Να επιλέξω την xlr σύνδεση;

Μηνύματα
7.342
Reaction score
11.930
Και σε ένα 6" μεγάφωνο, αν δώσεις 10Hz στα π.χ. 20db στο ένα μέτρο, θα παίξει. Θα βγει ο κώνος όσο πάει όξω, αλλά θα παίξει. Αν όμως του δώσεις να παίξει την ίδια συχνότητα στα 80db, απλά θα το διαλύσεις. Μετά, στα ακουστικά απλά δεν υπάρχουν επιρροές απο τον χώρο, ανακλάσεις που να οδηγούν σε ακυρώσεις. Αυτό δεν ισχύει για τα ηχεία. Επομένως, ένα ζευγάρι ακουστικά θα κατέβει χαμηλά με μικρότερες μονάδες και μπορεί να παίξει έως και φλατ, αλλά όταν μιλάμε για ηχεία σε ένα μεγάλο χώρο, τα πράγματα αλλάζουν. Για να πιάσει ένας χώρος τις ιδιότητες ενός ζευγαριού ακουστικών θέλει subs και φροντίδα.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.484
Reaction score
15.303
...το σωστό καλώδιο οφείλει να μεταφέρει το σήμα με τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες και παραμορφώσεις. Άρα, τα σωστά καλώδια ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ακούγονται το ίδιο. Οτιδήποτε διαφοροποιεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το αποτέλεσμα σε τέτοιο βαθμό που να είναι ( εύκολα ) ακουστό, αποτελεί κακό παράδειγμα σύνδεσης...

το "άκουσα διαφορά" συνήθως είναι πρόβλημα.... αν άκουσες, κάτι δεν πάει καλά... με τα καλώδια, με τις προσαρμογές των μηχανημάτων, με κάτι....
 

Μηνύματα
82
Reaction score
59
Ρε συ ΠΑΗ, θα μας τρελάνεις; Με 5" ηχειάκια σου φταίει το καλώδιο; Μα εδώ δεν έχεις μονάδες να βγάλουν το φάσμα.
Το 10" sub μου βγάζει πρακτικά από 40 κύκλους και πάνω και εσύ νομίζεις ότι ακούς 28 κύκλους από το μισό αυτού;
Δεν είναι αυτό το θέμα μας άλλο αν το πήγατε εκεί κι εγώ "τσίμπησα". Αν το sub σου είναι κλειστού τύπου,είναι πιθανόν να ισχύουν τα νούμερα που αναφέρεις.Τα ηχεία μου όμως έχουν άλλου τύπου φόρτιση.Δε σε ικανοποιούν τα νούμερα που δίνει η PMC;Δεν πειράζει.
Δε θα τα χαλάσουμε.Πιστευεις όμως ότι δεν ακουγεται διαφορα λόγω μικρού μεγαφωνου;Αν ναι,κανείς λάθος.Και σε ls3/5a ακούγεται.
 

Μηνύματα
7.342
Reaction score
11.930
Δεν είναι αυτό το θέμα μας άλλο αν το πήγατε εκεί κι εγώ "τσίμπησα". Αν το sub σου είναι κλειστού τύπου,είναι πιθανόν να ισχύουν τα νούμερα που αναφέρεις.Τα ηχεία μου όμως έχουν άλλου τύπου φόρτιση.Δε σε ικανοποιούν τα νούμερα που δίνει η PMC;Δεν πειράζει.
Δε θα τα χαλάσουμε.Πιστευεις όμως ότι δεν ακουγεται διαφορα λόγω μικρού μεγαφωνου;Αν ναι,κανείς λάθος.Και σε ls3/5a ακούγεται.
Αντε και κατεβαίνουν πραγματικά τόσο χαμηλά. Εσύ πιστεύεις ότι το τελικό αποτέλεσμα κατεβαίνει τόσο χαμηλά...? Η χρήση subs δεν γίνεται μόνο για να έχουμε μονάδες που μπορούν να κατέβουν χαμηλά, αλλά και για να αναπαράγονται οι χαμηλές απο σημεία του χώρου που επιτρέπουν την αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων.
 

Μηνύματα
4.529
Reaction score
7.861
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η αρχή λειτουργίας των ηχείων με γραμμή μεταφοράς.
1723016939900.png

Τώρα με γουφερακι 5 ιντσών αναρωτιέμαι από ποια συχνότητα και κάτω αναλαμβάνει η γραμμή μεταφοράς.
Θετικό πάντως δεν είναι, αλλιώς η pmc θα είχε βάλει σε όλα ένα Μιντ γουφερ και μια μεγάλου μήκους γραμμή μεταφοράς και τελείωσε.
Τι είδους μπάσο βγαίνει από τέτοιου είδους κατασκευές, delays κτλπ είναι το θέμα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.528
Reaction score
129.097
Ε,βέβαια.Το ήξερα Αυτό που προτείνεις για τους άλλους δεν ισχύει για σένα.Φοβια λέγεται αυτό.Μη κι ακούσεις διαφορες γιατί ως υπεύθυνος ακροατής θα το ομολογήσεις.Δεν είσαι μόνος.Αληθεια,όταν είχες δικαναλο και "χρυσωνες" τις απατεωνοεταιρίες καλωδίων δεν άκουγες διαφορες;
Μάντης είσαι;

Σε όλα έπεσες μέσα.
 

Μηνύματα
6.577
Reaction score
357
Και σε ένα 6" μεγάφωνο, αν δώσεις 10Hz στα π.χ. 20db στο ένα μέτρο, θα παίξει. Θα βγει ο κώνος όσο πάει όξω, αλλά θα παίξει. Αν όμως του δώσεις να παίξει την ίδια συχνότητα στα 80db, απλά θα το διαλύσεις. Μετά, στα ακουστικά απλά δεν υπάρχουν επιρροές απο τον χώρο, ανακλάσεις που να οδηγούν σε ακυρώσεις. Αυτό δεν ισχύει για τα ηχεία. Επομένως, ένα ζευγάρι ακουστικά θα κατέβει χαμηλά με μικρότερες μονάδες και μπορεί να παίξει έως και φλατ, αλλά όταν μιλάμε για ηχεία σε ένα μεγάλο χώρο, τα πράγματα αλλάζουν. Για να πιάσει ένας χώρος τις ιδιότητες ενός ζευγαριού ακουστικών θέλει subs και φροντίδα.
Άλλο πράγμα είπα εγώ, επειδή εσύ ανέφερες αρχικά μόνο τις ίντσες του μεγαφωνου και οχι τις υπολοιπες παραμετρους.
Εγω πχ τοποθετώ τα μικροτερα ηχεια στο γραφείο μου σε απισταση μισού μέτρου απο τα αυτιά μσυ , ένα αριστερά και ένα δεξιά . Ακούω απίστευτο χαμηλο με τον ενισχυτή στο ρελαντι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.528
Reaction score
129.097
Εγω πχ τοποθετώ τα μικροτερα ηχεια στο γραφείο μου σε απισταση μισού μέτρου απο τα αυτιά μσυ , ένα αριστερά και ένα δεξιά . Ακούω απίστευτο χαμηλο με τον ενισχυτή στο ρελαντι.
Μπράβο.

Άμα βάλεις κι ένα σαμπ κάτω απ'το γραφείο, θα ακούσεις απιστευτότερο χαμηλό.

Άμα βάλεις και δεύτερο σαμπ πίσω από την καρέκλα σου, θα ακούσεις ακόμα πιο απιστευτότερο μπάσο.

Άμα βάλεις άλλα 2 σαμπ δεξιά κι αριστερά της καρέκλας σου, και πας στα 4 σαμπ, κι ένα σαμπ ακόμα πίσω από το μόνιτορ του γραφείου σου, και πας στα 5 σαμπ, τότε θα ακούσεις ακόμα πιο απιστευτότερο χαμηλό από το προηγούμενο απιστευτότερο, αλλά γω ακούω κλάσεις καλύτερο μπάσο από το πιο απιστευτότερο που θα μπορέσεις ποτέ να ακούσεις όσα σαμπ κι αν βάλεις, το γιατί μη το ψάχνεις αλλά έχω δίκιο, δηλαδή άστο, σε κερδάω και 5 σαμπ να βάλεις.

Πάμε πίσω τώρα. Έχεις 2 ηχεία στο γραφείο.
Ένα δεξιά, ένα αριστερά.
Κι ακούς απίστευτο χαμηλό.
:headbang:

Ρε μάγκες, τα πιστεύετε τώρα αυτά που λέτε;
Ειλικρινά δηλαδή.
Ε παναγιά'μ..
 

Μηνύματα
7.342
Reaction score
11.930
Άλλο πράγμα είπα εγώ, επειδή εσύ ανέφερες αρχικά μόνο τις ίντσες του μεγαφωνου και οχι τις υπολοιπες παραμετρους.
Εγω πχ τοποθετώ τα μικροτερα ηχεια στο γραφείο μου σε απισταση μισού μέτρου απο τα αυτιά μσυ , ένα αριστερά και ένα δεξιά . Ακούω απίστευτο χαμηλο με τον ενισχυτή στο ρελαντι.
Αν και δεν αναφέρθηκα εγώ στη διάμετρο των γούφερ ( τουλάχιστον, όχι αρχικά ), νομίζω ότι μιλάμε για ηχεία, άρα είναι δεδομένη κάποια απόσταση απο τη θέση ακρόασης, καθώς και η τοποθέτησή τους μέσα σε ένα χώρο, ο οποίος χώρος έχει τις δικές του μοναδικές ιδιότητες. Επομένως, bye bye μπάσο.
 

Μηνύματα
82
Reaction score
59
Δεν θα ακούσει διαφορές, γιατί μεταξύ σωστά κατασκευασμένων καλωδίων πολύ απλά δεν υπάρχουν διαφορές. Ή κι αν ακόμα υπάρχουν, αυτές είναι ανεπαίσθητες, με το αυτί να είναι ανίκανο να τις ακούσει ( μιλάμε για τάξη δεκάτων του db και αν ).
Αυτό που έκανε ο Κώστας ( και εγώ και πολλοί άλλοι ), ήταν blind test όσο το δυνατόν πιο unbiased, χωρίς προσδοκίες και χωρίς προτιμήσεις για κανένα καλώδιο, χωρίς κόμπλεξ για τη πιθανή επικράτηση του "φθηνού" καλωδίου, π.χ. του mogami, ενώ πρώτα διαπιστώσαμε το χάλι του χώρου μας με μετρήσεις που δεν κάνουν λάθος και δεν μπορούν να χρυσώσουν το χάπι, αυτό που πραγματικά ακούς, αυτό απεικονίζουν.
Και δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να θεωρείς ότι ακούς περισσότερο σώμα στα μπάσα, όταν αν μετρήσεις το σύστημα στο χώρο σου θα διαπιστώσεις ότι - ανεξαρτήτως των ικανοτήτων του ηχείου σου - κάτω απο τους 200 κύκλους θα γίνεται της χαράδρας και της κορύφωσης το κάγκελο.
Τέλος, αν νομίζεις ότι όλα όσα σου λέμε είναι μπούρδες, μπορείς κι εσύ να παρακολουθήσεις το παρακάτω video και να μας πεις την άποψή σου:

Να υποθέσω ότι θα ίσχυε το ίδιο αν έκανες μετρήσεις χώρου; Θα ανέβαζες δηλαδή τα αποτελέσματα για να συνεχίζαμε τη συζήτηση πάνω σε αυτή τη βάση...?
Παραθεσε κάποια "σωστά" κατασκευασμένα καλώδια που ακούγονται το ίδιο.Στην πραγματικότητα ουτε τα Mogami και τα Belden δεν ακούγονται ίδια μεταξύ τους.Ειχα και τα μεν και τά δε.Αιωνια τους η μνήμη

O Κώστας είναι ένα απο τα άτομα τα οποία προτείνουν blind test για να αποδείξουν αυτό που έχουν αποδεχτεί και οι ίδιοι ( και το οποίο ισχύει ). Ότι όλα τα περί καλωδίων είναι μπούρδες.
Στα δικά μου τεστ ( ακόμα και δοκιμάζοντας τα ΙΔΙΑ καλώδια που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν και είχα προτιμήσει το "ακριβό" ), δεν διαπίστωσα καμία διαφορά. Το 2549 έπαιξε στα ίσια στο KS1016 ( γι'αυτό και πούλησα το KS1016 ). Όπως σου απάντησε και ο @JOHN MARKOU , το σωστό καλώδιο οφείλει να μεταφέρει το σήμα με τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες και παραμορφώσεις. Άρα, τα σωστά καλώδια ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ακούγονται το ίδιο. Οτιδήποτε διαφοροποιεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το αποτέλεσμα σε τέτοιο βαθμό που να είναι ( εύκολα ) ακουστό, αποτελεί κακό παράδειγμα σύνδεσης. Αν τώρα, επιθυμείτε να κάνετε ισοστάθμιση για να φέρετε τον ήχο "στα μέτρα σας", μπορείτε να βάλετε EQ το οποίο να βασίζεται στις πραγματικές μετρήσεις του συστήματος και του χώρου, άρα να εφαρμόσετε ένα ουσιαστικό EQ, ακριβώς στις ανάγκες σας ( αυτό δηλαδή που κάνει μεταξύ άλλων και ο Κώστας, με την εφαρμογή της target curve ).

To τί λέει η audio κοινότητα ποσώς με απασχολεί. Άτομα που ψάχνουν αφορμή για να καυχηθούν, ότι έχουν το super σύστημα, τα super αυτιά και τελικά, η όλη συζήτηση έχει να κάνει με αυτούς και όχι με τα συστήματά τους, με αφήνει ( πλέον ) παγερά αδιάφορο. Βάλε κάποιον guru της audio κοινότητας να κάνει πραγματικό ABX blind test ή βάλε τους να κάνουν έστω ένα πραγματικό blind test με επιλογή των καλωδίων προς ακρόαση απο υπολογιστή σε τυχαία σειρά, με μεγάλο ποσοστό μπλόφας ( να κάνει ότι αλλάζει, αλλά να επιλέγει το ίδιο καλώδιο ). Σε ανθρώπους, μόνο ένας "αντικαλωδιάς" μπορεί να κάνει δύσκολη τη ζωή των οντιοφίλ σε ένα blind test, κάνοντας ακριβώς αυτό: μπλοφάροντας. Θα δεχτείτε όμως έναν "αντικαλωδιά" να σας κάνει τις αλλαγές ή να παραβρεθεί καν στις "δοκιμές" σας; Όχι. Γιατί; Γιατί δεν αντέχετε αυτό που θα ακούσετε / διαπιστώσετε.

Το βίντεο του Ethan, το είδες; Δεν έχω δει σχόλιά σου ακόμα...
Υ.Γ. Μακάρι να είχαμε όλοι συστήματα σαν του Κώστα και του Dimi, έστω και δικάναλα ( με σαμπς, εννοείται ) και σε χώρους όπως τους έχουν φροντίσει αυτοί.
Μήπως γνωρίζεις τον κάθε χαιφιντελιστη παγκοσμίως και αποφαίνεσαι ετσι; Άλλος ένας αφορισμός εκτός πραγματικότητος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.528
Reaction score
129.097
Εγω πχ τοποθετώ τα μικροτερα ηχεια στο γραφείο μου σε απισταση μισού μέτρου απο τα αυτιά μσυ , ένα αριστερά και ένα δεξιά . Ακούω απίστευτο χαμηλο
Πες ότι έχεις πραγματικά σοβαρά ηχεία στο γραφείο σου, με 8,25" γουφερ, τρίδρομα, πχ τα Neumann 310, όπως αυτός:

1000012285.jpg


Τα οποία, λόγω 8,25" γουφερ, προδιαγράφονται με απόκριση από 34 Hz (-3 dB) και είναι οκ για τόσο μικρή απόσταση ακρόασης (συμβατά near field χρήσης).

Και λόγω κλειστής καμπίνας, σε χαμηλές στάθμες βεβαίως, μπορούν να κατέβουν πολύ χαμηλά στο φάσμα, χωρίς ακυρώσεις (όπως αυτά με μπας ριφλεξ, κάτω από το σημείο συντονισμού της οπής).

Το μπάσο που θα ακούσεις έτσι, με αυτά τα ηχεία με 8,25" γουφερ σε ακουστικής ανάρτησης καμπίνα και με near field χρήση, είναι οκ, συμπαθητικό. Ούτε "απίστευτο", ούτε τίποτα σπουδαίο. Απλώς "συμπαθητικό".

Κι αυτό, μόνον και μόνον διότι μιλάμε για 8,25" γουφερ, σε απόσταση 50-60cm, και με ακουστικής ανάρτησης καμπίνα, χωρίς φαινόμενα μηχανικής ακύρωσης.

Εάν προσθέσεις 2 σαμπ 10" (κλειστής καμπίνας) της εν λόγω φίρμας, σε αυτό το σεταπ "γραφείου", μπορεί να γίνει ικανοποιητικό το μπάσο. Απλώς "ικανοποιητικό", όχι "απίστευτο". Αλλά με 4 τέτοια σαμπ, της Neumann, μπορεί όντως να γίνει "απίστευτο" που λες.

Για να ξέρουμε τι λέμε. 😎

Το κόστος για αυτό το σεταπ γραφείου, με "απίστευτο" χαμηλό, είναι 2*1.877€= 4 χιλιάρικα (βάλε και βάσεις μέσα, και καλώδια)


+ 4*1.499€= 6 χιλιάρικα


Δηλαδή, για σεταπ γραφείου με "απίστευτο" μπάσο θες 10 χιλιάρικα ηχεία.

Παρακαλώ, συνεχίστε τώρα τα εκτός θέματος.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.484
Reaction score
15.303
Πες ότι έχεις σοβαρά ηχεία στο γραφείο σου, με 8,25" γουφερ, τριδρομα, τα Neumann 310, όπως αυτός:

View attachment 338572

Τα οποία, λόγω 8,25" γουφερ, προδιαγράφονται με απόκριση από 34 Hz (-3 dB) και είναι οκ για τόσο μικρή απόσταση ακρόασης (συμβατά near field).

Και λόγω κλειστής καμπίνας, σε χαμηλές στάθμες βεβαίως, μπορούν να κατέβουν πολύ χαμηλά στο φάσμα, χωρίς ακυρώσεις.

Το μπάσο που θα ακούσεις έτσι, με αυτά τα ηχεία, είναι οκ, συμπαθητικό. Ούτε "απίστευτο", ούτε τίποτα σπουδαίο. Απλώς "συμπαθητικό".

Κι αυτό, μόνον και μόνον διότι μιλάμε για 8,25" γουφερ, σε απόσταση 50-60cm.

Με 2 σαμπ 10" της εν λόγω φίρμας, σε αυτό το σεταπ "γραφείου", μπορεί να γίνει ικανοποιητικό το μπάσο. Με 4 τέτοια σαμπ, της Neumann, μπορεί να γίνει "απίστευτο" που λες.

Για να ξέρουμε τι λέμε.

Παρακαλώ, συνεχίστε τώρα τα εκτός θέματος.
σε τέτοια θέση έχω τα Genelec 8030C (5'') και όσες φορές δοκίμασα να τα ακούσω χωρίς sub δεν άντεξα πάνω από τέταρτο :p
 

Μηνύματα
82
Reaction score
59
Συνειδητοποιείστε ότι δύο καλώδια με τις ίδιες μετρήσεις(όπως και δύο συσκευές)δεν ακούγονται το ίδιο, ακριβως γιατί έχουν διαφορετικη κατασκευή.Ακουγονται διαφορετικά είτε έχεις το Proac Tablette είτε το Magico του μισού εκατομμυρίου.Φυσικα,υπάρχει καλύτερο και χειρότερο.Κανεις π.χ. δε ζημιώθηκε παίρνοντας καλύτερη στερεοφωνική εικόνα από καλώδια.Μηπως κι εδώ δεν πάει κάτι καλά;
 

Μηνύματα
7.342
Reaction score
11.930
Παραθεσε κάποια "σωστά" κατασκευασμένα καλώδια που ακούγονται το ίδιο.Στην πραγματικότητα ουτε τα Mogami και τα Belden δεν ακούγονται ίδια μεταξύ τους.Ειχα και τα μεν και τά δε.Αιωνια τους η μνήμη
Το έγραψα παραπάνω. Mogami 2549 έναντι Kimber KS1016, ενώ είχα δοκιμάσει και Kimber Hero, VDH the first ultimate mk2 και πόσα άλλα. Belden δεν χρειάστηκε να αγοράσω.
Μήπως γνωρίζεις τον κάθε χαιφιντελιστη παγκοσμίως και αποφαίνεσαι ετσι; Άλλος ένας αφορισμός εκτός πραγματικότητος.
Γνωρίζω αρκετά σχετικά με τη πραγματικότητα του audio που δυστυχώς εσείς αποφεύγετε σα το διάολο το λιβάνι. Να είναι καλά οι δόκτορες που μου άνοιξαν τα μάτια ( αυτιά ).

Ακόμα περιμένω σχόλιό σου επί του video που πόσταρα.
Κανεις π.χ. δε ζημιώθηκε παίρνοντας καλύτερη στερεοφωνική εικόνα από καλώδια.Μηπως κι εδώ δεν πάει κάτι καλά;
Blind test or didn't happen.
 


Μηνύματα
82
Reaction score
59
Πες ότι έχεις πραγματικά σοβαρά ηχεία στο γραφείο σου, με 8,25" γουφερ, τρίδρομα, πχ τα Neumann 310, όπως αυτός:

View attachment 338572

Τα οποία, λόγω 8,25" γουφερ, προδιαγράφονται με απόκριση από 34 Hz (-3 dB) και είναι οκ για τόσο μικρή απόσταση ακρόασης (συμβατά near field χρήσης).

Και λόγω κλειστής καμπίνας, σε χαμηλές στάθμες βεβαίως, μπορούν να κατέβουν πολύ χαμηλά στο φάσμα, χωρίς ακυρώσεις (όπως αυτά με μπας ριφλεξ, κάτω από το σημείο συντονισμού της οπής).

Το μπάσο που θα ακούσεις έτσι, με αυτά τα ηχεία με 8,25" γουφερ σε ακουστικής ανάρτησης καμπίνα και με near field χρήση, είναι οκ, συμπαθητικό. Ούτε "απίστευτο", ούτε τίποτα σπουδαίο. Απλώς "συμπαθητικό".

Κι αυτό, μόνον και μόνον διότι μιλάμε για 8,25" γουφερ, σε απόσταση 50-60cm, και με ακουστικής ανάρτησης καμπίνα, χωρίς φαινόμενα μηχανικής ακύρωσης.

Εάν προσθέσεις 2 σαμπ 10" (κλειστής καμπίνας) της εν λόγω φίρμας, σε αυτό το σεταπ "γραφείου", μπορεί να γίνει ικανοποιητικό το μπάσο. Με 4 τέτοια σαμπ, της Neumann, μπορεί να γίνει "απίστευτο" που λες.

Για να ξέρουμε τι λέμε.

Παρακαλώ, συνεχίστε τώρα τα εκτός θέματος.
Δεν πέρασε από το μυαλό κανενός ότι μπορεί να εννοεί ότι το χαμηλό είναι απίστευτο σε σχεση το μέγεθός τους,έτσι;
Που να μάθεις κιόλας(όμως πρέπει να πληρώσεις για να μάθεις)πόσο καλύτερο θα γίνει το χαμηλό τους όταν συνδεσεις πάνω τους σοβαρά inteconnects και ρεύματος.Μου φαίνεται όμως ότι η Mogami δε βγάζει ρεύματος.Κριμα! Κι εκείνα τα ρευματος Belden είναι απλώς καλύτερα από τα μαύρα.Η μήπως όχι;Ποκιτσα κανείς;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.528
Reaction score
129.097
Δεν πέρασε από το μυαλό κανενός ότι μπορεί να εννοεί ότι το χαμηλό είναι απίστευτο σε σχεση το μέγεθός τους,έτσι;
Κανένα "απίστευτο", ούτε για το όποιο μέγεθός τους, εντελώς "πιστευτό" είναι.
 

Μηνύματα
14.100
Reaction score
15.927
σε τέτοια θέση έχω τα Genelec 8030C (5'') και όσες φορές δοκίμασα να τα ακούσω χωρίς sub δεν άντεξα πάνω από τέταρτο :p
Εγώ θα πάθαινα υψοφοβία εκεί με τις τζαμαρίες κιόλας όλλ αράουντ .... και το κηροπήγιο και η πιθανή σαλοτραπεζαρία που κάνουν ωραίο περιβάλλον τι λέει ; ... φωνητικά γράφει αυτός ; :D ¨Εχει και φυτό για διάχυση. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.392
Μηνύματα
2.901.179
Members
38.034
Νεότερο μέλος
efsr
Top