Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
5.490
Reaction score
9.618
Για τους δικάναλους μετά την υποχρεωτική προσθήκη υπογουφερ προέκυψε και ανάγκη κεντρικού ηχείου :biggrin:
Κάπου διάβασα και σαμπς για τα σαμπς :biggrin:
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.623
Reaction score
2.280
Νομίζω πως το θέμα ξεκινάει από πιο βαθιά.
Δεν μπορεί να είναι "εξαιρετικό waveguide" ο κώνος του μιντγούφερ, δεν παίζει τέτοιο σενάριο, απλός συμβιβασμός είναι. Ούτε το σωστό υλικό δεν είναι (αυτό του κώνου, γι'αυτό και τα meta υλικά ήρθαν στο προσκήνιο), ούτε το σωστό σχήμα δεν έχει.
Ειναι συμβιβασμός καραμπινάτος! Οσο για το υλικό... τι σημασία έχει το έρημο αν είναι να τρέμει...
Το Τουίτερ χρειάζεται να έχει ένα waveguide, βελτιστοποιημένο για το συγκεκριμένο Τουίτερ και αναλόγως μεγέθους μιντ, ώστε να "δένουν" σωστά οι ακτινοβολίες (on & off axis) αυτών των δύο μεγαφώνων μεταξύ τους.
Γιες
Θεμιτό είναι να έχει και το μιντ ένα waveguide, για να "δένει" ομοίως με το γουφερ.
Μπα (συνήθως).
Πάρε πχ ένα κροσάρισμα γούφερ-μηντ στους 345Ηz (για να βγαίνουν εύκολα οι λογαριασμοί: μήκος κύματος 1m). Μισό μήκος κύματος 50cm. Ακόμα και με γούφερ 19" (50cm) πρέπει να το κοιτάξεις από τις 90° για να έχεις 100% ακύρωση, και αυτό μόνο μεταξύ των περιφερειακών σημείων του κώνου. Με ένα 10ιντσο γούφερ δεν θα γεννάται θέμα σε συνήθη κροσαρίσματα, ενώ με ένα 8ιντσο μηντ-μπας μόνο σε συχνότητες κρος με τουίτερ. Εξ' ου και το waveguide στο τελευταίο.
Αρα . . .
δε μπορεί να "δέσει" ένα Τουίτερ 1" με 8" γουφερ, χρησιμοποιώντας χωνί, δεν βγαίνουν τα κουκιά, θα έχει παρατράγουδα η κόρνα.
. . . μπορεί! Τουλάχιστον με κριτήριο το ταίριασμα των πλάγιων ακτινοβολιών, τα κουκιά βγαίνουν. Στο παρακάτω που λες : . . .
Αυτά τα ανωτέρω, είναι προσπάθεια να ερμηνεύσω τις δικές μου εμπειρίες από ακροάσεις. Αρκούν οι ακροάσεις όμως για να τα νιώσω αυτά στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα.
. . . κάτι άλλο θα φταίει
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.955
Reaction score
59.660
Έχοντας λοιπόν καταρρίψει το ΄΄βαρύγδουπο΄΄ επιχείρημα ότι θα μας αρκούσε το δικαναλικό έναντι του immersive επειδή διαθέτουμε δύο μονάχα ώτα περνάμε στο επόμενο, ότι κατά τα live γεγονότα οι θεατές συλλαμβάνουν την ηχητική κάλυψη ερχόμενη αποκλειστικά από μπροστά τους όπου θα βλέπουν και τη σκηνή με τους καλλιτέχνες.

Τέτοια πρότυπα ανήκουν στο παρελθόν αφού οι σύγχρονες εξελίξεις οδεύουν προς την εφαρμογή immersive πρωτοκόλλων στις συναυλίες.
1750234087383.png

1750234133128.png


Επειδή κιόλας προηγήθηκε εκτενής διχογνωμία πάνω στην ανάγκη προσθήκης επιπλέον μπροστινών καναλιών για να συμπλήρωναν την κλασσική δυάδα των L-R ας δούμε αντί κατεβατών σε μερικά απλά σχηματάκια πόσο ευνοείται η ακροαματική αντίληψη με το σύγχρονο προτόκολλο πολλαπλών μπροστινών line arrays που συνιστά το πρώτο στάδιο του immersive προτύπου...

Οι πρώτες παραστάσεις συγκρίνουν το ποσοστό κάλυψης κοινού:
1750234158645.png


Το επόμενο σετ συγκρίνει το πώς θα εκλάμβανε ολικά την ηχητική σκηνή ακροατής ευρισκόμενος μακριά από τη sweet spot μεσοκάθετο:
1750236176205.png

1750236200643.png


Ακολούθως ο εντοπισμός συγκεκριμένων ερμηνευτών πάνω στη σκηνή... Το σχήμα υπονοεί ότι ακροατής ευρισκόμενος πιο κοντά στο δεξί ή αριστερό κανάλι θα εντόπιζε τη μουσική προερχόμενη από εκείνο σε αναντοιστιχία προς το οπτικό του αισθητήριο. Βεβαίως οι Ψυχοακουστικές μελέτες έχουν δείξει ότι τα οπτικά ερεθίσματα παίζουν κυρίαρχο ρόλο αλλά ο εγκέφαλος θα κόπιαζε περισσότερο μειώνοντας έτσι την απόλαυση της εκδήλωσης.
1750236311545.png

1750236330585.png
 
Last edited:

Μηνύματα
8.160
Reaction score
3.382
Σε μια ζωντανή συναυλία με μη κλασικά όργανα , όπως jazz, pop rock, με μικρόφωνα , μαγνήτες (pickups), ενισχυτικά και μεγάφωνα παντού, δεν υπάρχει αυτό που λέτε σχετικά με τη δυνατότητα να 'βλέπεις' ή να φαντάζεσαι τις θέσεις των μουσικών επί της σκηνής.
Η ψεύτικη αυτή εικόνα είναι εμπορικό τέχνασμα για να πουλάνε οι εταιρείες τις πραμάτιες τους, δηλαδή τα αντίστοιχα μηχανήματα αναπαραγωγής.
Ουδεμία σχέση έχει με την έντονη ικανοποίηση που ορισμένες φορές νοιώθουμε όταν ακούμε ένα υπέροχο live μουσικό θέμα, ή μεσω ακρόασης από ένα σωστά στημένο μινιμαλιστικό σύστημα που δεν αλοιώνει σημαντικά τις χροιές .

Βάζετε αθελά σας τον κόσμο σε ένα μονοπάτι δύσκολο, δεν καταλαβαίνω τον λογο γιατί το κάνετε αυτό.

Ωστόσο, το δικαιολογώ ως ένα σημείο για όσους δραστηριοποιούνται εμπορικά με οποιονδήποτε τρόπο στον τομέα του ήχου και της εικόνας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.773
Reaction score
142.808
Ωστόσο, το δικαιολογώ ως ένα σημείο για όσους δραστηριοποιούνται εμπορικά με οποιονδήποτε τρόπο στον τομέα του ήχου και της εικόνας.
Όπως; Ποιος; Ο ΝΚ και ο μπούχιας;

Προς τι το πέταγμα σκατού ολόβε;
Ισούς Χριστός νικά κι όλα τα σκατά σκορπά;


ΥΓ.
Όσο γι'αυτό:
Σε μια ζωντανή συναυλία με μη κλασικά όργανα , όπως jazz, pop rock, με μικρόφωνα , μαγνήτες (pickups), ενισχυτικά και μεγάφωνα παντού, δεν υπάρχει αυτό που λέτε σχετικά με τη δυνατότητα να 'βλέπεις' ή να φαντάζεσαι τις θέσεις των μουσικών επί της σκηνής
Δεν είναι ΠΑΝΤΑ έτσι, και γενικώς ο ήχος από αληθινά όργανα (jazz έως κλασσική) έχει περισσότερες "απαιτήσεις" από τον ήχο ηλεκτρικών οργάνων.

Στην δε κλασσική, ακόμα και η ντόιτσε γκράμοφον κάνει τρομερές immersive παραγωγές, με χρήση όλων των καναλιών του Dolby Atmos (φουλ χρήση wide front), οπότε πρακτικά δίνει ΦΟΥΛ διακριτό σήμα σε 5 ηχεία μπροστά, συν τα περιφερειακά και τα του ταβανιού για την χωρική αίσθηση και πληροφορία. Η διαφορά 2 ηχείων για απόδοση ορχήστρας με 5 ηχείων (όλα εμπρός) για απόδοση της ίδιας ορχήστρας, είναι τόσο χαοτικά τερατώδης, που όλα όσα γράφετε εδώ πέρα οι "αρνητέθ" είναι μπαρμπούτσαλα ολκής, αποτελέσματα άγνοιας και γήρατος. Συγκεντρωθείτε, έχει αλλάξει το πράγμα.

Ακόμα και σε ηλεκτρονική μουσική, η ΦΟΥΛ χρήση των 5 καναλιών μπροστά είναι πλέον πολύ συχνή, όπως στον ιμερσιβ δίσκο του Μόμπι, στο δίσκο του αρχηγού των Yello, και σε τόσους άλλους που ιδέαν δεν έχετε. Ακόμα και στον παλιό δίσκο των pink Floyd στην Πομπηία! Τα 5 μπροστινά κανάλια βγάζουν τόσο περισσότερη πληροφορία και όγκο και λεπτομέρεια και πλάτος σκηνής και εστίαση στο χώρο και και και, που καταντά ηλίθιο να το συζητήσουμε. Εντελώς ηλίθιο όμως.

Ξεκολλήστε.

Πάτε να ακούσετε κανένα σοβαρό σεταπ, με τουλάχιστον front wide, να πάθετε σοκ και δέος, και σταματήστε να γράφετε ανοησίες.

Τα δε front wide, είναι τόσο σημαντικά (όταν υπάρχει εγγεγραμμένο stream και objects για αυτά, πράγμα που δεν είναι "στάνταρ" - δεν παίζουν καθόλου αν δεν έχει στριμ) που κάνουν το Auro 3D (που δεν υποστηρίζει front wide - φυσικά και objects) να ακούγεται σαν κακό ανέκδοτο δίπλα στο Dolby Atmos.

Έχετε πολύ δρόμο ακόμα για να κάνετε κριτική στα ιμερσιβ σεταπ και φορματς.
Τουλάχιστον μην ασχολείστε με αυτά, μείνετε στο δικαναλο και να συμμετέχετε μόνο σε δικαναλα θρεντ, γιατί αλλιώς είναι τρελά αυτά που λέτε.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.038
Reaction score
82.950
Όπως; Ποιος; Ο ΝΚ και ο μπούχιας;

Προς τι το πέταγμα σκατού ολόβε;
το συνηθίζει αυτό μόνο εκεί που τον βολεύει....δεν διαταράσσει γνωριμίες...προσέχει

πχ για καλώδια και στηρικτικά δεν τόλμησε ποτέ να γράψει κάτι τέτοιο... :whistling:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.955
Reaction score
59.660
Σε μια ζωντανή συναυλία με μη κλασικά όργανα , όπως jazz, pop rock, με μικρόφωνα , μαγνήτες (pickups), ενισχυτικά και μεγάφωνα παντού, δεν υπάρχει αυτό που λέτε σχετικά με τη δυνατότητα να 'βλέπεις' ή να φαντάζεσαι τις θέσεις των μουσικών επί της σκηνής.
Η ψεύτικη αυτή εικόνα είναι εμπορικό τέχνασμα για να πουλάνε οι εταιρείες τις πραμάτιες τους, δηλαδή τα αντίστοιχα μηχανήματα αναπαραγωγής.
Ουδεμία σχέση έχει με την έντονη ικανοποίηση που ορισμένες φορές νοιώθουμε όταν ακούμε ένα υπέροχο live μουσικό θέμα, ή μεσω ακρόασης από ένα σωστά στημένο μινιμαλιστικό σύστημα που δεν αλοιώνει σημαντικά τις χροιές .

Βάζετε αθελά σας τον κόσμο σε ένα μονοπάτι δύσκολο, δεν καταλαβαίνω τον λογο γιατί το κάνετε αυτό.

Ωστόσο, το δικαιολογώ ως ένα σημείο για όσους δραστηριοποιούνται εμπορικά με οποιονδήποτε τρόπο στον τομέα του ήχου και της εικόνας.
Όσες εξελίξεις ανέφερα προηγουμένως αποσκοπούν ακριβώς στο να βελτιώνουν συνθήκες όπως οι θιγείσες στην αρχική σου παράγραφο.

Είμαι πρόθυμος να ομολογήσω πως γράφω προασπιζόμενος τα immersive format επιδιδόμενος όμως τακτικά σε δικαναλικά ενίοτε με λυχνιακούς τελικούς... Θεωρώ μονοπάτια όπως τα δικαναλικά με τα συμπαρομαρτούντα τους δυσκολότερα - όχι επειδή θα ήταν υποτίθεται πιο απαιτητικά με τις ανταμοιβές της επιτυχίας ανώτερες αλλά επειδή μοχλεύουν τις ακροαματικές ανησυχίες με αμφίβολο αντίκρυσμα - γι αυτό και ουδέποτε θα τα συνιστούσε σε ΄΄αμύητους΄΄.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.211
Reaction score
18.035
.....όλα όσα γράφετε εδώ πέρα οι "αρνητέθ" είναι μπαρμπούτσαλα ολκής, αποτελέσματα άγνοιας και γήρατος. Συγκεντρωθείτε, έχει αλλάξει το πράγμα.
δεν είμεθα αρνητές κύριε!!
απλά μας αρέσουν οι μηχανές!!!
ναι, τα αυτοκίνητα που αρέσουν σε σας είναι πιο ασφαλή και έχουν και "αρκουδίσιον" αλλά χάνεις τη μαγεία του αέρα που σου χαϊδεύει το πρόσωπο :p
 

Μηνύματα
494
Reaction score
1.707
Οταν τα δυο stacks σε μια συναυλια ειναι μακρυα το ενα απο το αλλο και δεν μπορει να καλυφθει το κοινο που ειναι πολυ κοντα στην σκηνη τοτε μπαινει ενα κεντρικο stack.

Αυταααα παω τωρα γιατι κλαιει το δικαναλο setup μου και παω να το παρηγορησω !
 

Μηνύματα
8.160
Reaction score
3.382
Οταν τα δυο stacks σε μια συναυλια ειναι μακρυα το ενα απο το αλλο και δεν μπορει να καλυφθει το κοινο που ειναι πολυ κοντα στην σκηνη τοτε μπαινει ενα κεντρικο stack.

Αυταααα παω τωρα γιατι κλαιει το δικαναλο setup μου και παω να το παρηγορησω !
Οπότε πάει περίπατο η ακριβής θέση των μουσικών. Αν δεν βλέπεις δεν .μπορείς μόνο με τα αυτιά σου να αντιληφθείς τις θέσεις τους επί της σκηνής.
 

Μηνύματα
8.160
Reaction score
3.382
Όπως; Ποιος; Ο ΝΚ και ο μπούχιας;

Προς τι το πέταγμα σκατού ολόβε;
Ισούς Χριστός νικά κι όλα τα σκατά σκορπά;


ΥΓ.
Όσο γι'αυτό:

Δεν είναι ΠΑΝΤΑ έτσι, και γενικώς ο ήχος από αληθινά όργανα (jazz έως κλασσική) έχει περισσότερες "απαιτήσεις" από τον ήχο ηλεκτρικών οργάνων.

Στην δε κλασσική, ακόμα και η ντόιτσε γκράμοφον κάνει τρομερές immersive παραγωγές, με χρήση όλων των καναλιών του Dolby Atmos (φουλ χρήση wide front), οπότε πρακτικά δίνει ΦΟΥΛ διακριτό σήμα σε 5 ηχεία μπροστά, συν τα περιφερειακά και τα του ταβανιού για την χωρική αίσθηση και πληροφορία. Η διαφορά 2 ηχείων για απόδοση ορχήστρας με 5 ηχείων (όλα εμπρός) για απόδοση της ίδιας ορχήστρας, είναι τόσο χαοτικά τερατώδης, που όλα όσα γράφετε εδώ πέρα οι "αρνητέθ" είναι μπαρμπούτσαλα ολκής, αποτελέσματα άγνοιας και γήρατος. Συγκεντρωθείτε, έχει αλλάξει το πράγμα.

Ακόμα και σε ηλεκτρονική μουσική, η ΦΟΥΛ χρήση των 5 καναλιών μπροστά είναι πλέον πολύ συχνή, όπως στον ιμερσιβ δίσκο του Μόμπι, στο δίσκο του αρχηγού των Yello, και σε τόσους άλλους που ιδέαν δεν έχετε. Ακόμα και στον παλιό δίσκο των pink Floyd στην Πομπηία! Τα 5 μπροστινά κανάλια βγάζουν τόσο περισσότερη πληροφορία και όγκο και λεπτομέρεια και πλάτος σκηνής και εστίαση στο χώρο και και και, που καταντά ηλίθιο να το συζητήσουμε. Εντελώς ηλίθιο όμως.

Ξεκολλήστε.

Πάτε να ακούσετε κανένα σοβαρό σεταπ, με τουλάχιστον front wide, να πάθετε σοκ και δέος, και σταματήστε να γράφετε ανοησίες.

Τα δε front wide, είναι τόσο σημαντικά (όταν υπάρχει εγγεγραμμένο stream και objects για αυτά, πράγμα που δεν είναι "στάνταρ" - δεν παίζουν καθόλου αν δεν έχει στριμ) που κάνουν το Auro 3D (που δεν υποστηρίζει front wide - φυσικά και objects) να ακούγεται σαν κακό ανέκδοτο δίπλα στο Dolby Atmos.

Έχετε πολύ δρόμο ακόμα για να κάνετε κριτική στα ιμερσιβ σεταπ και φορματς.
Τουλάχιστον μην ασχολείστε με αυτά, μείνετε στο δικαναλο και να συμμετέχετε μόνο σε δικαναλα θρεντ, γιατί αλλιώς είναι τρελά αυτά που λέτε.
Μπερδεύεις το live event με την ηχογράφηση και την αναπαραγωγή.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Έχω πάει σε πολλές συναυλίες τις περισσότερες στο εξωτερικό και σε καμιά από αυτές δεν μπορείς μόνο με τα αυτιά σου να εντοπίσεις τις θέσεις των μουσικών επί της σκηνής.
Αδύνατον, καθότι ο τεχνικός ρυθμίζει τα πάντα όπως θέλει ώστε να δημιουργείται η μέγιστη δυνατή μουσική εμπειρία στους ακροατές.
το συνηθίζει αυτό μόνο εκεί που τον βολεύει....δεν διαταράσσει γνωριμίες...προσέχει

πχ για καλώδια και στηρικτικά δεν τόλμησε ποτέ να γράψει κάτι τέτοιο... :whistling:
Με τα καλώδια και τα στηρικτικα ήμουν και παραμένω αδιάφορος. Τα δικά μου καλώδια είναι τα περισσότερα ιδιοκατασκευής.
Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον.
Εγώ μόνο φοροφυγάδες κυνηγώ
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.038
Reaction score
82.950
Με τα καλώδια και τα στηρικτικα ήμουν και παραμένω αδιάφορος. Τα δικά μου καλώδια είναι τα περισσότερα ιδιοκατασκευής.
Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον.
Εγώ μόνο φοροφυγάδες κυνηγώ
ναι πως θυμάμαι...γι αυτό τα μισά ποστς σου ήταν εκεί....αλλά για το εμπορικό κομμάτι που έθιξες πριν...τσιμουδιά σε εκείνη την κατηγορία...

όπως επίσης και για τους φοροφυγάδες επαγγελματίες που κάνουν επισκευές σε φίλους...τσιμουδιά και εκεί
χαμογελάκια έβαζες όταν κατάλαβες σε ποιον αναφερόμουν...ζαίικη φρι παλεστάιν ευαισθησία.. :wink:

Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον.
ξες...αυτά όσοι μου τα έχουν πει....τους ανέβαζα μετά τα ποστς τους και άλλαζαν πλευρό...θέλεις να ψάξω να θυμηθούμε πράματα? :whistling:
 

Μηνύματα
391
Reaction score
688
Να κάνω μια ερώτηση εγώ ο άσχετος;,
Όλοι ειδικά εμείς κάποιας ηλικίας , έχουμε άπειρα cds , δίσκους βυνιλιου και ακόμη κασέτες.
Όλα αυτά ερωτώ δεν είναι γραμμένα σε αυστηρά δικαναλο;
Και αν ναι, που ναι, πως να ακουσεις αυτές τις μουσικές από τόσα ηχεια;
Φαντάζομαι το child in time του Ίαν να το ακούω από καμία 10αρια μεγάφωνα και 4 sub τι απόλαυση θα μπορούσα να νιώσω .
Και για να προλάβω είχα σχεδόν 20χρονια και πολυκαναλο σύστημα αλλά ουδέποτε και ποτέ μπόρεσα να απολαύσω μουσική.
Μουσική θεωρώ 2 κανάλια και κινηματογραφική εμπειρία γιατί όχι και 11.1 η και 13 και όσα παραπάνω.
Στις εκθέσεις που πάμε τόσα χρόνια , στην εκάστοτε επίδειξη στα περισσότερα περίπτερα 2καναλα δεν παίζουν;
Ακούς εκεί ο θάνατος του δικαναλου (και ας με συμπαθεί η νηματοθετης ).
 






Μηνύματα
8.160
Reaction score
3.382
Να κάνω μια ερώτηση εγώ ο άσχετος;,
Όλοι ειδικά εμείς κάποιας ηλικίας , έχουμε άπειρα cds , δίσκους βυνιλιου και ακόμη κασέτες.
Όλα αυτά ερωτώ δεν είναι γραμμένα σε αυστηρά δικαναλο;
Και αν ναι, που ναι, πως να ακουσεις αυτές τις μουσικές από τόσα ηχεια;
Φαντάζομαι το child in time του Ίαν να το ακούω από καμία 10αρια μεγάφωνα και 4 sub τι απόλαυση θα μπορούσα να νιώσω .
Και για να προλάβω είχα σχεδόν 20χρονια και πολυκαναλο σύστημα αλλά ουδέποτε και ποτέ μπόρεσα να απολαύσω μουσική.
Μουσική θεωρώ 2 κανάλια και κινηματογραφική εμπειρία γιατί όχι και 11.1 η και 13 και όσα παραπάνω.
Στις εκθέσεις που πάμε τόσα χρόνια , στην εκάστοτε επίδειξη στα περισσότερα περίπτερα 2καναλα δεν παίζουν;
Ακούς εκεί ο θάνατος του δικαναλου (και ας με συμπαθεί η νηματοθετης ).
Η μουσική απόλαυση είναι αυτή που νιώθεις τώρα οταν ακούς τους αγαπημένους σου δίσκους, στην αυθεντική πρώτη εκτέλεση.
 

Μηνύματα
28
Reaction score
46
Το πρόβλημα είναι πως είναι πολύ δύσκολο να χωνέψει ο δικάναλος πως είναι παρωχημένος. Πως όλα πήγαν τζάμπα.
Όλα όσα πήρε, σκάλιζε, τράμπαρε, δοκίμασε, όλη η "εμπειρία", όλα τζάμπα. Πάνε. Πέταξαν. Είναι από άλλη εποχή, σαν τις λατέρνες.
Όλο αυτό έχει ξεπεραστεί, είναι πολύ χαμηλός ο πήχης του αθλήματος, τόσο χαμηλός που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ενδιαφερθώ να ακούσω δικάναλο σύστημα. Καλύτερα βάλε τηλεόραση να δούμε μπάλα. Βαριέμαι.
Διαβάζω αυτά που γράφετε και γελάω, σαν να γράφει κάποιος για το πόσο καλά παίζει η Sony Trinitron τηλεόραση των 32 ιντσών που έχει.
Το πρόβλημα είναι πως είναι πολύ δύσκολο να χωνέψει ο δικάναλος πως είναι παρωχημένος. Πως όλα πήγαν τζάμπα.
Όλα όσα πήρε, σκάλιζε, τράμπαρε, δοκίμασε, όλη η "εμπειρία", όλα τζάμπα. Πάνε. Πέταξαν. Είναι από άλλη εποχή, σαν τις λατέρνες.
Όλο αυτό έχει ξεπεραστεί, είναι πολύ χαμηλός ο πήχης του αθλήματος, τόσο χαμηλός που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ενδιαφερθώ να ακούσω δικάναλο σύστημα. Καλύτερα βάλε τηλεόραση να δούμε μπάλα. Βαριέμαι.
Διαβάζω αυτά που γράφετε και γελάω, σαν να γράφει κάποιος για το πόσο καλά παίζει η Sony Trinitron τηλεόραση των 32 ιντσών που έχει.
Καλά ξεπέζεψε πρώτα από τον κάλαμον 🤪. Και βγες από τον μικρόκοσμο των φωστήρων του avsite. Στον έξω κόσμο το 95 άντε το 90%των καταναλωτών, περιοδικών και κριτικών εντύπων και διαδικτύου , των εκθέσεων σε ολο τον κόσμο και των κατασκευαστών ασχολούνται ακόμη με το ημιθανές δικάναλο. Αλλά προφανώς δεν σε διαβάζουν για να ανακαλύψουν το πολυκάναλο φως το αληθινό.
Βασικά όλη αυτή διαπιστολογική σου δήλωση και ο τρόπος έκφρασης μού θυμίζει πολύ ( με το συμπάθιο) την Άννα Παναγιωτοπούλου ως Μαντάμ Σουσού Κατακουζηνού, με την χαρακτηριστική στριγγή φωνη της να λεει : "" Παναγιωτάκηηηη (ο σύζυξ) , χρυσοό μου πήγαινε πέταξε αυτό το απηρχαιωμένο στερεοφωνικό, όλη η γειτονιά έχει αγοράσει multi channel, όλοι σου λέω και η Χαρίκλεια, και η Μερόπη, να ναι καλά οι σντρες τους, όλες. Εμείς θα μείνουμε πίσω. Κελ ντεκαντανςςςς""😄🫠😊
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.595
Μηνύματα
3.017.138
Members
38.465
Νεότερο μέλος
tseperdonos
Top