- Μηνύματα
- 4.496
- Reaction score
- 3
....όπου φυσικά,χρειάζετε ο κατάλληλος χώρος καλά μηχανήματα,όχι πανάκριβα και πολύ, μα πάρα πολύ παίδεμα.:happy_6:
Δεν πιστεύω να είναι υποκρισία. Απλά όταν μιλάς για soundstage θα πρέπει να μπορείς να έχεις μία αναφορά. Το κακό είναι ότι σπάνια θα καθίσω να ακούσω δισκάκια αναφοράς. Προτιμώ τους κακογραμμένους velvet underground και τους stones παρά ένα βαρετό δίσκο αναφοράς.Τόση υποκρισία.........μα τόση υποκρισία.......
Το πράγμα έχει πολύ πλάκα...
Όλοι συζητώντας για το Hi end παραθέτετε όρους όπως το soundstage, την τοποθέτηση των μουσικών στο χώρο, τις διαστάσεις της σκηνής, τις χροιές των οργάνων, τα πιάνα με ουρά και κολοβά, τα ολογράμματα, το 'σούρσιμο' του δοξαριού στη viola da gamba, το decay των πνευστών, την 'υγρασία' στη φωνή της mezzo, την ερμηνεία του solist.....
Τι έγινε ρε παιδιά...όλοι με γαλλικά και πιάνο μεγαλώσατε???
Steely Dan, Santana, Chick Corea, BB king, Stranglers δεν ακούει κανείς???
Ή μήπως οι μπασίστες και οι κιθαρίστες κουνιούνται μαζί με τους ενισχυτές τους στην ηχογράφηση και θέλετε να 'βλέπετε' την κίνηση???
Ή μήπως παίζει ρόλο το soundstage και η τοποθέτηση των μουσικών σε μεγαλειώδη έργα όπως το 'dark side of the moon' των Pink Floyd και το 'oxygen' J.M Jarre που ΟΛΑ φτιάχθηκαν στην κονσόλα με ηλεκτρικά όργανα και σύνθια???
Ή μήπως αξιολογείτε με Berlioz και Marin Marais το σύστημα και όταν το αγοράσετε ακούτε ροκιές???
Τόση υποκρισία.........μα τόση υποκρισία.......
κόρνες;
Ή έχετε ακούσει Metallica από Mini monitors ;
...
Το πράγμα έχει πολύ πλάκα...
Όλοι συζητώντας για το Hi end παραθέτετε όρους όπως το soundstage, την τοποθέτηση των μουσικών στο χώρο, τις διαστάσεις της σκηνής, τις χροιές των οργάνων, τα πιάνα με ουρά και κολοβά, τα ολογράμματα, το 'σούρσιμο' του δοξαριού στη viola da gamba, το decay των πνευστών, την 'υγρασία' στη φωνή της mezzo, την ερμηνεία του solist.....
Τι έγινε ρε παιδιά...όλοι με γαλλικά και πιάνο μεγαλώσατε???
Steely Dan, Santana, Chick Corea, BB king, Stranglers δεν ακούει κανείς???
Ή μήπως οι μπασίστες και οι κιθαρίστες κουνιούνται μαζί με τους ενισχυτές τους στην ηχογράφηση και θέλετε να 'βλέπετε' την κίνηση???
Ή μήπως παίζει ρόλο το soundstage και η τοποθέτηση των μουσικών σε μεγαλειώδη έργα όπως το 'dark side of the moon' των Pink Floyd και το 'oxygen' J.M Jarre που ΟΛΑ φτιάχθηκαν στην κονσόλα με ηλεκτρικά όργανα και σύνθια???
Ή μήπως αξιολογείτε με Berlioz και Marin Marais το σύστημα και όταν το αγοράσετε ακούτε ροκιές???
Τόση υποκρισία.........μα τόση υποκρισία.......
Κάποια ηχεία όμως σε βάζουν στην ψευδαίσθηση ότι είσαι κοντά σε αυτό.Οχι γιατι και ο Ulrich να την επαιζε 5 μετρα μπροστα σου παλι το συναισθημα απεχει πολυ απο να την αισθανεσαι στο συκωτι σου.Για σκεψου το λιγο...
Ρε φίλε (diabolical!!!) μήπως τελικά πράγματι μερικές φορές κάνεις "το συνήγορο του διαβόλου" για να κάνουμε κουβέντα; ;-)Εσεις κολλησατε στο τιτλο δηλαδη?
Ωραια...Ας το θεσουμε αλλιως.
Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα του απολυτου ηχου?
(Απολυτο βλεπε hi-end)
Άρα φίλε η ουσία του thread είναι ποιά είναι τα υποκειμενικά εκείνα χαρακτηριστικά που ο καθένας μας θέτει για να χαρακτηρίσει έναν ήχο ως "hi-end"... σωστα???Stelexos εσυ μιλησες για τον ορο ΗΙ-END ως μαρκετιστικη ονομασια και σου απαντησα οτι ας μιλησουμε για το πως τελος παντων εχει ο καθενας στο μυαλο του τον τελειο ηχο. You said it first....
Εσυ εκανες αναλυση για το πως βγηκε ο ορος ενω το thread εχει αλλη ουσια....
+100000000000000000^νΞαναλέω (την γνώμη μου πάντα):Hi-End=Hi Άποψη.
Σε αυτό νομίζω ότι συμφωνείτε όλοι, αφού είναι το ποιο 'φυσικό' όλων....
Όποιος δηλαδή έχει βρεθεί μέσα σε μία ορχήστρα, uplugged μπάντα, μουσικό σχήμα και έχει ακούσει τον ήχο όπως αναπαράγεται εκείνη τη στιγμή ΝΑΙ ακούει Ηi-end!!! 8)
...
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε το 'τέλειο' δωμάτιο.Αυτο εξαρταται βασικα απο το ηχειο και το χωρο.....Ολοι οι χωροι μετα απο καποια ενταση βαζουν την υπογραφη τους στο αποτελεσμα.