- Μηνύματα
- 17.825
- Reaction score
- 58.965
Επεισόδιο 5 : Η ταξική πάλη απέχει από τον παράδεισο...
Ένα διήμερο του Μαΐου αντιπροσώπευε μυστική ανάπαυλα στην καθημερινότητα του Χάρη Περεστρόϊκα.Άφηνε πίσω του την ταξική διαπάλη και τα μετερίζια για να καταφύγει στο θρυλικό ΄΄καλό μέρος΄΄,μια ονειρική σύναξη ηχοσυστημάτων χωρίς όρια κόστους κι επισκεπτών απ'όλες τις τάξεις.
Αρκετά από τα εκθέματα τον έκαναν να περιγελά τις παρακμιακές προεκτάσεις του καπιταλισμού,μερικές περιπτώσεις όμως τον ωθούσαν σε διαδικασία σχεδιασμού με κύρια σκέψη το πώς να εξοικονομούσε κεφάλαια για την απόκτησή τους,αντί να τα απέρριπτε ως απρόσιτες ασκήσεις τεχνολογίας ή εκφράσεις ματαιοδοξίας.Και αυτό ήταν κάτι που απέφευγε να εξομολογηθεί στους συντρόφους...
Η εμπειρία από το στέκι των Silbatone ήταν μια από τις λίγες σταθερές της έκθεσης.Οι τύποι είχαν ανακαλύψει το δικό τους ΄΄φρακ έβριθινγκ΄΄ και ζούσαν το παραδεισένοιο όνειρο πάνω σε αυτό.Είχαν τώρα μεταφέρει σπάνιες κόρνες της Western Electric φτιαγμένες από πεπιεσμένο χαρτοπολτό.Ένα κατασκεύασμα ανακυκλωμένο προτού να γίνει μοδάτη πρακτική η ανακύκλωση,αφού η οικονομική κρίση στη δεκαετία του 30 υποχρέωνε σε ανάλογες μεθόδους.Και σπάνιες λάμπες με ωφέλιμο περιθώριο λειτουργίας εξακόσιες μόνο ώρες...
Τόσο ρεαλιστική κλίμακα ηχητικής σκηνής και δυναμικών αντιθέσεων δεν απαντούσε πουθενά αλλού ενώ εφέτος μπορούσαν να ροκάρουν και με σχετική άνεση χάρη στην οδήγηση από υβριδικό ενισχυτή και την λυτρωτική προσθήκη μιας ανεξάρτητης υποβαθύφωνης μονάδας.Τι κι αν το αποτέλεσμα έβγαινε σαφώς χρωματισμένο;Είπαμε,φρακ έβριθινγκ,δις ιζ δε γκουντ πλέϊς.
Χρόνο με το χρόνο όμως το προτσές της έκθεσης του φάνταζε ολοένα πιο παράξενο.Αβανταδόρικα setup υπό πλημμελείς συνθήκες.Ηχοσύνολα ομοειδή που τη μια χρονιά έπαιζαν παπάδες και την άλλη χώμα.Κουκουρούκου ευθυγραμμίσεις χαμηλού,μολονότι αυτό είναι που θεμελιώνει ή γκρεμίζει κάθε ακρόαμα.Κορνάτα συστήματα με διακριτούς χρωματισμούς κατ'εξακολούθησιν χωρίς την παραμικρή ισοστάθμιση στη ζώνη ευθύνης της χοάνης.Τονισμός των συριστικών σε σωρεία συστημάτων με τους ιθύνοντες να σφυρίζουν αδιάφορα.Τα ίδια ψόφια ή ανιαρά κομμάτια λες και είχαν μυστική συμμαχία,τη στιγμή που διέθεταν ανά πάσα στιγμή μεγάλη ποικιλία υλικού από διαδικτυακούς παρόχους μέσω διαμεταγωγής.Βινυλιακά συστήματα που τα έστηναν και τα έβαζαν να περιστρέφονται με τις ώρες χωρίς όμως να παίζουν δίσκους.Και οι βινυλιοπιστοί να πηγαινοέρχονται μπας και πετύχαιναν να παίζει το αντικείμενο του πόθου τους...Η μόνη εμπλουτιζόμενη βιο-ποικιλότητα με το πέρασμα των χρόνων ήταν εκείνη των παρελκομένων.
Πλημμυρισμένος από αντιφατικές σκέψεις μετά την ακρόαση των GetHard πως τα λεν και του Miles σε Atmos όδευσε στο στέκι με τα ηλεκτρονικά της Ypsilon που τον γέμιζαν πάντα εθνική και ακροαματική υπερηφάνεια.Εφέτος οδηγούσαν πύργους Peak Consult Phoenix.
Παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστήματος με επιβλητική εμφάνιση,θελκτική τονική υπογραφή,καλή μεταβατική απόκριση και τα συναφή γι αξιόλογη εκθεσιακή παρουσία.Τι κρίμα που οι θέσεις ακρόασης δεν είχαν έλθει λίγο πιο μπροστά και να είχαν εγκαταστήσει διαχυτές στην περίμετρο από τις θέσεις για να αισθανόταν μεγαλύτερη περικύκλωση από την εικονική σκηνή...άλλο ένα περίεργο χαρακτηριστικό που διαπίστωνε στα τυπικά εκθεσιακά δωμάτια...Πώς είναι δυνατόν να μην αγωνίζονται οι υπέρμαχοι του δικάναλου να τονώσουν την αίσθηση περιέλιξης με κάθε μέσο που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν,ενώ η προοπτική του πολυκάναλου θέτει σε πειρασμό ολοένα και περισσότερο κόσμο;Αναρωτήθηκε στιγμιαία κατά πόσο οφειλόταν σε υπερβολική σιγουριά για τις αρετές του δικαναλικού setup ή αδιαφορία...
Και η ξαφνική αναλαμπή τον έλουσε με κρύο ιδρώτα.Δεν βρισκόμαστε στο ΄΄καλό μέρος΄΄,ψιθύρισε μουδιασμένα,αυτή η έκθεση είναι το ΄΄κακό μέρος΄΄,φτιαγμένο για να θέτει σε άσκοπο πειρασμό και να ταλαιπωρεί με αχόρταγες προσδοκίες ακροαματικόφιλους!
Και κάθε σποραδική περίπτωση χορταστικής απόδοσης που θα ήταν κομπλέ υπάρχει μόνο και μόνο για ξεκάρφωμα, παρέχοντας μιαν ανεξίτηλη άποψη του πώς θα ήταν ο παράδεισος!
΄΄Δεν είναι δυνατόν,οι ταξικές σου καταβολές είναι που παίζουν περίεργα παιγνίδια με το υπερεγώ...Πήγαινε ν'ακούσεις τώρα τις αγαπημένες σου κόρνες για να τρολιάσεις στη συνέχεια και άσε τις ανοησίες!΄΄ έφερε στη φαντασία του τη φωνή του πρώτου ινστρούχτορα που είχε γνωρίσει από τα νεανικά του χρόνια και πετάχτηκε από το κάθισμα αποχωρώντας από το δωμάτιο με γρήγορα βήματα...
Ένα διήμερο του Μαΐου αντιπροσώπευε μυστική ανάπαυλα στην καθημερινότητα του Χάρη Περεστρόϊκα.Άφηνε πίσω του την ταξική διαπάλη και τα μετερίζια για να καταφύγει στο θρυλικό ΄΄καλό μέρος΄΄,μια ονειρική σύναξη ηχοσυστημάτων χωρίς όρια κόστους κι επισκεπτών απ'όλες τις τάξεις.
Αρκετά από τα εκθέματα τον έκαναν να περιγελά τις παρακμιακές προεκτάσεις του καπιταλισμού,μερικές περιπτώσεις όμως τον ωθούσαν σε διαδικασία σχεδιασμού με κύρια σκέψη το πώς να εξοικονομούσε κεφάλαια για την απόκτησή τους,αντί να τα απέρριπτε ως απρόσιτες ασκήσεις τεχνολογίας ή εκφράσεις ματαιοδοξίας.Και αυτό ήταν κάτι που απέφευγε να εξομολογηθεί στους συντρόφους...
Η εμπειρία από το στέκι των Silbatone ήταν μια από τις λίγες σταθερές της έκθεσης.Οι τύποι είχαν ανακαλύψει το δικό τους ΄΄φρακ έβριθινγκ΄΄ και ζούσαν το παραδεισένοιο όνειρο πάνω σε αυτό.Είχαν τώρα μεταφέρει σπάνιες κόρνες της Western Electric φτιαγμένες από πεπιεσμένο χαρτοπολτό.Ένα κατασκεύασμα ανακυκλωμένο προτού να γίνει μοδάτη πρακτική η ανακύκλωση,αφού η οικονομική κρίση στη δεκαετία του 30 υποχρέωνε σε ανάλογες μεθόδους.Και σπάνιες λάμπες με ωφέλιμο περιθώριο λειτουργίας εξακόσιες μόνο ώρες...
Τόσο ρεαλιστική κλίμακα ηχητικής σκηνής και δυναμικών αντιθέσεων δεν απαντούσε πουθενά αλλού ενώ εφέτος μπορούσαν να ροκάρουν και με σχετική άνεση χάρη στην οδήγηση από υβριδικό ενισχυτή και την λυτρωτική προσθήκη μιας ανεξάρτητης υποβαθύφωνης μονάδας.Τι κι αν το αποτέλεσμα έβγαινε σαφώς χρωματισμένο;Είπαμε,φρακ έβριθινγκ,δις ιζ δε γκουντ πλέϊς.
΄΄Τώρα που παρέλαβα τα δέματα με τους δίσκους του myrtoula ποιος μας πιάνει...Θα τους κάνουμε μέχρι και πολυκαναλικό setup με συγχρονισμένα πλατώ!΄΄

Πλημμυρισμένος από αντιφατικές σκέψεις μετά την ακρόαση των GetHard πως τα λεν και του Miles σε Atmos όδευσε στο στέκι με τα ηλεκτρονικά της Ypsilon που τον γέμιζαν πάντα εθνική και ακροαματική υπερηφάνεια.Εφέτος οδηγούσαν πύργους Peak Consult Phoenix.

Παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστήματος με επιβλητική εμφάνιση,θελκτική τονική υπογραφή,καλή μεταβατική απόκριση και τα συναφή γι αξιόλογη εκθεσιακή παρουσία.Τι κρίμα που οι θέσεις ακρόασης δεν είχαν έλθει λίγο πιο μπροστά και να είχαν εγκαταστήσει διαχυτές στην περίμετρο από τις θέσεις για να αισθανόταν μεγαλύτερη περικύκλωση από την εικονική σκηνή...άλλο ένα περίεργο χαρακτηριστικό που διαπίστωνε στα τυπικά εκθεσιακά δωμάτια...Πώς είναι δυνατόν να μην αγωνίζονται οι υπέρμαχοι του δικάναλου να τονώσουν την αίσθηση περιέλιξης με κάθε μέσο που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν,ενώ η προοπτική του πολυκάναλου θέτει σε πειρασμό ολοένα και περισσότερο κόσμο;Αναρωτήθηκε στιγμιαία κατά πόσο οφειλόταν σε υπερβολική σιγουριά για τις αρετές του δικαναλικού setup ή αδιαφορία...
Και η ξαφνική αναλαμπή τον έλουσε με κρύο ιδρώτα.Δεν βρισκόμαστε στο ΄΄καλό μέρος΄΄,ψιθύρισε μουδιασμένα,αυτή η έκθεση είναι το ΄΄κακό μέρος΄΄,φτιαγμένο για να θέτει σε άσκοπο πειρασμό και να ταλαιπωρεί με αχόρταγες προσδοκίες ακροαματικόφιλους!
Και κάθε σποραδική περίπτωση χορταστικής απόδοσης που θα ήταν κομπλέ υπάρχει μόνο και μόνο για ξεκάρφωμα, παρέχοντας μιαν ανεξίτηλη άποψη του πώς θα ήταν ο παράδεισος!
΄΄Δεν είναι δυνατόν,οι ταξικές σου καταβολές είναι που παίζουν περίεργα παιγνίδια με το υπερεγώ...Πήγαινε ν'ακούσεις τώρα τις αγαπημένες σου κόρνες για να τρολιάσεις στη συνέχεια και άσε τις ανοησίες!΄΄ έφερε στη φαντασία του τη φωνή του πρώτου ινστρούχτορα που είχε γνωρίσει από τα νεανικά του χρόνια και πετάχτηκε από το κάθισμα αποχωρώντας από το δωμάτιο με γρήγορα βήματα...
΄΄Σε τέτοια απόσταση που ακούμε το δικάναλο κοντεύουμε να καραφλιάσουμε και οι δύο από το βαθμό...περιέλιξης.Κράτα γερά τις τρίχες σου για να χεις τις...μισές΄΄

Last edited: