Μόναχο...κατόπιν εορτής

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Διαπίστωση: Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί ένα τραινάκι στις ράγες.
Απορία: Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Κοινωνική ευπρέπεια λέγεται και όσο εκλείπει, τόσο νεόπτωχοι καταλήγουμε.
Εάν λες για εμένα, είμαι εξαίρεση. ¨Εχω ειδική (άγραφη) συμφωνία με τον Bhutia (αυτός δεν την ξέρει) να πετάω μια ιδέα και μόνο εάν κρίνει ότι αυτή έχει κάτι που αξίζει να διερευνηθεί ή σχολιάσει ή επεκταθεί, συνήθως βέβαια μου τις καταρρίπτει όλες ο κακορίζικος γιατί είναι άσχετος) το κάνει στο κατάλληλο νήμα όπου και την μεταφέρει. :D :D

Είναι δηλαδή θέμα τεμπελιάς και έλλειψης διάθεσης -όποιας και να υποθέταμε ότι ήταν δυνατής- προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο απο μέρους μου και όχι αγενειας. :D
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.958
Reaction score
127.562
Δεν είναι υπερβολή επεξεργαστής με τόσα πολλά κανάλια για δικάναλο σετάπ?
Εάν θυμάμαι καλά, στην περσινή πρώτη παρουσίαση του waveforming, όπου είχε επιτευχθεί εξαιρετικά εκτεταμένη και ισορροπημένη απόκριση (σε όλες τις θέσεις των καθήμενων ακροατών μέγιστη απόκλιση +-2dB) μέχρι τους 8 κύκλους (ναι, οκτώ), είχαν χρησιμοποιηθεί 24 σαμπ, εκ των οποίων τα μισά στον εμπρός τοίχο και τα άλλα μισά στον πίσω.

Θες δικαναλο σεταπ; Οκ.

Πρόσθεσε και 2 κανάλια αυτά του δικαναλου, και πας συνολικά στα 26 κανάλια.

Οκ? 😁


Φέτος είχε μόλις 2 τετράδες σαμπ, σύνολο 8.
Και 2 τα κανάλια του δικαναλου, πας στα 10.

ΥΓ.
Το ερώτημα στο τέλος, δεν είναι εάν έχει "πολλά" κανάλια ο επεξεργαστής για δικαναλο σεταπ, αλλά εάν ένα δικαναλο (παρά τρίχα μονοκάναλο) σεταπ έχει πολύ "λίγα" κανάλια για να σταθεί στο επίπεδο δυνατοτήτων ενός τέτοιου επεξεργαστή, εν ολίγοις εάν είναι πολύ "λίγο" ένα δικαναλο σεταπ για τα σύγχρονα δεδομένα. 😎

Μετάφραση: η αρμονική επί μακρόν συμβίωση ενός ιθαγενή με μια Ισπανίδα, παρά το πιθανώς ιδιαίτερα επιτυχημένο σεκς, στις υπόλοιπες πτυχές της ζωής δεν θα "προβληματίσει" τον ιθαγενή (σιγά τις απαιτήσεις που έχει) αλλά θα προβληματίσει την Ισπανίδα, η οποία όντως θα έχει πολιτισμικό χάσμα με τον ιθαγενή, δηλαδή μόνο για ζμπρώξιμο θα τον έχει, ως ζωντανό δονητή, τουλάχιστον όσο δουλεύει καλά το εργαλείο, δε θα ψάχνει για μπαταρίες.. 😋
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.626
Reaction score
5.960
Υπάρχει και ο Amethyst, για 4 outputs... 2 main speakers + 2 subwoofers.
Δεν έχει waveforming, έχει όλα τα optimization features ενός Altitude.
Για τους μουσικόφιλους που θέλουν να μείνουν με πικάπ και 2 ηχεία.

Από την άλλη... αν έχεις λεφτά, και δεν θες multichannel music, ένας Altitude 16 θα σου δώσει το ultimate 2....κόμμα...1κάναλο αν παίξεις 2 ηχεία + multiple subs για waveforming.
Κοστίζει. Αλλά αν έχεις λεφτά για Utopia, Genelec Ones, Kef Reference, κλπ, έχεις και για τον Trinnov :D
 



billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.626
Reaction score
5.960
Υπάρχουν όρια στην απόσταση των τοίχων?
Όχι, τουλάχιστον όχι σαν καθοριστικός παράγοντας στην παρούσα φάση.
Υπό την παρούσα μορφή κυρίως επικεντρώνονται στο πλάτος των δύο τοίχων (front, rear), το μέγεθος του δωματίου, το frequency range που θες να "επηρεάσεις", και καθορίζεται έτσι ο αριθμός των subwoofers και τα optimal layouts.
Το τι υπάρχει ανάμεσα στους τοίχους, η δομή αυτών, επηρεάζουν τι θα συμβεί. Και αυτό το έχουν προβλέψει και λαμβάνεται υπόψιν από τις μετρήσεις και γίνεται περαιτέρω διόρθωση από τον αλγόριθμο τους.

Είναι work in progress το WaveForming, και παλεύουν συνεχώς να το βελτιώνουν όπως ακριβώς έκαναν και για τα υπόλοιπα functions του Trinnov Optimizer. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρούνε και άλλα "τρικ" και να υπάρξουν και άλλα layouts, χρήση των sidewalls, και πολλά άλλα.

Οι τύποι κάνουν πραγματικό research. Και αυτό πληρώνεται αντίστοιχα αδρά στο κόστος κτήσης ενός Trinnov.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Υπάρχει και ο Amethyst, για 4 outputs... 2 main speakers + 2 subwoofers.
Δεν έχει waveforming, έχει όλα τα optimization features ενός Altitude.
Για τους μουσικόφιλους που θέλουν να μείνουν με πικάπ και 2 ηχεία.

Από την άλλη... αν έχεις λεφτά, και δεν θες multichannel music, ένας Altitude 16 θα σου δώσει το ultimate 2....κόμμα...1κάναλο αν παίξεις 2 ηχεία + multiple subs για waveforming.
Κοστίζει. Αλλά αν έχεις λεφτά για Utopia, Genelec Ones, Kef Reference, κλπ, έχεις και για τον Trinnov :D
Ένας τέτοιος ακροαματικόφιλος ενδέχεται όμως να στραβοκοιτούσε τον Trinnov επειδή θα του ΄΄ψηφιοποιούσε΄΄ το αναλογικό σήμα προκειμένου να το επεξεργαζόταν. Με τη δε επεξεργασία - μεταφορικά - από διάφορους άλλους φορείς παρελκομένων και μη συνήθως δεν θα στραβοκοιτούσε.
Μυστήριος ο κόσμος...
Υπάρχουν όρια στην απόσταση των τοίχων?
Επειδή τα σχετικά πρωτόκολλα καλούνται να διαχειριστούν μήκη κύματος μεγάλων διαστάσεων δεν μπαίνουν περιοριστικά όρια σε αποστάσεις όπως λ.χ. θα γινόταν με διαχυτές αλλά διαφοροποίηση παραμέτρων ανάλογα με τις διαστάσεις και τις εμπλεκόμενες συχνότητες. Εννοείται ότι όσο μεγαλύτερη η διάσταση πάνω στην οποία διευθετούνται τα σχετικά array τόσο ευχερέστερα αναμένεται να λειτουργήσει η διάταξη.

Για οικιακά δωμάτια με τυπικά μικρές διαστάσεις θα προβλεπόταν κι ελάχιστο πλήθος 2+2 τεμαχίων sub. Ένα τυπικό Double Bass Array βασίζεται στη γεωμετρία με επιλογή κατάλληλων αποστάσεων από τοιχωματικά όρια και δάπεδο κατά την εγκατάσταση, την αντεστραμμένη πολικότητα μεταξύ εμπρόσθιων και οπίσθιων μονάδων και τον ορισμό κατάλληλης τιμής στα delays κατά τρόπον ώστε η ηχητική ενέργεια από τα μπροστινά sub να καταφτάνει στα οπίσθια σε συγχρονισμό με τη δική τους εκπομπή για να προέκυπτε αμοιβαία εξουδετέρωση έκτοπης ενέργειας. Εφόσον χρησιμοποιούσαμε όμοιες sub μονάδες και απόλυτη συμμετρία κατά την τοποθέτηση και ως προς το σχήμα δεδομένου δωματίου, ένα τυπικό DBA θα γινόταν ακόμα και με miniDSP.

Οι αλγόριθμοι της Trinnov όμως πάνε την πρόβλεψη ακόμα παραπέρα ενσωματώνοντας μέσω λήψεων από το γνωστό τρισδιάστατο μικρόφωνο παραμέτρους σχετικές με τη σύσταση των τοιχωματικών επιφανειών και το υλικό περιεχόμενο στον εκάστοτε χώρο ακρόασης δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο προφίλ για καθένα τεμάχιο sub ξεχωριστά. Τέτοιες τεχνικές είναι το αποκορύφωμα και το επόμενο κεφάλαιο στη λεγόμενη ιδιορρυθμική ισοστάθμιση. Είναι δε τόσο σημαντικές και ΄΄game changing΄΄ ακριβώς επειδή προϋπολογίζουν σε ολοένα μεγαλύτερο βαθμό διάφορες τυχαίες και χαοτικές έως τώρα παραμέτρους.
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Ένας τέτοιος ακροαματικόφιλος ενδέχεται όμως να στραβοκοιτούσε τον Trinnov επειδή θα του ΄΄ψηφιοποιούσε΄΄ το αναλογικό σήμα προκειμένου να το επεξεργαζόταν. Με τη δε επεξεργασία - μεταφορικά - από διάφορους άλλους φορείς παρελκομένων και μη συνήθως δεν θα στραβοκοιτούσε.
Μυστήριος ο κόσμος...

Επειδή τα σχετικά πρωτόκολλα καλούνται να διαχειριστούν μήκη κύματος μεγάλων διαστάσεων δεν μπαίνουν περιοριστικά όρια σε αποστάσεις όπως λ.χ. θα γινόταν με διαχυτές αλλά διαφοροποίηση παραμέτρων ανάλογα με τις διαστάσεις και τις εμπλεκόμενες συχνότητες. Εννοείται ότι όσο μεγαλύτερη η διάσταση πάνω στην οποία διευθετούνται τα σχετικά array τόσο ευχερέστερα αναμένεται να λειτουργήσει η διάταξη.

Για οικιακά δωμάτια με τυπικά μικρές διαστάσεις θα προβλεπόταν κι ελάχιστο πλήθος 2+2 τεμαχίων sub. Ένα τυπικό Double Bass Array βασίζεται στη γεωμετρία με επιλογή κατάλληλων αποστάσεων από τοιχωματικά όρια και δάπεδο κατά την εγκατάσταση, την αντεστραμμένη πολικότητα μεταξύ εμπρόσθιων και οπίσθιων μονάδων και τον ορισμό κατάλληλης τιμής στα delays κατά τρόπον ώστε η ηχητική ενέργεια από τα μπροστινά sub να καταφτάνει στα οπίσθια σε συγχρονισμό με τη δική τους εκπομπή για να προέκυπτε αμοιβαία εξουδετέρωση έκτοπης ενέργειας. Εφόσον χρησιμοποιούσαμε όμοιες sub μονάδες και απόλυτη συμμετρία κατά την τοποθέτηση και ως προς το σχήμα δεδομένου δωματίου, ένα τυπικό DBA θα γινόταν ακόμα και με miniDSP.

Οι αλγόριθμοι της Trinnov όμως πάνε την πρόβλεψη ακόμα παραπέρα ενσωματώνοντας μέσω λήψεων από το γνωστό τρισδιάστατο μικρόφωνο παραμέτρους σχετικές με τη σύσταση των τοιχωματικών επιφανειών και το υλικό περιεχόμενο στον εκάστοτε χώρο ακρόασης δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο προφίλ για καθένα τεμάχιο sub ξεχωριστά. Τέτοιες τεχνικές είναι το αποκορύφωμα και το επόμενο κεφάλαιο στη λεγόμενη ιδιορρυθμική ισοστάθμιση. Είναι δε τόσο σημαντικές και ΄΄game changing΄΄ ακριβώς επειδή προϋπολογίζουν σε ολοένα μεγαλύτερο βαθμό διάφορες τυχαίες και χαοτικές έως τώρα παραμέτρους.
Να μπορούμε επιτέλους να βάζουμε και τους καναπέδες όπου θέλουμε και όπου είναι αισθητικά και λειτουργικά ικανοποιητικά. :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Να μπορούμε επιτέλους να βάζουμε και τους καναπέδες όπου θέλουμε και όπου είναι αισθητικά και λειτουργικά ικανοποιητικά. :D
Τέτοιοι ... ΄΄αγωνιστές του καναπέ΄΄ που είμαστε θα είχε πράγματι αυτός ο παράγοντας τεράστια σημασία...:sneaky:
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Τέτοιοι ... ΄΄αγωνιστές του καναπέ΄΄ που είμαστε θα είχε πράγματι αυτός ο παράγοντας τεράστια σημασία...:sneaky:
Η τεμπελιά είναι ένδειξη και απώτερος σκοπός - αποτέλεσμα της ευφυίας (ιδίως στην τεχνολογική ανάπτυξη). :D
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Η τεμπελιά είναι ένδειξη και απώτερος σκοπός - αποτέλεσμα της ευφυίας (ιδίως στην τεχνολογική ανάπτυξη). :D
Αλλά έχεις δίκιο καθώς ενώ είναι ζητούμενο και αποτέλεσμα οδηγεί παράλληλα και ταυτόχρονα (η ζωή έχει μεγάλη ειρωνεία και ευτυχώς όπως λένε οι σοφοί) στην έκλειψή της όπως μπορείς να δείς απο το πόστ αυτό :


Ορισμοί :

Ειρωνεία, με την ευρεία έννοια, είναι η αντιπαράθεση αυτού που φαίνεται, επιφανειακά, να ισχύει και αυτού που στην πραγματικότητα ισχύει ή αναμένεται
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.405
Reaction score
19.818
Η τεμπελιά είναι ένδειξη και απώτερος σκοπός - αποτέλεσμα της ευφυίας (ιδίως στην τεχνολογική ανάπτυξη). :D
Καλά, εσύ να σηκώνεσαι κάθε λίγο ν' αλλάζεις δίσκους, μαζόχα.. :tongue: :lolsign:
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Καλά, εσύ να σηκώνεσαι κάθε λίγο ν' αλλάζεις δίσκους, μαζόχα.. :tongue: :lolsign:
Μελέτες δείχνουν ότι εάν ο άνθρωπος σηκώνεται κάθε 20 λεπτά για μια δουλειά (εργασία) έστω και δευτερολέπτων .... δεν χρειάζεται τίποτε άλλο ώστε να έχει πλήρη υγεία. Δεν κάνω πλάκα. Κάπου το έχω ποστάρει (και αυτό). Αλλά τώρα δεν θυμάμαι που. Αλλά και να μην το έχω ποστάρει είναι σοβαρή έρευνα ψάξε θα την βρείς εάν βάλεις τις κατάλληλες λέξεις στην ερώτηση σου στο google.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.405
Reaction score
19.818
Μελέτες δείχνουν ότι έαν ο άνθρωπος σηκώνεται κάθε 20 λεπτά για μια δουλειά (εργασία) έστω και δευτερολέπτων .... δεν χρειάζεται τίποτε άλλο ώστε να έχει πλήρη υγεία. ..ψάξε θα την βρείς εάν βάλεις τις κατάλληλες λέξεις στην ερώτηση σου στο google.
Εγώ έτσ' όπως το 'γραψα (πιο πονηρά) με στέλνει γιατρό.. :tongue: :cry:

rth5drh.png
 

Μηνύματα
13.497
Reaction score
15.516
Εγώ έτσ' όπως το 'γραψα (πιο πονηρά) με στέλνει γιατρό.. :tongue: :cry:

View attachment 331533
Ποιός ξέρει μπορεί και αυτό να το έχει προβλέψει η φύση ώστε όταν γερνάς να διατηρείς ένα κάποιο επιπεδο υγειας. Τον πατέρα μου αυτό τον έχει σώσει μάλλον.

Ενοχλητικό μέν αλλά μην ακούς τις βλακείες των γιατρών ότι όλα πια πρεπει (και είναι καλό) να διορθωθουν. :D :D :D Λεφτά θέλουν να βγάλουν. :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Μελέτες δείχνουν ότι εάν ο άνθρωπος σηκώνεται κάθε 20 λεπτά για μια δουλειά (εργασία) έστω και δευτερολέπτων .... δεν χρειάζεται τίποτε άλλο ώστε να έχει πλήρη υγεία. Δεν κάνω πλάκα. Κάπου το έχω ποστάρει (και αυτό). Αλλά τώρα δεν θυμάμαι που. Αλλά και να μην το έχω ποστάρει είναι σοβαρή έρευνα ψάξε θα την βρείς εάν βάλεις τις κατάλληλες λέξεις στην ερώτηση σου στο google.
Δυστυχώς η ... συχνοβινυλία ως νεολογισμός δεν είναι δόκιμος γι αναζήτηση όρος. :roflmao:
 

Μηνύματα
1.892
Reaction score
4.484
Ενταξει, απο τα πεντε συστηματα
που ξεχωρησε εν ετει 2024 ο Bhutia μετα απο πιεση,
τα τρια ηταν τεχνολογιας της δεκαετιας του 1950..
Λυχνιες και κορνες..
Εβαλε και ολιγον πολυκαναλο για ξεκαρφωμα.
I rest my case...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.233
Ενταξει, απο τα πεντε συστηματα
που ξεχωρησε εν ετει 2024 ο Bhutia μετα απο πιεση,
τα τρια ηταν τεχνολογιας της δεκαετιας του 1950..
Λυχνιες και κορνες..
Εβαλε και ολιγον πολυκαναλο για ξεκαρφωμα.
I rest my case...
Ξεχώρισα το Perlisten-Trinnov ως το σημείο αναφοράς με το οποίο θα έπρεπε να κρίνεται οποιαδήποτε άλλη επίδειξη σε παρόν και μέλλον.

Όλα τα υπόλοιπα δηλώθηκαν σαφώς όχι ως ΄΄κορυφαία΄΄ αλλά ως άξιοι λόγοι εκτίμησης της έκθεσης ακόμα και από προσωπικότητες όπως ο γράφων που ΄΄κράζει΄΄ οτιδήποτε κρίνει διαταραγμένο ως προς το νόημα του χόμπι.

H τεχνολογία που ενσωματώνουν τα Thrax Gaida και Potar ανήκει στον 21ο αιώνα και όχι στη δεκαετία του 1950. Τα δε Aries Cerat έχουν σύγχρονα υλικά και σχεδιασμό αυτή τη φορά κιόλας με ομαλά ενσωματωμένες χαμηλές, οπότε κερδίζουν επάξια διάκριση που όλο ΄΄ξυστά΄΄ τους περνούσε σε προηγούμενες εκθέσεις.

Θα έφερνε σε vintage μονάχα το ''αρματωλό-αμαρτωλό΄΄ Line Magnetic με τους ηλεκτρομαγνήτες αντί μόνιμων μαγνητών στα μεγάφωνα του LM-3

Οι επιλογές δεν έγιναν υπό κράτος πίεσης και η μόνη ίσως παραφωνία ήταν ότι δεν έβαλα με κάθε επισημότητα στη λίστα των αξιοθέατων και το Burmester setup το οποίο είχε με τη σειρά του κάπως ανορθόδοξη αρχιτεκτονική στις μονάδες του ηχείου. Mea Culpa, εντάσσεται τώρα κι ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις. :sneaky:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.322
Reaction score
13.282
Είχαμε και εμείς οι καψεροι οι δικαναλοι τον Μεσιέ Μπούτια που μας ανέβαζε το ηθικό πάει κι αυτός προσχώρησε στους ιμερσιβιους τρένοβιτες πολυκαναλους και εμείς οι καψεροι δεν μας έχει μείνει τίποτε παρά να περιμένουμε τους βάρβαρους συναθριζωμενοι στα τειχη τελευταία σαλπισματα
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.095
Μηνύματα
2.888.188
Members
37.986
Νεότερο μέλος
nlena
Top