bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 16.449
- Reaction score
- 50.137
Το θέμα δεν έχει να κάνει με τούτους, εκείνους και τους άλλους.
Εκτός της τιμολόγησης σε σχέση με το πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό βλέπουμε και συγκρίνουμε ποιότητα, διάταξη ακτίνων, κέντρα που ναι μεν είναι εν μέρη αντιγραφή, έχουν όμως επιπλέον σχεδίαση και αρκετά έξυπνη θα έλεγα στο θέμα συντήρηση-λίπανση.
Επώνυμες ακτίνες υψηλής αντοχής και αντίστοιχα καψούλια.
Το άλλο εντυπωσιακό είναι στη διάταξη-τοποθέτηση ακτίνων 2:1
Για τους τροχούς επιδόσεων, είτε αυτοί είναι με Carbon Rim είτε Alloy Rim έχουν 16 ακτίνες στη drive μεριά και 8 ακτίνες στη non drive.
Η διάταξη αυτή καθιστά ένα τροχό πολύ άκαμπτο και ενδοτικό στις καταπονήσεις.
Έχουμε επίσης μεγάλη και γεφυρωμένη φλάντζα πάνω στη drive μεριά του κέντρου για όσο το δυνατό καλύτερη απόκριση στη δύναμη που μεταφέρετε από τα πεντάλ αλλά και λιγότερη καταπόνηση στις 16 πολύ δυνατά κουρδισμένες ακτίνες.
Η μετάδοση στο ελεύθερο του κέντρου είναι με γρανάζια τύπου καστάνιας για άμεση εμπλοκή.
Πολύ σημαντική θα έλεγα πως είναι και η επιλογή των ρουλεμάν, δίνεται η επιλογή για κλειστού τύπου ρουλεμάν και ρουλεμάν με χαμηλότερες τριβές αλλά για καθαρό και στεγνό τερέν.
Τα στεφάνια έχουν μεγάλο εσωτερικό εύρος για τη καλύτερη απόδοση των ελαστικών, μεγαλύτερο εύρος σημαίνει περισσότερος όγκος αέρα, χαμηλότερες πιέσεις άρα καλύτερος έλεγχος, καλύτερη αντιγραφή του δρόμου, πχιο ελεγχόμενο φρενάρισμα και φυσικά μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοι στον αναβάτη.
Υπάρχει κάλυψη σε αστοχία υλικού αλλά και εγγύηση εφ'όρου ζωής σε περίπτωση ζημιάς από πτώση κλπ.
Δεν ακούγονται όλα τα παραπάνω πολύ καλά για να είναι αληθινά?
Οι μεγάλοι κατασκευαστές ζητάνε τα διπλάσια ή και τα τριπλάσια χρήματα για τις παραπάνω τεχνολογίες...
Εκτός της τιμολόγησης σε σχέση με το πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό βλέπουμε και συγκρίνουμε ποιότητα, διάταξη ακτίνων, κέντρα που ναι μεν είναι εν μέρη αντιγραφή, έχουν όμως επιπλέον σχεδίαση και αρκετά έξυπνη θα έλεγα στο θέμα συντήρηση-λίπανση.
Επώνυμες ακτίνες υψηλής αντοχής και αντίστοιχα καψούλια.
Το άλλο εντυπωσιακό είναι στη διάταξη-τοποθέτηση ακτίνων 2:1
Για τους τροχούς επιδόσεων, είτε αυτοί είναι με Carbon Rim είτε Alloy Rim έχουν 16 ακτίνες στη drive μεριά και 8 ακτίνες στη non drive.
Η διάταξη αυτή καθιστά ένα τροχό πολύ άκαμπτο και ενδοτικό στις καταπονήσεις.
Έχουμε επίσης μεγάλη και γεφυρωμένη φλάντζα πάνω στη drive μεριά του κέντρου για όσο το δυνατό καλύτερη απόκριση στη δύναμη που μεταφέρετε από τα πεντάλ αλλά και λιγότερη καταπόνηση στις 16 πολύ δυνατά κουρδισμένες ακτίνες.
Η μετάδοση στο ελεύθερο του κέντρου είναι με γρανάζια τύπου καστάνιας για άμεση εμπλοκή.
Πολύ σημαντική θα έλεγα πως είναι και η επιλογή των ρουλεμάν, δίνεται η επιλογή για κλειστού τύπου ρουλεμάν και ρουλεμάν με χαμηλότερες τριβές αλλά για καθαρό και στεγνό τερέν.
Τα στεφάνια έχουν μεγάλο εσωτερικό εύρος για τη καλύτερη απόδοση των ελαστικών, μεγαλύτερο εύρος σημαίνει περισσότερος όγκος αέρα, χαμηλότερες πιέσεις άρα καλύτερος έλεγχος, καλύτερη αντιγραφή του δρόμου, πχιο ελεγχόμενο φρενάρισμα και φυσικά μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοι στον αναβάτη.
Υπάρχει κάλυψη σε αστοχία υλικού αλλά και εγγύηση εφ'όρου ζωής σε περίπτωση ζημιάς από πτώση κλπ.
Δεν ακούγονται όλα τα παραπάνω πολύ καλά για να είναι αληθινά?
Οι μεγάλοι κατασκευαστές ζητάνε τα διπλάσια ή και τα τριπλάσια χρήματα για τις παραπάνω τεχνολογίες...