Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Μηνύματα
322
Reaction score
22
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Ακριβώς ετσι ειναι
και τον ταχογραφο να δουνε....τον εχει κάνει ταμαμ
ασχολουμε με μηχανοκίνητα από τοτε που με θυμάμαι

Ενα βασικό ειναι θεμα παιδείας
Αν δειτε Ολλανδια πως συνυπάρχουν ποδηλατα, τραμ, φορτηγά, ΙΧ, πεζοι....θα πειτε δεν ειναι δυνατον!!!!!!
Ελλάδα θα ειχαν γεμισει τα νοσοκομεία
Σουηδία πάνε ολοι 110 ΑΚΡΙΒΩΣ
Αν καποιος παει λιγότερα ή περισσότερα.... απλά δεν γινεται
αυτοί πλέον για διπλωμα δινουν και πιωμένοι ακριβώς για να δουν πως ειναι, πρωτου πιουν και οδηγήσουν

Γερμανία, Ιταλια, Γαλλια εχει πολλους τσαγκουρες αλλά εμεις δεν παιζόμαστε
πραγματικά ομως δεν παιζόμαστε
Και πραγματικά πιστευω οτι πολλοι εδω μεσα που μιλάνε για αγωγή και σωστή συμπεριφορά, πάνε αριστερα με 60, μιλάνε στο κινητό, μαλώνουν με τους συνεπιβάτες τους και βριζουν τους αλλους που πάνε νορμαλ.
Ναι νορμαλ ειναι τα 140-160 σε καποια κομμάτια την νέας εθνικής με καλή μερα και σε καλή κατασταση οδηγού και οχήματος.
Δεν ειναι καθολου νορμάλ να πηγαινεις στον ιδιο δρόμο 120 με το κορόλα τουμπανο σε αποσκευες και κόσμο.

Δευτερο βασικό ειναι οι δρόμοι μας
εδω απλά βάζεις τελεια
Εχω τα τελευταία χρόνια επαφή με τις κατασκευαστηκές λόγω επαγγελματος (το βασικό αντικείμενο της δουλειας ειναι να πουλάω φορτηγά)
Οι κατασκευαστηκές για να πάρουν την ανάθεση πάνε με τιμές πραγματικά χώμα
Από τη κατασκευή μπαινουν μέσα, πραγματικά, γιατί το τυρί ειναι αλλου
ΤΟ ΤΥΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Εχουμε δυο παρανομίες εδω στην Ελλάδα που δεν μιλαει κανεις (δεκαδύο ειναι αλλά...)
1. Τα διοδια των Αφιδνών (τζιρος 2007 117.000.000ε σχεδον ολα κερδος) πάνε στη κατασκευαστική που ΘΑ φτιάξει την Ε65 (Λαμια- λαρισα-τρικαλα-καρδιτσα-εγνατια)
2. Τα διοδια της Ε.Ο. Αθηνων - Πατρων απαγορευετε απο νομοθεσία να εισπρατονται αν δεν υπάρχει κεντρική νησίδα
ενδεικτικές τιμές κατασκευής αυτοκινητόδρομων
Ευρώπη 60.000ε/μετρο
Ελλάδα 15.000ε/μετρο
Προφανώς η δουλεια δεν γινεται καλά και συνέχεια τα συντηρούν....αρμεγμα δικό μας
Ο αλλος ο δρόμος στη Τριπολη που επεσε?
Η γεφυρα για να πάς τριπολη? ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!!!

Αυτά σας τα λέω γιατί θα ειχαν σωθεί χιλιάδες αν τα χρήματα μας πηγαιναν εκεί που επρεπε
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

...
Ναι νορμαλ ειναι τα 140-160 σε καποια κομμάτια την νέας εθνικής με καλή μερα και σε καλή κατασταση οδηγού και οχήματος.
Δεν ειναι καθολου νορμάλ να πηγαινεις στον ιδιο δρόμο 120 με το κορόλα τουμπανο σε αποσκευες και κόσμο.
...

Sorry αλλά αυτό εδώ δε μου κάνει νόημα, μπας και μπορείς να πεις κάτι παραπάνω;
Δηλαδή μόνο με υπεραυτοκίνητο θα μπορούσε να ταξιδέψει μια οικογένεια;
Ή θα ήταν καλύτερα να κάτσει στο σπίτι της;
 

Μηνύματα
322
Reaction score
22
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Πρεπει να μαθουμε οτι η αριστερη ειναι για αυτους που κινουνται γρηγορα,
αν πάς με 120 στα κομμάτια που αναφερω πας αργα
Αν δεν εχεις αυτοκινητο να μπορει να ταξιδευει ανετα με μπολικά, κινησου δεξια
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Sorry αλλά αυτό εδώ δε μου κάνει νόημα, μπας και μπορείς να πεις κάτι παραπάνω;
Δηλαδή μόνο με υπεραυτοκίνητο θα μπορούσε να ταξιδέψει μια οικογένεια;
Ή θα ήταν καλύτερα να κάτσει στο σπίτι της;
Understand your limits.

Τι να κάνει το 1400αράκι με την οικογένεια, τα μπαγκάζια, το σκύλο και την πεθερά;
Δεξά και με alarm στην τελική. :138:

Επίσης κάτι για εκείνους που τρέχουν άσκοπα και βάζουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους αλλά κυρίως τους άλλους.
Για να κινδυνέψεις πρέπει να έχεις άγνοια του κινδύνου, σε απλά ρωμαίικα να μην έχεις αίσθηση των ορίων, δηλαδή να είσαι σκράπας αυτοκινητιστικώς.

Από κει και πέρα για εκείνους που θέλουν να ξεμπουκώσουν τ' αργαλείο, καλό είναι να θυμούνται που και που μια λέξη. Καρτ! Μετά όλα είναι μαούνες και δε σου κάνει κέφι. :144:
 

Μηνύματα
3.592
Reaction score
3
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Για να επανέλθουμε [RELIOPS="στο θέμα μας"]πες τα όλα καρφί μου :137:[/RELIOPS] ...

είμαι υπέρ του - ας πούμε - καρφώματος και το έχω κάνει 3 φορές.

Την μία στην Εθνική Αθηνών Κορίνθου μετά τα διόδια της Ελευσίνας, όπου ένας ακατανόμαστος σε κρίση παροξυσμού και αλλοφροσύνης, στην αριστερή λωρίδα, με μεγάλη ταχύτητα έμπαινε μπροστά από τα αυτοκίνητα και πατούσε φρένο. Ο πίσω εννοείται ότι τα ''έβλεπε'' όλα.
Πήρα το 100, έδωσα πρώτα τα δικά μου στοιχεία - χωρίς να μου τα ζητήσουν- και μετά τα στοιχεία του αυτοκινήτου.
Μετά δεν ξέρω τι έγινε.

Μία άλλη φορά, πήρα τηλέφωνο στην Αστυνομία Ζακύνθου, καθώς ένα τζιπ είχε παρκάρει μπροστά στην πόρτα του πάρκινκ μας και δεν μπορούσαμε να μπούμε. Σε 5 λεπτά τον είχαν βρει και με ειδοποίησαν ότι έρχεται να το πάρει. Ήρθε αμέσως.

Η τρίτη ήταν με έναν οδηγό του ΚΤΕΛ. Ζήτησα από τον προϊστάμενο τα στοιχεία του και μου τα έδωσαν αμέσως, μαζί με μια κόλλα χαρτί για να γράψω την καταγγελία.

Πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να αδιαφορούμε αλλά να προλαμβάνουμε.

@ chrisB, λυπάμαι πολύ για τον αδερφό σου...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Πρεπει να μαθουμε οτι η αριστερη ειναι για αυτους που κινουνται γρηγορα,
αν πάς με 120 στα κομμάτια που αναφερω πας αργα
Αν δεν εχεις αυτοκινητο να μπορει να ταξιδευει ανετα με μπολικά, κινησου δεξια

Άλλα έγραφες στο προηγούμενο post.
Και για να μη ξεχνιόμαστε: όταν το όριο είναι 120km/h τότε τα 121km/h είναι παράνομα και ο κάθε πολίτης δεν έχει τη δυνατότητα να διαμορφώνει την κάθε διάταξη ή τον κάθε νόμο όπως αυτός θέλει επειδή έτσι τον συμφέρει.
Όμοια η αριστερή λωρίδα, όταν υπάρχει, είναι για προσπέραση και όχι για να κινούνται οι "γρήγοροι".
Και για να μη βγω τελείως εκτός, να σας πληροφορήσω ότι ούτε αστυνομικός εκτός υπηρεσίας μπορεί να καταγράψει παράβαση. Απλά η καταγγελία του έχει το αυξημένο κύρος που έχει αυτή οποιουδήποτε αξιωματικού των ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας.
Τέλος, εάν κάποιος θέλει να καταγγείλει τροχαία παράβαση καλό θα είναι να μάθει πρώτα σε ποιο αστυνομικό (ή λιμενικό) τμήμα βρίσκετε η δικαιοδοσία αυτού του δρόμου (τρέχα γύρευε δηλαδή), διότι είναι και ο μοναδικός τρόπος να βρεις μια άκρη. Εξαίρεση η περίπτωση των εθνικών οδών και της Αττικής Οδού όπου τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Όλα αυτά ελπίζοντας ότι ο "κάγκουρας" παραβάτης δεν είναι ο ίδιος εκπρόσωπος του νόμου :144:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

όταν το όριο είναι 120km/h τότε τα 121km/h είναι παράνομα :144:
Νομίζω πως είναι τα 133km/h παράνομα σε αυτή την περίπτωση. Υπάρχει ένα 10% περιθώριο.

Φυσικά μπορεί οποιοσδήποτε τροχαίος να στήσει καραούλι και να σε γράψει επάνω σε ένα προσπέρασμα, όπου σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας πρέπει να κάνεις προσπέραση με... συγκεκριμένη ταχύτητα. :142:
 

Μηνύματα
322
Reaction score
22
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Άλλα έγραφες στο προηγούμενο post.
:144:
Τα ιδια γραφω, ολα ειναι θεμα παιδείας για μας και θέμα μελέτης-κατασκευής για τους αλλους.
Απλά η παιδεία θέλει επαναπροσδιοριμό γιατί αλλάξανε τα πραγματα σε σχεση με το παρελθόν και σε μεσα και σε δικτυο.

Εσύ μπορεί να βρίζεις κάποιον που σου εκανε σφήνα ποτάμι διαστάρωση Αχαρνών αλλά...
δε φτάει αυτός παρά ο σελεκές που σχεδιασε το δρόμο και εφτιαξε οδικό ''λουκι''
μετα μέτρα ατυχήματα
οπως και Καβάλας να βγεις εθνική προς Πειραια ή να μπεις Αθήνα.
Αυτές ειναι οδικές παγίδες για να δουλευουν αντιπρόσωποι και φανοποιοι :138:
 

Μηνύματα
1.240
Reaction score
19
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Εσύ μπορεί να βρίζεις κάποιον που σου εκανε σφήνα ποτάμι διαστάρωση Αχαρνών αλλά...
δε φτάει αυτός παρά ο σελεκές που σχεδιασε το δρόμο και εφτιαξε οδικό ''λουκι''
μετα μέτρα ατυχήματα
οπως και Καβάλας να βγεις εθνική προς Πειραια ή να μπεις Αθήνα.
Αυτές ειναι οδικές παγίδες για να δουλευουν αντιπρόσωποι και φανοποιοι :138:
Ξέρεις ποιο είναι το κόστος με το οποίο επιβαρύνεται η δημόσια υγεία από εμπλεκόμενους σε τροχαία ατυχήματα?

Άστο..

Οι Έλληνες πλην λίγων δεν έχουμε παιδεία (γενικά, αλλά κυρίως στην οδήγηση). Έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό να δεις εκεί πως οδηγούν?

Φίλε μου, οδηγώ αργά για να φτάσω γρήγορα.

Και για να μείνω στο κεντρικό θέμα, ΝΑΙ, κάρφωμα.

Ακόμα και εμένα αν με δείτε να οδηγώ επικίνδυνα καρφώστε με, διότι μπορεί να με γλυτώσετε από κάτι πολύ χειρότερο.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Παρά το ότι με το σημερινό μου επάγγελμα έχω κάπως αυξημένο κύρος όταν κάνω μια καταγγελία, δεν έχω δει ανταπόκριση.
Γιε μου να γίνεις μπάτσος. :137:

...
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Γιε μου να γίνεις μπάτσος. :137:

...
Είσαι off-topic :144:
(πάντως πολύ μαθητές μας που παραιτήθηκαν από τη σχολή πήγαν για (μ)πάτσοι, τι να πω:623:)
 

Μηνύματα
245
Reaction score
0
Απάντηση: Να καρφώσω η να μην καρφώσω.

Είτε καρφώνουμε είτε γαζώνουμε, αν δεν πιστοποιηθεί επ'αυτοφώρω από - εν υπηρεσία - αρμόδιο όργανο, δεν υπάρχει αδίκημα (εκτός αν υπάρχει "φυσική επαφή", κάτι που αποδεικνύεται και αργότερα)
 



Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.244
Μηνύματα
3.046.115
Members
38.542
Νεότερο μέλος
v.angelos
Top