Βλάση να το συγχωρήσεις το παιδί... τον είχε καταβάλει ο διάολος στο συγκεκριμένο μήνυμα....έπρεπε να γράψω άλλο ένα μήνυμα γιατί ήμουν στα 666
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Βλάση να το συγχωρήσεις το παιδί... τον είχε καταβάλει ο διάολος στο συγκεκριμένο μήνυμα....έπρεπε να γράψω άλλο ένα μήνυμα γιατί ήμουν στα 666
Of topy τα μηνύματα?Μου κάνει αλγεινή εντύπωση οτι εν ωρα Μουντιάλ γράφετε οφ τοπικ και μάλιστα αρκετοί .
Μόνο το σπόϊλερ αθλητικού περιεχομένου έχει σχετική αξία .
Θυμάμαι με ακρίβεια τις συζητήσεις μας για το οφειλόμενο ήθος στα ποστ...γειά σου Μπιλ με τα ωραία σου!!Βλάση να το συγχωρήσεις το παιδί... τον είχε καταβάλει ο διάολος στο συγκεκριμένο μήνυμα....
...δεν δύναμαι να συνεχίσω να γράφω σε αυτό το thread (και γενικά ίσως)
Καλο και αυτο......μαλλον θα αστειευεσαι μου φαινεται Νικο.....και έλεγα πότε θα το πει..
γράφω όμως αλλού breο Βλάσσης ράγισε το γυαλί και με στεναχώρησε, δεν πειράζει, καλή καρδιά
Ξέχασες το tweeter, αλλά δεν πειράζει θα το συμπληρώσω εγώ.O ChrisHat αναφερόταν σε συμβατικές συζεύξεις 8ιντσων με tweeter.Η υλοποίηση των Grimm απέχει παρασάγγες από τα συνήθη πρότυπα.
http://www.grimmaudio.com/site/assets/files/1088/speakers.pdf
Απόκριση για την 8ιντση μονάδα μεσαίων-χαμηλών του Grimm:
Aπόκριση για τη μονάδα υψηλών του Grimm:
To σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων κείται σε ύψος 1550 Hz,εντός της ωφέλιμης ζώνης ως προς την απόκριση της 8ιντσης Excel μονάδας.
Δηλαδή που είναι ο συμβιβασμός?Προσπαθεί να συμβιβάσει τις χρήσεις ως μόνιτορ τόσο στο εγγύς προς μέσο όσο και στο άπω πεδίο.
Μα στις απαντησεις του Μπουτχια, παντα εχει αποριες, δεν καταλαβαινουμε κ τιποτα, εμεις που δεν κουβαλαμε κ πολυ μυαλο δηλαδη..., εχουμε ομως τον bhutia που δειχνει ακμαιος (παρα την ηλικια του...)
μην μασατε, ρωτατε, και εσεις θα μαθετε και οποιος αλλος το διαβασει...
στις απαντησεις του bhutia στο παρον νημα μου δημιουργουνται αλλες τοσες αποριες. εσεις δεν εχουτε καμια?
αντε γιατι σε λιγο θα φυγει διακοπες....
Δεν είναι θέμα μυαλού Γιάννη.Μα στις απαντησεις του Μπουτχια, παντα εχει αποριες, δεν καταλαβαινουμε κ τιποτα, εμεις που δεν κουβαλαμε κ πολυ μυαλο δηλαδη...
μονο απορια παρα απαντηση ειναι!
Δεν φταίει ο Bhutia, το white paper τις Grimm το οποίο και μετέφρασε, έχει κάποια δυσνόητα σημεία.στις απαντησεις του bhutia στο παρον νημα μου δημιουργουνται αλλες τοσες αποριες. εσεις δεν εχουτε καμια?
αντε γιατι σε λιγο θα φυγει διακοπες....
Δεν έχω παραλείψει την απόκριση της μονάδας υψηλών.Η παράθεση πινάκων κρίθηκε πλεονασμός γι αμφότερες τις μονάδες.Ξέχασες το tweeter, αλλά δεν πειράζει θα το συμπληρώσω εγώ.
Από το datasheet της SEAS
Recommended Frequency Range 2000 - 25000 Hz
Free Air Resonance 900 Hz
Στο σχήμα λόγου,όπως και σε οποιαδήποτε διαδικασία αναπαραγωγής δεδομένου μουσικού γεγονότος.Δηλαδή που είναι ο συμβιβασμός?
Όποιος διαβάσει τα χωρία του pdf στα οποία έχω αναφερθεί,θα παρατηρήσει ότι έχω παραθέσει επιπλέον επεξηγηματικά στοιχεία.Γι αυτόν το λόγο και δεν διστάζω να τοποθετώ τις πρωτότυπες πηγές όσων γράφω,όποτε εκείνες υφίστανται φυσικά.Δεν φταίει ο Bhutia, το white paper τις Grimm το οποίο και μετέφρασε, έχει κάποια δυσνόητα σημεία.
To φίλτρο ολικής διέλευσης για τη διόρθωση φάσης στο δικτύωμα διαχωρισμού είναι FIR (Πεπερασμένης Κρουστικής Απόκρισης).Η προηγηθείσα όμως ισοστάθμιση στην απόκριση των μονάδων εκτελείται μέσω φίλτρων ΙΙR (Άπειρης Κρουστικής Απόκρισης) και με μικρούς συντελεστές Q,τα οποία έχουν χαμηλότερες υπολογιστικές απαιτήσεις από τον επεξεργαστή.πως καλε μου bhutia το κανει αφφφτο? (διορθώσεις επιτελούνται στον ίδιο βαθμό στις αποκρίσεις επί κι εκτός του άξονα)
πως διορθωνεις συγχρονως με dsp και επί και εκτός?
Μα στις απαντησεις του Μπουτχια, παντα εχει αποριες, δεν καταλαβαινουμε κ τιποτα, εμεις που δεν κουβαλαμε κ πολυ μυαλο δηλαδη...
μονο απορια παρα απαντηση ειναι!
Είναι επειδή ισχύει το αντίστροφο,απαντώ δείχνοντας ηλικιωμένος παρά την ακμαιότητά μου.vet said:...εχουμε ομως τον bhutia που δειχνει ακμαιος (παρα την ηλικια του...)
Δεν έχω παραλείψει την απόκριση της μονάδας υψηλών.Η παράθεση πινάκων κρίθηκε πλεονασμός γι αμφότερες τις μονάδες.
Στο σχήμα λόγου,όπως και σε οποιαδήποτε διαδικασία αναπαραγωγής δεδομένου μουσικού γεγονότος.
Όποιος διαβάσει τα χωρία του pdf στα οποία έχω αναφερθεί,θα παρατηρήσει ότι έχω παραθέσει επιπλέον επεξηγηματικά στοιχεία.Γι αυτόν το λόγο και δεν διστάζω να τοποθετώ τις πρωτότυπες πηγές όσων γράφω,όποτε εκείνες υφίστανται φυσικά.
To φίλτρο ολικής διέλευσης για τη διόρθωση φάσης στο δικτύωμα διαχωρισμού είναι FIR (Πεπερασμένης Κρουστικής Απόκρισης).Η προηγηθείσα όμως ισοστάθμιση στην απόκριση των μονάδων εκτελείται μέσω φίλτρων ΙΙR (Άπειρης Κρουστικής Απόκρισης) και με μικρούς συντελεστές Q,τα οποία έχουν χαμηλότερες υπολογιστικές απαιτήσεις από τον επεξεργαστή.
Οι επιμέρους ισοσταθμίσεις ακολουθούν σταθερά πρότυπα ανταποκρινόμενα στις προδιαγραφές των αντίστοιχων μονάδων της SEAS και δεν εξειδικεύονται για καθένα εκ των ηχείων.Επειδή ακριβώς έχει ακολουθηθεί η πιό ομαλή οδός επεξεργαστικής διαδικασίας,δεν προβλέπεται ιδιαίτερο πρόγραμμα επεμβάσεων για τις αποκρίσεις εκτός του άξονα.
Είναι επειδή ισχύει το αντίστροφο,απαντώ δείχνοντας ηλικιωμένος παρά την ακμαιότητά μου.
Όποτε με το καλό εφαρμοστεί,θ'αξίζει τότε να το μελετήσουμε.Τι θα περιελάμβανε ένα πρόγραμμα επεμβάσεων για τις αποκρίσεις εκτός άξονα;
Τι θα περιελάμβανε ένα πρόγραμμα επεμεβάσεων για τις αποκρίσεις εκτός άξονα;