- Μηνύματα
- 54.717
- Reaction score
- 136.490
Εφόσον λείπει το κεντρικό ηχείο στην θέση που προβλέπεται, τότε ναι, άριστο τέλειο κεντρικό είδωλο (που θα έχει το ανωτέρω πρόβλημα) θα βγει στην MLP, αλλά και μπρος και πίσω αυτής, δηλαδή σε κάθε θέση στον άξονα που ισαπέχει από τα δύο ηχεία.
Σε κάθε θέση δεξιά και αριστερά του κεντρικού αυτού άξονα, δεν θα υπάρχει κανένα κεντρικό είδωλο, όλα θα κάνουν βόλτα προς στην πλευρά του ηχείου που πλησιάζεις, και η μόνη λύση διεύρυνσης του sweet spot είναι (όπως έχω εξηγήσει) το extreme cross firing. Καμία άλλη.
Σε τόσο μεγάλου πλάτους οθόνες, βεβαίως χρησιμοποιούνται και 2 κεντρικά ηχεία προς το κέντρο της οθόνης, για αυτόν ακριβώς το λόγο.
Ο τρινοβ δεν έχει πρακτικά τίποτα να κάνει σε αυτό το θέμα, δε λύνεται με κανένα ριμαπινγκ. Λείπει ηχείο.
Το ριμαπινγκ μπορεί να λύνει άλλα θέματα, μετατοπίζοντας το αντιληπτό ακουστικό κέντρο ενός ηχείου κατά λίγα εκατοστά έως ας πούμε μισό μέτρο, βάζοντας τα διπλανά ηχεία (διπλανά και άνω για την κάτω σειρά ηχείων) στο παιχνίδι.
Ωστόσο το ριμαπινγκ δε κάνει θαύματα, δηλαδή δε μπορεί να κατεβάσει την αντιληπτή θέση ενός πλαϊνού ηχείου, αφού δεν έχει άλλο (ή άλλα) ηχείο πιο κάτω.
Το ριμαπινγκ δεν έχει τίποτα να κάνει σε αυτήν την περίπτωση που λείπει το φυσικό κεντρικό ηχείο και έχεις ένα κενό από το δεξί μέχρι το αριστερό της τάξεως των 4,5 ίσως 5 μέτρων.
Δεν έχουμε καταλάβει πως δουλεύει αυτό το ριμαπινγκ μου φαίνεται.
Σε κάθε θέση δεξιά και αριστερά του κεντρικού αυτού άξονα, δεν θα υπάρχει κανένα κεντρικό είδωλο, όλα θα κάνουν βόλτα προς στην πλευρά του ηχείου που πλησιάζεις, και η μόνη λύση διεύρυνσης του sweet spot είναι (όπως έχω εξηγήσει) το extreme cross firing. Καμία άλλη.
Σε τόσο μεγάλου πλάτους οθόνες, βεβαίως χρησιμοποιούνται και 2 κεντρικά ηχεία προς το κέντρο της οθόνης, για αυτόν ακριβώς το λόγο.
Ο τρινοβ δεν έχει πρακτικά τίποτα να κάνει σε αυτό το θέμα, δε λύνεται με κανένα ριμαπινγκ. Λείπει ηχείο.
Το ριμαπινγκ μπορεί να λύνει άλλα θέματα, μετατοπίζοντας το αντιληπτό ακουστικό κέντρο ενός ηχείου κατά λίγα εκατοστά έως ας πούμε μισό μέτρο, βάζοντας τα διπλανά ηχεία (διπλανά και άνω για την κάτω σειρά ηχείων) στο παιχνίδι.
Ωστόσο το ριμαπινγκ δε κάνει θαύματα, δηλαδή δε μπορεί να κατεβάσει την αντιληπτή θέση ενός πλαϊνού ηχείου, αφού δεν έχει άλλο (ή άλλα) ηχείο πιο κάτω.
Το ριμαπινγκ δεν έχει τίποτα να κάνει σε αυτήν την περίπτωση που λείπει το φυσικό κεντρικό ηχείο και έχεις ένα κενό από το δεξί μέχρι το αριστερό της τάξεως των 4,5 ίσως 5 μέτρων.
Δεν έχουμε καταλάβει πως δουλεύει αυτό το ριμαπινγκ μου φαίνεται.