- Μηνύματα
- 18.071
- Reaction score
- 26.101
Πάτα μωρη άρρωστη
Πάντα προσπαθώ να "γνωρίσω" όσο περισσότερο μπορώ αυτό που κάνω. Πράγματι είναι νωρίς μιας και με το νέο σωστό ποδήλατο έχω ελάχιστα χλμ. Πιστεύω ότι θα χρειαστώ κανένα 6μηνο χρήσης για να γνωρίσω τι χρειάζεται και αν χρειάζεται ν'αλλάξω κάτι. Έχω μία ευαισθησία στα γόνατα που πρέπει να προσέξω αν θέλω να ασχοληθώ σοβαρά με το ποδήλατο αν άσκηση. Υπάρχουν σκέψεις για οβάλ γρανάζια που θεωρητικά είναι λίγο πιο "ευγενικά" στα γόνατα και δοκιμή 170 βραχίονα.Τώρα που έκατσα θα στο αναλύσω.
Γενικά στη ποδηλασία έχουμε τη τάση να αντιγράφουμε ότι κάνουν οι πρωτοκλασάτοι αθλητές. Άμα βάλει ο Pogacar το βρακί ανάποδα και δηλώσει ότι είναι πχιο aero πάν στο ποδήλατο, τη άλλη μέρα θα τρέξουν κάποιοι να το κάνουν...
Στη πρακτικότητα όμως το πράμα είναι τελείως διαφορετικό, για έναν απλό θνητό ποδηλάτη σημασία έχει να βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στη άνεση και όσον το δυνατόν επιθετική στάση πάνω στο ποδήλατο.
Δεν έχουμε όλοι τη ίδια φυσιολογία, ευλυγισία και δύναμη. Είναι νωρίς ακόμα να ψάχνεσαι στα φόρα διαβάζοντας τέτοιες αηδίες, στήσε το ποδήλατο σύμφωνα με το κανόνα και κάνε προπονήσεις, όσο θα βελτιώνεσαι και θα συνηθίζεις να ακούς το σώμα σου, κάθε φορά θα σου αποκαλύπτει διάφορα μυστικά, τότε πράξε αναλόγως
Όσο για το μικρότερο βραχίονα, δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα σε επιδόσεις, αυτό που σίγουρα κερδίζεις είναι λιγότερη καταπόνηση στα γόνατα από τη μικρότερη περιστροφή , βελτιώνεις τη θέση του κορμού σε περίπτωση ανατομίας, χάνεις σε άνεση, ειδικά άμα είσαι των άκρων και πας σε πολύ μικρότερο σε σχέση με το καβάλο.
Επίσης χάνεις στα sprint, με τη μικρότερη περιστροφή δεν μπορείς να βάλεις τη ίδια δύναμη, αυτό γιατί μειώνεται το εγκάρσιο παίξιμο του ποδηλάτου κάτ άπ'τα ποδάρια.
Πατάω ο δόλιος...Πάτα μωρη άρρωστη
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη από τα οβάλ φύλλα. Μείνε μακριά!!Πάντα προσπαθώ να "γνωρίσω" όσο περισσότερο μπορώ αυτό που κάνω. Πράγματι είναι νωρίς μιας και με το νέο σωστό ποδήλατο έχω ελάχιστα χλμ. Πιστεύω ότι θα χρειαστώ κανένα 6μηνο χρήσης για να γνωρίσω τι χρειάζεται και αν χρειάζεται ν'αλλάξω κάτι. Έχω μία ευαισθησία στα γόνατα που πρέπει να προσέξω αν θέλω να ασχοληθώ σοβαρά με το ποδήλατο αν άσκηση. Υπάρχουν σκέψεις για οβάλ γρανάζια που θεωρητικά είναι λίγο πιο "ευγενικά" στα γόνατα και δοκιμή 170 βραχίονα.
Πάντως αν εξαιρέσουμε το "ατύχημα" με το στατικό ποδήλατο το BMC μέχρι στιγμής δεν έχει ενοχλήσει καθόλου τα γόνατά μου.
Τα Gaerne δε εξαιρετικά. Κάποιο ρόλο θα παίξανε και αυτά.

η καλυτερη συμβουλή που διαβασα εδω και καιρό,ακριβώς ετσι ειναι οπως τα λες, ακούς με ευλάβεια το σωμα σου οσο περναει ο καιρός και αυξανονται οι προνήσεις κανεις σιγά σιγά μικρές αλλαγές στο ποδηλατο και δοκιμάζεις!εγώ οταν αλλάζω ποδήλατο συνήθως κανω μερικούς μήνες να βρω και πάλι την βέλτιστη θεση οδήγησης....Τώρα που έκατσα θα στο αναλύσω.
Γενικά στη ποδηλασία έχουμε τη τάση να αντιγράφουμε ότι κάνουν οι πρωτοκλασάτοι αθλητές. Άμα βάλει ο Pogacar το βρακί ανάποδα και δηλώσει ότι είναι πχιο aero πάν στο ποδήλατο, τη άλλη μέρα θα τρέξουν κάποιοι να το κάνουν...
Στη πρακτικότητα όμως το πράμα είναι τελείως διαφορετικό, για έναν απλό θνητό ποδηλάτη σημασία έχει να βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στη άνεση και όσον το δυνατόν επιθετική στάση πάνω στο ποδήλατο.
Δεν έχουμε όλοι τη ίδια φυσιολογία, ευλυγισία και δύναμη. Είναι νωρίς ακόμα να ψάχνεσαι στα φόρα διαβάζοντας τέτοιες αηδίες, στήσε το ποδήλατο σύμφωνα με το κανόνα και κάνε προπονήσεις, όσο θα βελτιώνεσαι και θα συνηθίζεις να ακούς το σώμα σου, κάθε φορά θα σου αποκαλύπτει διάφορα μυστικά, τότε πράξε αναλόγως
Όσο για το μικρότερο βραχίονα, δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα σε επιδόσεις, αυτό που σίγουρα κερδίζεις είναι λιγότερη καταπόνηση στα γόνατα από τη μικρότερη περιστροφή , βελτιώνεις τη θέση του κορμού σε περίπτωση ανατομίας, χάνεις σε άνεση, ειδικά άμα είσαι των άκρων και πας σε πολύ μικρότερο σε σχέση με το καβάλο.
Επίσης χάνεις στα sprint, με τη μικρότερη περιστροφή δεν μπορείς να βάλεις τη ίδια δύναμη, αυτό γιατί μειώνεται το εγκάρσιο παίξιμο του ποδηλάτου κάτ άπ'τα ποδάρια.

