Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
442
Reaction score
746
τι σας έπιασε ξαφνικά όλους με την Allen&Heath? δεν παρακολουθώ χρόνια τώρα και τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλά στις μέρες μου δεν θα την έφερνε κανείς ως παράδειγμα. δηλαδή ήταν καλές και πολύ τίμιες για τα λεφτά τους αλλά όχι και σημείο αναφοράς.
Μα δεν την ανέφερα ως σημείο αναφοράς. ΄Οπως το είπες. Τίμια και vfm.
Εξάλλου δεν ήμουν ποτέ τρελλαμένος με ακρότητες στον ήχο. Έχω τερματίσει εδώ και μερικά χρόνια.
και εμείς παντρευτήκαμε

δεν την έσκισες εσύ τη γάτα ;
Στο σπίτι μαζεύτηκα. Κράτησα όμως το Impreza για οικογενειακό :)
 

Μηνύματα
29.856
Reaction score
29.522
Δεν ήταν και ιδιαίτερα φτηνές ή VFM οι συγκεκριμένες.
Είχα φίλο που τις δούλευε και έλεγε ότι ήταν ουσιαστικά πανάκριβες για αυτά που έκαναν.
 


Μηνύματα
442
Reaction score
746
Δεν ήταν και ιδιαίτερα φτηνές ή VFM οι συγκεκριμένες.
Είχα φίλο που τις δούλευε και έλεγε ότι ήταν ουσιαστικά πανάκριβες για αυτά που έκαναν.
Δεν ήταν κορυφή ακουστικά, αν και αρκετά πάνω από τον μέσο όρο, αλλά είχαν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Ούτε τα faders πατίναραν μετά από λίγο, ούτε τα περιστροφικά σου έμεναν στο χέρι. Σημαντικό, ειδικά για κονσόλες που δεν είναι αμιγώς για στουντιακή χρήση.
 

Μηνύματα
19.119
Reaction score
23.089
τι σας έπιασε ξαφνικά όλους με την Allen&Heath? δεν παρακολουθώ χρόνια τώρα και τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλά στις μέρες μου δεν θα την έφερνε κανείς ως παράδειγμα. δηλαδή ήταν καλές και πολύ τίμιες για τα λεφτά τους αλλά όχι και σημείο αναφοράς.
Ε, καλά και εσύ :) ... κορυφαίες ξε-κορυφαίες οι περισσότερες ηχογραφήσεις και μίξεις που ξέρουμε σαν αναλογικό ήχο έγιναν απο SSL, Neve, και API. Η πρώτη έκανε την πρωτη ψηφιακή της γυ΄ρω στιες αρχες - μέσα 1990 αλλά μετα μέχρι τώρα κάνει υβριδικές , η δεύτερη την πρώτη πλήρως ψηφιακή της το 1996 κια η τρίτη που στην ουσία έμεινε πάντα στο αναλογικό ήχο και το ψηφιακό το χρησιμοποιησε απλώς ως εργαλείο "ευκολίας".

Παλιά (και ακόμη όταν και όπου υπάχρουν) οι κονσόλες ήταν σημαντικό έργο ηλεκτρονικά απο πολυ βαθιάς γνώσης και μεπιρίας μηχανικούς και σε συνεργασία για το ηχητικό αποτέλεσμα με τους ηχολήπτες, τους παραγωγούς και τα στούντιο ακόμη και με μουσικούς.

Ο ήχος κα ηχητική υπογραφή ήταν άρρηκτα συνδεδεμένος με τα οικιακά μηχανηματα αναπαραγωγής ήχου. Και στην ουσία ακόμη είναι. Για αυτό και βλέπεις πολλοι λένε ότι δεν παιζουν καλά οι παλιες ηχογραφήσεςι στα συγχρονα μηχανηματα τους (λίγη σχεση με την αντικειμενική ακρίβεια και μετρήσεις των τρανζιστορ όπως νομίζουν) και το αντίθετο. Προσωπικα άνετα βρίσκω πολλές ηχογραφήσεςι και μίξεις με ψηφιακά μέσα πιο πολυ φουσκωμένες και πειραγμένες συχνοτικά και με EQ ακόμη περισσότερο και απο τις παλιές αναλογικές ηχογραφήσεις (ακόμα και πλήρως με λυχνίες) για να ταιριάζουν στον κλινικό και ψυχρό ήχο των οικιακών τρανζίστορ ή μικρών στερεοφωνικών και μιικροτρανζιστορ αυτοκινητου άσε που είναι όλες ίδιες και ομοιομορφα βαρετες και generic φάση κλπ. Το πάν είναι να πετυχεις μια ισορροπία. Για αυτό και επιμένω ότι οι audio people πρέπει να ξέρουν μερικά βασικάπράγματα τπυλάχιστον για την αλυσίδα πριν την αναπαραγωγή. Για να καταλαβίνουν τι γίνεται και να μην κάνουν συσχετισμούς ή να βγάζουν "δογματα" και αφηγηματα που όμως οφείλονται σε άλλα πράγματα απο αυτά που θεωρούν. Πάντα υπήρχε και υπάρχει άμεση σχεση ανπαραγωμενου ήχου (το εμπορικό κομμάτι και η ηχητικη υπογραφή τους ανά κάποιες λίγες αλλά κρισιμες εποχές) και των μηχανηματων τους με την ηχοληψία και τον στουντιακό ήχο.
 
Last edited:

Μηνύματα
535
Reaction score
420
Ε, καλά και εσύ :) ... κορυφαίες ξε-κορυφαίες οι περισσότερες ηχογραφήσεις και μίξεις που ξέρουμε σαν αναλογικό ήχο έγιναν απο SSL, Neve, και API. Η πρώτη έκανε την πρωτη ψηφιακή της γυ΄ρω στιες αρχες - μέσα 1990 αλλά μετα μέχρι τώρα κάνει υβριδικές , η δεύτερη την πρώτη πλήρως ψηφιακή της το 1996 κια η τρίτη που στην ουσία έμεινε πάντα στο αναλογικό ήχο και το ψηφιακό το χρησιμοποιησε απλώς ως εργαλείο "ευκολίας".

Παλιά (και ακόμη όταν και όπου υπάχρουν) οι κονσόλες ήταν σημαντικό έργο ηλεκτρονικά απο πολυ βαθιάς γνώσης και μεπιρίας μηχανικούς και σε συνεργασία για το ηχητικό αποτέλεσμα με τους ηχολήπτες, τους παραγωγούς και τα στούντιο ακόμη και με μουσικούς.
κάπου εκεί, στα μέσα 90s, σταματάνε και οι γνώσεις μου... με τη Midas XL4 :p (σε έκθεση την είχα δει)
 

Μηνύματα
19.119
Reaction score
23.089
πειραγμένες συχνοτικά
Πιο πολυ χρωματισμένες.

Ακόμη και με τα plugins. Άσε που τα plugins κάνουν τόσα πολλά και οι επιλογές εφαρμογής είναι τόσο μεγάλες και καιμα φορά και καθολικές (κάτι σαν τα ενεργά κροσοβερ που λέγαμε ή το dsp) που άνετα τα σκ@τώνεις καθώς η σωστή εφαρμογή τους και εδώ (ακόμη περισσότερο) είναι less is more.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.217
Reaction score
143.821
κάπου εκεί, στα μέσα 90s, σταματάνε και οι γνώσεις μου...
Πάλι καλά.

Οι περισσότεροι αρνητέθ που συμμετέχουν σε αυτό το νήμα, έχουν σταματήσει τις γνώσεις τους 1-2 δεκαετίες πριν από σένα.
 

Μηνύματα
19.119
Reaction score
23.089
Πάλι καλά.

Οι περισσότεροι αρνητέθ που συμμετέχουν σε αυτό το νήμα, έχουν σταματήσει τις γνώσεις τους 1-2 δεκαετίες πριν από σένα.
Δεν είμαστε εμείς πίσω .... εσείς είστε (και ήσασταν) πολύ μπροστά. Ανώμαλοι. :D 😍
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.043
Reaction score
59.998
Ας μου επιτραπει και μενα να πω οτι την υπεροδηγηση την ανεφερα σαν ενα παραδειγμα στα αλλα δεν αναφερθηκες ομως αλλα αν δεν εχει κανεις εμπειρια σε αυτα καταλαβαινω τον λογο.

Οσο για το μελλον σιγουρα ολα θα αλλαξουν αλλα το προς τα που μονο αν ειναι καποιος μεντιουμ μπορει να το ξερει.
...
Δεν αναφέρομαι μολονότι έχω αφιερώσει αναρτήσεις σε αυτά όχι μόνο επειδή δεν είμαι ειδικός αλλά και από σεβασμό στη δική σας ηλικία κι επαγγελματική σταδιοδρομία.
Όσο για το μέλλον στο συγκεκριμένο αντικείμενο δεν θα χρειαζόταν κρυστάλλινη σφαίρα αφού η ...΄΄Σφαίρα΄΄ είναι ήδη στο παρόν.:sneaky:
και εμείς παντρευτήκαμε

δεν την έσκισες εσύ τη γάτα ;
Τον... έσκασε η παροιμιώδης γάτα.:roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
43
Reaction score
106
Πάλι καλά.

Οι περισσότεροι αρνητέθ που συμμετέχουν σε αυτό το νήμα, έχουν σταματήσει τις γνώσεις τους 1-2 δεκαετίες πριν από σένα.
Age shaming 😝
Ναι , μίλησε και το τζοβενο των 50+ Μαΐων. Όταν αποκτουσες τα πρώτα σου magneplanar smg, μέσα δεκαετίας 90, εγώ είχα αγοράσει τα πρώτα που ήρθαν στο Ελλάδα το 1986 με το κρεμ ύφασμα. Ακόμα θυμάμαι την μυρωδιά τους . [#Love2Hate CostasEar! ] 🫠🙃😇
 

Μηνύματα
19.119
Reaction score
23.089
Δεν αναφέρομαι όχι μόνο επειδή δεν είμαι ειδικός αλλά και από σεβασμό στη δική σα;ς ηλικία κι επαγγελματική σταδιοδρομία.
Όσο για το μέλλον στο συγκεκριμένο αντικείμενο δεν θα χρειαζόταν κρυστάλλινη σφαίρα αφού η ...΄΄Σφαίρα΄΄ είναι ήδη στο παρόν.:sneaky:

Τον... έσκασε η παροιμιώδης γάτα.:roflmao:
Η Σφαίρα είναι μόνο για U2, Γκορίλαζ, Taylor Swift και τα ηλεκτρονικά- πάνκ χα χα του N.K. Τον κακομοιρη τον Roger Waters προσφατα τον απορρίψανε να παρουσιάσει την καινουργια του δουλειά για ευνόητους φαντάζομαι που καταλαβαίνεις λόγους που αφορούν και το ιδιοκτησιακό καθεστώς της. :D :D

Κοίτα το πολυκάναλο είναι - κακά τα ψέματα - βαρβαρότητες, δεν μπαίνει σε σπίτι τέτοιο πράγμα με 16 ηχεία. Όταν ανακαλύψουν την κατάλληλη μεμβράνη (που να βγαίνει και σε πολλά και διάφορα ωραία χρώματα ή να βάφεται) που θα μπάινει στον τοίχο και θα είναι 2-3 χιλιοστά και θα αναπαράγει όποιο χώρο - venue θέλουμε και χωρίς προβλήματα δωματίου αυτόματα ρυθμιζόμενη απο μόνη της σύμφωνα με τον κάθε χώρο διαβάζοντας τον με ένα κομβίον .... ειδοποιήστε με. :D:D Τον Σταύρο 😍 , άστον , θα τον ειδοποιήσω εγώ. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
508
Reaction score
1.767
Δεν αναφέρομαι μολονότι έχω αφιερώσει αναρτήσεις σε αυτά όχι μόνο επειδή δεν είμαι ειδικός αλλά και από σεβασμό στη δική σας ηλικία κι επαγγελματική σταδιοδρομία.
Όσο για το μέλλον στο συγκεκριμένο αντικείμενο δεν θα χρειαζόταν κρυστάλλινη σφαίρα αφού η ...΄΄Σφαίρα΄΄ είναι ήδη στο παρόν.:sneaky:
Η ευγενεια σου ειναι εμφανης σε ολες σου τις αναρτησεις, σεβασμο να δειχνεις μονο στην αληθεια οσο για την επαγγελματικη μου σταδιοδρομια παει, περασε, ανηκει στην εποχη των δεινοσαυρων θα ηθελα ομως να δωσεις (μιας και εχεις δει την σφαιρα) μια απαντηση στο εξης :

Ποιος ο λογος για ενα immersive σε μια συναυλια εκτος και (οπως εχω ξαναπει) αν θελει κανεις να βαλει μερικα ηχεια για να ακουγονται καμπανακια, ή αλλα καθρεφτακια για τους Ιθαγενεις κλπ ή να αναπαραστησει χωρο σπηλιας, δωματιου, ζουγκλας, τουαλεττας κλπ ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.217
Reaction score
143.821
50+ Μαΐων
Είσαι πολύ καλός.
55+ είναι πιο ακριβές.


ΥΓ. Κρεμ μαγκνεπαν αν δεν πέρασε από τα χέρια σου, δεν θεωρείσαι ατόφιος χαϊεντάς, ιμιτασιον είσαι.
 

Μηνύματα
43
Reaction score
106
Είσαι πολύ καλός.
55+ είναι πιο ακριβές.


ΥΓ. Κρεμ μαγκνεπαν αν δεν πέρασε από τα χέρια σου, δεν θεωρείσαι ατόφιος χαϊεντάς, ιμιτασιον είσαι.
Λα κρεμ ντε λα κρεμ πάντα 😎
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.962
Reaction score
33.750
την κατάλληλη μεμβράνη (που να βγαίνει και σε πολλά και διάφορα ωραία χρώματα ή να βάφεται) που θα μπάινει στον τοίχο και θα είναι 2-3 χιλιοστά και θα αναπαράγει όποιο χώρο -
Ναι καλά, προσδόκα. Έτσι προσδοκούσε και ο Πητ Κωνσταντέας "σε 20 χρόνια θα γελάνε με το Revox A700 γιατί θα έχουν τοίχους που θα παίζουν μουσική ', το 1976 που ήταν διευθυντής στον Ήχο. Λίγα χρόνια μετά εφευρέθηκε το NXT, πολύ ελπιδοφόρο, δυστυχώς όμως κατέληξε σε κάτι περιθωριακές φτηνιάρηκες εφαρμογές.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.474
Reaction score
8.051
Αυτό υπάρχει ήδη εν μέρη... εντοιχισμός ηχείων σε γυψοσανίδα ή stretch (acoustic) fabric και άφαντα τα ηχεία.
Προϋποθέτει βεβαίως καλούς τεχνίτες και επαρκή χώρο, γιατί θα χάσεις χώρο σε κάθε διάσταση, αλλά κρύβεις μέσα ότι ηχείο/ηχειάρα θέλεις.
 


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.474
Reaction score
8.051
Ναι να δω να κρύβουν Magnepan , MG 20,7 , ή τίποτα μεγαλύτερα να γελάσω .
Με stretch fabric ? πανεύκολο, και πιο μεγάλα βάζουμε.
Το θέμα με τα Magnepan είναι η απόσταση από τον τοίχο/θέση στον χώρο.

Τα Revel που έχω για surround από την άλλη που είναι και καλά παιδάκια, εξαφανίστηκαν τέλεια μέσα στην γυψοσανίδα ;)
 

Μηνύματα
19.119
Reaction score
23.089
Ναι καλά, προσδόκα. Έτσι προσδοκούσε και ο Πητ Κωνσταντέας "σε 20 χρόνια θα γελάνε με το Revox A700 γιατί θα έχουν τοίχους που θα παίζουν μουσική ', το 1976 που ήταν διευθυντής στον Ήχο. Λίγα χρόνια μετά εφευρέθηκε το NXT, πολύ ελπιδοφόρο, δυστυχώς όμως κατέληξε σε κάτι περιθωριακές φτηνιάρηκες εφαρμογές.
Για εσένα το λεω βρε Σταύρο που ψάχνεις το "΄τέλειο". :D

Και η Yamaha έχει ηχομπάρες με τεχνολογία beamforming σαν της Σφαίρας απο το 2005 αλλά δεν την αγόρασες ακόμη. :D

Να μια τετοια τεχνολογία με πολλά μικροσκοπικά ηχεία σε μια μεβράνη θέλουμε να καλύπτουν όλους τους τοιχους και το ταβάνι να προσομοιάζει ότι χώρο θες. :D
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.563
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top