- Μηνύματα
- 29.234
- Reaction score
- 85.974
Πες το σωστά, γιατί το μυαλό των ιθαγενών πάει σε "ζεύγος τζενελάκια", που είναι λάθος.Κάτι φθηνά τζενελακια που παίζουν θαυμάσια
Τίποτα δε κατάλαβες ιθαγενή.Καλά το αποτυχημένο σαν εγγραφή παράδειγμα της Σινέιντ Nothing compares to you ήταν άλα τα λεφτά στην "συνένετευξη" - προώθηση χα χα. Μάλλον το διάλεξε καθώς σαν τόσο χάλια , η διαφορά που θα προέκυπτε να ήταν τεράστια απο την καινουργια μίξη και παραγωγή.
Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".Τίποτα δε κατάλαβες ιθαγενή.
...Τίποτα δε κατάλαβες ιθαγενή.
Απολύτως τίποτα. Και μη το γυρνάς σε κάτι εντελώς άσχετο.Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".
Θες να ακούσεις και πραγματικότητα σε ένα σπίτι που το κόβεις στο 0.3 sec και δεν το έχει και η εγγραφή. Για ιθαγενείς ψάχνουν ; χα χα
Το ορθόδοξο; Αυτό, ναι, που είναι για ιθαγενείς αποκλειστικά....
Αυτο !!.. αυτο ειναι το γνησιο hi end..
Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".
Θες να ακούσεις και πραγματικότητα σε ένα σπίτι που το κόβεις στο 0.3 sec και δεν το έχει και η εγγραφή. Για ιθαγενείς ψάχνουν ; χα χα
Προφανώς, έτσι είναι.Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..
Να "κόβεται" είναι μεγάλη κουβέντα..ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec
Ακριβώς. Ελεύθερο πεδίο, χωρίς ουσιαστική συνεισφορά από το χώρο. Σα να μην υπάρχουν τοίχοι.με την ενέργεια αποσβενύμενη αστραπιαία σα να βρισκόμασταν σε ελεύθερο πεδίο αντί κλειστού χώρου
Δεν είπα εγώ τίποτε το αντίθετο. Είπα να είναι στη ηχογράφηση και να έρχεται απο τα πίσω σαράουντ το 1.5 sec ιδίως στα χαμηλά. Εάν αυτό αυτό που λές (κατά τα γνωστά της ακουστικής δωματίου μικρων χώρων) συν αυτό που λέω εγώ συναντηθούν τότε θα αρχίσουμε να μιλάμε για κάτι ιδιαίτερο και σημαντικό που πραγματικά κάπως θα πλησιάζει την πραγματικότητα.Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..
Και αυτά μάλιστα αφορούν και την κοντρα μεταξύ στέρεο εγγραφής και σπάσιαλ ... για αυτό και το μπέρδεμα να κατανοηθούν. Πρώτα απο όλα αυτά αφορούν την εγγραφή (και όχι την αναπαραγωγή , απλώς εκεί έχει τον αντίκτυπο) και για αυτό δεν γίνονται κατανοητά. Επίσης είναι εμπειρία (εμπειρικά) , δεν είναι εργασίες.όσον αφορά αυτά που έλεγε ο Στίβεν και που πάλι κανείς δεν κατάλαβε (ούτε και αυτός) γιατί δεν του "καθονται" όταν μιξάρει. Δεν πειράζουμε L R ούτε στην μίξη ούτε στην αναπαραγωγή έτσι ελαφρά την καρδιά. Χαλάνε άλλα πράγματα που και αυτά τα είπα αλλά πάλι δεν κατάλαβε κανένας
Γιατι δεν θα πατησει κανεις;Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Να συμπληρωθεί κιόλας ότι αυτές οι εντυπώσεις έμεναν αναλλοίωτες σε οποιαδήποτε θέση ακρόασης απ'όσες είχαν οριστεί εντός του χώρου δοκιμής. Δεν υφίσταται πλέον ουσιαστική διαφορά τουλάχιστον στις πρώτες οκτάβες ανάμεσα σε MLP και κάποια θεωρούμενη ως ΄΄θέση πεθεράς΄΄. Οι δε πεθερόπληκτοι ή παντοφλοκρατούμενοι χομπίστες θα έπρεπε να βρουν άλλους τρόπους να βγάζουν το άχτι τους......
ΥΓ. Η τελική παράγραφος (Conclusion) στο ανωτέρω λινκ, είναι εξόχως απολαυστική, και συμβαδίζει με τις δικές σου εντυπώσεις στο δωμάτιο trinnov-perlisten.
...
BTW
three PMC BB5 XBDs for left, centre and right, four PMC8 subs, nine C1140 full bandwidth surrounds and six C165 overhead height speakers. Power was provided by 48kW of PMC Class D amplification with the front three channels being actively driven.
Ναι μωρέ δεν είμαστε για τέτοια τώρα. Να μπαίνει ο κόσμος να μην σκάει και πολύ (δικάναλοι και πολυκάναλοι) και να μπορεί να αγοράζει απρόσκοπτα και χαρούμενος για την όποια και να είναι "ανώτερη" επιλογή του. Εμένα μην με ακούτε κάνω κακό είμαι απαισιόδοξος, κακορίζικος και γκρινιάρης (εκ φύσεως, δεν φταίω εγώ ο κακομοίρης).
Αντί επιλόγου...Διαπίστωση: Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί ένα τραινάκι στις ράγες.
Απορία: Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Κοινωνική ευπρέπεια λέγεται και όσο εκλείπει, τόσο νεόπτωχοι καταλήγουμε.