Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Wharefedale Diamond 12.1 : https://www.audiosciencereview.com/...wharfedale-diamond-12-1-review-speaker.26780/

Βρίσκεται και στα 250-300 ευρώ στις εκπτώσεις .

Πολύ καλές μετρήσεις αλλά αμφιβάλλω ότι ακούγεται καλύτερα από του ΠΑΗ
Αφενός μεν δεν θεωρώ ότι έχει τόσο καλές μετρήσεις, αφετέρου δε το ηχείο δαπέδου με τις μεγαλύτερες διαστάσεις αναμένεται ν'ακούγεται πιο χορταστικά ούτως ή άλλως.
Ο Bhutia και κάποιοι άλλοι έχοντας κάνει μετρήσεις σε δικάναλα συστήματα έχουν δείξει ότι είναι δυνατόν να μετράνε καλά. Ποιο το επιπλέον όφελος για μετάβαση σε πολυκάναλο; :idk:
Μιλάω μόνο για μουσική όχι ταινίες.
Οι μετρήσεις που κάνουμε στα στημένα setup δεν δείχνουν τόσο το βαθμό απόλαυσης για οποιονδήποτε ακροατή όσο το βαθμό ευνοϊκής απόδοσης υπό τη συγκεκριμένη χωροταξία και σύνθεση. Λόγοι για τους οποίους αναμένεται να είναι πιο απολαυστικό το πολυκαναλικό σε αμιγώς μουσικές εφαρμογές έχουν εξηγηθεί πολλές φορές στο παρόν νήμα.
 

Μηνύματα
1.982
Reaction score
4.674
Απο αυτά που λέει ή και δεν λέει κάποιος, ιδίως όταν ερωτάται ... ο άλλος έχοντας επιτύχει καλύτερο αποτέλεσμα μπορεί να καταλάβει σε τι επίπεδο είναι είτε το σύστημα του είτε και η ικανότητα του να το εκτιμήσει. Ο έχων επιτύχει κατώτερο αποτέλεσμα δεν μπορεί να καταλάβει συνήθως τίποτε.

Ο καθενας ζηταει πολυ διαφορετικα πραγματα απο το συστημα του.
Ειναι σχετικο με το ειδος της μουσικης που προτιμα
και τις ηχογραφησεις που εχει στην κατοχη του η αναζητα..
Τολμω να πω και με την μουσικη παιδεια του.
Αν ειναι εξοικειωμενος με τον φυσικο ηχο των εγχορδων η των πνευστων πχ.
η μονο με τον στουντιακο η τον PA ηχο.
Για να γινει δυσκολοτερο, μια τριτη κατηγορια αναζητα παντα την επιφαση της επιστημης,
και μια αλλη επιμενει να ακολουθει ολους τους νεωτερισμους του κλαδου.
Δεν νομιζω να συγκλινουν συχνα οι αποψεις ολων αυτων.
 


Μηνύματα
7.404
Reaction score
1.987
Ευχαριστούμε πολύ. Και τώρα το avsite μπορεί να κλείσει, δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Δεν πρόκειται να κλείσει το avsite.gr, όσο υπάρχουν έσοδα από τις διαφημήσεις, από τις εταιρείες και τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

Θα κλείσει, αν μειωθούν οι διαφημήσεις και στραφούμε προς άλλες πηγές ενημέρωσης, όπως είναι το ASR, https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php, το οποίο εμπιστεύονται και ασπάζονται αρκετοί και μάλλιστα με συνεχείς αναφορές σε αυτό το forum.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Ο καθενας ζηταει πολυ διαφορετικα πραγματα απο το συστημα του.
Ειναι σχετικο με το ειδος της μουσικης που προτιμα
και τις ηχογραφησεις που εχει στην κατοχη του η αναζητα..
Τολμω να πω και με την μουσικη παιδεια του.
Αν ειναι εξοικειωμενος με τον φυσικο ηχο των εγχορδων η των πνευστων πχ.
η μονο με τον στουντιακο η τον PA ηχο.
Για να γινει δυσκολοτερο, μια τριτη κατηγορια αναζητα παντα την επιφαση της επιστημης,
και μια αλλη επιμενει να ακολουθει ολους τους νεωτερισμους του κλαδου.
Δεν νομιζω να συγκλινουν συχνα οι αποψεις ολων αυτων.
Μη μας διαφεύγει ότι ακόμα και το ίδιο άτομο μπορεί να ψάχνει διαφορετικά στοιχεία ανάλογα με την περίσταση. Αν όλα αυτά δεν συγκλίνουν τότε... δεν θα ήξερε τι θέλει. Όσοι πάντως απαρνούνται ολότελα διάφορα επιστημονικά δεδομένα... ξοδεύονται περισσότερο σε χρόνο και χρήμα.
Δεν πρόκειται να κλείσει το avsite.gr, όσο υπάρχουν έσοδα από τις διαφημήσεις, από τις εταιρείες και τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

Θα κλείσει, αν μειωθούν οι διαφημήσεις και στραφούμε προς άλλες πηγές ενημέρωσης, όπως είναι το ASR, https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php, το οποίο εμπιστεύονται και ασπάζονται αρκετοί και μάλλιστα με συνεχείς αναφορές σε αυτό το forum.
Η δε πλάκα είναι πως στο ακατονόμαστο forum - ως άντρο των άλλων ακατονόμαστων -απαντούν πιο αναιδείς χαρακτήρες που μπροστά τους όλοι...αρσακειάδες θα φαντάζαμε.
 

Μηνύματα
7.404
Reaction score
1.987
Η δε πλάκα είναι πως στο ακατονόμαστο forum - ως άντρο των άλλων ακατονόμαστων -απαντούν πιο αναιδείς χαρακτήρες που μπροστά τους όλοι...αρσακειάδες θα φαντάζαμε.
Εκείνοι δεν έχουν ZIzik
 

Μηνύματα
1.673
Reaction score
1.940
Δεν πρόκειται να κλείσει το avsite.gr, όσο υπάρχουν έσοδα από τις διαφημήσεις, από τις εταιρείες και τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

Θα κλείσει, αν μειωθούν οι διαφημήσεις και στραφούμε προς άλλες πηγές ενημέρωσης, όπως είναι το ASR, https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php, το οποίο εμπιστεύονται και ασπάζονται αρκετοί και μάλλιστα με συνεχείς αναφορές σε αυτό το forum.
Το οποίο ακολουθεί εντελώς λανθασμένη μεθοδολογία.Πρωτα μετρησεις και ύστερα ακρόαση.Η οποία "πρέπει" οπωσδήποτε να συμβαδίζει με τις μετρησεις,διαφορετικά θα εκτεθεί αν είναι έντιμος.Πρωτα οι μετρήσεις,σημαίνει ότι παίρνει το placebo α λα μπρατσέτα και πηγαινει να τον χτυπήσει ο θαλασσινός αέρας.
Το σωστό είναι πρώτα η ακρόαση και μετά να δει αν η ακουστική εκτιμηση συμβαδίζει με τις μετρήσεις.Τωρα,μεροληπτεί.
 

Μηνύματα
7.404
Reaction score
1.987
καλά θα περάσουμε :roflmao:
Why does Immersive sound better than Stereo?
Δηλαδή ότι σας λένε οι πωλητές (κρυφοί & φανεροί),ότι είναι το καλύτερο, θα πρέπει και να το αγοράζουμε ;
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.156
Ο καθενας ζηταει πολυ διαφορετικα πραγματα απο το συστημα του.
Ειναι σχετικο με το ειδος της μουσικης που προτιμα
και τις ηχογραφησεις που εχει στην κατοχη του η αναζητα..
Τολμω να πω και με την μουσικη παιδεια του.
Αν ειναι εξοικειωμενος με τον φυσικο ηχο των εγχορδων η των πνευστων πχ.
η μονο με τον στουντιακο η τον PA ηχο.
Για να γινει δυσκολοτερο, μια τριτη κατηγορια αναζητα παντα την επιφαση της επιστημης,
και μια αλλη επιμενει να ακολουθει ολους τους νεωτερισμους του κλαδου.
Δεν νομιζω να συγκλινουν συχνα οι αποψεις ολων αυτων.
Αυτονοητο οτι δεν θα συγκλινουν οι αποψεις αυτων, ειναι αδιανοητο τελειως.

Ενα ΑΞΙΟΛΟΓΟ μουσικο συστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να παιζει εξ ισου καλα ολα τα ειδη μουσικης αδιακριτως.
Τελειως ασυναρτητη ειναι ολη η προταση σου που γραφει ....

Αν ειναι εξοικειωμενος με τον φυσικο ηχο των εγχορδων η των πνευστων πχ.
η μονο με τον στουντιακο η τον PA ηχο.
Για να γινει δυσκολοτερο, μια τριτη κατηγορια αναζητα παντα την επιφαση της επιστημης,

και μια αλλη επιμενει να ακολουθει ολους τους νεωτερισμους του κλαδου.

Θελεις να πεις οτι η επιστημη ερχεται σε αντιθεση η σε διαφορετικοτητα μ αυτους που αναζητουν τον φυσικο ηχο των εγχορδων πνευστων κλπ κλπ. Διαχωριζεις μαλιστα τον ηχο τον στουντιακο απ αυτους που ζητουν τον φυσικο ηχο οργανων.

Ενταξει εχουν χιλιοειπωθει και αναλυθει τοσες πολλες φορες καποια πραγματα που κατανταει ματαιο πλεον η οποιαδηποτε προσπαθεια για να μπει η λογικη.

Θα μπω ομως σε δυο διαφορετικες φιλοσοφιες.

Πρωτον αυτοι που αγαπανε ηλεκτρονικη μουσικη, μπαπα μπουπα ντουγκ ντουγκ και τα ρεστα. Κι ας παρουμε το χαρακτηριστικο παραδειγμα του Κωστα Εαρ που θελει απ τη μια τους Κραφτγουερκ και τους Μπμπυ, αλλα θελει και την Κυριακη μετα την εκκλησια και το αντιδωρο να βαλει και εκκλησιαστικο οργανο. Αυτοι λοιπον η ομαδα ανθρωπων σαφως θα θελουν μπολικο μπασο. Αλλα τι ειδους μπασο, οτι ναναι? Με τις παραμορφωσεις τι γινεται? Σαφως και οι μετρησεις σ αυτον τον τομεα θα βοηθησουν τα μαλα.

Παμε στον φιλο μας τον Κωτσιδη. Τους αρεσουν (περαν των αλλων) τα τσουκου τσουκου και τα τσικι, τσικι, λιγο ξυνη, λιγο γκαβλιαρικες φωνουλες κλπ. Ωραιες λοιπον οι λαμπες τα πικαπ καοι οι γκομενες στο πατωμα. Ομως....ομως! Τελικα ο ανθρωπος πηρε γιγαντοτεραστια ηχεια πηρε και σαμπγουφερ για ν ακουει και σε σχετικα χαμηλες εντασεις (διαμερισμα γαρ).

Λοιπον τι λετε? Αυτοι οι ασχετοι που μονο χτεσινους δεν τους λες εχουν κοινες συνισταμενες? Κι αν ο πρωτος εχει την επιστημη της μουσικης θρησκεια γιατι την μελετησε, για τον δευτερο (John) δεν μπορουμε να πουμε το ιδιο. Το γεγονος οτι δεν μελετησε την επιστημη δεν σημαινει ομως οτι την απορριπτει.
Σεβασμος και βαδιζουμε στο μετρο των δυνατοτητων του ο καθενας εχοντας ανοιχτα μυαλα.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Dynamics

Eric Horstmann describes a funny symbol when it comes to dynamics: ‘We manage to explain to the little kids what dynamics are and don't always just put ready-pressed stereo sausages on the grill.’

The experts unanimously report that they tend to aim for greater dynamics in their 3D productions than in their stereo productions. They see this as the key to the success of immersive audio. Gray, for example, says: ‘Immersive audio is an opportunity for listeners to experience dynamic music while still retaining immense impact because it's just a fundamentally different experience.’ He emphasises that a loudness of -18 LUFS in stereo can feel very quiet, depending on the genre, while the same loudness in a 3D master feels very robust.

A high dynamic range also enhances the experience of three-dimensionality, which is why a strong dynamic limit is less necessary in 3D music than in stereo music. ‘The reason that something behind us or beside us or above us draws our attention or makes something feel exciting or, you know, the momentum in the mix is augmented by dynamic range,’ says Gray.


However, how dynamically a song is mixed and mastered ultimately depends on the customer's wishes. Romanowski explains that the excessive compression aesthetic in stereo music impairs the musicality and naturalness. ‘We end up compressing it to pull quiet things forward, so we can hear the subtleties, but we're making it more dense and less subtle and less expressive, less human.’ The interviewees expressed the hope that if artists were to produce more music directly for 3D, they would do without such compression aesthetics.

For Hans-Martin Buff, 3D audio also offers the opportunity to use contrasts between soft and loud more effectively than in stereo: ‘There are definitely moments when I deliberately make the world smaller to draw attention and then let it explode again’. Becker explains that his Dolby Atmos masters are typically a little ‘cleaner’ than his stereo masters, as he uses less compression and limiting due to the loudness cap of -18 LUFS. ‘And you have a lot of aggression and forwardness and a lot of limiting and clipping. In Atmos, those things aren't necessary, because we have this top ceiling.’

1730568177995.png

Normalisation of the loudness of two songs to -18 LUFS. The dynamic song is significantly louder in places than the less dynamic song.


Three of the experts emphasise that loudness normalisation is essential for the competitiveness of 3D music. However, as already mentioned, it also comes with its difficulties, and some of the interviewees do not consider loudness normalisation with integrated loudness levels to be sufficiently mature. ‘It is very difficult if you are releasing a high energy dance or rock track to have it feel as loud as some other releases that have more dynamics and are released at the same integrated volume,’ says Becker.

 

Μηνύματα
7.404
Reaction score
1.987
Το οποίο ακολουθεί εντελώς λανθασμένη μεθοδολογία.Πρωτα μετρησεις και ύστερα ακρόαση.Η οποία "πρέπει" οπωσδήποτε να συμβαδίζει με τις μετρησεις,διαφορετικά θα εκτεθεί αν είναι έντιμος.Πρωτα οι μετρήσεις,σημαίνει ότι παίρνει το placebo α λα μπρατσέτα και πηγαινει να τον χτυπήσει ο θαλασσινός αέρας.
Το σωστό είναι πρώτα η ακρόαση και μετά να δει αν η ακουστική εκτιμηση συμβαδίζει με τις μετρήσεις.Τωρα,μεροληπτεί.
Το σωστό είναι αυτό που ταιριάζει στον καθένα μας καλυτερα. Κάπως γενικό , αλλά και τόσο αληθινό.
Εγώ ας πούμε, ακούω πολύ συχνά 45άρια βινύλια από ένα πικάπ της Garrard, το οποίο το αγόρασα χαλασμένο, το επισκεύασα και πλέον παίζει θαυμάσια μουσική. Το ίδιο και με ένα Lenco L-75, με κίνηση από idler weel ...
Τι με νοιάζει εμένα τι θα πει ο οποιοσδήποτε, μου είναι αδιάφορο
 




Μηνύματα
16.116
Reaction score
18.819
Αυτονοητο οτι δεν θα συγκλινουν οι αποψεις αυτων, ειναι αδιανοητο τελειως.

Ενα ΑΞΙΟΛΟΓΟ μουσικο συστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να παιζει εξ ισου καλα ολα τα ειδη μουσικης αδιακριτως.
Τελειως ασυναρτητη ειναι ολη η προταση σου που γραφει ....

Αν ειναι εξοικειωμενος με τον φυσικο ηχο των εγχορδων η των πνευστων πχ.
η μονο με τον στουντιακο η τον PA ηχο.
Για να γινει δυσκολοτερο, μια τριτη κατηγορια αναζητα παντα την επιφαση της επιστημης,

και μια αλλη επιμενει να ακολουθει ολους τους νεωτερισμους του κλαδου.

Θελεις να πεις οτι η επιστημη ερχεται σε αντιθεση η σε διαφορετικοτητα μ αυτους που αναζητουν τον φυσικο ηχο των εγχορδων πνευστων κλπ κλπ. Διαχωριζεις μαλιστα τον ηχο τον στουντιακο απ αυτους που ζητουν τον φυσικο ηχο οργανων.

Ενταξει εχουν χιλιοειπωθει και αναλυθει τοσες πολλες φορες καποια πραγματα που κατανταει ματαιο πλεον η οποιαδηποτε προσπαθεια για να μπει η λογικη.

Θα μπω ομως σε δυο διαφορετικες φιλοσοφιες.

Πρωτον αυτοι που αγαπανε ηλεκτρονικη μουσικη, μπαπα μπουπα ντουγκ ντουγκ και τα ρεστα. Κι ας παρουμε το χαρακτηριστικο παραδειγμα του Κωστα Εαρ που θελει απ τη μια τους Κραφτγουερκ και τους Μπμπυ, αλλα θελει και την Κυριακη μετα την εκκλησια και το αντιδωρο να βαλει και εκκλησιαστικο οργανο. Αυτοι λοιπον η ομαδα ανθρωπων σαφως θα θελουν μπολικο μπασο. Αλλα τι ειδους μπασο, οτι ναναι? Με τις παραμορφωσεις τι γινεται? Σαφως και οι μετρησεις σ αυτον τον τομεα θα βοηθησουν τα μαλα.

Παμε στον φιλο μας τον Κωτσιδη. Τους αρεσουν (περαν των αλλων) τα τσουκου τσουκου και τα τσικι, τσικι, λιγο ξυνη, λιγο γκαβλιαρικες φωνουλες κλπ. Ωραιες λοιπον οι λαμπες τα πικαπ καοι οι γκομενες στο πατωμα. Ομως....ομως! Τελικα ο ανθρωπος πηρε γιγαντοτεραστια ηχεια πηρε και σαμπγουφερ για ν ακουει και σε σχετικα χαμηλες εντασεις (διαμερισμα γαρ).

Λοιπον τι λετε? Αυτοι οι ασχετοι που μονο χτεσινους δεν τους λες εχουν κοινες συνισταμενες? Κι αν ο πρωτος εχει την επιστημη της μουσικης θρησκεια γιατι την μελετησε, για τον δευτερο (John) δεν μπορουμε να πουμε το ιδιο. Το γεγονος οτι δεν μελετησε την επιστημη δεν σημαινει ομως οτι την απορριπτει.
Σεβασμος και βαδιζουμε στο μετρο των δυνατοτητων του ο καθενας εχοντας ανοιχτα μυαλα.
Ναι το καλό σύστημα "οφείλει" (δεν οφείλει αυτό τίποτε, εσύ οφείλεις να ξέρεις τι ζητάς) να τα παίζει όλα.

Αλλά όλα τα άλλα που λες you are reading too much into αυτά που λέει ο editor.

Δεν εννοεί απαραίτητα αυτά που λές , ούτε το spin που έδωσες στην απάντηση του μέσω της δικής σου. Ήταν μια απάντηση συγκεκριμένη στο δικό μου πόστ και όταν ζήτησα να μου εξηγηθούν πθανοί λόγοι της αδυναμία ή μη θέλησης κάποιου να επιλέξει δυο χαρακτηριστικά που έχω θεωρώ σημαντικά. Επίσης κλπ άλλα πράγματα που φαίνεται καθαρά απο το πόστ σου ότι δεν σου πάει καθόλου το μυαλό που μπορεί να αναφέρεται. Καλύτερα πιστεύω να ρωτάς ευγενικά εάν έχεις κάποια απορία όταν κάποιος λέει και μάλιστα πολυ λακωνικά κάποια πράγματα και όχι να κάνεις τοποθετήσεις πάνω σε αυτά που λέει χωρίς πρώτα να του έχεις ζητήσει κάποιες διευκρινίσεις.

Το εάν έχει χιλιοπειπωθεί κάτι δεν σμαίνει τίποτε. Και η "πραγματικότητα¨της αναπαραγωγής έχει χιλιοειπωθεί όπως και πολλά άλλα τα οποία είναι κυριολεκτικά ανοησίες και κανένας όμως δεν τα αμφισβητεί.

Επίσης το τι λέει ο Κοτσίδης ή ο Ear πάλι δεν είναι επιχείρημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε τόσο μεγάλο βαθμό όπως βλέπω μάλιστα ότι το χρησιμοποιείς κατά καιρούς και στο οποίο καταφεύγεις αντί να χρησιμοποιείες δική σου εμπειρία να περιγράψεις ή να τοποθετηθείς σε κάτι που λέει ο άλλος. Θα καταλαβαίναμε πιο πολλά πράγματα έτσι και καλύτερα ίσως απο ότι τα περιγράφουν οι ίδιοι εάν είχες κάποια έξτρα ικανότητα ή εμπιρία να καταθέσεις μέσω της τύχης σου ακροάσης αυτών των συστημάτων.

Επίσης το σύστημα του καθενός μπορεί να προσφέρει καποια πράγματα που λείπουν όμως και απο ταπεινότερο σύστημα (οικονομικά ή/και ακρίβειας παραγωγής) και τα οποία μπορεί να έχουν θυσιαστεί στο βωμό άλλων προτερημάτων. Αυτά πρέπει να αναδειχθούν ώστε όλοι να γίνουν πιο συνειδητοί. Και όχι να βγάζουμε φάτουα - δες που ακόμη και αυτοί δηλαδή έχουν προβλεφθεί για να αναιρούνται. Γα παράδειγμα ακόμη και η τοποθέτηση ηχείων είναι ένα παράγοντας ο οποίος μπορεί να επιλεχθεί ώστε να επηρρεάσει και να υπηρετήσει καλύτερα τον ήχο και το συγκεκριμένο είδος της μουσικής που ακούει κάποιος. Βάζω στοίχημα ότι δεν το ήξερες αυτό.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.347
Reaction score
3.566
Δεν πρόκειται να κλείσει το avsite.gr, όσο υπάρχουν έσοδα από τις διαφημήσεις, από τις εταιρείες και τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

Θα κλείσει, αν μειωθούν οι διαφημήσεις και στραφούμε προς άλλες πηγές ενημέρωσης, όπως είναι το ASR, https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php, το οποίο εμπιστεύονται και ασπάζονται αρκετοί και μάλλιστα με συνεχείς αναφορές σε αυτό το forum.
Το νου σου, γράφει ο ear εκεί. :biggrin:
 

Μηνύματα
16.116
Reaction score
18.819
Η δε πλάκα είναι πως στο ακατονόμαστο forum - ως άντρο των άλλων ακατονόμαστων -απαντούν πιο αναιδείς χαρακτήρες που μπροστά τους όλοι...αρσακειάδες θα φαντάζαμε.
Είναι διεθνές δηλαδή το "επίπεδο" των audiο people ; Αυτοτροφοδοτείται κιόλας μεταφερόμενο ; Καλό αυτό. Αυτή η ομοιογένεια της audio κουλτούρας. Το βιβλίο μου θα πουλήσει παντού και σε πολλές μεταφράσεις. :D :D
Το νου σου, γράφει ο ear εκεί. :biggrin:
Δεν του φτάνει το εδώ δηλαδή ; Ζαλίζει και άλλους ανθρώπους. Τι αχόρταγο αυτό το παιδί. Τέλος πάντων δεν με νοιάζει ο Ear μήπως μπορείς να μου πείς ο Ν.Κ. που γράφει ; Αυτός με ενδιαφέρει εμένα. :D:D Κάνει και προσπάθειες για φιλοσοφική και ψυχολογική βλέπω τελευταίως προσέγγιση των θεμάτων κιόλας , για αυτόν τον λόγο περισσότερο. Τώρα ακόμη και στην Βιολογία ανοίχτηκε. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
2.347
Reaction score
3.566
Μήπως μπορείς να μου πείς ο Ν.Κ. που γράφει ; Αυτός με ενδιαφέρει εμένα. :D:D Κάνει και προσπάθειες για φιλοσοφική και ψυχολογική βλέπω τελευταία προσέγγιση των θεμάτων κιόλας , για αυτόν τον λόγο περισσότερο. :D
Έχειις pm
Γερμανικά
 

Μηνύματα
16.116
Reaction score
18.819
Αυτό ήθελα να πω για την εξέλιξη των φόρματ αλλά δεν αντέχω την υστερία των ορκισμένων δικαναλων :lolsign:

View attachment 347880
αλλά δεν αντέχω την υστερία των ορκισμένων δικαναλων
Μπορείς πλέον να τους εξαφανίσεις κιόλας αφού δεν τους αντέχεις. Δεν θα πεί κανένας τίποτε. Μπορείς μάλιστα να το βασίσεις ακόμη και στα επιστημονικά στοιχεία της Βιολογίας που παραθέτεις. :D Δεν ξέρω βέβαια τι γίνεται στην Γερμανία με τους πανκάδες (δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το ορθό : πάνκηδες) αλλά εδώ δεν είχαμε πολύ διαδεδομένους τέτοιου είδους πάνκ. Οι εποχές αλλάζουν όμως και εγώ έχω μείνει πολύ πίσω ή μπορεί και να μην τα ήξερα και τόσο καλά τα πράγματα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.178
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top