ειναι ακομα εν ζωη η εφυγε;Σας έχω πει για αυτή που πήρε τα καλώδια των ηχείων και τα έβαλε στην πρίζα; Αλήθεια είναι! Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η ΕΕ κατάργησε τις μπανάνες...
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
ειναι ακομα εν ζωη η εφυγε;Σας έχω πει για αυτή που πήρε τα καλώδια των ηχείων και τα έβαλε στην πρίζα; Αλήθεια είναι! Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η ΕΕ κατάργησε τις μπανάνες...
ποια κλισέ απομυθοποίησε?Χρησιμες πληροφοριες για οποιον ενδιαφερεται για την παραγωγη και αναπαραγωγη.
Πολλα κλισε απομυθοποιουνται
Αυτή είναι. Για τα ηχεία δεν μπορώ να πω το ίδιο...ειναι ακομα εν ζωη η εφυγε;
Δεσ τα και οτι "πιασεις"ποια κλισέ απομυθοποίησε?
τα είδα...γι αυτό ρωτάωΔεσ τα και οτι "πιασεις"
εσύ....για Λιανουκλάδ όλο ευθεία ...μη σταματάς πουθενα
Με subwoofer αλλαζει η αποψη μου για τα τζενελεκ. Εδω παιζει πολυ ωραια. Αλλα η μεσαια περιοχη ακουγεται πολυ λεπτη και στεγνη και δεν εχει καλο decay - ακουγεται λιγο πνιγμενη (στο μπασο εχει τελειο). Λειπει το σωμα στις μεσαιες και τα ειδωλα φαινονται μικρα και μου ακουγεται οτι οι μεσοχαμηλες ειναι λιγο πιο κατω και οι μεσουψηλες λιγο πιο πανω και δε μου αρεσει αυτο. Το μπασο εντυπωσιακα καθαρο ομως.
στο 4:37 σταματάει το βίντεο μόλις λέει ότι επέλεξε τα συγκεκριμένα σαμπς γιατί είναι σούπερ γρήγοραΤελικα υπαρχει hifi σημερα?
Ετσι λεει ο David Chesky και καταληγει "Hi-end is an art" οποιος καταλαβαινει ....
Και δεν είναι και τίποτα τέρατα. Από τα 30 Hz και πάνω παίζουν.
Φαντάσου να είχε τίποτα SB-2000.
νομίζω τα είδα τζάμπα.... δεν έμαθα κάτι καινούριο...Χρησιμες πληροφοριες για οποιον ενδιαφερεται για την παραγωγη και αναπαραγωγη.
Πολλα κλισε απομυθοποιουνται
Εγω οτι καταλαβα το καταλαβα. Ο καθενας μπορει να "διαβαζει διαφορετικα" καιι αλλος ειπε οτι δεν εμαθε κατι καινουριο. Οκ εγω εμαθα και τα ποσταρα για οποιον τα δει και τα βρει ενδιαφεροντα και επιμορφωτικα οι υπολοιποι γνωστες ειναι τυχεροι.τα είδα...γι αυτό ρωτάω
ποια κλισέ κατάλαβες να απομυθοποίησε
δικιά σου ατάκα είναι
να δω εσύ τι ''έπιασες''
αρα έχουμε απομυθοποίηση ή όχι?Εγω οτι καταλαβα το καταλαβα. Ο καθενας μπορει να "διαβαζει διαφορετικα" καιι αλλος ειπε οτι δεν εμαθε κατι καινουριο. Οκ εγω εμαθα και τα ποσταρα για οποιον τα δει και τα βρει ενδιαφεροντα και επιμορφωτικα οι υπολοιποι γνωστες ειναι τυχεροι.
Παρακάμπτοντας τις εντυπώσεις περί χαμηλών που μπορεί κάλλιστα να οφείλονταν σε αντίληψη ιδιορρυθμών από το χώρο ή αντίληψη θεμελιωδών τόνων στη βάση του φάσματος από το ακουστικό μας σύστημα χάρη σε ικανοποιητική απόδοση των αρμονικών τους , τα Vandersteen 1C δεν είναι τυχάρπαστα ηχεία. Η εταιρεία έφτιαξε τη φήμη της χάρη σε μοντέλα όπως αυτό που ήταν προσιτή υλοποίηση με πλήρη χρονική ευθυγράμμιση των ξεχωριστών δρόμων μέσα από την αρχιτεκτονική καμπίνας-μεγαφώνων και τα κροσόβερ πρώτης τάξης. Εννοείται ότι τα έχω ακούσει υπό ελεγχόμενες συνθήκες και κάθε άλλο παρά θα με πείραζε η συμβίωση με αυτά.Hi Fi σημερα ε?
χτες αυτοκαλεστηκα στο νεο σπιτι ενος φιλου, συνδειτοποιημενος , πρωην audiofile , καπου αραια και που διαβαζει εδω μεσα( δεν ξερω καν το προφιλ του) , και η απορια ηταν να ακουσω τα λιγα κομματια του.
ενας απλος δικαναλος marantz 2X45 , ME dac και κατι κακασχημα ηχεια vandersteen 1c.
ενα απλο πολυμπριζο supra , καλωδια ηχειων atlas , και ρευματος νομιζω kimper
ναι δεν θυμαμαι η δεν το εψαξα.
χωρος 3,5 μετρα αποσταση απο το τριγωνο , ενα τυπικο σχετικα αδειο σαλονι με τα ακρως υποχρεωτικα, μιας και μενει μονος του.
χαλαρες πολυ ηπιες ακροασεις καναμε μεσω ιντερνετ , ετσι για πλακα..........μιας και ακριβως απο κατω μια κοντα στα 30 κοπελια ηταν στραβωμενη και μας εβαλε χερι.
το συμπερασμα το δικο μου τωρα.
επαθα ενα σοκ απο το μεγεθος της ηχητικης σκηνης , το χαμηλο απο τα ηχεια και η αριστη στερεοφωνικη εικονα.
ολα αυτα με τον marantz του 500αρικου καινουργιος , αφου ο audio analog του αφησε χρονους.......
ενα ηχοσυστημα με τα ακρως απαραιτητα και λιγα, μας εδωσε την μεγιστη χαρα που δεν συναντας ευκολα σε αλλα σπιτια με δεκαπλασια κοστολογια και ενα σωρο μαντζουνια !!!!!
τωρα τα κακασχημα ηχεια......ο χωρος....τι σιχτηρια δεν καταλαβα.
εμενα παντως ετσι δεν επαιζε ο pearl lite Ken Insiwata....
Το στοιχείο που οι απανταχού παραδοσιακοί ακροατές τείνουν ν'αγνοούν είναι ότι οποιοδήποτε main ηχείο δεν θα είχε πλήρη απόκριση από τη βάση του ακουστού φάσματος υποβάλλει αυτομάτως το σήμα σε υψιπερατό φιλτράρισμα με επίκεντρο τη γωνιακή συχνότητα της δικής του υποχώρησης , δηλαδή εκεί όπου σχηματίζει κάμψη η δική του απόκριση συχνότητας. Αυτό το εγγενές φιλτράρισμα τείνει να υποβαθμίζει τη μεταβατική συμπεριφορά στο ηχειακό σύστημα αυξάνοντας το μέγεθος του group delay. Λογαριάζοντας επιπλέον συμπεριφορά από διατάξεις ενίσχυσης χαμηλού όπως το bass reflex και την εμπλοκή ιδιορρυθμών από το χώρο σε συναρτηση με τη χωροταξία ηχείων και θέσης ακρόασης η μεταβατική συμπεριφορά τείνει να υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο.Προσωπικά, σαμπγουφερ θα έβαζα και στο σαμπγουφερ αν δεν κατέβαινε πολύ.
Για ομοιογένεια στην απόκριση, απαιτούνται σαμπ ανεξαρτήτως ηχείων.
Η μόνη εξαίρεση για μένα προσωπικά, θα ήταν με ένα ιμερσιβ σεταπ από φουλ me geithein 901 ή 801, και τα δύο με 16" γουφερ.
Ο λόγος που πιθανώς να μην έβαζα σαμπ για μπας μάνατζμεντ, είναι διότι θα είχα τουλάχιστον 11 τέτοια 16" γύρω γύρω, οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν ομοιογενές το μπάσο, χωρίς προβλήματα από το χώρο.
Αλλά εάν είχε μετρήσιμα προβλήματα, τότε η μόνη επιλογή είναι πολλαπλά σαμπ, τοποθετημένα στις βέλτιστες θέσεις για σαμπ, και όχι στις θέσεις των δορυφόρων.
ΥΓ. Ακόμα και με 11 me geithein 16", θα ήταν αναγκαία σαμπ για το .1 κανάλι. Δηλαδή σαμπ παίρνεις έτσι κι αλλιώς, απλώς μένει ένα ερώτημα για το bass management εάν έχεις μια ντουζίνα δορυφόρους με 16" γουφερ και ικανή απόκριση.
ΥΓ.2. Για δικαναλο που μιλάτε οι περισσότεροι, θα έπρεπε πρώτα σαμπ να αγοράζετε, και μετά ηχεία. Άμα δεν έχεις πάρει σαμπζ τι σκατά να τα κάνεις τα ηχεία; Δε σας καταλαβαίνω..
Σκέψου πόσες φορές τα κύρια ηχεία θα είχαν πραγματική ωφέλιμη απόκριση από 30 Hz, δηλαδή χωρίς προβλήματα κατά τη διαχείριση ισχύος ώστε να οδηγούνταν σε απαραμόρφωτες στάθμες . Κατόπιν πόσες φορές τα ηχεία με την ωφέλιμη απόκριση θα ήταν τοποθετημένα υπό συνθήκες που δεν θα την ανήγαν σε... ανώφελη. Τέτοιοι παράγοντες δεν είναι θέμα γούστου και υποκειμενικοί.Πέτρο μου, πόσες άραγε φορές θα χρειαστεί να κατέβει μουσικό όργανο κάτω από τα 30hz κατά την ακρόαση μουσικής?
Προσωπικά πάντως, παρόλο που έχω δύο subs SVS, αυτά δεν τα χρησιμοποιοώ κατα την ακρόαση μουσικής γιατί δεν μου αρέσει το αποτέλεσμα. Μου φαίνεται κάπως ψεύτικο το άκουσμα. Τα ηχεία μου, δίνουν πολύ πιο πιστικό αποτέλεσμα, πιο αληθοφανές πιο στακάτο. Το χτύπημα των κρουστών πιο αληθοφανές, το κόντρα μπάσο, πιο σωστό, το χαμηλό του Πιάνου πολύ πιο κοντά με αυτό του σπιτιού μου. Ακόμη και σε ηλεκτρονική μουσική, ακούγεται πιο ευχάριστο.
Άρα, όλα είναι θέμα προσωπικού γούστου. Έτσι δεν νομίζω ότι πρέπει να ..."φιλονικούμε" (με την καλή έννοια).
Περί ορέξεως.... κολοκυθόπιτα λοιπόν.
Ρώτα αν πιστεύουν στο Δία.αρα έχουμε απομυθοποίηση ή όχι?
Γιάννη,τα Βαντερστιν δεν έπαιζαν ποτέ.Ουτε και τώρα.Hi Fi σημερα ε?
χτες αυτοκαλεστηκα στο νεο σπιτι ενος φιλου, συνδειτοποιημενος , πρωην audiofile , καπου αραια και που διαβαζει εδω μεσα( δεν ξερω καν το προφιλ του) , και η απορια ηταν να ακουσω τα λιγα κομματια του.
ενας απλος δικαναλος marantz 2X45 , ME dac και κατι κακασχημα ηχεια vandersteen 1c.
ενα απλο πολυμπριζο supra , καλωδια ηχειων atlas , και ρευματος νομιζω kimper
ναι δεν θυμαμαι η δεν το εψαξα.
χωρος 3,5 μετρα αποσταση απο το τριγωνο , ενα τυπικο σχετικα αδειο σαλονι με τα ακρως υποχρεωτικα, μιας και μενει μονος του.
χαλαρες πολυ ηπιες ακροασεις καναμε μεσω ιντερνετ , ετσι για πλακα..........μιας και ακριβως απο κατω μια κοντα στα 30 κοπελια ηταν στραβωμενη και μας εβαλε χερι.
το συμπερασμα το δικο μου τωρα.
επαθα ενα σοκ απο το μεγεθος της ηχητικης σκηνης , το χαμηλο απο τα ηχεια και η αριστη στερεοφωνικη εικονα.
ολα αυτα με τον marantz του 500αρικου καινουργιος , αφου ο audio analog του αφησε χρονους.......
ενα ηχοσυστημα με τα ακρως απαραιτητα και λιγα, μας εδωσε την μεγιστη χαρα που δεν συναντας ευκολα σε αλλα σπιτια με δεκαπλασια κοστολογια και ενα σωρο μαντζουνια !!!!!
τωρα τα κακασχημα ηχεια......ο χωρος....τι σιχτηρια δεν καταλαβα.
εμενα παντως ετσι δεν επαιζε ο pearl lite Ken Insiwata....
Το μονο σιγουροαρα έχουμε απομυθοποίηση ή όχι?
Είναι και πάλι προσωπικό το θέμα. Πολλοί όπως εγώ, δεν έχουμε ακρόαση σε μεγάλες εντάσεις. Έτσι το χαμηλό του ηχείου μπορεί να τα βγάλει πέρα χωρίς πρόβλημα.Π
Σκέψου πόσες φορές τα κύρια ηχεία θα είχαν πραγματική ωφέλιμη απόκριση από 30 Hz, δηλαδή χωρίς προβλήματα κατά τη διαχείριση ισχύος ώστε να οδηγούνταν σε απαραμόρφωτες στάθμες . Κατόπιν πόσες φορές τα ηχεία με την ωφέλιμη απόκριση θα ήταν τοποθετημένα υπό συνθήκες που δεν θα την ανήγαν σε... ανώφελη. Τέτοιοι παράγοντες δεν είναι θέμα γούστου και υποκειμενικοί.
Καλές οι οκτάβες καλές οι μετρήσεις αλλά αυτό το αυτί μας έρχεται πάντα να μας πεί...."εμένα έτσι μου αρέσει να ακούω". Η παραπάνω επίσκεψη και ακρόαση είναι 100% σύμφωνη με αυτό που έγραψα. Εγώ έχω ζήσει συγκινήσεις με ακροάσεις από μηχανάκια του 100αρικου όπως το aiyima A07 max. Δεν έχω ακούσει ούτε high end συστήματα ούτε απόλυτα ρυθμισμένα συστήματα, ωστόσο έχω σταματήσει να ψάχνω το holy grail και παραμένω στα δυο σύστήματα που έχω και δεν είναι τα καλύτερα που υπάρχουν ούτε έχουν ρυθμιστεί στο 100%. Απλά ικανοποιούν τα αυτιά μου.Hi Fi σημερα ε?
χτες αυτοκαλεστηκα στο νεο σπιτι ενος φιλου, συνδειτοποιημενος , πρωην audiofile , καπου αραια και που διαβαζει εδω μεσα( δεν ξερω καν το προφιλ του) , και η απορια ηταν να ακουσω τα λιγα κομματια του.
ενας απλος δικαναλος marantz 2X45 , ME dac και κατι κακασχημα ηχεια vandersteen 1c.
ενα απλο πολυμπριζο supra , καλωδια ηχειων atlas , και ρευματος νομιζω kimper
ναι δεν θυμαμαι η δεν το εψαξα.
χωρος 3,5 μετρα αποσταση απο το τριγωνο , ενα τυπικο σχετικα αδειο σαλονι με τα ακρως υποχρεωτικα, μιας και μενει μονος του.
χαλαρες πολυ ηπιες ακροασεις καναμε μεσω ιντερνετ , ετσι για πλακα..........μιας και ακριβως απο κατω μια κοντα στα 30 κοπελια ηταν στραβωμενη και μας εβαλε χερι.
το συμπερασμα το δικο μου τωρα.
επαθα ενα σοκ απο το μεγεθος της ηχητικης σκηνης , το χαμηλο απο τα ηχεια και η αριστη στερεοφωνικη εικονα.
ολα αυτα με τον marantz του 500αρικου καινουργιος , αφου ο audio analog του αφησε χρονους.......
ενα ηχοσυστημα με τα ακρως απαραιτητα και λιγα, μας εδωσε την μεγιστη χαρα που δεν συναντας ευκολα σε αλλα σπιτια με δεκαπλασια κοστολογια και ενα σωρο μαντζουνια !!!!!
τωρα τα κακασχημα ηχεια......ο χωρος....τι σιχτηρια δεν καταλαβα.
εμενα παντως ετσι δεν επαιζε ο pearl lite Ken Insiwata....