- Μηνύματα
- 1.221
- Reaction score
- 1.752
Ταξικἠ διαπἀλη, εντατικοποἰηση, ορθοπεταλιἀ.
Ινστροὐκτορες, αρβυλοφὐλακες, γερμανοτσολιἀδες.
Ινστροὐκτορες, αρβυλοφὐλακες, γερμανοτσολιἀδες.
Έχει σημασία και η συσκευή στην οποία το βάλατε. Τα ενεργά ηχεία με τα καλά τροφοδοτικά που έχουν, δεν επιρρεάζονται.
Αυτο ειναι γενικοτητα.Τι εννοεις,ΟΛΑ τα ενεργα ? Ολα τα υπολοιπα δηλαδη (ενισχυτες κλπ) δεν εχουν καλα τροφοδοτικα?
Και αυτοι στα ενεργα ενισχυτες δεν ειναι ?
Η παρωπίδα φίλε είναι όπως ακριβώς το είπες. Κρύβει πράγματα , δεν βλέπεις με λίγα λόγια. Ο εγωισμός είναι κάτι πολύ χειρότερο. Αυτό πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας..παρωπίδα η [paropíδa] Ο26 (συνήθ. πληθ.) : 1. το καθένα από τα δύο εξαρτήματα του χαλιναριού που εμποδίζουν το ζώο να βλέπει προς τα πλάγια. 2. (μτφ.) για ό,τι κάνει τον άνθρωπο να είναι μονόπλευρος ή δογματικός στις απόψεις του: Έχει / φοράει κάποιος ιδεολογικές / θρησκευτικές / κομματικές παρωπίδες. Bγάλε τις παρωπίδες, καημένε!
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=παρωπίδα
Και όμως... Ο φίλτατος μπουτχιας θα μπορούσε να είναι ένας εξαιρετικός καθοδηγητης, με ολίγο εναλλακτικό βέβαια ύφος..
Αν και ξέρω πως σχεδόν ποτέ δεν κάνει κάτι κατά παραγγελία, θα ήθελα εν τούτοις να δω πως θα απέδιδε με τον δικό του μοναδικό τρόπο, το παρακάτω τραμπακουλικο απόσπασμα....
200-400 ....... μ.ο. 100, οκ ό,τι πειςΕίπα μέσος όρος
Τίποτα, καθώς γνωστός βλακας.Είπα μέσος όρος
[DOUBLEPOST=1557153996][/DOUBLEPOST]
Το νήμα λέγεται "περί καλωδίων ρεύματος τι δε καταλαβαίνεις??
Όσο σχετικό είναι να έλεγα για σουβλάκια. Ίδια κατηγορία είναι.και μέχρι τα 11-12 khz να ακούς..θα την ακούσεις από τις διαφορές!
Ναι, συνήθως στον ήχο, στα αυτιά μας βασιζόμαστε!
Υπάρχουν φυσικά κι οι pdfers, απλά για να επιβεβαιώνουν το κανόνα!
Δε νομίζω πάντως να χρειάζεται κάποιος τον γούγλη για να ακούσει..
[DOUBLEPOST=1557172065][/DOUBLEPOST]
άλλη μια απόδειξη λοιπόν ότι οι διαφορές υπάρχουν
[DOUBLEPOST=1557172394][/DOUBLEPOST]
ερώτηση:
πόσο σχετική είναι η τοποθέτηση σου στο νήμα ¨περί καλωδίων ρεύματος¨??
Μιας και λοιπόν ..τη θες την απάντηση σου, η δε nordost που επικαλεισαι μιλά για min 100 ώρες για να αρχίσει να " στρώνει " ο ήχος στα δικά της καλώδια, κι εγώ έγραψα ότι για να "στρώσει " θέλει 200-400 ώρες κατά μέσο όρο ένα aftermarket καλώδιο γενικά. Που βλέπεις ανακολουθία?200-400 ....... μ.ο. 100, οκ ό,τι πεις
Προφανώς και το λες για να γελάσουμε ε?Έχει σημασία και η συσκευή στην οποία το βάλατε. Τα ενεργά ηχεία με τα καλά τροφοδοτικά που έχουν, δεν επιρρεάζονται.
Το θέμα εχει λυθεί εδώ και πολλά ποστ.1762 ποστ και υπάρχουν θέματα σοβαρά. Και κάποια μηχανάκια εννοείται παίζουν καλύτερα και κάποια καλώδια επίσης και τα 15 ηχεία με 6 σαμπ και ένα σοβαρό δικάναλο επίσης και διάφορες πηγές και ούτω κάθε εξής. Αφού όλοι έχετε συμφωνήσει σε αυτά που διαφωνείτε πάρτε λίγο τον εγωϊσμό πιο κάτω και πείτε οκ, όλα έχουν τον ρόλο τους στην αλυσίδα.. Μην αφορίζουμε το ένα ή το άλλο επειδή εμείς είμαστε οι άλλοι...!!
Σοβαρολογείς τώρα?Το θέμα εχει λυθεί εδώ και πολλά ποστ.
ΟΛΑ έχουν τον ρόλο τους στην αλυσίδα.
Το να παίζεις με καλώδια ρεύματος σε οικιακό χώρο ειναι σαν να βάζεις κρέμα χεριών στον ημιπεθαμενο απο τροχαίο.(ear speaking...)
Ποσό ποιο απλά;
Σας τα είπε ο blue για τα θέματα του χώρου, σας εξήγησε ο bhut γιατι δεν μπορείτε να μιλάτε για διάφορες χαμηλά με βάση αυτά που άκουσε ο blue εσείς εκεί.... κρέμα χεριών.
Έτσι λοιπόν μπορείτε να πασαλειβετε όλη μέρα τον ασθενή σας, ΔΕΝ θα γίνει καλα.
ΑΥΤΟ όμως ειναι το βασικό θέμα εγωισμού. Δεν θα το παραδεχτείτε ποτέ και θα συνεχίσετε το πασαλειμμα και την τράμπα.
Over and out.
Μπορούμε να μιλάμε σαφέστατα για διαφορές χαμηλά, απλά δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν το απόλυτα σωστό. Γενικότερα, δεν μπορούσε να γίνει μια κριτική ακρόαση στα πλαίσια του "ποιο καλώδιο συμβάλει στη πιο σωστή αναπαραγωγή", ακριβώς επειδή ο ίδιος ο χώρος είχε τις επιρροές του στο τελικό αποτέλεσμα ( όπως συμβαίνει στα σπίτια των περισσοτέρων απο εμάς ). Η δοκιμή έγινε ξεκάθαρα για να ακούσουμε αν και κατά πόσο συμβάλουν ακόμα και τα καλώδια ρεύματος στη διαφοροποίηση του ηχητικού αποτελέσματος και αυτό αποδείχτηκε περίτρανα. Και επειδή η δοκιμή δεν έγινε σε έναν ενισχυτή που ο αμέσως επόμενος κρίκος είναι τα ηχεία, αλλά στο phono stage του οποίου η διαφορά στον τρόπο λειτουργίας θα μπορούσε να καταγραφεί ( εύχομαι να βάλετε αρκετά στη πρίζα τον κάτοχο του συστήματος, τον κάτοχο των καλωδίων και κάποιον που να έχει τον εξοπλισμό για ψηφιακή εγγραφή του αποτελέσματος ), προσέξτε μη το κάνουν. Μπορεί να θεωρείται "κρέμα χεριών στον ημιπεθαμένο", αλλά μη ξεχνάμε ότι όλες οι ενισχυτικές βαθμίδες καλούνται να ενισχύσουν το σήμα που δέχονται, όσο καλής ή κακής ποιότητας είναι αυτό και το σωστό σύστημα θα σου πετάξει στα μούτρα τη κακή πληροφορία, αυτή είναι η δουλειά του, να μην ωραιοποιεί τίποτα. Ο blues ( και κατόπιν συζήτησης με τον blues και εγώ, συνδυάζοντας τα λεγόμενά του με αυτά του Costas Ear ) λέει ( λένε, συνειδητοποιώ ) ότι πρωταρχική σημασία έχει ο χώρος. Να επηρρεάζει όσο το δυνατόν λιγότερο αρνητικά το σύστημα αναπαραγωγής. Η δική μου λογική ( και προφανώς του blues ) - προς το παρόν σε αντίθεση με αυτή του Κώστα είναι ότι απο τη στιγμή που ο χώρος λειτουργεί όπως πρέπει, το σύστημα πρέπει να τροφοδοτηθεί με όσο το δυνατόν καλύτερη πληροφορία, για να δώσει όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα. Ο Κώστας βέβαια με προέτρεπε να σκεφτώ γιατί αυτό δεν ισχύει, προσπαθώ, αλλά δεν το καταλαβαίνω, πάντα αναλογιζόμενος το τυπικό σετάπ πηγής-ενισχυτή-ηχείων, χωρίς κάποια παρέμβαση - διόρθωση απο πρόσθετο εξοπλισμό ( δηλαδή, όπως ακούμε οι περισσότεροι ). Πάει το μυαλό μου σε συχνοτικό πείραγμα ώστε χώρος και σύστημα να έρθουν σε μια φλατ απόκριση, αλλά και πάλι, αν δεν παίρνει πληροφορίες το σύστημα στην είσοδο, τί να βγάλει στην έξοδο?Το θέμα εχει λυθεί εδώ και πολλά ποστ.
ΟΛΑ έχουν τον ρόλο τους στην αλυσίδα.
Το να παίζεις με καλώδια ρεύματος σε οικιακό χώρο ειναι σαν να βάζεις κρέμα χεριών στον ημιπεθαμενο απο τροχαίο.(ear speaking...)
Ποσό ποιο απλά;
Σας τα είπε ο blue για τα θέματα του χώρου, σας εξήγησε ο bhut γιατι δεν μπορείτε να μιλάτε για διάφορες χαμηλά με βάση αυτά που άκουσε ο blue εσείς εκεί.... κρέμα χεριών.
Έτσι λοιπόν μπορείτε να πασαλειβετε όλη μέρα τον ασθενή σας, ΔΕΝ θα γίνει καλα.
ΑΥΤΟ όμως ειναι το βασικό θέμα εγωισμού. Δεν θα το παραδεχτείτε ποτέ και θα συνεχίσετε το πασαλειμμα και την τράμπα.
Over and out.
Συγνώμη που σου έθιξα το phono.κάποιος άλλος είπε ότι ο επηρεασμός αυτός από τα καλώδια δεν υπάρχει στα ενεργά ηχεία γιατί έχουν καλύτερη τροφοδοσία!
Καλύτερη από ποιό? από το sonneteer sedley? σχεδόν όσο κοστίζει μια μόντουλα ενεργού ηχείου της τάξης των 3000€, κάνει μόνο ο τοροειδής του phono! τι να λέμε τώρα!!
Πέραν του phono, επαναλαμβάνω το ερώτημά μου. Έστω ότι το ενεργό ηχείο είναι άριστα κατασκευασμένο. Εδώ ακούσαμε όχι τον ενισχυτή, αλλά το μηχάνημα που δίνει τη πληροφορία στον ενισχυτή ( μη κάνουμε πάλι το λογοπαίγνιο περί πηγής,ε? ). Και όπως είπα παραπάνω, τον τέλειο ενισχυτή να έχεις, αν δεν του δώσεις ΣΩΣΤΗ πληροφορία, τί περιμένεις να πάρεις απο τα μεγάφωνα και τον χώρο?Συγνώμη που σου έθιξα το phono.
προς Θεού, δε ζητάω συγνώμη!Συγνώμη που σου έθιξα το phono.
Άραγε, αν η γιαγιά μου είχε προωθητήρα τζετ, θα χτύπαγε τα 2 μαχ?Άραγε αν τα καλώδια τα δοκιμάζατε στον ενισχυτή, ποιά θα ήταν τα αποτελέσματα;
Επειδή το έχω κάνει παλιότερα κι αυτό, η διαφορά είναι ακόμη μεγαλύτερη.Άραγε αν τα καλώδια τα δοκιμάζατε στον ενισχυτή, ποιά θα ήταν τα αποτελέσματα;