Μόναχο...κατόπιν εορτής

Μηνύματα
9.810
Reaction score
1.907
Συμφωνώ απολύτως.
ΟΙ μεσοϋψηλές και υψηλές των TIDAL ξυρίζουν και κουράζουν , έχοντας ταυτόχρονα ένα χαμηλό ασθενικό θα έλεγα.
Εως και άνευρο υα μπορούσα να το χαρακτηρίσω.
Τα άκουσα κάμποσες φορές παρέα με τον φίλο μου τον JARGON στον τότε αντιπρόσωπο , στην Νέα ερυθραία , και πάντα καταλήγαμε στο ίδιο ακριβώς συμπέρασμα. ΟΙ μεσεουψηλές και οι υψηλές ξυρίζουν , οι δε χαμηλές πάντα μένουν πίσω .
Οπως λέμε στο βάθος κήπος .
Οπως έλεγε και ο θρύλος Γιωργος Θεοφιλάκος έχουν "Τεχνητή Υπερανάλυση". Χωρις καμία παρεξήγηση ειναι ακρως διασκεδαστικά αυτά που γράφεις. :)
 

Μηνύματα
3.783
Reaction score
6.772
Οπως έλεγε και ο θρύλος Γιωργος Θεοφιλάκος έχουν "Τεχνητή Υπερανάλυση". Χωρις καμία παρεξήγηση ειναι ακρως διασκεδαστικά αυτά που γράφεις. :)
Είστε πολύ σατανάδες πάντως. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξανα συμμετάσχω σε συζητήσεις με τους γνωστούς έξπερτς του χάι εντ όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω στην γωνιά της τάργκετ κερβ αλλά κάποιες φορές ρε παιδί μου δεν μπορείς να κρατηθείς. Βασικά δεν μπορείς να αντισταθείς😀😀
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.419
Reaction score
27.111
Οπως λέει και ο έτερος θρύλος , εγώ δλδ , δεν γαμείς ψηλά καπέλα .
Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε , και πάει λέγοντας η ιστορία.
Ο καθένας κάτι βρίσκει να του αρέσει. Μεγειά του με χαρά του.
Αλλο όμως αυτό και άλλο το ακούμε κάπως σωστά . Οχι ακριβώς σωστά , κάπως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.554
Reaction score
132.612
Τα τινταλ, έχουν ωραιότατη - ισορροπημένη απόκριση, είναι φτιαγμένα by the book. Δεν είναι ηχεία με "άποψη", και όσοι τα θεωρούν καλά, δεν εκφράζουν κάποια υποκειμενική γνώμη, ούτε τα αυτιά τους, απλώς είναι αντικειμενικά καλά ηχεία, και αυτοί απλώς εκφράζουν την πραγματικότητα των τεχνικών δεδομένων, τίποτε άλλο.

Πιστεύω ειλικρινά, πως ο καλός ήχος, δεν είναι "άποψη" παιδάκια μου, είναι ένα εξαιρετικά αντικειμενικό τεχνικό θέμα. Οι μηχανικοί που φτιάχνουν ηχεία σα τα τινταλ, δεν εκφράζουν προσωπικές απόψεις, δεν πιστεύουν σε φύκια και μεταξωτές κορδέλες, είναι επιστήμονες και πιάνουν σωστά, ένα αμιγώς τεχνικό θέμα, και φτιάχνουν ένα προϊόν που μετράει εξαιρετικά, κι ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικό.

Τόσο απλά.

Νομίζω κάπου είχε πάρει το μάτι μου κι ένα σπινοραμα, για ένα μεγάλο τινταλ κι αυτό ήταν αξιοπρεπέστατο, μια χαρά ηχεία είναι. Τεχνικώς άρτια. Δεν μιλάμε για απόψεις, αντικειμενικά μιλάμε.

Μέσα σε περιποιημένο ηχητικά δωμάτιο (αναγκαία προϋπόθεση - αντικειμενικά), θα παίξουν πολύ σωστά το φάσμα που τους αναλογεί, πιθανώς να μη χρειάζεται κανένα EQ πάνω από τη ζώνη του σροεντερ (κατά Τουλ), εκτιμώ πως μια χαρά ρουμ κερβ θα δίνουν, πτωτικό, όπως προβλέπεται να είναι το ταργκετ κερβ (πάλι κατά Τουλ).

Χαρά μου να βλέπω κόσμο με τινταλ, είναι εξαιρετικά, και στο φάσμα που τους αναλογεί, τα λες και τέλεια. Οκ.

Τα προβλήματα βρίσκονται στο κάτω τμήμα του φάσματος, το οποίο χωρίς σαμπ, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να βγει σε αντίστοιχο βαθμό "τελειότητας", για τους γνωστούς αντικειμενικούς (δεν είναι "άποψη") λόγους που έχει αναλύσει διεξοδικά ο μπουτχιας στο ανάλογο θρεντ.

Επειδή προσωπικά δεν έτυχε ποτέ να τα ακούσω με άρτια ενσωματωμένα πολλαπλά σαμπ ανάλογης τελειότητας στην αναπαραγωγή πλήρως εκτεταμένου και ασυμπίεστου χαμηλού, το άκουσμά τους ήταν καταδικασμένο (αντικειμενικά) να ξυρίζει, και δεν αποτελεί "άποψη" αυτό, είναι αντικειμενικά δεδομένα της ψυχοακουστικής επιστήμης.

Σε όποιους δεν αρέσουν αυτά τα αντικειμενικά δεδομένα, ξυδάκι. 😜 Μόνο με μεσαιοπριμα, μουσική δε παίζει σωστά.😎

Μια χαρά αυτιά έχω και γω κι ο ντιμιφουτ, και μαζί τα ακούσαμε στο Μόναχο που είπε πριν ο Μιχάλης πως δε θυμάται να πήγα την τελευταία 20-ετια, δε πειράζει, όλοι ξεχνάμε, και κόντρα ξύρισμα ήτανε το άκουσμά τους, διότι είχαν τεράστιο θέμα έλλειψης μπάσου και ακυρώσεων (για πολλαπλούς αντικειμενικούς λόγους) στο μπάσο. Και να ξέρετε, από μπάσο, ξέρουμε καλά, πολύ καλά μάλιστα. Αυτό μας δίνει την εμπειρία και σε συνδυασμό με την γνώση του θέματος της αντιληπτής ισορροπίας στο άκουσμα από τα ανθρώπινα αισθητήρια, ξέρουμε τελικά και το γιατί ακουγόταν έτσι, και είναι αντικειμενικό αυτό που γράφω, όχι "άποψη". 😎

Άποψη, είναι πως τα λεφτά που ζητάνε τα μεγάλα τινταλ, δε τα δίνω ούτε υπό απειλή όπλου. Αυτό ναι, είναι άποψη, άλλος μπορεί να έχει διαφορετική, και να πιστεύει πως πραγματικά ένα ζευγάρι ηχεία με τα ενισχυτικά τους, αξίζει όσο ένα σπίτι ή όσο μερικά Τέσλα. Οκ, απόψεις είναι αυτές.

Αλλά ο ήχος, ο καλός ήχος, δεν είναι "άποψη" παιδάκια μου, είναι ένα εξαιρετικά αντικειμενικό τεχνικό θέμα, όπως ξανάγραψα στην αρχή αυτού του ποστ. Και σε όποιον δεν "αρέσει" η απλή αυτή αλήθεια, ξυδάκι. 😜
 

Μηνύματα
15.086
Reaction score
17.040
Μόνο με μεσαιοπριμα, μουσική δε παίζει σωστά
Κανονικά, κάθε ηχείο δεν θα έπρεπε να παίζει ; Καλά τα ψυχοακουστικά αλλά άμα δοκιμάσεις ενα ηχείο και περιμένεις να παίξει καλά μόνο αφού του προσθέσεις χαμηλά κάηκες. Τα χαμηλά απλώς θα το κάνουν καλύτερο, άλλο αυτό είναι άλλο. Δηλαδή το Amelie δεν το ακούτε καλά εσείς ; (ή όσοι έχουν το Tidal ?) Θα "ξύριζε" ;
 

Μηνύματα
15.086
Reaction score
17.040
Κανονικά, κάθε ηχείο δεν θα έπρεπε να παίζει ; Καλά τα ψυχοακουστικά αλλά άμα δοκιμάσεις ενα ηχείο και περιμένεις να παίξει καλά μόνο αφού του προσθέσεις χαμηλά κάηκες. Τα χαμηλά απλώς θα το κάνουν καλύτερο, άλλο αυτό είναι άλλο. Δηλαδή το Amelie δεν το ακούτε καλά εσείς ; (ή όσοι έχουν το Tidal ?) Θα "ξύριζε" ;
Αυτά είναι θέμα και εγγραφης αλλά άμα δείς ότι αυτον τον χαρακτήρα να τον έχει σε πολλές τότε δεν είναι σωστό το ηχείο.

Ισα ισα εγώ θα το άκουγα μόνο με το να παίζει π.χ. ένα βιολί. Εάν ο σχεδιαστής άκουγε στο fine tuning μόνο βιολί με χαμηλό τότε όταν θα άκουγες σόλο βιολί θα "ξύριζε". Ή και το αντίθετο. Τέλος πάντων το ξυρίζω δεν υπάρχει μάλλον πλέον. Αυτο που λένε "ξυρίζω" είναι έλλειψη αρμονικών , σώματος κλπ των οργάνων που τυχαίνει να παίζουν στην μεσαία περιοχή. Εάν χρειάζεται χαμηλό για να "καμουφλαριστεί" μια τέτοια αδυναμία δεν είναι σωστό. (Δεν μιλάω φυσικά για το Tidal αλλά για όλα τα ηχεία μαζί και πως διαμορφώνονται εντός του χώρου, με ή χωρίς επεξεργασία , όλα μέσα).

Μήπως έχει κεραμικά μεγάφωνα το Tidal ; (ρωτάω , δεν ξέρω).
 
Last edited:

Μηνύματα
15.086
Reaction score
17.040
Εάν ο σχεδιαστής άκουγε στο fine tuning μόνο βιολί με χαμηλό τότε όταν θα άκουγες σόλο βιολί θα "ξύριζε". Ή και το αντίθετο.
Αυτές οι προτάσεις και οι δύο είναι ερώτηση (όχι κατάφαση), βάση της ψυχοακουστικής λογικής σου ως παράμετρος (είτε αυτού που σχεδιάζει ως δίλημμα, είτε αυτού που καλείται να ακούει στο περιβάλλον που έχει στήσει).
 

Μηνύματα
9.810
Reaction score
1.907
Οπως λέει και ο έτερος θρύλος , εγώ δλδ , δεν γαμείς ψηλά καπέλα .
Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε , και πάει λέγοντας η ιστορία.
Ο καθένας κάτι βρίσκει να του αρέσει. Μεγειά του με χαρά του.
Αλλο όμως αυτό και άλλο το ακούμε κάπως σωστά . Οχι ακριβώς σωστά , κάπως.
John κρινεις ένα σύστημα που ακουσες μια φορα και που είχαμε ακούσει 100 στη κυριολεξία φορές σε διάστημα δυο χρόνων (2010-2012) πάνω από 10 άτομα και το θεωρούσαμε όλοι αναφοράς με ακουστικές εκτιμήσεις που δεν έχουν καμία επαφή με τη πραγματικότητα. Για αυτό και το προηγούμενο μήνυμα μου.
Τα τινταλ, έχουν ωραιότατη - ισορροπημένη απόκριση, είναι φτιαγμένα by the book. Δεν είναι ηχεία με "άποψη", και όσοι τα θεωρούν καλά, δεν εκφράζουν κάποια υποκειμενική γνώμη, ούτε τα αυτιά τους, απλώς είναι αντικειμενικά καλά ηχεία, και αυτοί απλώς εκφράζουν την πραγματικότητα των τεχνικών δεδομένων, τίποτε άλλο.

Πιστεύω ειλικρινά, πως ο καλός ήχος, δεν είναι "άποψη" παιδάκια μου, είναι ένα εξαιρετικά αντικειμενικό τεχνικό θέμα. Οι μηχανικοί που φτιάχνουν ηχεία σα τα τινταλ, δεν εκφράζουν προσωπικές απόψεις, δεν πιστεύουν σε φύκια και μεταξωτές κορδέλες, είναι επιστήμονες και πιάνουν σωστά, ένα αμιγώς τεχνικό θέμα, και φτιάχνουν ένα προϊόν που μετράει εξαιρετικά, κι ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικό.

Τόσο απλά.

Νομίζω κάπου είχε πάρει το μάτι μου κι ένα σπινοραμα, για ένα μεγάλο τινταλ κι αυτό ήταν αξιοπρεπέστατο, μια χαρά ηχεία είναι. Τεχνικώς άρτια. Δεν μιλάμε για απόψεις, αντικειμενικά μιλάμε.

Μέσα σε περιποιημένο ηχητικά δωμάτιο (αναγκαία προϋπόθεση - αντικειμενικά), θα παίξουν πολύ σωστά το φάσμα που τους αναλογεί, πιθανώς να μη χρειάζεται κανένα EQ πάνω από τη ζώνη του σροεντερ (κατά Τουλ), εκτιμώ πως μια χαρά ρουμ κερβ θα δίνουν, πτωτικό, όπως προβλέπεται να είναι το ταργκετ κερβ (πάλι κατά Τουλ).

Χαρά μου να βλέπω κόσμο με τινταλ, είναι εξαιρετικά, και στο φάσμα που τους αναλογεί, τα λες και τέλεια. Οκ.

Τα προβλήματα βρίσκονται στο κάτω τμήμα του φάσματος, το οποίο χωρίς σαμπ, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να βγει σε αντίστοιχο βαθμό "τελειότητας", για τους γνωστούς αντικειμενικούς (δεν είναι "άποψη") λόγους που έχει αναλύσει διεξοδικά ο μπουτχιας στο ανάλογο θρεντ.

Επειδή προσωπικά δεν έτυχε ποτέ να τα ακούσω με άρτια ενσωματωμένα πολλαπλά σαμπ ανάλογης τελειότητας στην αναπαραγωγή πλήρως εκτεταμένου και ασυμπίεστου χαμηλού, το άκουσμά τους ήταν καταδικασμένο (αντικειμενικά) να ξυρίζει, και δεν αποτελεί "άποψη" αυτό, είναι αντικειμενικά δεδομένα της ψυχοακουστικής επιστήμης.

Σε όποιους δεν αρέσουν αυτά τα αντικειμενικά δεδομένα, ξυδάκι. 😜 Μόνο με μεσαιοπριμα, μουσική δε παίζει σωστά.😎

Μια χαρά αυτιά έχω και γω κι ο ντιμιφουτ, και μαζί τα ακούσαμε στο Μόναχο που είπε πριν ο Μιχάλης πως δε θυμάται να πήγα την τελευταία 20-ετια, δε πειράζει, όλοι ξεχνάμε, και κόντρα ξύρισμα ήτανε το άκουσμά τους, διότι είχαν τεράστιο θέμα έλλειψης μπάσου και ακυρώσεων (για πολλαπλούς αντικειμενικούς λόγους) στο μπάσο. Και να ξέρετε, από μπάσο, ξέρουμε καλά, πολύ καλά μάλιστα. Αυτό μας δίνει την εμπειρία και σε συνδυασμό με την γνώση του θέματος της αντιληπτής ισορροπίας στο άκουσμα από τα ανθρώπινα αισθητήρια, ξέρουμε τελικά και το γιατί ακουγόταν έτσι, και είναι αντικειμενικό αυτό που γράφω, όχι "άποψη". 😎

Άποψη, είναι πως τα λεφτά που ζητάνε τα μεγάλα τινταλ, δε τα δίνω ούτε υπό απειλή όπλου. Αυτό ναι, είναι άποψη, άλλος μπορεί να έχει διαφορετική, και να πιστεύει πως πραγματικά ένα ζευγάρι ηχεία με τα ενισχυτικά τους, αξίζει όσο ένα σπίτι ή όσο μερικά Τέσλα. Οκ, απόψεις είναι αυτές.

Αλλά ο ήχος, ο καλός ήχος, δεν είναι "άποψη" παιδάκια μου, είναι ένα εξαιρετικά αντικειμενικό τεχνικό θέμα, όπως ξανάγραψα στην αρχή αυτού του ποστ. Και σε όποιον δεν "αρέσει" η απλή αυτή αλήθεια, ξυδάκι. 😜
Δεν συμφωνούμε στο τομέα των χαμηλών αλλα προφανώς και έχουν να κερδίσουν τα Tidal, όπως και όλα τα ηχεία, από σωστή ενσωμάτωση sub για αυτό εγω έχω δυο REL μαζί με το Lyngdorf Room Correction όπου τα πάει σε άλλο level.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.554
Reaction score
132.612
Δεν συμφωνούμε στο τομέα των χαμηλών αλλα προφανώς και έχουν να κερδίσουν τα Tidal, όπως και όλα τα ηχεία, από σωστή ενσωμάτωση sub για αυτό εγω έχω δυο REL μαζί με το Lyngdorf Room Correction όπου τα πάει σε άλλο level.
Ναι, δε συμφωνούμε, αλλά προφανώς έχουν να κερδίσουν από σαμπζ και πάνε σε άλλο λέβελ.

Μιχαλάκη μου, όχι απλά συμφωνούμε, αλλά καρασυμφωνούμε. 😁

Τώρα όμως διακρίνω μια ανισορροπία, ενώ τα τινταλ οκ είναι "τοπ", τα ρελ πόσο "τοπ" νομίζεις πως είναι; Δηλαδή εάν κάνω μια λίστα με τα τοπ 10 σαμπ που ξέρω, πιστεύεις πως θα συμπεριληφθεί κάποιο ρελ; 😁😜🤪🤣

100 φορές πήγατε πάνω από 10 άτομα σε διάστημα 2 ετών να ακούτε τινταλ, πόσες φορές ακούσατε σάμπςςς κορυφαία στο ίδιο διάστημα; Πραγματικά δηλαδή, πόσες; 🤪🤣😜😁

Και να σου πω και κάτι άλλο; Σε άλλο λέβελ θα πάνε τα ηχεία σου, αν πάρεις 4-αδα σαμπ της ρελ που έχεις, σε άλλο λέβελ εάν πάρεις 4-αδα σαμπ της τζενελεκ, και σε άλλο λέβελ αν βάλεις τρινοβ από πίσω από τα σαμπ, σε άλλο λέβελ εάν εφαρμόσεις διπλό αρέι με ακύρωση της ακτινοβολίας του πρώτου, και σε άλλο λέβελ εάν τα σαμπςςς μαζί με το σύστημα ισοσταθμισης κοστίζει περισσότερο από όσο τα ηχεία μαζί με τα ενισχυτικά τους και τα καλώδια και τις βάσεις τους και όλα τους που πάτε και δίνετε λεφτά με τα τσουβαλια, αντί να δώσετε περισσότερα λεφτά στα σαμπ, όπως θα έπρεπε να κάνετε. 😎

Καλώς η κακώς, τα σαμπ πρέπει να κοστίζουν περισσότερο. Μπουτχιας. 😎

Μερικές αλήθειες δεν "αρέσουν", αλλά αυτό δεν τις σταματάει απ'το να είναι αλήθειες. 🤣

Γι'αυτό και στην κάθε έκθεση των τινταλ, θα ανέβαινε 50 λέβελ το άκουσμα εάν είχαν εφαρμόσει την ανωτέρω αλήθεια, ώστε να μη μας ξυρίζει το άκουσμα εμάς που ξέρουμε πραγματικά πως σκατά ακούγεται σωστά. 😎
Με -50 λεβελ, δε το λέμε τοπ, ωραία μεσαιοπριμα το λέμε. Δηλαδή, για να το ξεχειλώσουμε (όλα αυτά είναι αστεία έτσι κι αλλιώς) βγάλε τα γουφερ από ένα τριδρομο ηχείο και άκου το να χαρείς χροιές και καμπανάκια, έτοιμος για έκθεση είσαι, βουρ για Μόναχο. 🤪🤣😜😁
 

Μηνύματα
9.810
Reaction score
1.907
Ναι, δε συμφωνούμε, αλλά προφανώς έχουν να κερδίσουν από σαμπζ και πάνε σε άλλο λέβελ.

Μιχαλάκη μου, όχι απλά συμφωνούμε, αλλά καρασυμφωνούμε. 😁

Τώρα όμως διακρίνω μια ανισορροπία, ενώ τα τινταλ οκ είναι "τοπ", τα ρελ πόσο "τοπ" νομίζεις πως είναι; Δηλαδή εάν κάνω μια λίστα με τα τοπ 10 σαμπ που ξέρω, πιστεύεις πως θα συμπεριληφθεί κάποιο ρελ; 😁😜🤪🤣

100 φορές πήγατε πάνω από 10 άτομα σε διάστημα 2 ετών να ακούτε τινταλ, πόσες φορές ακούσατε σάμπςςς κορυφαία στο ίδιο διάστημα; Πραγματικά δηλαδή, πόσες; 🤪🤣😜😁

Και να σου πω και κάτι άλλο; Σε άλλο λέβελ θα πάνε τα ηχεία σου, αν πάρεις 4-αδα σαμπ της ρελ που έχεις, σε άλλο λέβελ εάν πάρεις 4-αδα σαμπ της τζενελεκ, και σε άλλο λέβελ αν βάλεις τρινοβ από πίσω από τα σαμπ, σε άλλο λέβελ εάν εφαρμόσεις διπλό αρέι με ακύρωση της ακτινοβολίας του πρώτου, και σε άλλο λέβελ εάν τα σαμπςςς μαζί με το σύστημα ισοσταθμισης κοστίζει περισσότερο από όσο τα ηχεία μαζί με τα ενισχυτικά τους και τα καλώδια και τις βάσεις τους και όλα τους που πάτε και δίνετε λεφτά με τα τσουβαλια, αντί να δώσετε περισσότερα λεφτά στα σαμπ, όπως θα έπρεπε να κάνετε. 😎

Καλώς η κακώς, τα σαμπ πρέπει να κοστίζουν περισσότερο. Μπουτχιας. 😎

Μερικές αλήθειες δεν "αρέσουν", αλλά αυτό δεν τις σταματάει απ'το να είναι αλήθειες. 🤣

Γι'αυτό και στην κάθε έκθεση των τινταλ, θα ανέβαινε 50 λέβελ το άκουσμα εάν είχαν εφαρμόσει την ανωτέρω αλήθεια, ώστε να μη μας ξυρίζει το άκουσμα εμάς που ξέρουμε πραγματικά πως σκατά ακούγεται σωστά. 😎
Με -50 λεβελ, δε το λέμε τοπ, ωραία μεσαιοπριμα το λέμε. Δηλαδή, για να το ξεχειλώσουμε (όλα αυτά είναι αστεία έτσι κι αλλιώς) βγάλε τα γουφερ από ένα τριδρομο ηχείο και άκου το να χαρείς χροιές και καμπανάκια, έτοιμος για έκθεση είσαι, βουρ για Μόναχο. 🤪🤣😜😁
Ε τι να κάνω, αυτά έχω! :D Καλημέρα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.554
Reaction score
132.612
Καλά τα ψυχοακουστικά αλλά άμα δοκιμάσεις ενα ηχείο και περιμένεις να παίξει καλά μόνο αφού του προσθέσεις χαμηλά κάηκες. Τα χαμηλά απλώς θα το κάνουν καλύτερο, άλλο αυτό είναι άλλο.
Κάνεις λάθος.

Ένα μικρό Bluetooth ασύρματο ηχείο της JBL, των 200€, το ακούς, και παίζει "μια χαρά'. Δε σε ενοχλεί πρακτικά τίποτα, δε ξύνει, δε ξυρίζει, σου κάνει κι εντύπωση πόσο ευχάριστα παίζει το ρημαδι, μια σταλιά πράμα. Στην πραγματικότητα, του λείπει τόσο πολύ μεγάλη έκταση στο μπάσο, που για να ομοιάσεις ίδιο έλλειμμα μπάσου στο σεταπ σου, πρέπει να ξεσυνδέσεις τα γουφερ από τα ηχεία σου και να αφήσεις μόνο τα μιντ και τα τουίτερ να παίζουν.
Αλλά εάν το κάνεις αυτό, δε θα σου αρέσουν τα ηχεία σου, δε θα παίζουν ισορροπημένα, θα ξυρίζουν τα άπειρα πρίμα. Αλλά το JBL δε ξυρίζει, ίσα ίσα σου δίνει την εντύπωση πως παίζει ιδιαίτερα ισορροπημένα και ευχάριστα.

Αυτά προσπαθώ να εξηγήσω.

Γιατί παίζουν τα σονος "καλά", γιατί "αρέσουν".

Ηχείο με υπερτουίτερ, για αντιληπτά ισορροπημένη απόκριση, θέλει άριστη αναπαραγωγή μιας οκταβας μέσα στους υπόηχους (20-10Hz). Όσο πιο πάνω πας στα πρίμα, τόσο πιο κάτω χρειάζεται να πας στα μπάσα για να είναι ισορροπημένο το άκουσμα. Αυτά έχουν αποδειχθεί, δεν είναι απόψεις.

Το Ρουμ κερβ θέλει σοβαρό ψαλίδι ✂ ψηλά, όταν έχεις έλλειμμα χαμηλά, για να είναι το άκουσμα ισορροπημένο στην δική μας αντίληψη, στην ανθρώπινη ακοή.

Το 10-20Hz μια χαρά είναι εφικτό να αναπαραχθεί άριστα, λεφτά να έχεις.

Πέρσι στο Μόναχο, η τρινοβ είχε ισορροπημένη απόκριση από 7-8 κύκλους, σε όλες τις θέσεις των καθήμενων ακροατών, με απόκλιση μόλις +-2dB! Οκ, 24 σαμπ χρησιμοποίησε. Τι; Λεφτά δεν έχεις; Μα κάποια κάποια ηχεία κοστίζουν το εν ζεύγος όσο ένα σπίτι! Τι; Τσιγκουνιές μόνο στο μπάσο; 😁😜🤪🤣

Τα μεγάλα τινταλ, όπως και τα μεγάλα φοκαλ, μια χαρά μπορούν να παίξουν σωστά, λεφτά να έχεις. 550 χιλιάρικα το ζευγάρι είχαν εκείνα τα καημένα τα φοκαλ, και άλλα τόσα για ενισχυτικά δώσε. Αλλά για τα σαμπ, θα πρέπει να δώσεις και λίγα περισσότερα. Τι α κάεις; Τσιγκουνιές; 😜😁🤪🤣
Ε τι να κάνω, αυτά έχω! :D Καλημέρα!
Καλημέρα Μιχάλη!


ΥΓ.

Για τοπ σαμπ, πέραν των στουντιακών (πέραν της Genelec, έχει κάτι τρομερά σαμπ η ATC), θα κοιτούσα κατά perlisten στα διπλά 12-αρια και 15-αρια, όπως και το Paradigm Ref Sig Series Sub 2, το JL Audio Gotham g213 v2, και φυσικά το Wilson Audio Subsonic, όλα μίνιμουμ σε 4-αδες.

Κι έχει και πολύ πολύ ακριβότερα, και λιγότερο γνωστά στον ευρύτερο χώρο του hi-end.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.945
Reaction score
11.324
Υπάρχει αντιπρόσωπος tidal στην Ελλάδα μήπως θέλει κάποιος καψερός να τα ακροαστεί;
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.554
Reaction score
132.612
Ενημερωτικά, για το φιλόσαμπο κοινό, οι βέλτιστες θέσεις τοποθέτησης για 2 σαμπ είναι οι f και g, όπως μπορείτε να δείτε στο εν λόγω θρεντ:


Όπου βεβαίως φαίνονται και οι βέλτιστες θέσεις τοποθέτησης για 4-αδα σαμπ, και αναφέρω τι γίνεται για περισσότερα, τους λίγους και εκλεκτούς που θα πάρουν τόσα.

Υπ'οψιν, τα ανωτέρω δεν είναι "άποψη". 😎

Ούτε το DBA δεν είναι "άποψη". 😎
(Double Bass Array για τους αδαείς ανάμεσά μας)

Τώρα, πως τα τοποθέτησαν τα 2 (ή 4) σαμπ διάφοροι εκθέτες στην έκθεση του Μονάχου, είναι προφανώς αντικείμενο σκληρής κριτικής. 😎

Δεν ήξεραν, δε ρώταγαν; 🤣😁🤪😜
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.945
Reaction score
11.324
Το 30% της ηχητικής απόλαυσης είναι σημαντικό αλλά δε βλέπω γιατί πρέπει να "κανιβαλιζει" οποιαδήποτε κουβέντα ή κριτική για το άλλο 70%.

Επίσης δε συμφωνώ ότι ένας καλός δορυφόρος ξυρίζει οταν δεν παίζει με σαμπ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.554
Reaction score
132.612
Επίσης δε συμφωνώ ότι ένας καλός δορυφόρος ξυρίζει οταν δεν παίζει με σαμπ.
Συμφωνώ με τον ανωτέρω.

Εξαρτάται από την απόκριση του δορυφόρου και το ρουμ κερβ που βγάζει.

Εάν είναι καλά πτωτικό, και δεν ανεβαίνει πολύ ψηλά, δεν ενοχλεί διόλου.

Γι'αυτό το λόγο, ακούγονται πολύ συμπαθητικά μικρά ηχεία με λυχνίες. Μπορεί να χάνουν στο μπάσο, αλλά αυτό δεν ενοχλεί στο τέλος.
 

Μηνύματα
910
Reaction score
750
Νομιζω οτι εκει πρεπει να κινηθει η προοδος στα ηχεια... στη διαχειριση του μπασου στο χωρο. Και να μη πρεπει να πληρωσουμε ενα διαμερισμα για ηχεια , αλλα ουτε και να γεμισουμε το χωρο με sub για να παρουμε χαμηλο, σταθμες και ομαλη αποκριση. Απλοτητα και εξυπνη υλοποιηση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.191
Reaction score
82.923
Νομιζω οτι εκει πρεπει να κινηθει η προοδος στα ηχεια... στη διαχειριση του μπασου στο χωρο. Και να μη πρεπει να πληρωσουμε ενα διαμερισμα για ηχεια , αλλα ουτε και να γεμισουμε το χωρο με sub για να παρουμε χαμηλο, σταθμες και ομαλη αποκριση. Απλοτητα και εξυπνη υλοποιηση.
Επίσης πρέπει να κινούνται τα αυτοκίνητα με νερό βρύσης.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.843
Μηνύματα
2.919.729
Members
38.103
Νεότερο μέλος
panagiotis8181
Top