Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.778
Reaction score
1.903
Εγώ ψήνομαι να πετάξω όλα τα ηχεία, τα σαμπ και τον επεξεργαστή της ντενον, να ξηλωσω τα πάνελ ακουστικης φροντίδας και να βάλω 2 πενταιντσα, ένα αριστερά και ένα δεξιά, γιατί να κουράζω τον εγκέφαλο με κεντρικό κανάλι όταν μπορώ να τον ξεγελασω με phantom center? :laugh:
Θα βάλω και μερικές μπίλιες από κάτω να σφίξουν τα μπάσα. Δηλαδή μπορεί να έχω τρύπα στα 50Hz και να μην ακούω νότα εκεί, αλλά θα σφίξει η άτιμη με την μπίλια.
Στα στρουμφακια που σου ελεγα τον δρακουμελ τον ακους απο τα καναλια υψους σε atmos mix. Ειναι πραγματικα εντυπωσιακο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.949
Υπερβάλεις, δεν ειπώθηκε ποτέ αυτό!!!!
Ειπώθηκε πως αφού το 90-99% του μουσικού υλικού είναι σε δικάναλο... ας το ακούσουμε όπως φτιάχτηκε χωρίς "λύσεις" φρανκεσταιν (upmixing) για να παίζουν απλά και τα άλλα ηχεία και να μην κάθονται...
Δεν ειπώθηκε η μια μπούρδα, ειπώθηκε μια άλλη.

Σχωράτε με.

Αλλά καλού κακού, μη πάτε από το τσαρδί του ντιμιφουτ, γιατί εκεί πληρώνονται αυτές οι μπούρδες. Γιατί εκεί, με λύσεις "Φρανκενστάιν", θα φάτε κόλλυβα στην μνήμη της αγνής δικαναλης αναπαραγωγής, γιατί έτσι "φτιάχτηκε". 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.699
Reaction score
89.550
Δηλαδή, κάτσε να το σκεφτούμε καλά. Έχουμε την δυνατότητα να ακούσουμε μια ηχογράφηση native δικάναλο, ή upmixed, και επιλέγουμε το φρανκενστάιν πολυκάναλο ενώ ακούγεται χειρότερα γιατί ....;;;;;
Γιατί το κάνουμε δηλαδή ρε παιδιά; Ένα κουμπί είναι, το ακούς όπως θες.
Έλα παππού να σου δείξω....
 

Μηνύματα
1.778
Reaction score
1.903
Δηλαδή, κάτσε να το σκεφτούμε καλά. Έχουμε την δυνατότητα να ακούσουμε μια ηχογράφηση native δικάναλο, ή upmixed, και επιλέγουμε το φρανκενστάιν πολυκάναλο ενώ ακούγεται χειρότερα γιατί ....;;;;;
Γιατί το κάνουμε δηλαδή ρε παιδιά; Ένα κουμπί είναι, το ακούς όπως θες.
Έλα παππού να σου δείξω....
Το κουμπακι το πατας γιατι ο τρινοβ δεν κανει απλως upmix του τυπου "ριχνω καναλια πισω" αλλα δυναμικη κατανομη σε 3d πλεγμα, κανοντας remapping με καθυστερησεις, FIR και vector panning κλπ. Αρα αν το υλικο το επιτρεπει, το υπαρχον σεταπ και μονο σε συγκριση με τον εαυτο του οταν λειτουργει σε στερεο, υπο προυποθεσεις το στερεο σημα θα ακουστει "καλυτερα" απο τα ολα τα ηχεια με upmixing.

Αλλα στην τελικη γουστα ειναι αυτα. Αφηστε τις κηδειες, γιατι υπαρχουν ανθρωποι ευγενικοι που δε μιλανε ακομα...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.949
Το κουμπακι το πατας γιατι ο τρινοβ δεν κανει απλως upmix του τυπου "ριχνω καναλια πισω" αλλα δυναμικη κατανομη σε 3d πλεγμα, κανοντας remapping με καθυστερησεις, FIR και vector panning κλπ. Αρα αν το υλικο το επιτρεπει, το υπαρχον σεταπ και μονο σε συγκριση με τον εαυτο του οταν λειτουργει σε στερεο, υπο προυποθεσεις το στερεο σημα θα ακουστει "καλυτερα" απο τα ολα τα ηχεια με upmixing.

Αλλα στην τελικη γουστα ειναι αυτα. Αφηστε τις κηδειες, γιατι υπαρχουν ανθρωποι ευγενικοι που δε μιλανε ακομα...
Και με τον emotiva που είχε, τα ίδια έκανε.

Και πήγαν πολλοί από κει να ακούσουν.

Θες να ψάξεις "ακουστικές εντυπώσεις" από κείνους, ή θες να παραμείνεις στις ψευδαισθήσεις που λέτε, ενώ είναι δεδομένο (ακόμα κι από τον Τουλ) ότι το απμιξινγκ είναι βελτίωση στο δικαναλο στριμ, και με τις δικές μας δοκιμές, και με τις δοκιμές του μπούτχια, του ΝΚ, και οποιουδήποτε τελοσπαντων τις έκανε;

Και για να σε πάω στο φλέγον ερώτημα: εσύ έστησες με ευλάβεια (όπως στο δικαναλο) ένα ιμερσιβ σεταπ στο σπίτι σου, και δοκίμασες απμιξινγκ με κάποιον AV με Dirac, και δε σου "άρεσε"; Ή το φαντάζεσαι ότι δε θα σου αρέσει και το παρουσιάζεις ως γεγονός;

Γιατί το αντίθετο, είναι γεγονός.😎

Το κάναμε, το δοκιμάσαμε, ξέρουμε.
Δεν υποθέτουμε, ξέρουμε.

Αυτιά έχουμε και μεις, δικαναλο είχαμε για χρόνια, και πιο απαιτητικοί ακροατές από σένα είμαστε. Δεν θα συμβιβαζόμασταν ποτέ με τα ηχεία σου λόγου χάριν, για πολλούς και αντικειμενικούς λόγους. 😎

Κι ο μπούτχιας πολύ πιο απαιτητικός ακροατής από σας είναι, από όλους εσάς μαζί, που πρεσβεύετε την αγνή δικαναλη αναπαραγωγή του δικαναλου στριμ. Ούτε αυτόν ακούτε, ενώ τα έχει δοκιμάσει όλα στην πράξη, και τα έχει υλοποιήσει σωστά, με γνώση, εσείς όμως όχι, εσείς εκεί, στην φαντασία σας πιστοί, λες και αποτελεί γεγονός αναμφισβήτητο η φαντασία σας. 🤣😁😂
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.512
Reaction score
12.358
Το upmixing σε ένα καλοστημένο- ακριβό τρινοβατο immersive συστημα ειναι πολύ χειρότερο από ενα καλοστημένο-ακριβό δικαναλο σύστημα(καλοστημενα =χωρος+συσκευές)
Η σκηνή που δημιουργεί το upmixing είναι πολύ περιορισμένη, σαν να είναι όλοι σκυμμενοι
Αυτό προκύπτει από τη μικρή ακουστική εμπειρία που έχω σε πολυκαναλα και το έχω γράψει όταν άκουσα του έαρ το σύστημα.Δεν γνωρίζω αν με αλγόριθμους του τρινοβ αυτό μπορει να διορθωθεί.
Μακαρι να υπάρχει τρόπος το upmixing να εξελιχθει φτάνοντας και γιατί όχι ξεπερνώντας κορυφαία δικαναλα συστήματα που έχω ως reference όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν σας κρύβω ότι θελω οι φίλοι μου να εχουν πολύ ακριβά πολυκάναλα συστηματα:p
Το αυθεντικό immersive είναι άλλο φρούτο,εξωτικο:)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.699
Reaction score
89.550
Η σκηνή που δημιουργεί το upmixing είναι πολύ περιορισμένη, σαν να είναι όλοι σκυμμενοι
Ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Και υπάρχει και επιλογέας που την μεγαλώνει και την ψηλώνει όσο θες, στο software.
(για ήχο μιλάω, όχι για κάτι άλλο :laugh:)
 

Μηνύματα
5.512
Reaction score
9.648
Στα στρουμφακια που σου ελεγα τον δρακουμελ τον ακους απο τα καναλια υψους σε atmos mix. Ειναι πραγματικα εντυπωσιακο
Εσύ τωρα είσαι μέσα στην πυρηνική εγκατάσταση του Ιράν 80 μέτρα κάτω από την γη και ασχολείσαι με το τι κάνει ο κόσμος στα τελευταία πατώματα του ουρανοξύστη. :biggrin:
Βάλε ρε ανθρωπα πρώτα κάνα σαμπ, φρόντισε λίγο τον χώρο παθητικά, κάνε και ένα καλιμπραρισμα να μπεις πρώτα στον ουρανοξύστη, να ηρεμήσει ο εγκέφαλος από τις καραμπολες, τις τραμπαλες και τις τσιριδες του πενταιντσου και μετά μας αναλύεις και πόσο κοπιαστικο είναι για τον εγκέφαλο το πολυκαναλο που έχει ορατό πραγματικό ηχειο στο κέντρο και όχι phantom. :biggrin:
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.236
Reaction score
18.128
Δηλαδή, κάτσε να το σκεφτούμε καλά. Έχουμε την δυνατότητα να ακούσουμε μια ηχογράφηση native δικάναλο, ή upmixed, και επιλέγουμε το φρανκενστάιν πολυκάναλο ενώ ακούγεται χειρότερα γιατί ....;;;;;
Γιατί το κάνουμε δηλαδή ρε παιδιά; Ένα κουμπί είναι, το ακούς όπως θες.
Έλα παππού να σου δείξω....
Kαλά κάνεις και το πατάς αν σου αρέσει, έχεις τη δυνατότητα όπως λες και αποφασίζεις.

Αλλά δε θα στήσουμε (όσοι δεν έχουμε) πολυκάναλο με trinnov με κύριο σκοπό να ακούμε τις μουσικές μας με upmixing...
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.512
Reaction score
12.358
Ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Και υπάρχει και επιλογέας που την μεγαλώνει και την ψηλώνει όσο θες, στο software.
(για ήχο μιλάω, όχι για κάτι άλλο :laugh:)
Δεν επιμένω για την πιθανή διόρθωση αλλά 2/2 ακουστικές εμπειριες είναι όπως το περιγράφω
 

Μηνύματα
5.512
Reaction score
9.648
Η σκηνή που δημιουργεί το upmixing είναι πολύ περιορισμένη, σαν να είναι όλοι σκυμμενοι
Αυτό προκύπτει από τη μικρή ακουστική εμπειρία που έχω σε πολυκαναλα και το έχω γράψει όταν άκουσα του έαρ το σύστημα
Πως γίνεται τώρα με το απμιξινγκ να ενεργοποιούνται κανάλια ύψους και να σκυβουν όλοι είναι πολύ περίεργο.
Μπορεί εύκολα κάποιος να παίξει δικάναλα, μετά μόνον με σαραουντ και κατόπιν με τα κανάλια ύψους και να διαπιστώσει τι γίνεται με την σκηνη
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.699
Reaction score
89.550
Αλλά δε θα στήσουμε (όσοι δεν έχουμε) πολυκάναλο με trinnov με κύριο σκοπό να ακούμε τις μουσικές μας με upmixing...
Ο,τι θέλει ο καθένας. Αρκεί να ξέρει τα δεδομένα στην πράξη.
Δεν επιμένω για την πιθανή διόρθωση αλλά 2/2 ακουστικές εμπειριες είναι όπως το περιγράφω
Έχουν έρθει αρκετοί φίλοι από τότε που πήρα τον Trinnov. Κανένας δεν προτίμησε το δικάναλο.
Ας πούμε 7/7.
 

Μηνύματα
1.778
Reaction score
1.903
Και με τον emotiva που είχε, τα ίδια έκανε.

Και πήγαν πολλοί από κει να ακούσουν.

Θες να ψάξεις "ακουστικές εντυπώσεις" από κείνους, ή θες να παραμείνεις στις ψευδαισθήσεις που λέτε, ενώ είναι δεδομένο (ακόμα κι από τον Τουλ) ότι το απμιξινγκ είναι βελτίωση στο δικαναλο στριμ, και με τις δικές μας δοκιμές, και με τις δοκιμές του μπούτχια, του ΝΚ, και οποιουδήποτε τελοσπαντων τις έκανε;

Και για να σε πάω στο φλέγον ερώτημα: εσύ έστησες με ευλάβεια (όπως στο δικαναλο) ένα ιμερσιβ σεταπ στο σπίτι σου, και δοκίμασες απμιξινγκ με κάποιον AV με Dirac, και δε σου "άρεσε"; Ή το φαντάζεσαι ότι δε θα σου αρέσει και το παρουσιάζεις ως γεγονός;

Γιατί το αντίθετο, είναι γεγονός.😎

Το κάναμε, το δοκιμάσαμε, ξέρουμε.
Δεν υποθέτουμε, ξέρουμε.

Αυτιά έχουμε και μεις, δικαναλο είχαμε για χρόνια, και πιο απαιτητικοί ακροατές από σένα είμαστε. Δεν θα συμβιβαζόμασταν ποτέ με τα ηχεία σου λόγου χάριν, για πολλούς και αντικειμενικούς λόγους. 😎

Κι ο μπούτχιας πολύ πιο απαιτητικός ακροατής από σας είναι, από όλους εσάς μαζί, που πρεσβεύετε την αγνή δικαναλη αναπαραγωγή του δικαναλου στριμ. Ούτε αυτόν ακούτε, ενώ τα έχει δοκιμάσει όλα στην πράξη, και τα έχει υλοποιήσει σωστά, με γνώση, εσείς όμως όχι, εσείς εκεί, στην φαντασία σας πιστοί, λες και αποτελεί γεγονός αναμφισβήτητο η φαντασία σας. 🤣😁😂
Συμβιβαστηκες και συ μετα ηχεια σου για να τα λεμε ως εχουν. VFM για το μαστερ πλαν σου αλλα συμβιβαστηκες. Εμενα ειναι το πρωτο συστημα.

Εχεις δικιο ομως εγω δε τα δοκιμασα στην πραξη. Η θεωρια λεει οτι θα ακουγονται χειροτερα οπως εξηγησα αναλυτικα σε προγενεστερα ποστ μου διαβαζοντας πολλες πηγες εκτος αν υπαρχει εξωτικο συστημα ισοσταθμισης. Επισης υπαρχουν και μαρτυριες προτιμησης απο μελη του φορουμ με υψηλων προδιαγραφων δικαναλο που εχουν εμπειρια , αν θελουμε να μην λαβουμε υποψιν πηγες και μαρτυριες εξωθεν του φορουμ.

Οσο για τον @Bhutia ευφυης και διαβασμενος και εμπειρος, δεν υπαρχει καμια αφμισβητηση, αλλα οπως ειναι εμφανες ακομα ασχολειται με το δικαναλο ;)

Εσύ τωρα είσαι μέσα στην πυρηνική εγκατάσταση του Ιράν 80 μέτρα κάτω από την γη και ασχολείσαι με το τι κάνει ο κόσμος στα τελευταία πατώματα του ουρανοξύστη. :biggrin:
Βάλε ρε ανθρωπα πρώτα κάνα σαμπ, φρόντισε λίγο τον χώρο παθητικά, κάνε και ένα καλιμπραρισμα να μπεις πρώτα στον ουρανοξύστη, να ηρεμήσει ο εγκέφαλος από τις καραμπολες, τις τραμπαλες και τις τσιριδες του πενταιντσου και μετά μας αναλύεις και πόσο κοπιαστικο είναι για τον εγκέφαλο το πολυκαναλο που έχει ορατό πραγματικό ηχειο στο κέντρο και όχι phantom. :biggrin:
Πες την αληθεια τωρα, τον ουρανοξυστη τον ειδες στο προσπεκτ του λιντλ διπλα απο τα ηχεια που αγορασες;
 

Μηνύματα
4.485
Reaction score
4.613
Ο,τι θέλει ο καθένας. Αρκεί να ξέρει τα δεδομένα στην πράξη.

Έχουν έρθει αρκετοί φίλοι από τότε που πήρα τον Trinnov. Κανένας δεν προτίμησε το δικάναλο.
Ας πούμε 7/7.
Το ξέρουμε το κόλπο.
Τους βάζεις επίτηδες αρχεία 64kb για να μην δοξάσουν το δικάναλο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.949
Το upmixing σε ένα καλοστημένο- ακριβό τρινοβατο immersive συστημα ειναι πολύ χειρότερο από ενα καλοστημένο-ακριβό δικαναλο σύστημα(καλοστημενα =χωρος+συσκευές)
Η σκηνή που δημιουργεί το upmixing είναι πολύ περιορισμένη, σαν να είναι όλοι σκυμμενοι
Αυτό προκύπτει από τη μικρή ακουστική εμπειρία που έχω σε πολυκαναλα και το έχω γράψει όταν άκουσα του έαρ το σύστημα.Δεν γνωρίζω αν με αλγόριθμους του τρινοβ αυτό μπορει να διορθωθεί.
Μακαρι να υπάρχει τρόπος το upmixing να εξελιχθει φτάνοντας και γιατί όχι ξεπερνώντας κορυφαία δικαναλα συστήματα που έχω ως reference όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν σας κρύβω ότι θελω οι φίλοι μου να εχουν πολύ ακριβά πολυκάναλα συστηματα:p
Το αυθεντικό immersive είναι άλλο φρούτο,εξωτικο:)
Άλλοι ακροατές, όπως ο geomiat, είχαν αρνητική αντίδραση για το πολύ μεγάλο πλάτος της μουσικής σκηνής.

Δηλαδή, αλλουνού του "φαίνεται" μεγάλο, αλλουνού μικρό, αναλόγως "εμπειριών".

Η δικιά σου εμπειρία "μεγάλης σκηνής" οφείλεται είτε στα μαγκνεπαν, που είχα και γω, και παρουσιάζουν μια τεράστια μουσική σκηνή ακόμα και σε μια ακουστική κιθάρα την οποία παρουσιάζουν ως γιγαντιαία, είτε σε σεταπ χαϊεντάδων που χρησιμοποιώντας πλαϊνές ανακλάσεις και τρίγωνα Πανοράματος, φτιάχνουν μεγάλη σκηνή, είτε υπάρχει είτε όχι.

Βεβαίως στον τρινοβ αυτά έχουν τη δυνατότητα να "τριμαριστούν" κατά το δοκούν, διότι είναι σημαντικά παραμετροποιήσιμο το κάθε είδους απμίξινγκ.

Ταυτόχρονα, η ακρόαση ως προβλέπεται από τις βασικές αρχές στερεοφωνίας σε ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης, και χωρίς παρασιτικές ανακλάσεις από πλαϊνά τοιχωματικα όρια, έχει ως σαφές αποτέλεσμα το πλάτος της μουσικής σκηνής να περιορίζεται με απόλυτη ακρίβεια στο εύρος από τουίτερ σε τουίτερ, και το ύψος βεβαίως, αποκλειστικά και μόνον στο ύψος του Τουίτερ. Αυτή είναι η στερεοφωνία, και αν δεν αρέσει σε κάποιους που θέλουν τα ηχεία να κοιτάνε "μπροστά" και όχι on axis τον ακροατή (ως προβλέπεται) είναι πρόβλημα προσωπικό αυτών των ανθρώπων.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.800
Reaction score
33.222
Όταν μια φωνή ή όργανο είναι στο κέντρο αλλά και λόγω της μονοφωνικότητας ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται να είναι σε μεγαλύτερο βάθος
Μα η φωνή είναι πάντα μπροστά από τα όργανα. Εκτός κι αν τραγουδάει ο ντράμερ ξερωγω.
Δηλαδή, αλλουνού του "φαίνεται" μεγάλο, αλλουνού μικρό, αναλόγως "εμπειριών".
Πότε είναι το μενίρ μεγάλο, πότε ο σκύλος μικρός... αθάνατε Γκοσινί. :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.949
Η αλήθεια είναι πως το ιμερσιβ άκουσμα, είναι τρόπον τινά "ξένο" στους γηραιούς 🤣😁😂 "έμπειρους" φίλους μας, που σέρνουν εικοσαετίες ηχητικών ακροάσεων σε απλό στερεοφωνικό σύστημα, και η δύναμη της αδράνειας (και της συνήθειας) είναι μεγάλη, ενώ ταυτόχρονα η δυνατότητα για αλλαγή, είναι αντιστρόφως ανάλογη της ηλικίας.

Και αυτά, είναι τα δεδομένα της ζωής.
 

Μηνύματα
1.778
Reaction score
1.903
Οι γηραιοι που εχουν μαζεψει εμπειρια και πορους αποφαινονται οτι ειναι φυσικοτερο το στερεο και πιο αποδεκτο στον εγκεφαλο τους , θα ελεγα στην ανθρωπινη φυση τους.

Ισως δε διακατεχονται απο σαδιστικες τασεις.

Ισως τελικα εσεις ειστε νεοι με εξελιγμενα μυαλα και εξωγηινη φυση.

Who knows! :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.846
Reaction score
142.949
Οι γηραιοι που εχουν μαζεψει εμπειρια
Η εμπειρία ξέρεις τι είναι;

Το σύνολο των λαθών που έχουν κάνει.
Όσο πιο πολλά λάθη, τόσο πιο έμπειροι.

Τίγκα στα λάθη, πολύ έμπειροι.

Συνεχώς λάθος, οι έμπειροι.

Φτάνει πια με αυτή την εμπειρία του καθενός.
Νισάφι με τη συσσώρευση σφαλμάτων.

Η προσκόλληση στο απλό στερεοφωνικό σύστημα ως θέσφατο της τελειότητας, είναι άλλο ένα λάθος.

Η έλλειψη ενασχόλησης με το ιμερσιβ σεταπ, άλλο ένα λάθος.

Πολλά τα λάθη, μεγάλη η εμπειρία.
 

Μηνύματα
5.512
Reaction score
9.648
Ακόμη και η μονοφωνικότητα που πιθανόν να επιλέξει τοποθετώντας κάποια όργανα και την φωνή συνήθως στο κέντρο θα οδηγήσει σε διαφορετικό (μεγαλύτερο) βάθος στο κέντρο συγκριτικά με τα άλλα σημεία του soundstage που ακούς όταν κάνεις την αναπαραγωγή και δεν εξαρτάται μόνο απο την ένταση που θα επιλέξεις. Όταν μια φωνή ή όργανο είναι στο κέντρο αλλά και λόγω της μονοφωνικότητας ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται να είναι σε μεγαλύτερο βάθος
Η εκτίμηση του βάθους, της απόστασης δλδ της πηγής έχει να κάνει με διάφορους παράγοντες.
Το ποσοστό αντήχησης. Σε μεγαλύτερες αποστάσεις έχει μεγαλύτερο ποσοστό.
Σε μεγαλύτερες επίσης αποστάσεις ο ήχος ακούγεται υποκωφος λείπουν πιο πολλά πρίμα. Αλλά και το πολύ μπάσο δηλώνει κοντινή απόσταση.
Η ένταση επίσης, κατά κανόνα δυνατά ακούγονται οι κοντινές σε εμάς πηγές αν και συνολικά είναι μια διαδικασία γνώσεως αλλά κι εμπειρίας. Ο ψιθύρος γίνεται αντιληπτός ως κάτι κοντινό σε εμάς.
Τo predelay επισης.
Ο Μπουτχιας αν κατάλαβα σωστά δεν αλλοιώνει την στέρεο ηχογράφηση αλλά το κεντρικό κανάλι δρα υποστηρικτικα σε δεδομένο χώρο με ανακλάσεις κτλπ.
Στην ουσία βελτιώνει τις συνθήκες ακρόασης, ότι κάνει δλδ και το απμιξινγκ, ούτε αυτό αλλοιώνει την στέρεο ηχογράφηση.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.596
Μηνύματα
3.018.951
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top