Ποιο αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη;

Μηνύματα
318
Reaction score
459
Παντως οταν μιλαω για γιαρις και λεω κουβαδακι εννοω οδηγικα και μονον. Ποιοτικα σαν εσωτερικο ολα τα ιδια σκατα ειναι και τριζουν....εκτος απο τα γερμανικα αν και τα τωρινα δεν ειναι οπως παλια....

Στην κατηγορια τιμης κατω των 20κ σχεδον ολα τριζουν για να μη πω και υψηλοτερη τιμη και με βρισετε. Αν δε θες να τριζει πας σε Γερμανο και με χαμηλοτερη τιμη αρκει να ναι Γερμανικο.

Ολα τ αλλα τριζουν. Το δεχεσαι ομως γιατι ετσι ειναι δυστυχως. Οικονομιες κλιμακας παντου....

Παντως περα απο πλακα το πουμα αν σου αρεσει ειναι μονοδρομος. Επισης εγω θα κοιταζα και φιατ.

Ηλεκτρικο το εκλαμβανω σαν ανεκδοτο. Ειναι για χιπστεραδες πλουσιους που ουτως η αλλως εχουν και δευτερο η και τριτο αμαξι για ταξιδια Η ατομα που τα περνανε σε εταιρεια και τα παιρνουν τσαμπα. Παντως αμα μπει στο ηλεκτρικο φιατ 500 μαλλον θα το ερωτευθει! Χαχχαα πανεμορφο το ατιμο και εντος μπατζετ!

Αλλα αν δεν εχεις παρκινγκ τι συζηταμε....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Παντως αμα μπει στο ηλεκτρικο φιατ 500 μαλλον θα το ερωτευθει! Χαχχαα πανεμορφο το ατιμο και εντος μπατζετ!
Το "μάλλον" είναι πλεονασμός..

Οι πωλήσεις του 500-e επιβεβαιώνουν το προφανές..
 

TGD

Μηνύματα
8.764
Reaction score
8.803
Αν δε θες να τριζει πας σε Γερμανο και με χαμηλοτερη τιμη αρκει να ναι Γερμανικο.
Και που είναι φτιαγμένο το Γερμανικό; Στη Σλοβενία; Στην Τσεχία; Στην Ισπανία;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.905
Reaction score
76.514
Και που είναι φτιαγμένο το Γερμανικό; Στη Σλοβενία; Στην Τσεχία; Στην Ισπανία;
Δεν νομίζω να έχει σημασία. Σημασία έχουν οι προτεραιότητες του κατασκευαστή.
Οδήγησα πρόσφατα κινέζικη BMW iX3 και ήταν ακριβώς ίδια με αμερικάνικη X3.

Λαμπρή εξαίρεση οι τριζάτες στην περιοχή της κονσόλας και του κέντρου του ταμπλώ πρόσφατες Mercedes. Ανεξαρτήτως τιμής. :(
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.862
Reaction score
27.948
Καλά, μεγάλες προφητείες μιλάμε. Πραγματικές εκπλήξεις :p
Γιατί? είσαι τόσο σίγουρος ότι θα σου παρέχουν δωρεάν ρεύμα?
Γιατί να στο παρέχουν δωρεάν? Σου οφείλουν κάτι ?
Οταν περάσει ή φούρια του promotion θα αρχίσουν και οι χρεώσεις.
Αν δε , αυξηθούν πολύ τα ηλεκτρικά εκεί να δείς πάρτυ που έχει να γίνει.
Σκέψου μόνο τις απώλειες από τους φόρους καυσίμων. Κάπως θα πρέπει να τις ισοσταθμίσουν.
Δεν μιλάω για αύριο ούτε σε 3 χρόνια. Σε 5 χρόνια όμως , θα υπάρχει απώλεια εσόδων στο κράτος.
Δεν θα συνεχίσει να παρέχει δωράν ρεύμα στους ηλεκτρικούς όταν το ρεύμα δεν επαρκεί για τις συνήθεις καταστάσεις .
Δεν το θεωρείς πιθανό , να μην πω σίγουρο αυτό το σενάριο?
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.585
Reaction score
8.098
Γιατί? είσαι τόσο σίγουρος ότι θα σου παρέχουν δωρεάν ρεύμα?
Γιατί να στο παρέχουν δωρεάν? Σου οφείλουν κάτι ?
Το αντίθετο λέω. Προφανέστατα δεν θα είναι δωρεάν η φόρτιση για πάντα, ούτε τα κίνητρα θα υπάρχουν για πάντα. Σιγά τις "εκπλήξεις" που μας περιμένουν και μάλιστα "μεγάλες" κιόλας. Αυτό λέω.
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.182
Reaction score
2.606
Δεν νομίζω να έχει σημασία. Σημασία έχουν οι προτεραιότητες του κατασκευαστή.
Οδήγησα πρόσφατα κινέζικη BMW iX3 και ήταν ακριβώς ίδια με αμερικάνικη X3.

Λαμπρή εξαίρεση οι τριζάτες στην περιοχή της κονσόλας και του κέντρου του ταμπλώ πρόσφατες Mercedes. Ανεξαρτήτως τιμής. :(
Το κινέζικο θα το δεις σε βάθος χρόνου...:fuckyou:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Δεν θα συνεχίσει να παρέχει δωράν ρεύμα στους ηλεκτρικούς όταν το ρεύμα δεν επαρκεί για τις συνήθεις καταστάσεις .
Θα σου κάνω την Πυθία τώρα:

Το ρεύμα θα γίνει πολύ πολύ πιο φτηνό, ενώ η βενζίνη θα γίνει πολύ πολύ πιο ακριβή.

Θα έρθουν δύσκολες μέρες για τα θερμικά. Το κόστος κτήσης τους και χρήσης τους, θα εκτοξευθεί.

Και δε θα αργήσουν αυτά να γίνουν πραγματικότητα. Σαφώς πριν το 2030, και μπαίνουμε στο 2022 σιγά σιγά.

Σα τα άλογα θα γίνει.


(κάποτε όλοι είχαν άλογα. Μετά κάποιοι λίγοι πλούσιοι, είχαν αυτοκίνητο, και οι υπόλοιποι άλογα. Αργότερα, όλοι είχαν αυτοκίνητο, και κάποιοι λίγοι πλούσιοι, άλογα.)
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Θα σου κάνω την Πυθία τώρα:

Το ρεύμα θα γίνει πολύ πολύ πιο φτηνό, ενώ η βενζίνη θα γίνει πολύ πολύ πιο ακριβή.

Θα έρθουν δύσκολες μέρες για τα θερμικά. Το κόστος κτήσης τους και χρήσης τους, θα εκτοξευθεί.

Και δε θα αργήσουν αυτά να γίνουν πραγματικότητα. Σαφώς πριν το 2030, και μπαίνουμε στο 2022 σιγά σιγά.

Σα τα άλογα θα γίνει.


(κάποτε όλοι είχαν άλογα. Μετά κάποιοι λίγοι πλούσιοι, είχαν αυτοκίνητο, και οι υπόλοιποι άλογα. Αργότερα, όλοι είχαν αυτοκίνητο, και κάποιοι λίγοι πλούσιοι, άλογα.)
Το κόστος των καυσίμων είναι κατά βάση θέμα πολιτικής και η τιμή της βενζίνης αφορά στο μεγαλύτερο ποσοστό φόρους. Είναι ειλημμένη απόφαση η μετάβαση στον ηλεκτρισμό, οπότε η λογική λέει ότι οι φόροι αυτοί όλο και θ' αυξάνονται, κατ' αναλογία αυτού που έγινε με τα τσιγάρα για να μειωθεί το κάπνισμα. Εκτιμώ όμως ότι η διαδικασία θα είναι αργή, σταδιακή και δε θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.
 

P

panag 505

Guest
Καλά, μεγάλες προφητείες μιλάμε. Πραγματικές εκπλήξεις :p
Πάντως για μένα που κάνω ταξίδια Αθήνα επαρχία σχεδόν κάθε εβδομάδα ήταν μεγάλη έκπληξη όταν αγόρασα SUV με βενζίνη και ένα χρόνο αργότερα επετράπη το πετρέλαιο στην Αθήνα κάποιοι άλλοι το λένε διαφορετικά. Αργότερα ήρθε και το αέριο, τώρα εδώ έχει μείνει μόνο ένα ιδιωτικό βενζινάδικο που το παρέχει, τα υπόλοιπα εταιρικά δεν έχουν. Πάντως όπως και να έχει τα ηλεκτρικά στη παρούσα φάση μοιάζει μονόδρομος.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Τέλος πάντων, το θέμα έπαθε ηλεκτροπληξία. :p
Για να επιστρέψουμε στο ζητούμενο: πως θα κατατάσσαμε τα Captur, Yaris Cross, Mokka, 2008 -άντε και το Stonic που δεν έχει απορριφθεί εντελώς- όσον αφορά την άνεση της ανάρτησης και την ποιότητα κύλισης;
Μιλάμε για την εκδοχή με την πιο μαλακή ρύθμιση για κάθε μοντέλο (όχι τη σπορ, εάν υπάρχει κάποιο με διαφορά πέραν της αισθητικής) και τις μικρότερες διαθέσιμες ζάντες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Τι ρωτάς, αφού τα ξερς..

Το μόκα σα πιο γερμανοτραφές θα είναι πιο σκληρό και με πιο σκληρά καθίσματα.

Το γιαρις είναι αναπαυτική πολυθρόνα και χαλαρές αναρτήσεις, απλώς κοπανάνε σε καμιά τάφρο. Που να ξέρουν οι Ιάπωνες από τέτοια..

Το Ρενό θα πλεονεκτει λογικά, αλλά δε το ξέρω.

Το κια κόπηκε και το ξέρεις.

Το Dacia Spring Electric να πάρεις στο κορίτσι, κι άστο να χαρεί την ηλεκτροκίνηση. Γεροπαραξενε.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Θέλω να τα μάθω καλύτερα, με τη βοήθεια των φίλων μου. :)

Το Spring είναι μια οικονομικά συμφέρουσα πρόταση για όποιον χρειάζεται ηλεκτρικό επειδή ταιριάζει στο προφίλ μετακινήσεών του. Αυτά για το κινητήριο σύστημα, γιατί από εκεί και πέρα το χάος...
Από τα λίγα που διάβασα για αυτό, η ποιότητα κατασκευής μέσα κι έξω είναι ότι θα περίμενες από ένα φτηνιάρικο αμαξάκι που σχεδιάστηκε για πελάτες σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου. Το Spring είναι η ευρωπαϊκή εξηλεκτρισμένη εκδοχή του Renault Kwind, ενός αυτοκινήτου που δεν προλαβαίνει να μαζεύει μηδενικά στα διεθνή crash-tests. Αυτό δεν είναι το μέλλον, είναι επικίνδυνη οπισθοδρόμηση...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Πιθανώς να έχει καλύτερες επιδόσεις στα κρας τεστ το σπρινγκ, λόγω της παρουσίας μπαταριών, και λόγω της κατεύθυνσης προς τις ευρωπαϊκές αγορές.

Κάτσε να βγουν πρώτα τα αστέρια στο euro NCAP και τότε βεβαίως αν κρίνεται ανασφαλές, κόβεται.

Ποιότητα κατασκευής sorry, αλλά σε αυτή την κατηγορία, απλώς δεν υπάρχει. Όλα ψεύτικα είναι, και τα Φορντ, και τα τογιοτα και τα πάντα όλα, φτηνά πλαστικά της πλάκας.
Το 500-αρακι της φιατ πιθανώς να είναι πιο ποιοτικό από όλα αυτά τα ρημάδια.
Ναι, το ιταλικό.
 

Μηνύματα
1.267
Reaction score
1.901
Το κόστος των καυσίμων είναι κατά βάση θέμα πολιτικής και η τιμή της βενζίνης αφορά στο μεγαλύτερο ποσοστό φόρους. Είναι ειλημμένη απόφαση η μετάβαση στον ηλεκτρισμό, οπότε η λογική λέει ότι οι φόροι αυτοί όλο και θ' αυξάνονται, κατ' αναλογία αυτού που έγινε με τα τσιγάρα για να μειωθεί το κάπνισμα. Εκτιμώ όμως ότι η διαδικασία θα είναι αργή, σταδιακή και δε θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.
έτσι είναι, αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες να μπουν μεγάλοι φόροι στο ρεύμα,
κυρίως γιατί δεν μπορεί να διαχωριστεί από το ρεύμα για θέρμανση, κλιματισμό, μαγείρεμα κλπ όπως γινότανε με το πετρέλαιο κίνησης
χώρια που ένα μέρος των κατόχων (αν και δύσκολα στα μεγάλα αστικά κέντρα) θα στραφεί στα ηλιακά

νομίζω ότι μεγάλο μέρος των χαμένων από τα καύσιμα φόρων στο μέλλλον θα αντισταθμιστεί από αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας ή φόρους στην αγορά του οχήματος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Το ρεύμα, ξεχάστε το, θα γίνει πολύ πιο φτηνό από όσο είναι τώρα.

Θα φορτίζουμε στο σπίτι μας και να πα να γμθει το κάθε βενζινάδικο, ηλεκτρικό ή ορυκτών καυσίμων, να κλείσει.

Όσοι μπορέσουμε, κάποια φωτοβολταϊκά θα βάλουμε, να μη πληρώνουμε ούτε αυτό.

Να κάνετε γεώτρηση να βγάζετε βενζίνη αν είστε μάγκες, και τα υπόλοιπα μη τα συζητάτε, είναι ανέκδοτο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.870
Reaction score
30.795
Με τον καιρό τα ηλεκτρικά θα αυξάνονται και τα έσοδα του κράτους θα μειώνονται, λόγο καυσίμου.

Φυσικό ακόλουθο ο χαμένος φόρος να περάσει στα ηλεκτρικά με κάποιο τρόπο. Θα τον βρουν είναι βέβαιο.

Το ρεύμα ως κόστος μόνο θα αυξάνεται.

Όποιος πιστεύει ότι πήρε ηλεκτρικό και θα είναι όλα, για πάντα, όπως τώρα, να ξυπνήσει.

🙂
Θέλω να τα μάθω καλύτερα, με τη βοήθεια των φίλων μου. :)

Το Spring είναι μια οικονομικά συμφέρουσα πρόταση για όποιον χρειάζεται ηλεκτρικό επειδή ταιριάζει στο προφίλ μετακινήσεών του. Αυτά για το κινητήριο σύστημα, γιατί από εκεί και πέρα το χάος...
Από τα λίγα που διάβασα για αυτό, η ποιότητα κατασκευής μέσα κι έξω είναι ότι θα περίμενες από ένα φτηνιάρικο αμαξάκι που σχεδιάστηκε για πελάτες σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου. Το Spring είναι η ευρωπαϊκή εξηλεκτρισμένη εκδοχή του Renault Kwind, ενός αυτοκινήτου που δεν προλαβαίνει να μαζεύει μηδενικά στα διεθνή crash-tests. Αυτό δεν είναι το μέλλον, είναι επικίνδυνη οπισθοδρόμηση...
Ηλεκτρικό και #otinanai. Yo 🤘😂
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
έτσι είναι, αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες να μπουν μεγάλοι φόροι στο ρεύμα,
κυρίως γιατί δεν μπορεί να διαχωριστεί από το ρεύμα για θέρμανση, κλιματισμό, μαγείρεμα κλπ όπως γινότανε με το πετρέλαιο κίνησης
χώρια που ένα μέρος των κατόχων (αν και δύσκολα στα μεγάλα αστικά κέντρα) θα στραφεί στα ηλιακά

νομίζω ότι μεγάλο μέρος των χαμένων από τα καύσιμα φόρων στο μέλλλον θα αντισταθμιστεί από αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας ή φόρους στην αγορά του οχήματος
Φυσικά και συμφωνώ ότι πρακτικά δεν υπάρχει τρόπος να φορολογηθεί μόνο το ρεύμα κίνησης. Η πιθανή αύξηση των φόρων αφορά τα πετρελαιοειδή κίνησης, ως μέσο πίεσης για να περιοριστεί η χρήση των ΜΕΚ. Η αξία της βενζίνης προ φόρων λογικά θα πέφτει όσο μειώνεται διεθνώς η ζήτηση για κλάσματα οκτανίου και επτανίου.

Να προσθέσω σε όσα γράφει ο Κώστας, πως ένα καλό που έχουν τα ηλεκτροκίνητα είναι ότι δε διαταράσσουν την ισορροπία των δικτύων παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς οι περισσότεροι θα φορτίζουν τη νύχτα που οι υπόλοιπες καταναλώσεις είναι χαμηλές.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Πιθανώς να έχει καλύτερες επιδόσεις στα κρας τεστ το σπρινγκ, λόγω της παρουσίας μπαταριών, και λόγω της κατεύθυνσης προς τις ευρωπαϊκές αγορές.

Κάτσε να βγουν πρώτα τα αστέρια στο euro NCAP και τότε βεβαίως αν κρίνεται ανασφαλές, κόβεται.

Ποιότητα κατασκευής sorry, αλλά σε αυτή την κατηγορία, απλώς δεν υπάρχει. Όλα ψεύτικα είναι, και τα Φορντ, και τα τογιοτα και τα πάντα όλα, φτηνά πλαστικά της πλάκας.
Το 500-αρακι της φιατ πιθανώς να είναι πιο ποιοτικό από όλα αυτά τα ρημάδια.
Ναι, το ιταλικό.
Το αυτοφερόμενο αμάξωμα είναι ουσιαστικά ένα μεταλλικό χωροδικτύωμα. Όσο επιβαρύνεται με φορτίο, τόσο πιθανότερο είναι να καταρρεύσει σε μια σύγκρουση. Κατά συνέπεια, το έξτρα βάρος των μπαταριών θα επιδεινώσει την κατάσταση. Όσον αφορά το πλαίσιο αμφιβάλλω ότι μπορεί να γίνει κάτι.
Ίσως προστεθούν μερικοί αερόσακοι, αλλά -δεδομένου ότι μιλάμε για ένα όχημα προσανατολισμένο στο χαμηλό κόστος- δεν περιμένω θαύματα: οι ίδιοι λένε ότι στόχος τους είναι πάρουν... ένα αστέρι στο Euro NCAP! :biggrin:

Για τη FIAT, αυτό που ξέρω είναι ότι είναι μονίμως στις τελευταίες θέσεις των στατιστικών αξιοπιστίας. Κι ότι στο πρώτο μου αμάξι, που ήταν ένα FIAT αγορασμένο τέλη της δεκαετίας του '90, κάποια στιγμή μου έμεινε η πόρτα του οδηγού στα χέρια. Δεν κάνω πλάκα! :geek:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.917
Μηνύματα
2.956.036
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top