bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 16.182
- Reaction score
- 49.497
Κάτι που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι πως το tubeless ζουμί μπορεί να δουλέψει και με τις σαμπρέλες.
Νουμερο ενα βαλε μια ποιο ανθεκτική σαμπρελα ,καλο ειναι στα νουμερα που ειναι εντος του ελαστικου.3η φορά λάστιχο η σύζυγος μέσα σε 30 μέρες!!! Ανά 100 χιλιόμετρα και λάστιχο, έλεος!! Κατι μικρο θα πατησε και στη διαρκεια της νυχτα καθισε.
Ευτυχώς θυμόμουν από τις προηγούμενες πώς βαζεις βγαζεις το nexus και τελειωσα γρήγορα.
2 ερωτήσεις.
1η, εχει λαστιχα φατ, 20x3.0 και η σαμπρέλα γράφει 20x2.5-3.0. Μπορώ να παρω ανταλλακτικες 20x2.4-2.8?
2η, μετρησα τη ζαντα, εχει πλατος 5 ποντους κατι. Μπορω να βαλω λιγακι λεπτοτερα λαστιχα, ας πουμε 2.40 πχ αυτά;
Ειναι μεταφορικό μεσο και αρχίζω να μην το βρισκω τοσο πρακτικό. 4 οροφους κουβαλημα 25 κιλα ποδηλατο να της επιδιορθωνω λαστιχο καθε 10 μέρες.
οι γυναίκες όμως έχουν ιδιαίτερη «σχέση», με τις λακούβες.. Στις πρώτες θέσεις, κατά τη γνώμη μου, είναι η ποιότητα του οδοστρώματος, με κανονικά ορύγματα καταμεσής στην άσφαλτο από πρόχειρα κλεισμένες τρύπες (ιδίως οι τελευταίες, από οπτική ίνα, στην άκρη της οδού όπου κινούμαστε τα ποδήλατα. Για φυλάκα είναι οι εργολάβοι αυτοί.
συγγνώμη μιλάμε για ποδήλατο στην Αθήνα ,μεριά..?Στη μετακίνηση με ποδήλατο ο χρόνος της διαδρομής είναι το λιγότερο. Προσθέτουμε την επικινδυνότητα, τις αναπόφευκτες "συνομιλίες" με τους οδηγούς, την ύπαρξη μίας ελάχιστης φυσικής κατάστασης, την ενδυμασία, τη συντήρηση του ποδηλάτου, τον καιρό, το πάρκινγκ, την απόσταση, τη διάθεση κλπ.
Εγώ ξεκινάω με τη βασική αρχή που ισχύει σε όλους τους τομείς της ζωής μου:
Κάθε (νέα) επιλογή πρέπει να μειώνει ή έστω να μην επιδεινώνει το άγχος (όπως το εννοεί ο καθένας, μαζί με το οικονομικό) και να μην απαιτεί έξτρα χρόνο ασχολίας. Εξαιρούνται τα χόμπι και πάλι όμως σε λογικό επίπεδο.
Στη μετακίνηση με ποδήλατο ο χρόνος της διαδρομής είναι το λιγότερο. Προσθέτουμε την επικινδυνότητα, τις αναπόφευκτες "συνομιλίες" με τους οδηγούς, την ύπαρξη μίας ελάχιστης φυσικής κατάστασης, την ενδυμασία, τη συντήρηση του ποδηλάτου, τον καιρό, το πάρκινγκ, την απόσταση, τη διάθεση κλπ.
Για όποιον όλα αυτά είναι διαχειρίσιμα ας προχωρήσει. Αν σκαλώνει έστω και σε ένα, καλύτερα να μην ξεκινήσει καν.
Κρόκ ανέλαβε τον σε παρακαλώ γιατί έχω μια δουλίτσα τώρα ιάς και δεν μπορώ.συγγνώμη μιλάμε για ποδήλατο στην Αθήνα ,μεριά..?
χαζέψατε εκεί κάτω ?
έχω φρέσκιες απ το χωραφ , πες που σαι να σι στείλ κάνα κλο.Κρόκ ανέλαβε τον σε παρακαλώ γιατί έχω μια δουλίτσα τώρα ιάς και δεν μπορώ.
θες κάνα κλο , να σι στείλ κ‘σένα?είμαι πρεσβευτής της αειφόρου ανάπτυξης στην αστική μετακίνηση με έδρα την αθήνα.
Από τότε που ξεκίνησα το mtb, μια χαρά με φαίνονται οι δρόμοι της Αθήνας...Υπάρχει ολόκληρη λίστα με τα ζητήματα της ποδηλασίας στις πόλεις για λόγους μετακίνησης (...'commuting' που λέγεται και στο χωριό μου) που μπορούμε να ανεβάσουμε... Στις πρώτες θέσεις, κατά τη γνώμη μου, είναι η ποιότητα του οδοστρώματος, με κανονικά ορύγματα καταμεσής στην άσφαλτο από πρόχειρα κλεισμένες τρύπες (ιδίως οι τελευταίες, από οπτική ίνα, στην άκρη της οδού όπου κινούμαστε τα ποδήλατα. Για φυλάκα είναι οι εργολάβοι αυτοί.
Ναι, είναι γερμανικό.Το Bike24 είναι κατάστημα του εξωτερικού;
Ανέβηκε Αχχχχλαδόκαμπο (!!) και κολοσούρτη μετά από 150 χιλιόμετρα διαδρομής!!! Τις ασπιρίνες μου και σπίτικάποιος έφτασε Σπάρτη χθες και κάνει το κουνέλι λέω...