zakman35
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.985
- Reaction score
- 4.008
Μακάρι να ήταν τόσο απλό, θα είχαμε όλοι UPS και μαύρα καλώδια.
Δέν βλέπω κάτι κακό στην μέθοδο που περιγράφεις.Βασίζονται στο αυτί τους για να επιλέξουν αν τους αρέσει ο ήχος του ups ή αν τους αρέσει πιο πολύ ο ήχος κάποιου καλωδίου, δηλαδή ψάχνουν να βρουν ποιο τυχαίο άκουσμα τους αρέσει περισσότερο. .
Οσον αφορα εμας,η τελικη επιλογη του τροφοδοτικου ειναι απολυτα συνδεδεμενη με την τελικη μορφη του μηχανηματος που θα τροφοδοτησει.Επειδή είναι όντως τόσο απλό, κι εγώ απορούσα γιατί δεν έχουν όλοι ένα ups και μαύρα απλά καλώδια.
Μέχρι που βρήκα την απάντηση:
Βασίζονται στο αυτί τους για να επιλέξουν αν τους αρέσει ο ήχος του ups ή αν τους αρέσει πιο πολύ ο ήχος κάποιου καλωδίου, δηλαδή ψάχνουν να βρουν ποιο τυχαίο άκουσμα τους αρέσει περισσότερο. Ε, νταξ.
Έτσι, από όλα!ενα BELDEN ειναι by design καλυτερο καλωδιο απο ολα
Εγώ λέω άλλο!Εγω λεω οτι ενα καλο/σωστο τροφοδοτικο ΘΑ αναδειξει χωρις δυσκολια το καλυτερο καλωδιο
Οπότε έχω ένα ερώτημα: έτυχε ποτέ να προτιμήσει το αυτί σας ή έστω να ικανοποιηθεί περισσότερο από μηχάνημα με περισσότερους κατασκευαστικούς συμβιβασμούς, δηλαδή υποδεεστερων μετρήσεων ή εν γνώση χειρότερου τροφοδοτικού ή σχεδίασης; Και αν "έτυχε", υπήρξε απόφαση για χρήση υποδεέστερου πχ τροφοδοτικού ή σχεδίασης με μεγαλύτερη μετρήσιμη απόκλιση διόρθωσης της ρια επειδή σας άρεσε περισσότερο;Δεν ειναι το αυτι μας ο (μονος) κριτης αλλα αν αυτο δεν ικανοποιηθει δεν βγαινει μηχανημα εξω,και αυτο δεν σημαινει οτι βγαινουν εξω μηχανηματα με συμβιβασμους ειτε του τροφοδοτικου ειτε του μηχανηματος.
Oχι. Ετυχε ομως να προτιμησουμε ακουστικα το αποτελεσμα μικροαλλαγων που δεν μετρουσαν διαφορετικα,και καποιες φορες οι μικροαλλαγες αυτες αφορουσαν και καλωδια .Τις κανουμε χωρις κανενα εξτρα κοστος,ουτε μαρκετιστικες επιλογες.Οπότε έχω ένα ερώτημα: έτυχε ποτέ να προτιμήσει το αυτί σας ή έστω να ικανοποιηθεί περισσότερο από μηχάνημα με περισσότερους κατασκευαστικούς συμβιβασμούς, δηλαδή υποδεεστερων μετρήσεων ή εν γνώση χειρότερου τροφοδοτικού ή σχεδίασης; Και αν "έτυχε", υπήρξε απόφαση για χρήση υποδεέστερου πχ τροφοδοτικού ή σχεδίασης με μεγαλύτερη μετρήσιμη απόκλιση διόρθωσης της ρια επειδή σας άρεσε περισσότερο;
Aν αναφερεσαι στο ριβιου του SPA ONE , αυτο εχει βελτιωθει , οπως και του SPA-II.Από ότι θυμάμαι πάντως, ο σταμ μέτρησε απειροελάχιστη απόκλιση από την by the book ρια αποεμφαση, όχι όμως στα επίπεδα ακρίβειας της ψηφιακής ρια της μέτρικ, αν και τέτοιου μεγέθους διαφορές είναι εντελώς ανούσιες και μη ακροασιμες, το αναφέρω όμως για την "τιμή των όπλων"..
Τέλεια! Αυτό μου αρκεί, και βεβαίως ήταν εμφανές από την αρτιότητα των μετρήσεων.
Τα κακα στον χωρο ειναι πολλα,κυριως οταν προσπαθεις να επιβιωσεις επαγγελματικα.Ζουγκλα στην κυριολεξιαΤο κακό στο χώρο του audio.............
Γιατί είναι βαρύ ρε φίλε! Συν του ότι, πήγα στον PURETONE αμέσως μετά τη δουλειά, εάν είχα αφήσει το UPS στο αυτοκίνητο για 8 και πλέον ώρες, υπό το βλέμμα του κυπριακού ήλιου, θα είχε "ψηθεί"!Ωραίος δίσκος της τρεισι τσαπμαν, από τους αγαπημένους μου!
Γιατί δε του πήγες ρε συ το ups?
Είσαι κακός, επειδή δεν είσαι καραφλός! Αλλά, ξέρεις, ε; Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα 'ρθεις!ΟΚ θα φερω και χτενα μαζι μου
Με τον όρο "δυναμικά" τι ακριβώς εννοείς;Εγω λέω να βγαλετε εκτός το ups και να ακούσετε απο τη πρίζα κατευθείαν.
Να δουμε αν το ups κόβει τα δυναμικά ή όχι.
Το χω ακούσει και το χω απορία...
Εάν θέλουμε να γίνει αυτό (προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα) θα χρειαστούμε πολύμπριζα. Συγκεκριμένα θα πρέπει να δώσουμε ρεύμα σε οκτώ (8) συσκευές. Να το δούμε, γιατί δεν ξέρω πόσα έχω.Θα γινει και αυτο.
...και πολύ καλά θα κάνεις! Πάντως, έναν καφέ μπορώ να στον κεράσω (βασικά, η καφετιέρα, όχι εγώ)!καλα καλα, θα φερω και γω τον καφε και τα τσιγαρα μου
Συμφωνώ. Έχεις κάποιο παράδειγμα που αυτά που περιγράφεις εφαρμόστηκαν; (δεν προκαλώ, από ενδιαφέρον ρωτάω κι από θέληση απόκτησης εγκυκλοπαιδικών γνώσεων)Γιατί κανείς δε γίνεται υστερικός στη σχεδίαση της τροφοδοσίας (καταντάει ανοησία και σπατάλη), και γιατί δεν έχει γίνει χρήση διακοπτικών τροφοδοτικών στα πρώτα τουλάχιστον στάδια της τροφοδοσίας, με επαρκείς σταθεροποιησεις και αποθήκες σε όλα τα ενδιάμεσα στάδια.
Βασικά, τι έγινε; Ο PURETONE πήρε τον μετασχηματιστή του Rega του κι εκεί που καταλήγει στο διπολικό βύσμα, ξήλωσε το βύσμα, έβαλε στη θέση του δύο χάλκινα (?) καλώδια και τα ένωσε σε ένα βύσμα πρίζας. Ως εικόνα φανταστείτε έναν μετασχηματιστή τροφοδοσίας πικ απ με δύο γυμνά καλώδια, μήκους 30-40εκ, να "ξεπηδούν" από μέσα του και να καταλήγουν σε ένα βύσμα. Ε, όταν τα δύο καλώδια ακουμπούσαν μεταξύ τους (επίτηδες) κάτι άλλαζε στο ηχητικό αποτέλεσμα. Όταν δεν ακουμπούσαν, το ηχητικό αποτέλεσμα "επέστρεφε" στα "κανονικά" του.Να πει και ο wizzy τι ακουσε με μια "μετατροπη" στο ΙΔΙΟ καλωδιο ρευματος που τροφοδοτει τον μετασχηματιστη του ενος πικαπ που εχω (rega p3-24) που δεν εχει καν τροφοδοτικο,πλην του μετασχηματιστη και 2-3 πυκνωτων. Προσωπικα δεν μπορω να αποδωσω την διαφορα σε τιποτα αλλο απο την αλλαγη L&C του καλωδιου. Αυτα μονον αλλαξαν με το πειραμα που του εδειξα χτες. Τουλαχιστον με αυτα που μπορω να γνωριζω.
Μην του δίνεις ιδέες ρε! Οι ενισχυτές μου δεν θα πάνε πουθενά!Αν πάρεις εναν ωραίο δισκοπτικό τελικό ενισχυτή, πχ του γουιζ, μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις ολοκληρο ως το πρώτο στάδιο στο τροφοδοτικό του φόνο σου, και είμαι βέβαιος πως θα έχει εξαιρετικά αποτελέσματα!
Ναι, ναι, όλες τις ιδέες εκτός από αυτήν που περιλαμβάνει τους ενισχυτές μου! Στο κάτω κάτω, "πιάνουν" τα χέρια σου, πάρε ένα kit διακοπτικού τροφοδοτικού από το ebay και "παίξε" με αυτό!Μελεταμε σοβαρα τις οποιες δηποτε συμβουλες και ιδεες
Φίλε, δεν είμαι πεπεισμένος ότι επισκιάζουν το αποτέλεσμα. Τουλάχιστον, όταν το UPS ήταν "φρέσκο" στο σύστημα και ήταν και "φρέσκια" η ανάμνηση από το σύστημα πριν το UPS, δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο.Το πιθανότερο Γιώργο είναι να μην ακούσεις διαφορές στο σύστημά σου. Ο λόγος είναι ότι τα UPS και τα DRC συνήθως επισκιάζουν το αποτέλεσμα και δεν αφήνουν να αναδειχτούν οι όποιες διαφορές.
Ναι, δεν αφήνουν να αναδειχθούν προβλήματα τροφοδοσίας γιατί τα επιλύουν.
ΕΕΕΕΕΕΕΠ !!!!!!!Βασικά, τι έγινε; Ο PURETONE πήρε τον μετασχηματιστή του Rega του κι εκεί που καταλήγει στο διπολικό βύσμα, ξήλωσε το βύσμα, έβαλε στη θέση του δύο χάλκινα (?) καλώδια και τα ένωσε σε ένα βύσμα πρίζας. Ως εικόνα φανταστείτε έναν μετασχηματιστή τροφοδοσίας πικ απ με δύο γυμνά καλώδια, μήκους 30-40εκ, να "ξεπηδούν" από μέσα του και να καταλήγουν σε ένα βύσμα. Ε, όταν τα δύο καλώδια ακουμπούσαν μεταξύ τους (επίτηδες) κάτι άλλαζε στο ηχητικό αποτέλεσμα. Όταν δεν ακουμπούσαν, το ηχητικό αποτέλεσμα "επέστρεφε" στα "κανονικά" του.
Τωρα εγω που δεν εχω ερθει ποτε στην Κυπρο τι γνώμη να σχηματίσω για την Κυπριακή φιλοξενία !!!...και πολύ καλά θα κάνεις! Πάντως, έναν καφέ μπορώ να στον κεράσω (βασικά, η καφετιέρα, όχι εγώ)!
Το'ξερα οτι κρυβεις χρονια και το παιζεις νεαρουληςΑλλά, ξέρεις, ε; Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα 'ρθεις!
Ο PURETONE βελτίωσε, τρόπον τινά, τον μετασχηματιστή τροφοδοσίας του πικ απ μου. Βασικά, πήρε έναν τοροειδή μετασχηματιστή (σωστά τα λέω PURETONE?) ίδιου voltage με του τροφοδοτικού του πικ απ αλλά με περισσότερα Amperes. Το αποτέλεσμα (αυτό που κατάφερα να ακούσω) ήταν ότι αυξήθηκε η ένταση του ήχου (volume). Κοινώς, το ποτενσιόμετρο του προενισχυτή κάνει μικρότερη διαδρομή από αυτήν που έκανε προηγουμένως για να φτάσω στην επιθυμητή στάθμη ακρόασης. Δεν παρατήρησα κάτι άλλο. Έχω κρατήσει και το original τροφοδοτικό του πικ απ για τυχόν αλλαγές on the fly. Ίδωμεν...Σε αυτό που λέτε για τα τροφοδοτικά, θα συμφωνήσω με προσωπικό, μάλιστα, παράδειγμα. Λεπτομέρειες αύριο καθώς επίσης και απαντήσεις στα προηγούμενα.
Θα ελθεις σε μενα για λεμοναδα,μετα στον wizzy για καφε και μετα θα δεις να "πηδα η φωτια με τις σουβλες ετοιμες"Τωρα εγω που δεν εχω ερθει ποτε στην Κυπρο τι γνώμη να σχηματίσω για την Κυπριακή φιλοξενία !!!