- Μηνύματα
- 17.131
- Reaction score
- 24.491
1000 είναι η εκκίνηση , 10:30 θα έχω τερματίσει βρε, μπίρι μπίρι φωτογραφίες χαχαχου, 11:00 θα είμαι σπίτιΘα πας στη βάπτιση με τα σχαράκια;![]()
1000 είναι η εκκίνηση , 10:30 θα έχω τερματίσει βρε, μπίρι μπίρι φωτογραφίες χαχαχου, 11:00 θα είμαι σπίτιΘα πας στη βάπτιση με τα σχαράκια;![]()
Όλα αυτά που γράφεις πολύ λογικά... μπράβο στην τρεκ... στα υπόψην από εδώ και πέρα (μόλις κέρδισαν μελλοντικό πελάτη) έτσι γίνονται τα σωστά προμόσιονΚαι καλά έκανα.
Μόλις με ενημέρωσαν ότι το Emonda που μου είπαν δεν το πρόλαβα. Απ' ό,τι κατάλαβα υπάρχουν κάποια ποδήλατα ετοιμοπαράδοτα για Ευρώπη και τα "χτυπάνε" οι αντιπροσωπείες των χωρών. Κάποια το είχε προλάβει μέσα στη μέρα.
Οπότε μπήκε νέα παραγγελία που θα έρθει με την επόμενη παραλαβή του Cyclist τον ................. Δεκέμβριο.
Νωρίτερα δεν έχει η Trek ούτε αυτοκόλλητο (που λέει ο λόγος).
Πέρασα στην επόμενη ερώτηση: τι γίνεται με το παλιό ραγισμένο πλαίσιο; Η διαδικασία είναι ότι του βγάζουν τα ανταλλακτικά μου τα δίνουν και καταστρέφουν το πλαίσιο σύμφωνα με τις οδηγίες της TREK.
Επόμενη ερώτησή μου: μπορώ να έχω το ποδήλατο για το trainer μέχρι να έρθει το καινούργιο; Μου απάντησαν θετικά αρκεί να προσέχω γιατί το ράγισμα γίνεται εύκολα πλέον κόψιμο. Θα πάω να το πάρω από βδομάδα και βλέπουμε. Θα ρωτήσω για επισκευή κι έτσι και δεν είναι ακριβή θα την κάνω για να βγάλω τη χρονιά με σιγουριά.
Ααααα εσύ έχεις γίνει καλός!1000 είναι η εκκίνηση , 10:30 θα έχω τερματίσει βρε, μπίρι μπίρι φωτογραφίες χαχαχου, 11:00 θα είμαι σπίτι
Όλες οι μεγάλες εταιρίες το κάνουν, και η canyon το κάνει...Όλα αυτά που γράφεις πολύ λογικά... μπράβο στην τρεκ... στα υπόψην από εδώ και πέρα (μόλις κέρδισαν μελλοντικό πελάτη) έτσι γίνονται τα σωστά προμόσιον
Ε τι, χωρίς φανέλες;έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει
Να πας!!έχω ξαναπάει ρε , πολλές φορές , απλά τότες δεν ήμανε γυαλιστερός - γαμάτος - προΐστας
έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει , εγώ θα πάω μια βόλτα βόρεια για ζέσταμα και θα κατέβω 0930 στο Σύνταγμα για τοα χαβαλέ
είναι δυνατόν να λείπει ο πάρτε_ποδήλατο_να_σωθείτε θιασώτης της αειφόρου αστικής μετακίνησης από τέτοιο νταβαντούρι;
Ποιος από όλους είναι ο πάρτε_ποδήλατο_κλπ; Σε παραλλαγές, είναι πολλοί!έχω ξαναπάει ρε , πολλές φορές , απλά τότες δεν ήμανε γυαλιστερός - γαμάτος - προΐστας
έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει , εγώ θα πάω μια βόλτα βόρεια για ζέσταμα και θα κατέβω 0930 στο Σύνταγμα για τοα χαβαλέ
είναι δυνατόν να λείπει ο πάρτε_ποδήλατο_να_σωθείτε θιασώτης της αειφόρου αστικής μετακίνησης από τέτοιο νταβαντούρι;
Μάριε το carbon πλέον σαν υλικό είναι ότι καλύτερο στα πλαίσια των ποδηλάτων.Νομίζω το είχα γράψει όταν είχα κρακ στο σκελετό μου. Η Canyon έστειλε νέο σκελετο, απλά ήθελε ως απόδειξη τον παλιό κομμένο με…πριόνι, σεγα, γιαταγάνι, σπαθί σαμουράι, μπαλντά ή γκιλοτίνα. Αυτοί το κόψιμο ήθελαν, η μέθοδος δίκη σου
Υστ. Αρκετα θεματάκια με καρμπον τελευταία, τιτάνιο μετά από ότι έβαλε ο brets αποκαθηλώθηκε, δηλαδή ποια το μόνο ¨σίγουρό¨ trouble free υλικό είναι το αλουμίνιο? Και αν ναι, γιατί βάζετε σε roller η trainer carbon και όχι ένα αλουμινένιο και τέρμα![]()
Κώστα εσένα στα σημεία που έσπασε ήταν αρκετά δύσκολο να επισκευαστεί, για χαζή την έχς τη canyon?Εμένα η canyon μου λέει κράτα το αγόρι μου απλά μην το χρησιμοποιήσεις. Και μου χε στείλει ήδη νέο σκελετό.
Το χω εδώ στον τοίχο το παλιό για ντεκόρ.
Ακτινολόγηση επαγγελματία
Καλά ναι δεν το συζητώ ειδικά στο άνοιγμα που έκανε στο frame.Μάριε το carbon πλέον σαν υλικό είναι ότι καλύτερο στα πλαίσια των ποδηλάτων.
Έχει πολλαπλές ιδιότητες , γιαυτό κιόλας οι εταιρίες έχουν εστιάσει σε αυτό και στη εξέλιξη εφαρμόζοντας διάφορες τεχνολογίες.
Τα όποια προβλήματα έχουν να κάνουν καθαρά στη κατασκευή, αν ένα καλούπι δεν είναι σωστό, αν οι προδιαγραφές-ποσότητες σε ρητίνη και πανιά δεν είναι σωστές θα βγει άμεσα ως πρόβλημα με τη μορφή που όλοι γνωρίζουμε. (είναι και πολλά άλλα στάδια βέβαια που θέλουν προσοχή)
Τα όποια προβλήματα προέκυψαν με τα πλαίσια της canyon ήταν καθαρές αστοχίες λόγο αυξημένης ζήτησης.
Σε μια περίοδο περιορισμών, πανδημίας, τηλεργασιας κλπ η canyon ήταν το μοναδικό on line μαγαζί που είτε είχε διαθέσιμα, είτε με ημερομηνία παράδοσης πλαίσια. Όταν όλοι οι άλλοι είχαν παγώσει τη παραγωγή.
Κώστα εσένα στα σημεία που έσπασε ήταν αρκετά δύσκολο να επισκευαστεί, για χαζή την έχς τη canyon?
Όχι βέβαια... δεν θα σε σώσει η καστάνια και το σφίξιμο του λαιμού είναι μόλις 6 Newton/μέτρο αυτά που λέει είναι μλκίες... φταίει καθαρά η κατασκευή του καρβουνοσωλήνα δεν επιτρέπονται αυτά να συμβαίνουν...Καλά ναι δεν το συζητώ ειδικά στο άνοιγμα που έκανε στο frame.
Σχετικά με την εγγύηση του πιρουνιού, παρατήρησα διαφορές στον steerer tube του νέου πιρουνιού.
Οι κολλήσεις στο νέο ήταν διαφορετικές και μάλιστα κάθετα με την ραφή που βιδώνει ο λαιμος/stem.
View attachment 252666
To πιρούνι που εμφάνισε το πρόβλημα είχε κολλήσεις ακριβώς στο σημείο που βιδώνει ο λαιμός. Και εκεί άνοιξε κιόλας, στην κάτω ραφή. (πάντα βίδωμα με δυναμόκλειδο)
View attachment 252667
Πάντως στο δικό μου μοντέλο με παραξένεψε γιατί δεν υπάρχει κάτι να βρίσκει κόντρα όταν βιδώνει το stem, το compression plug που λενε... δεν ειναι περίεργο?
Ένας τύπος που παρακολουθώ αρκετά στο youtube έθιξε πρόσφατα ένα παρόμοιο θέμα: