jpaudio
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 2.177
- Reaction score
- 1.602
Ότι λέει ο τίτλος. Να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες:
Πριν λίγο καιρό ήθελα να πάρω μια κάρτα VGA από κάποιον στο facebook. Τα βρήκαμε στην τιμή και μου έδωσε έναν λογαριασμό Paypal να του στείλω τα χρήματα. Επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν, έχω αποφασίζει να στέλνω χρήματα σε ιδιώτη σαν αγορά σε κατάστημα πληρώνωντας κάτι παραπάνω αλλά έχοντας εγγύηση ότι αν πάει κάτι στραβά θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Αμ δε...ο τύπος τσαντίστηκε με τον τρόπο αυτό, δεν μου έστειλε τίποτα και με μπλοκάρισε στο facebook!
Μονόδρομος το dispute case στο Paypal, δεν παρέλαβα τίποτα παρόλο που πλήρωσα. Μετά από μέρες, το Paypal λέει ότι ο πωλητής έδωσε tracking number ότι το έστειλε. Εγώ δεν έχω καμιά ειδοποίηση από courier ούτε κάποιο νούμερο αποστολής, ούτε ξέρω σε ποια μεταφορική αντιστοιχεί το νούμερο που έδωσε ο πωλητής-αλήτης. Τα έγραψα όλα αυτά στο Paypal και περιμένω...Α, ούτε τηλέφωνο μπόρεσα να πάρω, να τα εξηγήσω όλα αυτά δια ζώσης, όταν το ψάχνω στο site του όλο "an error occurred"...
Τι κάνουμε τώρα; Η υπόθεση δεν έχει κλείσει επίσημα από το paypal αλλά πολύ το φοβάμαι...Θα μου πείτε δεν πάει στο διάολο; Όχι, δεν μπορώ να πετάξω 300 €!
Έχετε καμιά συμβουλή πως προχωράμε παρακάτω;
Τελικά, πόσο ασφαλές είναι το Paypal;;;
Πριν λίγο καιρό ήθελα να πάρω μια κάρτα VGA από κάποιον στο facebook. Τα βρήκαμε στην τιμή και μου έδωσε έναν λογαριασμό Paypal να του στείλω τα χρήματα. Επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν, έχω αποφασίζει να στέλνω χρήματα σε ιδιώτη σαν αγορά σε κατάστημα πληρώνωντας κάτι παραπάνω αλλά έχοντας εγγύηση ότι αν πάει κάτι στραβά θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Αμ δε...ο τύπος τσαντίστηκε με τον τρόπο αυτό, δεν μου έστειλε τίποτα και με μπλοκάρισε στο facebook!
Μονόδρομος το dispute case στο Paypal, δεν παρέλαβα τίποτα παρόλο που πλήρωσα. Μετά από μέρες, το Paypal λέει ότι ο πωλητής έδωσε tracking number ότι το έστειλε. Εγώ δεν έχω καμιά ειδοποίηση από courier ούτε κάποιο νούμερο αποστολής, ούτε ξέρω σε ποια μεταφορική αντιστοιχεί το νούμερο που έδωσε ο πωλητής-αλήτης. Τα έγραψα όλα αυτά στο Paypal και περιμένω...Α, ούτε τηλέφωνο μπόρεσα να πάρω, να τα εξηγήσω όλα αυτά δια ζώσης, όταν το ψάχνω στο site του όλο "an error occurred"...
Τι κάνουμε τώρα; Η υπόθεση δεν έχει κλείσει επίσημα από το paypal αλλά πολύ το φοβάμαι...Θα μου πείτε δεν πάει στο διάολο; Όχι, δεν μπορώ να πετάξω 300 €!
Έχετε καμιά συμβουλή πως προχωράμε παρακάτω;
Τελικά, πόσο ασφαλές είναι το Paypal;;;