασης.Δεν αφιερώθηκε ιδιαίτερη φροντίδα στην ακουστική συμπεριφορά του χώρου.Η συνεχής παρεμβολή του drum set εντός του υποθετικού στερεοφωνικού τριγώνου κάθε άλλο παρά προήγε τη στερεοφωνική απεικόνιση ενώ δημιουργούσε διαρκή υποψία περί δευτερογενών πηγών από συντονισμούς.Χάθηκε παραλλήλως μια μοναδική ευκαιρία να ερχόταν το παριστάμενο κοινό σε πλήρη επαφή με την κρουστική αίσθηση μιας αμιγώς ακουστικής ντραμς υπό συνθήκες συγγενείς προς δωμάτιο ακρόασης,αφού αντί για πραγματική γκρανκάσα και ταμπούρα χρησιμοποιήθηκαν συνθετικά κρουστά.
Υπό ευνοϊκότερες συνθήκες,το σύνολο Trio/basshorn XD θα μπορούσε να είναι το πλέον ΄΄καυτό΄΄ σύστημα στο Μόναχο 2017.Οι αντίξοες συνθήκες μολαταύτα δεν μπόρεσαν να φρενάρουν μια καταιγιστική δυναμική συμπεριφορά που κάρφωνε μεταφορικά τους επισκέπτες,μετατρέποντας και την πιο ζοφερή δυσθυμία σε χορευτική διάθεση.Η απουσία μονοτελικών λυχνιών από την ενισχυτική αλυσίδα έδινε οπωσδήποτε έμφαση στην εξωστρεφή παρά στην ενδοσκοπική συνιστώσα του οργανικού αντίκτυπου,ξενίζοντας έτσι τους κλασσικούς πιστούς των χοανών.Με ωφέλιμη απόκριση από τη δεύτερη οκτάβα και άνω,το πλημμελές στήσιμο μάλλον επέτεινε κάποιες εγγενείς -προς την κορνάτη τεχνοτροπία του συνόλου- τονικές αποκλίσεις από την ιδεώδη ισορροπία,ενώ η πληροφορία του βάθους και η ιχνογράφηση των ερμηνευτών στο χώρο υστερούσαν αντιληπτικώς σε σχέση με την απολύτως κορυφαία απόδοση των μεταβατικών.Αρκεί πάντως να ειπωθεί ότι χάρη σε αυτό το σύστημα έγιναν έκδηλοι στην πράξη διάφοροι εγγενείς δυναμικοί περιορισμοί του βινυλιακού μέσου σε σύγκριση προς αρχεία υψηλής ανάλυσης...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Μια καινοτομική παραφωνία...Το λογισμικό της ψηφιακής του επεξεργασίας δεν έχει ακόμα επεκταθεί κι εξελιχθεί για τα ανώτερα μοντέλα από το φόβο μην γυρίσει το αναλογικόφιλο πελατολόγιο την πλάτη του στην εταιρεία...

Ηχεία Lansche Audio 5.2(31K) οδηγούμενα από ενισχυτές MTRX2,μετατροπέα DA2 και SACD οδηγό TX2 από την Emm Labs,καθώς και διαχειριστή αρχείων της Schuring.Το ηχείο διαθέτει την τελευταία έκδοση του tweeter πλάσματος CORONA,όπου οι υψηλότερες οκτάβες του σήματος(άνω των 2500 Hz στο παρόν εφηρμοσμένο κρος) εξασκούν διαμόρφωση σε αέριο ιονισμένο εντός θαλάμου κι ευρισκόμενο σε κατάσταση ηλεκτρικής εκκένωσης από υψηλότατη διαφορά δυναμικού αναπτυσσόμενη μεταξύ δύο ηλεκτροδίων με την ανύψωση τάσης να γίνεται από σχετικό μετασχηματιστή step-up.Ένα plasma tweeter διακρίνεται από ενδεικτική φωτοβολία στο κέντρο του,οφειλόμενη στο ιονισμένο αέριο όγκο μέσα στο θάλαμο.
Η περιληπτική αναφορά στην Αρχή Λειτουργίας συνδέεται με το γεγονός ότι στην ακροαματική επίδοση του εν λόγω συστήματος θα ταίριαζαν -επιτέλους- οι ΄΄αέρινες΄΄ ιδιότητες που προσάπτονται αδιακρίτως σε σωρεία άλλων.΄΄Τι ψάχνουμε τώρα αφού σε σύγκριση μ'ένα plasma tweeter τα συμβατικά φαντάζουν σα...γκαζοτενεκέδες΄΄,σκεφτόταν υπερθεματίζοντας ο Βελλερεφών καθώς διαπίστωνε προς μεγάλη του ικανοποίηση ότι αυτή τη φορά οι υπόλοιπες οκτάβες ήταν εναρμονισμένες με τις αξιώσεις που έθεταν οι υψηλές.
https://www.avsite.gr/forum/threads/Μόναχο-κατόπιν-εορτής.145390/page-10#post-2073603
Με σαφή συνέργεια από το πρόγραμμα αναπαραγωγής,οι χαμηλές στην ευρύχωρη αίθουσα παρουσιάζονταν αρκούντως σφικτές και με όγκο όσο χρειαζόταν για να μην υπερφορτίζουν τους ιδιορρυθμούς του χώρου.Η ατάκα προέκυπτε αβίαστα και όσο οξεία χρειαζόταν για να μην προσβάλει το ακουστικό αισθητήριο στη ζώνη της τραχύτητας.Οι αρμονικές απολήξεις στο φάσμα των ακουστικών οργάνων και των φωνών έμεναν ακέραιες χωρίς να μοιάζουν με γαμψές ηχητικές προεξοχές.Οι μεμβράνες των τυμπάνων αποκτούσαν ρεαλιστικό αντίκτυπο ταλάντωσης,ενώ οι ανώτερες συνιστώσες στα χάλκινα κρουστά διέθεταν ιδανική ενεργειακή και χρονική έκταση απαλείφοντας και τον παραμικρό βαθμό σύγχυσης που θα γεννούσε εντύπωση για περιεχόμενο λευκού θορύβου στην αντίληψη του ακροατή.Η δε χωρική μικροπληροφορία στη ζώνη του αέρα δεν μπορεί να περιγραφεί υπό όρους απόδοσης,αφού έμοιαζε να συμβαίνει στην πραγματικότητα,κάνοντας τον ακροατή να νιώθει σα να κατοικούσε η ίδια η συνείδησή του εντός του master.

Μπορεί να μην διέθετε μεν σε υπερθετικο βαθμό εγγενή γνωρίσματα της Μεγάλης των μονοτελικών χοανών Σχολής-όπως καταιγιστικά μεταβατικά και μια αρμονική υπογραφή που μοιάζει να σκάβει βαθιά το ακουστικό μας αισθητήριο στη ζώνη της παρουσίας- από την άλλη όμως η ιονισμένη του καρδιά έδινε να καταλάβουμε τη σημασία της αέρινης και τραγανής υπόστασης,σαν κούρα που απολέπιζε ένα άχρηστο στρώμα κυττάρων από την ακουστική αντίληψη δίχως ν'αφήνει πίσω της ερεθισμούς.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Για όσους προσελκύονται από υψιτελή πλην όμως συμμαζεμένα βιοτεχνουργήματα: Τα μεγαλύτερα ηχεία W13 της Boenicke οδηγούμενα από την τελευταία έκδοση του ολοκληρωμένου Ε2 με διαχείριση αρχείων από την Computer Audio Design και καλωδίωση The Chord Company.
Θα ήταν μάλλον αδύνατον να εξαχθεί πιο ενδελεχής στερεοφωνική απεικόνιση από αμιγώς δικάναλο setup.Παρούσα και η δέουσα τονική ισορροπία χωρίς...ενδοσκοπικές αναζητήσεις και πυροτεχνουργήματα.Η δε έκταση στις χαμηλές και ο συνολικός όγκος της ηχητικής σκηνής απαιτούσαν κλειστά μάτια για την πλήρη απόλαυσή τους από τον ακροατή,καθότι σε αντίθετη περίπτωση εκείνος μάλλον θα δυσκολευόταν να πιστέψει σε αυτά.Κάτι τέτοιες πρακτικές είναι που μπορούν να στηρίξουν μακροχρόνιες ακροαματικές σχέσεις...;)
Ο ολοκληρωμένος περιέχει πλέον αρθρώματα class-D (γερμανού σχεδιαστή τα οποία είχαν εντυπωσιάσει τον Sven Boenicke κατά την ακρόαση στο πλαίσιο περασμένης ηχοέκθεσης επί ευρωπαϊκού εδάφους) αποδίδοντας ισχύ 400W/8 Ohm.Διαθέτει προαιρετικώς ενσωματωμένα DAC & φωνογραφικό στάδιο.Προτού φτάσει στο τελικό ενισχυτικό στάδιο,το σήμα γραμμής διέρχεται από εξομαλυντή,βηματικό εξασθενητή και step-up μετασχηματιστή έχοντα αναλογία σπειρών 2:1.

W13 vs W5


To Helix2 (25Κ με βραχίονα Schroder) αποτελεί απλούστερη έκδοση του μεγάλου Dohmann.Διακρίνεται από πιο συμμαζεμένη κάτοψη που επιτρέπει το βόλεμα σε συνήθη ικριώματα.Το σύστημα ανάρτησης δανεισμένο από τις αντικραδασμικές διατάξεις που εφαρμόζονται στην Ηλεκτρονική Μικροσκοπία έχει όμοια Αρχή Λειτουργίας με το μεγάλο,αλλά περικλείεται σε συμβατικό σασί που δεν επιτρέπει την παρακολούθησή της εν δράσει -χαρακτηριστικό για το οποίο κιόλας κάποιοι κάτοχοι είχαν παραπονεθεί ότι τους...αποσπούσε από την βινυλιακή μέθεξη.


Και μιλώντας για συμμαζεμένα βιοτεχνουργήματα,ιδού το πρωτότυπο ΄΄όλα σε ένα΄΄ σύστημα Leo (5Κ) από την Constellation Audio:

560 Watt σε αμιγή τάξη...D,εξαμισάρια woofer,δυομισάρια mid,διαχείριση αρχείων 24/192 πιστοποιημένη κατά Roon & MQA,φωνογραφικό στάδιο,υποστήριξη Blutooth/Airplay/Chromecast,οπτική ψηφιακή είσοδος,΄΄κουλή΄΄ lifestyle αισθητική...Και μια περίσταση όπου έλειπε στον Βελλερεφόντη ο αγαπητός...Ντελαγκράτσιας για να του παρουσίαζε κάποιο εφάμιλλον...κορεατικόν.Ώωωπα!:D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Red...Heco: H Heco παρουσίασε το νέο μονόδρομο μοντέλο Direkt Einklang.Ευαγγελίζεται απόκριση 32 Hz - 19,5 KHz,ευαισθησία 94 dB/W/1m με ομαλή διακύμανση εμπέδησης και διαχείριση ισχύος 120 Watt συνεχή έως 180 Watt μέγιστη.Η καμπίνα κατασκευασμένη από MDF υψηλής πυκνότητας φέρει εσωτερικές ενισχύσεις και οπές ανάκλασης χαμηλών με φορά προς το δάπεδο.Το 10ιντσο full-range διάφραγμα φέρει διπλούς φερίτες στο μαγνητικό σύστημα κίνησης και πηνίο φωνής 25mm.Ενιαία κατασκευή με το whizzer κώνο για τη συχνοτική επέκταση στις υψηλές οκτάβες να έχει ισχυροποιημένη χάρτινη δομή.Λόγος για μυστήρια βερνικώματα και προσανατολισμένες οπές επί του dust cup δεν έχει γίνει-ευτυχώς- ακόμα...


Η ανατομική απεικόνιση εμφανίζει και...κροσόβερ.Μήπως μας διαφεύγει κάτι;:p
Οδηγούμενο από ηλεκτρονικά της Magnat ακούστηκε αρκετά ισορροπημένο σε σχέση με ομοειδείς υλοποιήσεις.Οι μικροπεριορισμοί στα άκρα της απόκρισης δεν ενοχλούσαν,συνυπολογίζοντας κιόλας την αρμονική συνοχή κατά το πέρασμα των δυναμικών αντιθέσεων.Οι συνθήκες επίδειξης δεν επέτρεπαν ενδελεχή εκτίμηση για την ποιότητα της στερεοφωνικής απεικόνισης.

Πνευματικός διάδοχος για το αλήστου μνήμης Rehdeko RK115,φαίνεται να καταφεύγει σε μικρότερες υπερβολές σε σχέση μ'εκείνο.Κυκλοφορεί το φθινόπωρο 2017 τιμολογούμενο με ΄΄μόνο΄΄ 2000 euro κι έχει όλα τα προσόντα για να κάψει...μονοτελικές καρδιές.;)
Καταλαβαινεται οτι παραμενεται προσβλητικος αλλα εαν ειναι του χαρακτηρα σας παω πασο
Άλλος πάσο και άλλος...El Paso.:D
Άντε τώρα να του εξηγεί ο Βελλερεφών ότι ασκόπως επικαλείται τον χαρακτήρα του υποφαινομένου,καθότι αυτός ο χαρακτήρας είναι -όπως λένε οι αγγλόφωνοι-...΄΄Above his pay grade΄΄:sneaky:

Ακόμα και οι παλιοχαρακτήρες δεν μπορούν παρά να κάνουν respect σε εταιρείες όπως η Luxman,η οποία κιόλας γιορτάζει την εννενηκοστή της παρουσία στην αγορά.


O μονοτελικός MQ-300 οδηγούσε εναλλακτικά ηχεία βάσης και δαπέδου από τη γνωστή Xavian με σπάνια αρμονική και μελωδική πληρότητα,αρκεί το αναπαραγόμενο πρόγραμμα και οι στάθμες να μη γίνονταν...αφιλόξενα.:sneaky:


Η απόδοση του συνόλου σαν κομμάτι από πίτα παραδείσου που θα ήταν αδύνατον να κατέχουν οι ακροατές ακέραιη μένοντας ταυτόχρονα όλοι τους...χορτάτοι,έκανε τον προστατευόμενό μου ν'αναλογίζεται το κρίμα που δεν γινόταν αυτός ο τελικός να συνδεόταν στο πλαίσιο της έκθεσης με το...Πατριαρχείο των Western Electric Mirrophonic M2 (1934)...
''Vinyl is Back''...H Lux που έβγαζε τη δεκαετία του 70 πικάπ άμεσης οδήγησης,το γύρισε στον ιμάντα για την αναβίωση του βινυλίου.Σωστό...πισωγύρισμα δηλαδή.
Απλώς βάλθηκε να οραματίζεται συνδυασμούς των ολοκληρωμένων AX-590 II με ευαίσθητα ηχεία και κροσαρισμένα με ανεξάρτητες υποβαθύφωνες μονάδες για να έπιανε τουλάχιστον εκείνα τα 110 dB σε στάθμες κορυφής ακόμα και σε απαιτητικό πρόγραμμα...
 
Last edited:

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.378
Reaction score
1.434
Η ανατομική απεικόνιση εμφανίζει και...κροσόβερ.Μήπως μας διαφεύγει κάτι;:p
To κουτι ειναι απο το Direct που ως 2δρομο εχει crossover. Εσωτερικα το Red δεν πρεπει να εχει.
Μαλλον για να προλαβουν την παρουσιαση τα εβαλαν σε αυτες τις καμπινες.
Στο πατωμα γραφει οτι ειναι πρωτοτυπο.

Αλλη περιπτωση ειναι να υπαρχει καποιο κυκλωμα notch ή impedance correction.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.287
Αλλη περιπτωση ειναι να το βαλαν μέσα επειδή και οι άλλοι βάζουν κάτι τέτοιο μέσα στα ηχεία.

Ασύνδετο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Εκθεσιακό παράδειγμα προσιτής ψηφιοαναλογικής συσκευής που περικλείει μεγαλύτερη -και...χρησιμότερη- τεχνογνωσία σε σχέση προς τη συντριπτική πλειοψηφία βινυλιακών αναπαραγωγών.Το Advance Acoustic Smart PX1 (1000 ευρώπουλα) περιέχει προενισχυτικό στάδιο σε τάξη Α με ενσωματωμένα DAC,(παραμετροποιήσιμο) φωνογραφικό στάδιο κι ενισχυτές ακουστικών.Διαθέτει όλα τα συνδεσμολογικά κομφόρ,ενώ έχει κιόλας δυνατότητα οδήγησης δύο διαφορετικών ακουστικών με ανεξάρτητη προσαρμογή στην αντίσταση έκαστου εξ αυτών.

Πιστονική μετακίνηση του woofer και μπάσο που ΄΄οργώνει΄΄ δεν ήθελαν όλα τα γατάκια;Ορίστε λοιπόν το κλου της υπόθεσης: βαθύφωνη μονάδα Der Clou με καμπίνα μορφοποιημένη από πιστόνι κινητήρα τρακτέρ Lanz Bulldog (1926-29).Για χαμηλές οκτάβες υψηλής...πιστονικότητας.


Από αυτά που διάβασα, κατάλαβα ότι η ψηφιακή αναπαραγωγή, υπερτερεί της αναλογικής (βινύλιο)! αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, γιατί στις εκθέσεις, σχεδόν όλες οι εταιρίες, παίζουν και εκθέτουν τα πανάκριβα συστήματά τους με βινύλιο! αυτό δεν είναι παράξενο? Μήπως κάτι μας ξεφεύγει?
Έτερο τρανταχτό παράδειγμα: Το σύνολο της Auralic με τα ηλεκτρονικά της νέας σειράς G2 (Aries-Sirius-Vega-LEO femto clock) και μονομπλόκ τελικούς να οδηγούν τα ηχεία Ryan Tempus III έβαλε τα γυαλιά σε πληθώρα άλλων συστημάτων με πολλαπλάσια τιμή- και χωρίς να μεταχειρίζεται βινυλιακό αναπαραγωγό.Με μοναδική απόκλιση μια ανεπαίσθητη υπερφόρτωση των ιδιορρυθμών του χώρου στις κατώτατες οκτάβες αναλόγως προγράμματος,το ακρόαμα διακρινόταν σε γενικές γραμμές από υψηλή διαφάνεια με τις δυναμικές εξάρσεις και την λεπτομέρεια να μεταδίδονται με ευχάριστο τρόπο στον ακροατή.


Διότι δεν πουλάνε hi-fi, αλλά life style, φιγούρα, τουπέ και όνειρα. Cocktails and dreams...
H Kharma παρέταξε τα ηχεία Εnigma Veyron-4 οδηγούμενα από τα ηλεκτρονικά της με πηγές ψηφιακό σύνολο dCS σειρά Vivaldi και βινυλιακό Clearaudio Statement.Η ακροαματική απόδοση του συστήματος κάθε άλλο παρά απογοήτευσε.Το σόλο πιάνο από το βίντεο ακουγόταν πράγματι πολύ αληθοφανές.Μετέδιδε στον ακροατή αίσθηση δυναμικής πληρότητας και αρμονικής τάξης.Με ρεαλιστική προβολή και διαστρωμάτωση της ηχητικής σκηνής,η πληροφορία στις ανώτερες υψηλές ήταν από τις πιο αληθοφανείς ύστερα βεβαίως από το plasma tweeter της Lansche.
Κι εδώ βεβαίως σημειώθηκαν κάποιοι τονισμοί στις κατώτατες οκτάβες υπό την επίδραση των ιδιορρυθμών του δωματίου.Η ακουστική φροντίδα στα πλευρικά τοιχώματα είχε σύσταση χλοοτάπητα -προφανώς στο πλαίσιο ενίσχυσης της...οργανικότητας στην απόδοση- γεννώντας παραλλήλως την υπόνοια ότι τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα,αλλά οι χαϊεντάδες μπορεί και...να είναι.:sneaky:

Η δε χαριστική βολή στην αισθητική δόθηκε από το κολοβό φίδι-καλώδιο που κοσμούσε το τοίχωμα σε συνύπαρξη με μια αφίσα που διαλαλούσε την ποιότητα των ΄΄ολλανδικών (ηχητικών) αριστουργημάτων΄΄...Αδέλφια μου,αλήηητες φρικιάααα...>:(
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Ορίστε μας...Μια σειρά καλωδίων με τίτλο κι εμφάνιση που απευθύνονται χωρίς περιστροφές στο πελατολόγιό της: BoaAcoustic από την JIB

και το μοντέλο Cinch (ή αλλιώς...Λερναία Ύδρα)


To ακρόαμα από τα ενεργά La Sphere της Cabasse (180 Κ) έχοντα τετράδρομες ομοαξονικές μονάδες και ψηφιακή επεξεργασία στο κροσόβερ ήταν πράγματι καταδικαστικό,ιδίως άμα δεν έπαιζε συναυλία της Adele και ο ακροατής δεν αποσπώταν από διάφορα τεκταινόμενα στην οθόνη.Σαν ένας υπερκόσμιος ΄΄δίκης οφθαλμός΄΄ κάρφωνε τον ακροαματικόφιλο στο εδώλιο της...απόλαυσης.Η ντραμς γεννούσε χαμόγελα διαθέτοντας ρεαλιστικό παλμό,μέγεθος ειδώλων και έκταση στις απολήξεις των υψηλών οκτάβων.Και σα να μην έφτανε η άψογη δυναμική συμπεριφορά,προσέθετε...αναιδώς ολοκάθαρες φωνές και συνεκτική σύσταση ηχητικής σκηνής,η οποία όμως δεν ελάμβανε χώρα κατάφατσα στον ακροατή.

''Ούτε με...σφαίρες,γίνεται κι ευκολότερα΄΄ βάλθηκε να σιγομουρμουρίζει στον εαυτό του ο Βελλερεφών αναλογιζόμενος τη συνολική αισθητική και το χώρο που θα όφειλε να το στεγάσει για ν'αποδώσει τα μέγιστα,αφού η συμπεριφορά του εκθεσιακού δεν ήταν και η πλέον ενδεδειγμένη...


H εφετινή συνεργασία των Wilson & Nagra επέδειξε τα ηχεία Alexx της πρώτης οδηγούμενα από τους ισχυρότερους HD AMP της δεύτερης με ισχύ 250 Watt/8 Ohm αποδίδοντας τα 30 σε αμιγή τάξη Α.Πηγές ψηφιακές και μπομπινόφωνο της ελβετικής εταιρείας με βινυλιακό αναπαραγωγό το γνωστό Kronos Sparta.Το δωμάτιο είχε εγκατεστημένους μονοδιάστατους διαχυτές τετραγωνικού υπολοίπου και...παραβάν στο μπροστινό τοίχωμα,απορροφητικές/διαχυτικές διατάξεις πλευρικά των θέσων ακρόασης όπως και στις οπίσθιες γωνίες.Τυπικό παράδειγμα συνόλου με παραδοσιακή χαϊενδική αρχιτεκτονική που θα μπορούσε ν'αποκτηθεί δίχως καν να μπει ο υποψήφιος αγοραστής σε κόπο να το ακούσει.
Η απόδοσή του διέθετε όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν μια ΄΄σωστή και πρόστυχη΄΄ χαϊενδική εμπειρία,χωρίς αφιλόξενες στάθμες ακρόασης και...Moby.Η παθητική ακουστική φροντίδα δεν εξάλειψε εντελώς κάποια ζητηματάκια που προέκυπταν από την επίδραση του συγκεκριμένου χώρου στις κατώτατες οκτάβες.Αν αποτολμούσαν ισοστάθμιση στην εν λόγω ζώνη,τότε θα πήγαινε περίπατο η παραδοσιακή χαϊενδική...γοητεία.Και στη συνείδηση του Βελερρεφόντη,η τόλμη είχε πάντοτε υψηλότερη ψυχαγωγική αξία από τη...γοητεία.:sneaky:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Γκρεμίστε τα τείχη και μην κλωτσήσετε την...τύχη.To SMSG50 της Ascendo προσθέτει ουσιαστικώς ένα επιπλέον πρόθεμα ΄΄υπο΄΄ στα...υποβαθύφωνα.Το 50ιντσο διάφραγμα φιλοξενείται σε καμπίνα μεγέθους ψυγειοκαταψύκτη με αρχιτεκτονική ακουστικής ανάρτησης (ωιμέ κανείς δεν σκέφτηκε τους φαν της ανάκλασης χαμηλών...) κι ενσωματωμένο ενισχυτή αρκετών κιλοβάτ.Η υπο-υποβαθύφωνη μονάδα ευαγγελίζεται ωφέλιμη απόκριση σε συχνότητα κάτω από 10 Hz και θα αποτελέσει προαιρετικό τμήμα ενός πλήρως ενεργού συστήματος Live 15 της εταιρείας με ψηφιακή επεξεργασία στο κρος (κοίτα που ΄΄ξύπνησε΄΄ και η Ascendo).
Οι κάτοχοι βινυλιακών αναπαραγωγών καλούνται όπως τα διευθετήσουν σε διαφορετικό δωμάτιο κι ενεργοποιήσουν υποηχητικά φίλτρα.Οι δε υποψήφιοι χρήστες οικιακού κινηματογράφου όπως μετεγκατασταθούν σε μονοκατοικία.

"The Storm is Here"...But is it the...Perfect Storm???

(Η κατασκευή καμπίνας-κώνου πάντως δεν γεμίζει και τόσο το μάτι...)

Για τους βινυλιοφάγους που χρειάζεται να...προσπαθήσουν πολύ: Περιστρεφόμενη...Τράπεζα Refent Audio Ultimate με τον βραχίονα Reed 5T.


Ο βραχίονας διαθέτει αισθητήρα ακτίνας laser και μηχανισμό ο οποίος περιστρέφει τη βάση του συστήματος ούτως ώστε η τροχιά ιχνηλάτησης να παραμένει διαρκώς εφαπτομενική ανεξάρτητα από την ακτίνα του αυλακιού πάνω στο δίσκο.Μια τέτοια διάταξη συνδυάζει θεωρητικώς τα πλεονεκτήματα και από τις δύο σχολές ιχνηλάτησης,την ακτινική και την παράλληλη.Απλά τα πράγματα,δύο προτάσεις αντί για τη...δευτέρα βινυλιακή παρουσία και τη Συντέλεια του Κόσμου.

Το σύνολο των Marten Coltrane Tenor2 οδηγούμενων από τους τελικούς Engstrom ERIC με τις λυχνίες KR T100,βινυλιακό Thorens TD124 ανακατασκευασμένο-αναβαθμισμένο,μπομπινόφωνο Nagra,MSB ψηφιακά και τις γνωστές από πέρισυ διαχυτικές διατάξεις,διέθετε ένα χαρακτηριστικό που διέφευγε κραυγαλέα από τους προκατόχους του.Εκτός της χαϊενδικής διαφάνειας και ακρίβειας,γεννούσε επιτέλους την επιθυμία για παράταση της ακρόασης.Κεραμικά διαφράγματα που να παίζουν με τόσο φιλικό για το χρήστη τρόπο,πάει,χάλασε ο Κόσμος.

H Thrax Audio ξαναχτύπησε με το οικείο σύνολο Lyra/Basus ημιενεργοποιημένα στον κλάδο των χαμηλών (με χιλιαρικάκι Watt για καθεμία μονάδα),οδηγούμενα από τους μονομπλόκ τελικούς Teres με προ Dionysos,αλλά και τον αρθρωτό ολοκληρωμένο λυχνιακό ενισχυτή/προ/phono/DAC/διαμετακομιστή αρχείων Enyo σε εναλλακτική επίδειξη με το τρανζιστορικό ομοειδές πολυμηχάνημα Ares.Βινυλιακό το νέο Helix2/Schroder με κεφαλή Lyra Kleos και το κλου της υπόθεσης,η εκτεταμένη ακουστική φροντίδα χώρου (απορροφητικά πάνελ αλλά και διαχυτές διπλής διάστασης καθόλο το μήκος των πλευρικών τοιχωμάτων) προέλευσης Artnovion με προηγηθείσες κιόλας μετρήσεις και όχι ατάκτως ερριμμένα.
Και όπως ήταν αναμενόμενο,έδωσε ξανά ένα από τα πλέον ισορροπημένα ακροάματα της έκθεσης.Παρά το γλυκανάλατο ως επί το πλείστον πρόγραμμα,ο Βελλερεφών δεν μπορούσε να προβάλλει καμία άλλη ένσταση,παρά μόνο ν'αναλογίζεται πως όσοι αποδίδουν αυθαιρέτως σε συστήματα την ιδιότητα του ΄΄οργανικού΄΄,θα όφειλαν να είχαν ακούσει και συγκρατήσει το παρόν σύνολο,ως πρότυπο...οργανικής χημείας.Απλά τα πράγματα κι εδώ.
Στον επίλογο του βίντεο,ο αρμόδιος σχολιαστής επαινεί το τωρινό setup αναφέροντας ότι έπαιξε καλύτερα σε σύγκριση με το περυσινό,με τα ηχεία μάλιστα να εξαφανίζονται τα ίδια ως ηχητικές πηγές σε μεγαλύτερο βαθμό.Παραβλέποντας πόσο αξιόπιστη θα ήταν μια σύγκριση πραγματοποιούμενη μ'ένα ολόκληρο έτος να χωρίζει τα ηχητικά γεγoνότα, στεκόμαστε στο ότι είναι επόμενο να υπάρξουν κάποιες διαφοροποιήσεις στην ακροαματική αντίληψη,εφόσον θα υφίσταται νέα χωροταξική διαρρύθμιση του συστήματος,διαφορετικές διαστάσεις και διαφοροποιημένη προσέγγιση στην ακουστική επένδυση του χώρου...
Και δια του λόγου το ασφαλές,ιδού η αντίστοιχη περυσινή καταχώρηση :
https://www.avsite.gr/forum/threads/Μόναχο-κατόπιν-εορτής.145390/page-11#post-2076430
 
Last edited:





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.990
Μηνύματα
2.958.013
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top