Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Μηνύματα
5.511
Reaction score
9.646
Καλά η κουβέντα θα γίνει επιπέδου δημοτικού.
Από τα 5ιντσα που βολεύουν μια χαρά για στέρεο επιπέδου χωρίς σαμπ, παθητική φροντίδα και ίχνος καλιμπραρισματος, στην απαραίτητη κατοχή τρινοφ για τους πολυκάναλους.
Έχουν πονέσει τα μυαλά μας με όλους αυτούς του δικάναλους. Ο ένας βάζει βγάζει καλώδια, ο άλλος χώνει μπίλιες κατω απο τα στριμερ, ο άλλος πάει στην λυρική σκηνή για να απολαύσει στέρεο, τώρα μάθαμε ότι το μυαλό κοπιάζει με το πολυκαναλο και θέλει τρινοφ γιατι με ντενον που να πιάσει όλα αυτά τα ΓΤΠΚ δικάναλα που έχετε στήσει στο τσαρδί σας. >:(
 

Μηνύματα
1.777
Reaction score
1.894
Καλά η κουβέντα θα γίνει επιπέδου δημοτικού.
Από τα 5ιντσα που βολεύουν μια χαρά για στέρεο επιπέδου χωρίς σαμπ, παθητική φροντίδα και ίχνος καλιμπραρισματος, στην απαραίτητη κατοχή τρινοφ για τους πολυκάναλους.
Έχουν πονέσει τα μυαλά μας με όλους αυτούς του δικάναλους. Ο ένας βάζει βγάζει καλώδια, ο άλλος χώνει μπίλιες κατω απο τα στριμερ, ο άλλος πάει στην λυρική σκηνή για να απολαύσει στέρεο, τώρα μάθαμε ότι το μυαλό κοπιάζει με το πολυκαναλο και θέλει τρινοφ γιατι με ντενον που να πιάσει όλα αυτά τα ΓΤΠΚ δικάναλα που έχετε στήσει στο τσαρδί σας. >:(
Μη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σου
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.236
Reaction score
18.123
Έχουν πονέσει τα μυαλά μας με όλους αυτούς του δικάναλους. Ο ένας βάζει βγάζει καλώδια, ο άλλος χώνει μπίλιες κατω απο τα στριμερ, ο άλλος πάει στην λυρική σκηνή για να απολαύσει στέρεο, τώρα μάθαμε ότι το μυαλό κοπιάζει με το πολυκαναλο και θέλει τρινοφ γιατι με ντενον που να πιάσει όλα αυτά τα ΓΤΠΚ δικάναλα που έχετε στήσει στο τσαρδί σας. >:(
υπάρχουν πολλές "κατηγορίες" δικάναλων...
μην τους τσουβαλιάζεις όλους σε μια κατηγορία....
άντε να πούμε και μεις ...σινεματζήδες (απ' λέει κι ο μαέστρος @christos77 ) τότενες! :p
 


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.424
Reaction score
7.965
Η πρόταση Sonos arc ultra για ακρόαση μουσικής μόνο ως πλάκα μπορεί να γίνει δεκτή
 

Μηνύματα
5.511
Reaction score
9.646
Μη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σου
Εσύ με τα πενταιντσα, την απουσία παθητικής φροντίδας και καλιμπραρισματος ασχολείσαι με τα πολυκάναλα και θες και επίπεδο
Κάτσε καλά ρε 🤣
Εσυ πρέπει να είσαι κάνας παλιός γνώριμος θαμώνας
 

Μηνύματα
1.777
Reaction score
1.894
Εσύ με τα πενταιντσα, την απουσία παθητικής φροντίδας και καλιμπραρισματος ασχολείσαι με τα πολυκάναλα και θες και επίπεδο
Κάτσε καλά ρε 🤣
Εσυ πρέπει να είσαι κάνας παλιός γνώριμος θαμώνας
Δε ξέρω man. Εγώ reviews διάβασα . Εσύ τι διάβασες; Τον κατάλογο του Lidl Γερμανίας ;
Η πρόταση Sonos arc ultra για ακρόαση μουσικής μόνο ως πλάκα μπορεί να γίνει δεκτή
Είπα και 40% ταινίες . Άνω όριο για μουσική το 60% και κάτω όριο για ταινίες το 40% . Α και είπα όλο το πακέτο. Γιατί σου φάνηκε πλάκα ;
 

Μηνύματα
5.511
Reaction score
9.646
Μη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σου
Λες να κουραστεί το μυαλό μου? :lolsign:

Έλα πες, ποια παλιά περσονα είσαι και γράφεις τώρα ως steadyshot? :biggrin:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.699
Reaction score
89.548
Αν κάποιος ενδιαφέρεται μόνο για μουσική αν δεν φθάνουν για trinnov και καλά ηχεία η συμβουλή αφορά ποιοτικό στερεό .
Διαφωνώ. Μια χαρά είναι για μουσική το πολυκάναλο Dirac, ακόμα και η παλιά έκδοση, προ ARC.
Και δεν μου το είπε το τσαττζιπιτι. Το είχα, και ξεφτιλίζει δικάναλα αβέρτα.
Αναρωτιέμαι όμως γιατί πρότεινες το Dirac λίγα ποστ πιο πίσω , ενώ κάποιος λογικά σκεπτόμενος θα πει αν το Dirac έδινε καλό πολυκαναλο γιατί ο κύριος Dimifoot ξεπαραδιάστηκε για να πάρει Trinnov.
Γιατί είναι καλύτερο.

Και εάν για λόγους ανωτέρας βίας έπρεπε να γυρίσω σε δικάναλο, αν δεν το παρατούσα τελείως τότε πάλι Trinnov θα έβαζα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.943
πάλι Trinnov θα έβαζα.
Ήδη έχεις δικαναλο με τρινοβ, και σαμπ.

Αλλά διαθέτει το μαγαζί και 9 ακόμα δορυφόρους ολόβε.

Τι τους θες; Αυτοί λένε άμα τους πετάξεις, θα είναι καλύτερα. 🤣😁😂

Βασικά όσοι έχετε θεωρίες συνωμοσίας όμως ο στέντισοτ, πρέπει να περάσετε από το τσαρδί του ντιμιφουτ. Έχει 2 μεγάλα main, και πολλούς επιπρόσθετους μικρότερους δορυφόρους, δεν είναι όμοια όλα τα ηχεία, ούτε σε όμοιες αποστάσεις.

Ακούστε να δείτε αν προτιμάτε δικαναλα ή όλα μαζί. Τι πιο απλό.

Βέβαια είχαν ακούσει κι άλλοι στου ντιμιφουτ, με τα ίδια ηχεία και με Dirac στον AV. Αλλά κάνετε πως δε τα ξέρετε, και αναπτύσσετε διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. 🤣😁😁
 
Last edited:

Μηνύματα
18.795
Reaction score
22.493
Έτσι θα λύσουμε το θέμα των ήχων που δεν έρχονται από το κέντρο αλλά θα υποβαθμίσουμε την ποιότητα των ήχων που έρχονται από το κέντρο....
Σ' αυτούς τους ήχους θα αναμειγνύεται το καθυστερημένο σήμα του κέντρου με το phantom κέντρο...
5ms είναι η περίοδος σήματος 200Hz... όταν ένας τέτοιος ήχος θα παίζει στο κέντρο, είτε θα ενισχύεται είτε θα ακυρώνεται (δεν ξέρω, ανάλογα με τη φάση) και σε ποιο υψηλές συχνότητες πάμε για comb filtering....
Αν πάλι μειώσουμε τη στάθμη του κατά 10db δε θα παίζει και πολύ το ρόλο του σαν "κεντρικό"¨...

Όπως και να 'χει.... όποιος έχει κέφια και ανησυχίες κέντρου ας ασχοληθεί, προσωπικά δεν κουνιέμαι :p

Άντε, α λε ρε τούρ! ψηθήκαμε σήμερα μ΄αυτή "τζεστα"
Δεν θα επιδιωκόταν ούτως ή άλλως να παίξει ρόλο κανονικού κεντρικού αφού δεν θα υπήρχε σήμα αφιερωμένο ειδικά σ'εκείνο. Ο ίδιος ακολούθησα αποκλειστικά τη δεύτερη μέθοδο (συνυπολογίζοντας για τη στάθμη το ότι θα δέχεται σήμα από δύο κανάλια μαζί) και παρά τη χαμηλωμένη στάθμη ο κεντρικός εντοπισμός σε ολότελα απομακρυσμένες εκ του MLP ζώνες ήταν επιτυχής.
Εκτός απο αυτά που σου αναφέρει ο wnet και άσχετα με το τι θεωρείς υποκειμενικά ότι είναι επιτυχία απο τις ακροάσεις σου, υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι που αφορούν το πως ακριβώς γίνεται η στέρεο μίξη που η προσπάθεια να εισάγεις κεντρικό ηχείο χωρίς να υπάρχει περιεχόμενο (σήμα) για αυτό και χωρίς να το έχει συνυπολογίσει ο μηχανικός ήχου και μιξάρει ή κάνει παραγωγή ή επιλογή οργάνων και ενορχήστρωση με αυτό υπόψιν ... το πιθανότερο είναι να μην ακούς σωστά και σίγουρα όχι αυτό που έχει επιλέξει ο μηχανικός. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι ασχολούντες με την audio αναπαραγωγή για αυτό που σου λέω και εάν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει κατά την παραγωγή και μίξη stereo.

Οι επιλογές του για να σου παράξει το phantom center , το βάθος , το πλάτος , την παρουσία ,την σχέση και θέση των οργάνων μεταξύ τους ακόμη και των δυναμικών και η αντίθεση που χρησιμοποιεί σε όλα αυτά μεταξύ του L και R καναλιού καθορίζουν τεχνικά και αισθητικά το αποτέλεσμα. Ακόμη και η μονοφωνικότητα που πιθανόν να επιλέξει τοποθετώντας κάποια όργανα και την φωνή συνήθως στο κέντρο θα οδηγήσει σε διαφορετικό (μεγαλύτερο) βάθος στο κέντρο συγκριτικά με τα άλλα σημεία του soundstage που ακούς όταν κάνεις την αναπαραγωγή και δεν εξαρτάται μόνο απο την ένταση που θα επιλέξεις. Όταν μια φωνή ή όργανο είναι στο κέντρο αλλά και λόγω της μονοφωνικότητας ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται να είναι σε μεγαλύτερο βάθος. Εάν πει να μετακινηθεί π.χ. δεξιά αυτή θα έρθει πιο κοντά του αυξανοντας την παρουσία αλλά και το ιμερσιβ αισθημα. Ακόμη και η επιλογή του pre delay του sustain της νότας (στην φωνή ή σε όργανο ιδίως στο κέντρο) και προς ποιά διευθυνση εντός της vitrual σκηνής αλλά και με τι καθυστέρηση αυτή θα εμφανιστεί συγκριτικά με το αρχικό transient επηρρεάζεται Εάν επίσης πεί (κατι πολύ σύνηθες) να επιλεξει να δώσει έναν σκοτεινό τόνο και χροιά είτε με EQ είτε με τοποθέτηση ενός σκοτεινού οργάνου δεξιά λόγω ενορχήστρωσης και ενός πιο φωτεινού αριστερά για να σου δώσει μεγαλύτερη αίσθηση του πλατους σκηνής και αυτό θα παραβιαστει λογικά κατά την ανπαραγωγή που κάνεις. Όλη η ισορροπία των επιλογών του ...αλλάζει (την αλλάζεις). Ακόμη και όταν επιλέγει (και αυτό σύνηθες στις καλές παραγωγές και μίξεις) να κόψει χαμηλές συχνότητες απο την μπότα που συνήθως τοποθετεί στο κέντρο ακριβώς επειδή αυτή τυχαίνει να είναι η πιο μουσικά απασχολημένη συγκριτικά π.χ. με το μπάσο που μπορεί να το εχει αριστερά και σαν λιγότερο απασχολημένο του ενισχύει το χαμηλό ή το αντίθετο. Αυτό μάλιστα αλλάζει κατά την διάρκεια του τραγουδιού και ανάλογα τι συχνοτικό περιεχόμενο καλείται κάθε ένα απο τα δύο αυτά όργανα (ντράμς και μπάσο) να παίξει κάθε στιγμή. Το να μην ακούγεται κάτι είτε απο μακρυά είτε απο κοντά τόσο καθαρά όσο θα ήθελες .... είναι αυτό ακριβώς που θέλει ο μηχανικός. Έτσι δημιουργείται η αντίθεση και σου τραβαει την προσοχή σε ένα όργανο κάθε φορά και καπάκι ύστερα σου φέρνει ένα αλλο στη προσοχή σου όταν παυει αυτό να παίζει κ.ο.κ συνεχώς rotation. Το ιδιο κάνει επιλέγοντας και κάποια απο αυτά να είναι dry και κάποια να είναι wet συγχρόνως (no rotation εδω, προαποφασισμενο). Και αυτό αλλάζει και την εστίαση αλλά και την θέση που το ακούς εντός της σκηνής καθώς το dry πάει πιο μπροστά. Όλα αυτά σαν αίσθηση και επιλογή τους εξαρτώνται απο τις επιλογές του που σχετιζονται με όλα τα όργανα. Εγω με αυτά που ξέρω απο το πως δημιουργείται η στέρεο μίξη είναι σίγουρο ότι αλλάζουν με την χρήση του κεντρικού όπως την κάνεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.954
Τι τους θες; Αυτοί λένε άμα τους πετάξεις, θα είναι καλύτερα. 🤣😁😂
Ε, ναι!

Απλά πες που και πότε, αυτά είναι βλαβερά για το περιβάλλον, δε κάνει να μένουν έτσι....
Εμπρός λοιπόν, κάνε το γενναίο βήμα στο παρελθόν!

:laugh:
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.236
Reaction score
18.123
Εκτός απο αυτά που σου αναφέρει ο wnet και άσχετα με το τι θεωρείς υποκειμενικά ότι είναι επιτυχία απο τις ακροάσεις σου, υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι που αφορούν το πως ακριβώς γίνεται η στέρεο μίξη που η προσπάθεια να εισάγεις κεντρικό ηχείο χωρίς να υπάρχει περιεχόμενο (σήμα) για αυτό και χωρίς να το έχει συνυπολογίσει ο μηχανικός ήχου και μιξάρει ή κάνει παραγωγή ή επιλογή οργάνων και ενορχήστρωση με αυτό υπόψιν ... το πιθανότερο είναι να μην ακούς σωστά και σίγουρα όχι αυτό που έχει επιλέξει ο μηχανικός. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι ασχολούντες με την audio αναπαραγωγή για αυτό που σου λέω και εάν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει κατά την παραγωγή και μίξη stereo.

Οι επιλογές του για να σου παράξει το phantom center , το βάθος , το πλάτος , την παρουσία ,την σχέση και θέση των οργάνων μεταξύ τους ακόμη και των δυναμικών και η αντίθεση που χρησιμοποιεί σε όλα αυτά μεταξύ του L και R καναλιού καθορίζουν τεχνικά και αισθητικά το αποτέλεσμα. Ακόμη και η μονοφωνικότητα που πιθανόν να επιλέξει τοποθετώντας κάποια όργανα και την φωνή συνήθως στο κέντρο θα οδηγήσει σε διαφορετικό (μεγαλύτερο) βάθος στο κέντρο συγκριτικά με τα άλλα σημεία του soundstage που ακούς όταν κάνεις την αναπαραγωγή και δεν εξαρτάται μόνο απο την ένταση που θα επιλέξεις. Όταν μια φωνή ή όργανο είναι στο κέντρο αλλά και λόγω της μονοφωνικότητας ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται να είναι σε μεγαλύτερο βάθος. Εάν πει να μετακινηθεί π.χ. δεξιά αυτή θα έρθει πιο κοντά του αυξανοντας την παρουσία αλλά και το ιμερσιβ αισθημα. Ακόμη και η επιλογή του pre delay του sustain της νότας (στην φωνή ή σε όργανο ιδίως στο κέντρο) και προς ποιά διευθυνση εντός της vitrual σκηνής αλλά και με τι καθυστέρηση αυτή θα εμφανιστεί συγκριτικά με το αρχικό transient επηρρεάζεται Εάν επίσης πεί (κατι πολύ σύνηθες) να επιλεξει να δώσει έναν σκοτεινό τόνο και χροιά είτε με EQ είτε με τοποθέτηση ενός σκοτεινού οργάνου δεξιά λόγω ενορχήστρωσης και ενός πιο φωτεινού αριστερά για να σου δώσει μεγαλύτερη αίσθηση του πλατους σκηνής και αυτό θα παραβιαστει λογικά κατά την ανπαραγωγή που κάνεις. Όλη η ισορροπία των επιλογών του ...αλλάζει (την αλλάζεις). Ακόμη και όταν επιλέγει (και αυτό σύνηθες στις καλές παραγωγές και μίξεις) να κόψει χαμηλές συχνότητες απο την μπότα που συνήθως τοποθετεί στο κέντρο ακριβώς επειδή αυτή τυχαίνει να είναι η πιο μουσικά απασχολημένη συγκριτικά π.χ. με το μπάσο που μπορεί να το εχει αριστερά και σαν λιγότερο απασχολημένο του ενισχύει το χαμηλό ή το αντίθετο. Αυτό μάλιστα αλλάζει κατά την διάρκεια του τραγουδιού και ανάλογα τι συχνοτικό περιεχόμενο καλείται κάθε ένα απο τα δύο αυτά όργανα (ντράμς και μπάσο) να παίξει κάθε στιγμή. Το να μην ακούγεται κάτι είτε απο μακρυά είτε απο κοντά τόσο καθαρά όσο θα ήθελες .... είναι αυτό ακριβώς που θέλει ο μηχανικός. Έτσι δημιουργείται η αντίθεση και σου τραβαει την προσοχή σε ένα όργανο κάθε φορά και καπάκι ύστερα σου φέρνει ένα αλλο στη προσοχή σου όταν παυει αυτό να παίζει κ.ο.κ συνεχώς rotation. Το ιδιο κάνει επιλέγοντας και κάποια απο αυτά να είναι dry και κάποια να είναι wet συγχρόνως (no rotation εδω, προαποφασισμενο). Και αυτό αλλάζει και την εστίαση αλλά και την θέση που το ακούς εντός της σκηνής καθώς το dry πάει πιο μπροστά. Όλα αυτά σαν αίσθηση και επιλογή τους εξαρτώνται απο τις επιλογές του που σχετιζονται με όλα τα όργανα. Εγω με αυτά που ξέρω απο το πως δημιουργείται η στέρεο μίξη είναι σίγουρο ότι αλλάζουν με την χρήση του κεντρικού όπως την κάνεις.
Όπως θα 'λεγε και ο αγαπητός μαλίμπορος... αυτό (το DIY κεντρικό) είναι "λύση" φρανκεστάιν και δεν είναι "πουρέ" :p


Τι τους θες; Αυτοί λένε άμα τους πετάξεις, θα είναι καλύτερα. 🤣😁😂
Υπερβάλεις, δεν ειπώθηκε ποτέ αυτό!!!!
Ειπώθηκε πως αφού το 90-99% του μουσικού υλικού είναι σε δικάναλο... ας το ακούσουμε όπως φτιάχτηκε χωρίς "λύσεις" φρανκεσταιν (upmixing) για να παίζουν απλά και τα άλλα ηχεία και να μην κάθονται...
Τώρα αν έχετε πετάξει ότι μουσική βγήκε (σε δικάναλο) για χάρη των όσων παραγωγών βγαίνουν σε πολυκάναλο... όπως αγαπάτε.... κάποιοι έχουμε τη μουσική σε πρώτο πλάνο κι ας ακουστεί και λίγο χειρότερα... θ' ακούσουμε και την "παλιαντζούρα"
Οι ταινίες είναι άλλο θηρίο δε μ' ενδιαφέρουν...
 

Μηνύματα
1.777
Reaction score
1.894
Διαφωνώ. Μια χαρά είναι για μουσική το πολυκάναλο Dirac, ακόμα και η παλιά έκδοση, προ ARC.
Και δεν μου το είπε το τσαττζιπιτι. Το είχα, και ξεφτιλίζει δικάναλα αβέρτα.

Γιατί είναι καλύτερο.

Και εάν για λόγους ανωτέρας βίας έπρεπε να γυρίσω σε δικάναλο, αν δεν το παρατούσα τελείως τότε πάλι Trinnov θα έβαζα.
Μπορεί και το Dirac να ήταν καλό όπως τα λες …

Μπορεί ενα βράδυ που άκουγες μόνος το σύστημα σου με Dirac να σκέφτηκες η θα πρέπει να κάνω το άλμα πίστης και να φέρω σε αρμονία τους δορυφόρους χωρίς επιπλέον σηματοθορυβικο κόστος και με απόλυτη ακρίβεια ή θα πρέπει να ζήσω με την επιλογή μου . Πάντα υπάρχει το opportunity cost καλύτερων μονάδων και εξοπλισμού . Μήπως ο trinnov θα σώσει την επένδυση μου; Και την έσωσε ..

Δε θα μπορέσει ποτέ να είναι κανείς σίγουρος εκτός από τον ίδιο σου τον εαυτό 😎
 

Μηνύματα
5.511
Reaction score
9.646
Έτσι.
Αποτέλεσμα βιασμού.
Εγώ ψήνομαι να πετάξω όλα τα ηχεία, τα σαμπ και τον επεξεργαστή της ντενον, να ξηλωσω τα πάνελ ακουστικης φροντίδας και να βάλω 2 πενταιντσα, ένα αριστερά και ένα δεξιά, γιατί να κουράζω τον εγκέφαλο με κεντρικό κανάλι όταν μπορώ να τον ξεγελασω με phantom center? :laugh:
Θα βάλω και μερικές μπίλιες από κάτω να σφίξουν τα μπάσα. Δηλαδή μπορεί να έχω τρύπα στα 50Hz και να μην ακούω νότα εκεί, αλλά θα σφίξει η άτιμη με την μπίλια.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.236
Reaction score
18.123
Εγώ ψήνομαι να πετάξω όλα τα ηχεία, τα σαμπ και τον επεξεργαστή της ντενον, να ξηλωσω τα πάνελ ακουστικης φροντίδας και να βάλω 2 πενταιντσα, ένα αριστερά και ένα δεξιά, γιατί να κουράζω τον εγκέφαλο με κεντρικό κανάλι όταν μπορώ να τον ξεγελασω με phantom center? :laugh:
Θα βάλω και μερικές μπίλιες από κάτω να σφίξουν τα μπάσα. Δηλαδή μπορεί να έχω τρύπα στα 50Hz και να μην ακούω νότα εκεί, αλλά θα σφίξει η άτιμη με την μπίλια.
καταρχάς τι δουλεία έχεις με denon και όχι με trinnov ? :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.595
Μηνύματα
3.018.920
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top